ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 Вн. № 27/239 У Х В А Л А про закриття провадження у справі 27 серпня 2014 року м. Київ№ 826/9089/14 за позовом Заступника прокурора м.Києва до Київської міської державної адміністрації 3-і особи про Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" Управління освіти Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визнання протиправним та скасування розпорядження, акту прийому-передачі Суддя О.В.Головань Обставини справи: Позовні вимоги заявлені про визнання протиправним та скасування розпорядження Київської міської державної адміністрації "Про закріплення нежилих будинків та приміщень комунальної власності територіальної громади м. Києва" №347 від 22.02.02 р. в частині закріплення за Комунальним підприємством "Київжитлоспецексплуатація" будинків (приміщень) дошкільного навчального закладу №168 по вул. Монтажників, 97 у м. Києві; скасування акту прийому-передачі №531 від 20.12.02 р., складеного на виконання вказаного розпорядження. В судовому засіданні 06.08.14 р. оголошено ухвалу про перехід до розгляду справи в порядку письмового провадження згідно ч. 6 ст. 128 КАС України, оскільки до судового засідання не з'явилися представники відповідача та 3-х осіб, повідомлені належним чином про час та місце розгляду справи; судом заслухано пояснення представника позивача; необхідності заслуховувати пояснення свідка чи експерта немає. Проаналізувавши матеріали справи та пояснення представника позивача, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги в частині визнання протиправним та скасування скасування акту прийому-передачі №531 від 20.12.02 р., складеного на виконання вказаного розпорядження, не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства, і провадження щодо вказаної частини позовних вимог підлягає закриттю в порядку п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України з таких підстав. Згідно ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: 1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. В даному випадку рішенням суб'єкта владних повноважень, на підставі якого зацікавлених осіб виникли права та обов'язки щодо будинків (приміщень) дошкільного навчального закладу №168 по вул. Монтажників, 97 у м. Києві, є розпорядження Київської міської державної адміністрації "Про закріплення нежилих будинків та приміщень комунальної власності територіальної громади м. Києва" №347 від 22.02.02 р., тоді як таким рішенням не є акт прийому-передачі №531 від 20.12.02 р., складений на його виконання. Вказаний акт є актом приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (форма №ОЗ-1), затвердженого наказом Мінстату від 29.12.95 р. № 352 "Про затвердження типових форм первинного обліку", застосовується для оформлення зарахування до складу основних засобів окремих об'єктів, для обліку вводу їх в експлуатацію, за винятком тих випадків, коли введення об'єктів в дію повинно у відповідності з існуючим законодавством оформлятися в особливому порядку, для оформлення внутрішнього переміщення основних засобів із одного цеху (відділу, дільниці) в інший, для оформлення передачі основних засобів зі складу (із запасу) в експлуатацію, а також для виключення із складу основних засобів при передачі іншому підприємству (організації). Таким чином, вказаний акт приймання-передачі документує операцію з переміщення основних засобів комунальної власності і не може вважатися рішенням суб'єкта владних повноважень, що підлягає оскарженню в адміністративному суді. У випадку задоволення позовних вимог про визнання незаконним та скасування розпорядження Київської міської державної адміністрації "Про закріплення нежилих будинків та приміщень комунальної власності територіальної громади м. Києва" №347 від 22.02.02 р. основні засоби підлягають передачі іншому утримувачу в загальному порядку без прийняття з цього приводу судового рішення. Згідно п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у справі: 1) якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. На підставі вищевикладеного, п. 1 ч. 1 ст. 157, ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва У Х В А Л И В: 1. Закрити провадження у справі в частині визнання протиправним та скасування скасування акту прийому-передачі №531 від 20.12.02 р., складеного на виконання вказаного розпорядження. 2. На виконання ч. 2 ст. 157 КАС України роз'яснити позивачу, що акти приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (форма №ОЗ-1) документують переміщення основних засобів і не є рішенням суб'єкта владних повноважень за своєю правовою природою; оцінка правомірності передачі основних засобів, документована актом, здійснюється під час розгляду справи про відповідність законодавству рішення про передачу основних засобів, яким є розпорядження Київської міської державної адміністрації "Про закріплення нежилих будинків та приміщень комунальної власності територіальної громади м. Києва" №347 від 22.02.02 р. 3. Ухвала може бути оскаржена в порядку ст. 186 КАС України. Суддя О.В. Головань
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.08.2014 |
Оприлюднено | 03.09.2014 |
Номер документу | 40301411 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Головань О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні