Постанова
від 08.08.2014 по справі 820/12228/14
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

08 серпня 2014 р. № 820/12228/14

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Панченко О.В.

при секретарі судового засідання - Маренич Т.О.

за участю:

представника позивача - Лагутіна І.В.,

представника відповідача - Коноваленка С.М.,

представника третьої особи - Велієвої Т.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕДЕЛЬВЕЙС СК" до Управління Держземагенства у м. Харкові Харківської області, третя особа: Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" про визнання дій протиправними,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕДЕЛЬВЕЙС СК», звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправними дії Управління Держкомзему у м. Харкові Харківської області при складанні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №473/14 від 05.02.2014 р. на замовлення ТОВ «ЕДЕЛЬВЕЙС СК» щодо застосування до земельної ділянки площею 2,7546 га, кадастровий номер 6310136300:11:001:0354, розташованої м. Харків вул. Сумська ріг вул. Дерев'янка коефіцієнту функціонального використання у розмірі 2,50 (землі комерційного використання);

- зобов'язати Управління Держкомзему у м. Харкові Харківської області вчинити дії щодо розрахунку нормативно грошової оцінки земельної ділянки 2,7546 га, кадастровий номер 6310136300:11:001:0354, розташованої м. Харків вул. Сумська ріг вул. Дерев'янка, із застосуванням коефіцієнту функціонального використання у розмірі 0,7 (землі громадського призначення), про що видати ТОВ «ЕДЕЛЬВЕЙС СК» витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до Державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯБ №992640 від 29.12.2006 р., ТОВ «ЕДЕЛЬВЕЙС СК» є власником земельної ділянки площею 2,7546 га у м. Харкові, вул. Сумська, ріг вул. Дерев'янко; кадастровий номер 6310136300:11:001:0354. Земельна ділянка отримана позивачем на підставі рішення 5 сесії 5 скликання Харківської міської ради від 27.09.2006 №117/06 із земель громадської забудови з цільовим призначенням «будівництво та подальша експлуатація спортивного комплексу». У лютому 2014 р. позивач звернувся до відповідача - Управління Держземагенства у м. Харкові Харківської області, із заявою про отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. 05.02.2014 р. позивач отримав згаданий витяг, згідно якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки розрахована із застосуванням коефіцієнту функціонального використання Кф-2,5 (інша комерційна діяльність) та складає 53 020 541,00 грн. При цьому, до лютого 2014 р. при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки позивача використовувався коефіцієнт функціонального використання Кф - 0,7 (землі громадського призначення). Позивач вважає такі дії відповідача неправомірними, а отриманий витяг таким, що ні відповідає вимогам чинного законодавства та порушує права позивача як власника на отримання об'єктивного витягу про нормативно грошову оцінку земельної ділянки. Посилаючись на викладені вище доводи і міркування, позивач просив суд прийняти рішення про задоволення заявлених вимог.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, наполягав на задоволенні позову.

Представник відповідача - Управління Держкомзему у м. Харкові Харківської області, позовні вимоги не визнав. У письмових заперечення на позов відповідач вказав, що позивачем невірно розуміються положення п. 3.5 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово- комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.06.2006р. № 18/15/21/11, згідно з яким коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності. Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженої наказом Держкомстату України від 05.11.98 № 377, зареєстрованого в Мінюсті України 14.12.98 за № 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у додатках, що надають юридичним особам органи державної статистики. За судженням відповідача, у даній судові справі спір не пов'язаний із віднесенням земель до певної категорії, а стосується визначення функціонального використання земельної ділянки, що, як вбачається з п. 3.3 Порядку (Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту, тощо) та Таблиці 1.1 Додатку 1 до Порядку, є нічим іншим, як цільовим призначенням (використанням) земельної ділянки.

Окрім того, відповідач зазначає, що у 2014р. ФО-П ОСОБА_4 було розроблено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та подальшої експлуатації спортивного комплексу за адресою: м. Харків, вул. Сумська Ріг Дерев'янко у Дзержинському районі. Вказана документація розроблена на підставі технічного завдання на виконання технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), затвердженого 28.10.2013р. керівником ТОВ «ЕДЕЛЬВЕЙС СК» Марковою І.А. Згідно пояснювальної записки до цієї технічної документації, земельна ділянка загальною площею 2, 7490 га відводиться за рахунок забудованих земель, із земель, які використовуються в комерційних цілях. Таким чином, підприємство позивача погодилось з тим, що земельна ділянка, яку воно бажає оформити у власність для експлуатації спортивного комплексу, представлена землями комерційного використання, які відповідно до Інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем) включаться у графу 42. - дані про землі комерційного та іншого використання землі, які використовуються головним чином комерційними, торговими і відповідними службами - торговими центрами, комерційними банками, автозаправними станціями, ремонтними майстернями, готелями, ресторанами, барами, їдальнями, торговими складами та будівлями органів управління ними. Включати потрібно землі за видами економічної діяльності, вказаним в Додатку 3; частину земель, наданих юридичним та фізичним особам для підприємницької діяльності, зазначеної в цьому додатку, а також землі згідно з Додатком 4, на яких проводиться підприємницька діяльність. Посилаючись на викладені вище доводи, відповідач просив суд ухвалити рішення про відмову у задоволенні заявлених вимог.

Суд, вивчивши доводи позову та заперечень проти позову, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з наступних підстав та мотивів.

Представник третьої особи - Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр", поклався на розсуд суду у вирішенні даної справи.

Судовим розглядом встановлено, підтверджується матеріалами справи, що позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕДЕЛЬВЕЙС СК», пройшов передбачену чинним законодавством процедуру державної реєстрації, зареєстрований як юридична особа виконавчим комітетом Харківської міської ради 07.06.2005 р. за N14801020000010721.

Частинами 1 та 2 статті 116 Земельного кодексу України визначено, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

З матеріалів справи вбачається, що позивач, відповідно до Державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯБ №992640 від 29.12.2006 р., виданого на підставі рішення 5 сесії 5 скликання Харківської міської ради від 27.09.2006 №117/06, є власником земельної ділянки, площею 2,7546 га у м. Харкові, вул. Сумська, ріг вул. Дерев'янко; кадастровий номер 6310136300:11:001:0354.

Згідно з цим актом земельна ділянка передана позивачеві у власність для будівництва та подальшої експлуатації спортивного комплексу.

За визначенням статті 269 Податкового кодексу України платниками податків є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 цього Кодексу, об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Стаття 274 Податкового кодексу України встановлює, що ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 275.3 статті 275 цього Кодексу, ставки податку за земельні ділянки (за винятком сільськогосподарських угідь та земель лісогосподарського призначення) диференціюють та затверджують відповідні сільські, селищні, міські ради виходячи із ставок податку, встановлених пунктом 275.1 цієї статті, функціонального використання та місцезнаходження земельної ділянки, але не більше трикратного розміру цих ставок податку, з урахуванням коефіцієнтів, установлених пунктом 275.2 цієї статті.

Згідно з пунктом 286.1 статті 286 Податкового кодексу України, підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок (пункт 289.1 статті 289 Кодексу).

Судом встановлено, що у лютому 2014 р. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕДЕЛЬВЕЙС СК» звернулось до Управління Держкомзему у м. Харкові Харківської області із заявою про надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 2,7546 га, кадастровий номер 6310136300:11:001:0354, розташованої м. Харків вул. Сумська ріг вул. Дерев'янка.

05.02.2014 р. відповідачем видано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №473/14, з якого вбачається, що нормативна грошова оцінка зазначеної земельної ділянки складає 53 020 541,00 грн., при цьому визначено цільове призначення земельної ділянки - для будівництва та подальшої експлуатації спортивного комплексу та використано коефіцієнт функціонального призначення - 2,5 (коефіцієнт комерційного використання).

Проте суд не погоджується з такими висновками відповідача з огляду на таке:

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 19 Земельного кодексу України, землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.

Суд відзначає, що цільовим призначенням земельної ділянки загальною площею 2,7546 га у м. Харкові, вул. Сумська, ріг вул. Дерев'янко; кадастровий номер 6310136300:11:001:0354, згідно з державним актом на право власності на землю, є будівництво та подальша експлуатація спортивного комплексу. Зміна цільового призначення земельної ділянки після видачі державного акту не здійснювалась.

Позивачем до суду надано копію містобудівного обґрунтування розміщення спортивного комплексу, копію технічного паспорту № 7738 на спортивний комплекс, з яких вбачається, що позивачем на зазначеній земельній ділянці було збудовано спортивний комплекс та введено його в експлуатацію.

Відповідно до статті 201 Земельного кодексу України, грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі. Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до Закону України «Про оцінку земель» N 1378-IV від 11.12.2003, нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель (стаття 5 цього Закону).

Відповідно до статей 13, 18 Закону№1378-IV від 11.12.2003, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Так, нормативна грошова оцінка земельних ділянок здійснюється на підставі Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказом №18/15/21/11 від 27.01.2006 Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України, Української академії аграрних наук, Державного комітету України по водному господарству, Державному комітету лісового господарства, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.04.2006 за N 388/12262.

Розділом 3 цього Порядку закріплена нормативна грошова оцінка земель населених пунктів. В основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності та становить для категорії земель за функцією використання, зокрема, такі коефіцієнти: землі комерційного використання - Кф = 2,5, землі громадського призначення - Кф = 0,7.

До складу категорії земель комерційного використання відносяться: землі торгівлі транспортними засобами та їх ремонту; землі оптової торгівлі і посередництва в торгівлі; землі роздрібної торгівлі побутовими товарами і їх ремонт; землі готелів та ресторанів; землі підприємств фінансового посередництва; землі підприємств страхування; землі підприємств, що здійснюють допоміжну діяльність у сфері фінансів та страхування; землі підприємств, що здійснюють операції з нерухомістю, здавання під найом та послуги юридичним особам; землі підприємств, що здійснюють діяльність у сфері інформатизації; землі підприємств, що здійснюють послуги, які надаються переважно юридичним особам; землі підприємств, що здійснюють індивідуальні послуги; землі підприємств, що здійснюють діяльність у сфері відпочинку та розваг (азартні ігри та ігри на гроші тощо).

Категорія земель громадського призначення включає у себе: землі громадської діяльності, землі підприємств, що здійснюють колективні, громадські та особисті послуги (за винятком підприємств, що здійснюють діяльність у сфері відпочинку та розваг), землі державного управління, землі оборони, землі освіти, землі охорони здоров'я та соціальної допомоги, землі екстериторіальної діяльності, що відповідає секціям O91, O92, L, M, N, Q Національного класифікатору ДК 009:2005 «Класифікація видів економічної діяльності» (КВЕД), прийнятого наказом Держспоживстандарту України № 375 від 26.12.2005 р.

Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.98 №377, зареєстрованою в Мін'юсті України 14.12.98 р. за N 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.

Таблиця 1.1 визначає коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки. При цьому, критерієм поділу визначено склад категорії земель (код розділу - за КВЕД).

Судом встановлено, що згідно з довідкою Головного управління статистики у Харківській області від 30.07.2012 р. видами діяльності позивача за КВЕД є, серед іншого: 93.11. функціонування спортивних споруд (КВЕД ДК 006:2010) - основний, що, з урахуванням цільового призначення земельної ділянки, відповідає категорії земель за функцією використання - «землі громадського призначення», а отже й необхідності застосування коефіцієнта функціонального призначення земельної ділянки - 0,7.

Суд відзначає, що вид економічної діяльності 93.11. функціонування спортивних споруд (КВЕД ДК 006:2010) відповідає видам діяльності 92.61.0 діяльність спортивних об'єктів та 92.62.0 інша діяльність у сфері спорту згідно КВЕД ДК 009:2005, тобто видам діяльності, що віднесені до розділу 92 секції О КВЕД ДК 009:2005, а згідно даних таблиці, до земель громадського призначення з коефіцієнтом функціонального використання - 0,7.

У матеріалах справи відсутні документи, які б визначали цільове чи функціональне використання землі як комерційне, тоді як надані позивачем суду докази доводять та визначають призначення землі як землі, зайнятої спортивним комплексом: власне спортивний комплекс, спортивні майданчики, поля для гри в теніс, гольф тощо.

Крім того, позивачем на підтвердження своїх доводів надано відомості розподілу чисельності працівників, річного обсягу реалізованої продукції за видами економічної діяльності ТОВ «ЕДЕЛЬВЕЙС СК» за 2013 р., згідно питома вага обсягу реалізованої продукції за видом економічної діяльності 93.11. функціонування спортивних споруд (КВЕД ДК 006:2010) за 2013 р. становить 100 %.

Також позивачем надано пояснення та документальне підтвердження, згідно яких спортивна споруда експлуатується в тому числі для проведення міських та всеукраїнських змагань та турнірів на безоплатній основі з метою популяризації спорту та здорового способу життя в Україні. Зокрема, у 2013 р. на базі спортивного комплексу проводилися Міжнародний турнір з пауерліфтингу та жиму штанги лежачі під егідою Федерації з пауерліфтингу України; сезонні змагання по дзюдо, самбо та ушу серед дітей та підлітків під егідою Федерації дзюдо, самбо та ушу; чемпіонати зі сквошу в рамках чемпіонату України тощо.

Таким чином, застосування відповідачем коефіцієнту функціонального використання як для земель комерційного призначення при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки за даних умов суд вважає протиправним, а відтак дії Управління Держкомзему у м. Харкові Харківської області в частині застосування коефіцієнту функціонального використання для земель комерційного призначення - 2,5 при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка знаходиться у власності позивача на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯБ №992640 від 29.12.2006 р., не відповідають чинному законодавству.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У разі виявлення порушень хоча б одного з цих критеріїв і за умови порушення прав, свобод та інтересів позивача є підстави для задоволення адміністративного позову.

Відповідно до статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Всупереч вказаній нормі закону Управління Держкомзему у м. Харкову Харківської області не надано доказів правомірності визначення у витягу з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №473/14 від 05.02.2014 р. коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки - 2,5.

Оскільки судовим розглядом встановлено факт порушення прав та охоронюваних законом інтересів позивача у сфері публічно-правових відносин, то позов належить задовольнити.

Судові витрати слід розподілити за правилами, визначеними ч. 1 ст. 94 КАС України.

Керуючись ст.ст. 11, 12, 51, 71, ст. 158, ст. 159, ст. 160, ст. 161ст. 162, ст. 163, ст. 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕДЕЛЬВЕЙС СК" до Управління Держземагенства у м. Харкові Харківської області, третя особа: Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" про визнання дій протиправними - задовольнити.

Визнати протиправними дії Управління Держкомзему у м. Харкові Харківської області при складанні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №473/14 від 05.02.2014 р. на замовлення ТОВ "ЕДЕЛЬВЕЙС СК" щодо застосування до земельної ділянки площею 2,7546 га, кадастровий номер 6310136300:11:001:0354, розташованої м. Харків вул. Сумська ріг вул. Дерев'янка коефіцієнту функціонального використання у розмірі 2,50 (землі комерційного використання).

Зобов'язати Управління Держкомзему у м. Харкову Харківської області вчинити дії щодо розрахунку нормативно грошової оцінки земельної ділянки 2,7546 га, кадастровий номер 6310136300:11:001:0354, розташованої м. Харків вул. Сумська ріг вул. Дерев'янка, із застосуванням коефіцієнту функціонального використання у розмірі 0,7 (землі громадського призначення), про що видати ТОВ "ЕДЕЛЬВЕЙС СК" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Стягнути з державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕДЕЛЬВЕЙС СК" (місцезнаходження: 61050, м.Харків, вул.Богдана Хмельницького, буд.24, код ЄДРПОУ - 33605656) судові витрати по справі у розмірі 73,08грн. (сімдесят три гривні вісім копійок).

Постанова набирає законної сили згідно з ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду згідно з ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: шляхом подачі через Харківський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення (у разі застосування судом ч. 3, ст. 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, у разі повідомлення суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених ч.4 ст.167 цього Кодексу, про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду) апеляційної скарги з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.

Повний текст постанови виготовлений 8 серпня 2014 року.

Суддя Панченко О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.08.2014
Оприлюднено20.08.2014
Номер документу40194107
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/12228/14

Ухвала від 12.09.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 04.08.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 14.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 11.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 16.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 16.07.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 06.08.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 06.08.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 16.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 10.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Логвиненко А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні