ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27.06.2014 р. Справа №917/127/14
за позовом Прокуратури Решетилівського району Полтавської області, вул.Леніна, 22, с.м.т. Решетилівка, Решетилівський район, Полтавська область, 38400 в інтересах держави в особі Полтавської обласної державної адміністрації, вул. Жовтнева, 45, м. Полтава, 36014
до 1. Решетилівської районної державної адміністрації, вул. Леніна, 17, с.м.т. Решетилівка, Решетилівський район, Полтавська область, 38400
2. Товариства з обмеженою відповідальністю "АТЛ", вул. Семиренка, 36, м. Київ, 03134
треті особи , які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: 1.Державна інспекція сільського господарства в Полтавській області, адреса: 36011, м. Полтава, вул.Міщенка,2;
2.Відділ Держземагенства у Решетилівському районі Полтавської області, адреса: 38400, Полтавська область, с. Решетилівка, вул. Леніна, 16;
на стороні відповідача 2:
3.Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕГАС ТРЕЙД", адреса: 36004, м. Полтава, вул. Головка, 14/11,кв.55
про визнання недійсними розпорядження та договору оренди земельної ділянки
Суддя: Солодюк О.В.
Представники сторін:
від позивача : Бунецька О.В., дов. в протоколі
від відповідачів :1. не з"явився; 2. Грицик Д.С., дов. в протоколі
від третіх осіб: 1.не з"явився; 2.не з"явився; 3.не з"явився;
від прокуратури: Сорочинська О.М., посв. в протоколі
Суть спору: Розглядається позовна заява про визнання недійсними: розпорядження голови Решетилівської районної державної адміністрації Полтавської області від 29.08.2011р. № 615 "Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду ТОВ "АТЛ" на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району", розпорядження № 652 від 07.09.2011р. "Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 29.08.2011 року № 615", розпорядження № 714 від 28.09.2011р. "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку ТОВ "АТЛ" на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району" та договору оренди землі, укладеного між Решетилівською державною адміністрацією та ТОВ "АТЛ" на земельну ділянку розміром 2,2081 га (кадастровий номер земельної ділянки: 5324255100000030166), який зареєстрований у відділі Держкомзему у Решетилівському районі 22.11.2011 року за №532420004001684.
Від відповідача 2 надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи додаткових документів (вх. № 8356 від 27.06.14 р.).
Позивач - Полтавська обласна державна адміністрація подала клопотання (вх. № 8378 від 27.06.14 р.), в якому відмовляється від позовних вимог у відповідності до статті 78 ГПК України. В судовому засіданні представник позивача зазначив, що позовні вимоги є безпідставними.
Відповідно до ч. 6 ст. 29 ГПК України відмова позивача від позову, поданого прокурором в інтересах держави, не позбавляє прокурора права підтримувати позов і вимагати вирішення спору по суті.
Представник прокуратури на вимогах наполягає.
Відповідач 1 в судове засідання не з'явився, причини неявки суду не повідомив. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений (а.с. 42, том 2).
Відповідач 2 у відзиві позов не визнає, посилаючись зокрема на те, що спірна земельна ділянка використовується для обслуговування жителів територіальної громади району і не відноситься до категорії земель транспорту, а також вважає дії Державної інспекціїї сільського господарства у Полтавській області при проведенні перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 07.08.2013 р. такими, що суперечать нормам чинного законодавства.
Відповідач 2 у відзиві зазначив, що на спірній земельній ділянці знаходиться нерухоме майно - СТО, прально-банний комплекс, яке є приватною власністю та надаються ТОВ "Пегас Трейд" послуги автосервісу.
Представник третьої особи 1 в судове засідання не з"явився, про день та час розгляду справи повідомлений належним чином (а.с. 43, том 2).
У письмових поясненнях (вх. № 3688 від 24.03.14 р.) третя особа 1 зазначила, що спірні розпорядження голови РДА прийняті з порушенням ст.ст.123,124 Земельного кодексу України, а саме, відсутнє розпорядження про передачу відповідачу 2 в оренду земельної ділянки. Крім того, спірні розпорядження прийняті з порушенням ст.122 Земельного кодексу України, оскільки розпорядження та надання земельних ділянок із земель транспорту за межами населених пунктів не відноситься до компетенції райдержадміністрацій.
В зв"язку з вищенаведеним, просить суд позов задовольнити повністю.
Представник третьої особи 2 - Відділ Держземагенства у Решетилівському районі Полтавської області в судове засідання не з"явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений (а.с.44, том 2).
В листі (вх. № 5939 від 08.05.14р.) третя особа 2 повідомляє суд, що земельна ділянка за кадастровим № 5324255100:00:003:0166 знаходиться на праві оренди у відповідача 2 та відноситься до категорії земель - землі промисловості, транспорту, зв"язку, енергетики, оборони та іншого призначення. За класифікатором виду використання та цільового призначення земельна ділянка відноситься до 11.02 - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Листом (вх. № 6953 від 30.05.14 р. ) третя особа 2 повідомила суд про те, що станом на 29.08.11 р. та на даний час спірна земельна ділянка знаходиться за межами смт. Решетилівка.
Третя особа 3 в судове засідання не з"явилась. Лист-повідомлення про оголошення перерви в судовому засіданні 17.06.14р. до 27.06.14 р., повернувся до суду з відміткою пошти "За закінченням терміну зберігання". (лист-повідомлення з пошт. повід. в мат. справи).
Згідно п. 3.9.1. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011р. "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції", особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК України. За змістом цієї норми, зокрема, в разі якщо ухвалу у справі було надіслано за належною адресою і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
Таким чином, третя особа 3 була належним чином повідомлена про час, дату та місце проведення судового засідання.
Згідно ч. 3 ст. 69 ГПК України строк вирішення спору продовжено.
В судовому засіданні 17.06.14р. оголошено перерву до 27.06.14р. до 11-30 год.
Повний текст рішення оформлено та підписано згідно ст. 84 ГПК України.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін та прокуратури, суд встановив:
Прокуратурою Решетилівського району було проведено перевірку з додержання Решетилівською районною державною адміністрацією вимог земельного законодавства, Закону України "Про місцеві державні адміністрації" при видачі розпорядження № 615 від 29.08.2011 року "Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду ТОВ "АТЛ" на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району", розпорядження № 652 від 07.09.2011р. "Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 29.08.2011 року № 615" та розпорядження № 714 від 28.09.2011р. "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку ТОВ "АТЛ" на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району".
Судом встановлено, що розпорядженням голови Решетилівської РДА № 615 від 29.08.2011 року "Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду ТОВ "АТЛ" на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району" (а.с. 30, том 1) надано дозвіл ТОВ "АТЛ" на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду загальною площею - 2,00 га (на якій знаходяться об'єкти нерухомого майна, а також інші об'єкти інфраструктури) для використання та обслуговування автомобільного транспорту терміном на 5 років на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району.
07.09.11 р. головою Решетилівської РДА прийнято розпорядження № 652 "Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 29.08.2011 року № 615", згідно якого внесено зміни в розпорядження голови Решетилівської РДА № 615 від 29.08.2011 року шляхом викладення п. 1 в такій редакції: "надати дозвіл ТОВ "АТЛ" на виготовлення технічної документації, що посвідчує право оренди на земельну ділянку загальною площею - 2,00 га, (на якій знаходяться об'єкти нерухомого майна, а також інші об'єкти інфраструктури) для використання та обслуговування автомобільного транспорту терміном на 5 років на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району" (а.с.31, том 1).
Відповідно до розпорядження № 652 від 07.09.2011 року було розроблено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди земельної ділянки ТОВ «АТЛ» на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району Полтавської області за адресою: смт. Решетилівка, вул. Фрунзе,100а (за межами населеного пункту) (а.с.12-30, том 1).
28.09.11р. головою Решетилівської РДА прийнято розпорядження № 714 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку ТОВ "АТЛ" на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району" (а.с.32, том 1), відповідно до якого затверджено ТОВ "АТЛ технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку загальною площею - 2,2081 га для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості терміном на 5 років на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району.
На підставі вказаного розпорядження між Решетилівською районною державною адміністрацією (орендодавцем) та Товариством з обмеженою відповідальністю "АТЛ" (орендарем) був укладений договір оренди землі, який зареєстрований у Державному реєстрі за № 532420004001684 від 22.11.2011р. (а.с.41-45, том 1), і відповідно до якого орендодавець надав орендарю, а останній прийняв в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 2,2081 га, яка знаходиться на території с. Решетилівка, вул. Фрунзе,100а Решетилівської селищної ради Решетилівського району для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд. Цільове призначення земельної ділянки: землі підприємства іншої промисловості.
07.08.13 р. Державною інспекцією сільського господарства в Полтавській області здійснено перевірку щодо дотримання Решетилівською РДА вимог земельного законодавства, за результатами якої було складено акт від 07.08.13 р.(а.с.53-57, том 1).
В акті зазначено, що розпорядження голови № 615 від 29.08.2011 року "Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду ТОВ "АТЛ" на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району", розпорядження № 652 від 07.09.2011р. "Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 29.08.2011 року № 615" та розпорядження № 714 від 28.09.2011р. "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку ТОВ "АТЛ" на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району", а також укладений договір оренди землі, який зареєстрований у Державному реєстрі за № 532420004001684 від 22.11.2011р. прийняті з перевищенням повноважень та з порушенням ст.122 Земельного Кодексу України, оскільки розпоряджатись та надавати земельні ділянки із земель транспорту за межами населених пунктів не відноситься до компетенції райдержадміністрації.
Прокуратура в позові зазначає, що згідно листа відділу Державного агентства земельних ресурсів України в Решетилівському районі від 17.12.2013 року №2414/01-21 (а.с. 40, том 1) дана земельна ділянка відноситься до категорії земель транспорту.
Згідно вимог ч.3 ст. 122 Земельного кодексу України (в редакції на момент прийняття спірних розпоряджень) районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для :
а) сільськогосподарського використання;
б) ведення водного господарства, крім випадків, передбачених частиною сьомою цієї статті (в редакції Закону №3404-IV від 08.02.2006);
в) будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті, з урахуванням вимог ч.6 цієї статті.
При цьому, частиною 4 цієї статті встановлено, що обласні державні адміністрації передають земельні ділянки на їх території із земель державної власності у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів для всіх потреб.
Таким чином, як зазначено в позові, повноваження щодо розпорядження вказаними землями транспорту, розташованими за межами населених пунктів на території Решетилівського району, віднесено до компетенції Полтавської обласної державної адміністрації, і при укладанні з ТОВ «АТЛ» договору оренди земельної ділянки транспорту від 22.11.2011р., термін дії якого закінчується 22.11.2016р., Решетилівська РДА вийшла за межі наданих їй повноважень, фактично розпорядившись землями транспорту, чим порушила вимоги ст.122 ЗК України.
За таких обставин, як зазначено в позові, спірні розпорядження голови Решетилівської райдержадміністрації прийняті, а договір оренди землі укладений з порушенням вимог земельного законодавства, а тому підлягають визнанню недійсними в судовому порядку.
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника прокуратури, позивача та відповідача 2, дослідивши та оцінивши додані докази, суд дійшов висновку, що в позові слід відмовити з наступних підстав.
Згідно договору оренди землі від 22.11.2011р. ТОВ «АТЛ» отримало в оренду земельну ділянку (кадастровий номер земельної ділянки: 5324255100000030166) загальною площею 2,2081 га, яка знаходиться на території с. Решетилівка, вул. Фрунзе,100а Решетилівської селищної ради Решетилівського району для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд. Цільове призначення земельної ділянки: землі підприємства іншої промисловості.
Згідно технічної документації із землеустрою (а.с.15, том 1) земельна ділянка (кадастровий номер: 5324255100000030166) знаходиться на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району Полтавської області за адресою: смт. Решетилівка, вул. Фрунзе,100а за межами населеного пункту. Вищезазначене підтверджується також листом Відділу Держземагенства у Решетилівському районі від 28.05.2014 р. за № 06-04/680 (а.с.30, том 2).
В технічній документації із землеустрою зазначено, що код цільового використання землі, згідно класифікаціі видів цільового призначення земель (КВЦПЗ): 11.02. Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Вищезазначене підтверджується також витягом з публічної кадастрової карти України від 03.03.13 р. (а.с. 68, том 1).
Згідно договору оренди землі від 22.11.2011р. цільове призначення земельної ділянки: землі підприємства іншої промисловості.
Згідно Класифікаціі видів цільового призначення земель (КВЦПЗ), затвердженої Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 р. № 548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 р. за № 1011/18306, земельна ділянка (кадастровий номер: 5324255100000030166) відноситься до категорії земель - землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Розділ 11 - землі промисловості. За класифікатором виду використання та цільового призначення земельна ділянка відноситься до підрозділу 11.02 - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
За таких обставин, посилання в позові на те, що дана земельна ділянка відноситься до земель транспорту є безпідставним та спростованим наданими до матеріалів справи доказами.
З договору купівлі - продажу нерухомого майна від 25.03.2011 р. (а.с.59, том 1) вбачається, що ТОВ «АТЛ» придбало у продавця комплекс, площею 1724, 7 кв.м., який розташований за адресою: Полтавська область, Решетилівський район, смт. Решетилівка, вул. Фрунзе,100а і складається з нежитлової будівлі (СТО), навісу, трансформаторної, банно-прального комплексу, складу.
На даний час, як вбачається з договору № 01/10-12 від 06.11.12 р. (а.с.99-101, том 1), вищезазначене нерухоме майно передано ТОВ «АТЛ» в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю "ПЕГАС ТРЕЙД" для технічного обслуговування автомобілів.
Відповідно до пункту "а" статті 17 Земельного кодексу України до повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин належить розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.
Відповідно до частини третьої статті 122 Земельного кодексу України (в редакції, що діяла на момент виникнення спірних відносин) районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для:
а)сільськогосподарського використання;
б)ведення водного господарства, крім випадків, передбачених частиною сьомою цієї статті;
в)будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), з урахуванням вимог частини шостої цієї статті (тобто з урахуванням повноважень Ради міністрів Автономної Республіки Крим на передачу та погодження районним державним адміністраціям передачі визначених у цій частині земельних ділянок), крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті (у випадках передачі Кабінетом Міністрів України земельних ділянок у постійне користування юридичним особам із земель державної власності, вилучених із постійного користування інших осіб на підставі рішень Кабінету Міністрів України (стаття 149 Земельного кодексу України), а також із земель державної власності, що належать до особливо цінних земель, вилучених за постановою Кабінету Міністрів України в порядку, передбаченому статтею 150 Земельного кодексу України).
Згідно частини четвертої статті 122 Земельного кодексу України обласні державні адміністрації передають земельні ділянки на їх території із земель державної власності у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами третьою, сьомою цієї статті.
Виходячи із системного зв'язку положень вищенаведених норм земельного законодавства, обласні державні адміністрації передають земельні ділянки на їх території із земель державної власності у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів для всіх потреб, крім випадків передачі земельних ділянок у власність або користування із земель державної власності районними державними адміністраціями та Кабінетом Міністрів України.
Разом з тим, повноваження районної державної адміністрації щодо розпорядження землями за межами населених пунктів можна класифікувати на повноваження, пов'язані з передачею земельних ділянок в залежності від характеру господарської діяльності на цих земельних ділянках (сільськогосподарське використання та ведення водного господарства) та повноваження, пов'язані з передачею земельних ділянок в залежності від функціонального призначення об'єкту , який буде розташований на земельній ділянці (будівництво об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району).
Об'єктами, пов'язаними з обслуговуванням жителів територіальної громади району, можуть бути не тільки перелічені у вказаній статті (школи, заклади культури, лікарні, підприємства торгівлі), а й інші. Коло об'єктів є невичерпним, а можливість віднесення запланованого для будівництва об'єкта до таких, що пов'язані з обслуговуванням жителів територіальної громади району, законом не врегульована.
Враховуючи, що наведений у пункті "в" частини третьої статті 122 Земельного кодексу України перелік об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району, не є вичерпним, суд дійшов висновку, що спірна земельна ділянка, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Решетилівської селищної ради Решетилівського району Полтавської області за адресою: смт. Решетилівка, вул. Фрунзе,100а надана ТОВ «АТЛ» в оренду для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд, а саме, СТО, навісу, трансформаторної, банно-прального комплексу, складу, тобто, приміщень, що утворюють комплекс з технічного обслуговування автомобілів, який є об'єктом, пов'язаним з обслуговуванням жителів територіальної громади Решетилівського району.
Таким чином, Решетилівська районна державна адміністрація, надавши в строкове платне користування зазначену земельну ділянку, розпорядилась нею в межах своїх повноважень.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 21 Цивільного кодексу України передбачено, що суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
В роз'ясненні президії Вищого арбітражного суду України від 26.01.2000р. №02-5/35 "Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів " (з подальшими змінами) зазначено, що підставами для визнання акта недійсним є його невідповідність вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв'язку із прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів підприємства чи організації - позивача у справі.
За таких обставин, оспорювані розпорядження голови Решетилівської районної державної адміністрації Полтавської області відповідають вимогам чинного законодавства та визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт, у зв'язку з чим відсутні підстави для визнання їх недійсними в судовому порядку.
Оскільки договір оренди укладається на виконання рішення органу місцевого самоврядування чи виконавчої влади, то без скасування таких рішень у встановленому законом порядку відсутні правові підстави для визнання відповідних договорів недійсними з підстав відсутності повноважень у відповідної місцевої ради чи органу виконавчої влади на затвердження технічної документації із землеустрою та передачі спірної земельної ділянки в оренду.
Загальні вимоги, недодержання яких є підставою недійсності правочину, встановлені статтею 203 Цивільного кодексу України.
Стаття 203 Цивільного кодексу України визначає, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Відповідно до вимог частини першої статті 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Оскільки недійсність договору оренди спірної земельної ділянки прокурор пов'язує з відсутністю повноважень у районної державної адміністрації на затвердження технічної документації із землеустрою та передачі спірної земельної ділянки в оренду, то у зв'язку з відмовою у задоволенні позовних вимог про визнання недійсними розпоряджень, на підставі яких укладено договір, відсутні передбачені статтею 215 Цивільного кодексу України підстави для визнання його недійсним, а тому у задоволенні позовних вимог про визнання недійсним договору оренди землі, укладеного між Решетилівською державною адміністрацією та ТОВ "АТЛ" на земельну ділянку розміром 2,2081 га (кадастровий номер земельної ділянки: 5324255100000030166), який зареєстрований у відділі Держкомзему у Решетилівському районі 22.11.2011 року за №532420004001684 слід відмовити.
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позовних вимог.
На підставі матеріалів справи, керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85 ГПК України, суд,
ВИРІШИВ:
В позові відмовити.
Суддя Солодюк О.В.
Повний текст рішення виготовлено та підписано 4 липня 2014року.
Примітка: Рішення набирає законної сили в порядку, встановленому cm. 85 ГПК України та може бути оскаржене в порядку, визначеному cm. 93 ГПК України.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2014 |
Оприлюднено | 28.07.2014 |
Номер документу | 39897708 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні