ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про затвердження ліквідаційного балансу
02.09.2014 Справа № 19/21-10
Господарський суд Сумської області у складі: судді Спиридонової Н.О.,
при секретарі Середи І.Г.,
за участю представників сторін:
кредитора - ПАТ «ПУМБ» - Пилипенко О.В. (довіреність № 873 від 06.08.2014 р.),
ДПІ у м. Сумах - Ткаченко О.А. (довіреність № 68/9/10-008 від 04.12.2013 р.),
ТОВ «ОТП Факторинг Україна» - Сотник Ю.В. (довіреність № б/н від 24.05.2014 р.),
ліквідатор - Гайдуков С.П.,
представник ліквідатора - Савостян Н.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні господарського суду Сумської області матеріали справи №19/21-10
за заявою кредитора - Публічного акціонерного товариства "Західінкомбанк" в особі Сумської філії Публічного акціонерного товариства "Західінкомбанк"
до боржника - Фізичної особи - підприємця ОСОБА_6 (АДРЕСА_1, ід. номер НОМЕР_1)
про визнання банкрутом,
встановив:
Ухвалою господарського суду Сумської області від 19.03.2010р. порушено провадження у № 19/21-10 про банкрутство Фізичної особи - підприємця ОСОБА_6.
Постановою господарського суду Сумської області від 31.03.2010р. боржника було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута - арбітражного керуючого Гайдукова С.П.
В травні 2014 року до господарського суду надійшло клопотання № 02-01/205 від 23.05.2014 року ліквідатора Гайдукова С.П. про затвердження ліквідаційних витрат на провадження ліквідаційної процедури у справі № 19/21-10 та надійшов звіт ліквідатора у даній справі № 02-01/204 від 23.05.2014 року.
26.05.2014 року до господарського суду надійшов звіт ліквідатора Гайдукова С.П.№ 02-01/204 від 23.05.2014 року.
Ухвалою господарського суду від 28.05.2014 року розгляд клопотання про затвердження ліквідаційних витрат на провадження ліквідаційної процедури та звіту ліквідатора було призначено в судове засідання на 24.06.2014 року.
На виконання вимог ухвали від 28.05.2014 року, ДПІ в м. Сумах направила суду відзив № 9/18-19-10 від 23.06.2014 року, відповідно до якого інспекція не заперечує проти задоволення звіту та клопотання ліквідатора.
Ухвалою господарського суду від 24.06.2014 року розгляд клопотання та звіту ліквідатора було відкладено на 14.08.2014 року.
14.08.2014 року до господарського суду надійшли заперечення ТОВ "ОТП Факторинг Україна" відносно поданого на затвердження клопотання про затвердження витрат ліквідаційної процедури та звіту ліквідатора у даній справі, в якому товариство просить суд зобов'язати ліквідатора надати суду документи, що належним чином підтверджують обґрунтованість та доцільність витрат на провадження ліквідаційної процедури, документи на підтвердження показників виявленої ліквідаційної маси, реєстр вимог кредиторів, розрахунок розподілу отриманих за рахунок проданого майна боржника коштів за вимогами, які підлягають задоволенню в першу чергу.
Ухвалою суду від 14.08.2014 р. розгляд клопотання та звіту ліквідатора було відкладено на 02.09.2014 року та зобов'язано ліквідатора надати суду письмові пояснення з урахуванням заперечень ТОВ "ОТП Факторинг Україна", документи, що належним чином підтверджують обґрунтованість та доцільність витрат на провадження ліквідаційної процедури, документи на підтвердження показників виявленої ліквідаційної маси, реєстр вимог кредиторів, розрахунок розподілу отриманих за рахунок проданого майна боржника коштів за вимогами, які підлягають задоволенню в першу чергу.
На виконання вимог ухвали суду від 14.08.2014 р. року ліквідатор Гайдуков С.П. надав суду письмові пояснення з урахуванням заперечень ТОВ "ОТП Факторинг Україна".
01.09.2014 р. від ТОВ "ОТП Факторинг Україна" до суду надійшла заява № б/н від 01.09.2014 р., в якій Товариство зазначило, що на даний момент не має заперечень відносно затвердження витрат на проведення ліквідаційної процедури та звіту ліквідатора по даній справі, а також просить провести розгляд судового засідання без участі його представника.
Ліквідатор в судовому засіданні надав усні пояснення в підтримку поданого ним звіту.
Перевіривши матеріали справи, розглянувши клопотання та звіт ліквідатора, заслухавши представників сторін, суд встановив наступне.
Щодо клопотання № 02-01/205 від 23.05.2014 року ліквідатора про затвердження ліквідаційних витрат на провадження ліквідаційної процедури
В травні 2014 року до господарського суду надійшло клопотання № 02-01/205 від 23.05.2014 року ліквідатора Гайдукова С.П. про затвердження ліквідаційних витрат на провадження ліквідаційної процедури у справі № 19/21-10.
Ліквідатор доповів про витрати ліквідаційної процедури у даній справі, що склали 30651,62 грн., серед яких:
- проведення оцінки майна - 4000,00 грн.,
- проведення аукціонів - 23937,00 грн.,
- публікація оголошень, послуги БТІ, поштові витрати - 2714,62 грн.,
Оплата послуг ліквідатора за період з 31.03.2010 року по 31.12.2011 року становить 38718,38 грн.
Відповідно до ч. 10-14 статті 3-1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею.
Кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Кредитори мають право встановлювати і виплачувати арбітражному керуючому за результатами його діяльності додаткову винагороду, розмір якої затверджується господарським судом.
Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.
Відповідно статтті 49 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» до задоволення вимог кредиторів із коштів, внесених на депозит нотаріальної контори або приватного нотаріуса, відшкодовуються витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство громадянина-підприємця і виконанням постанови господарського суду про визнання громадянина-підприємця банкрутом. Вимоги кредиторів задовольняються в черговості, передбаченій статтею 49 вищевказаного Закону.
Всі понесені ліквідатором витрати підтверджуються копіями документів, долучених до матеріалів справи, являються невід'ємними складовими ліквідаційних витрат, оскільки є фактичними, дійсними та спрямованими на забезпечення виконання ліквідаційної процедури.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про задоволення клопотання ліквідатора про затвердження витрат на провадження ліквідаційної процедури та оплату послуг ліквідатора.
Щодо звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу підприємства - банкрута.
Постановою господарського суду Сумської області від 31.03.2010р. боржника було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута - арбітражного керуючого Гайдукова С.П.
26.05.2014 року до господарського суду надійшов звіт ліквідатора Гайдукова С.П.№ 02-01/204 від 23.05.2014 року та ліквідаційний баланс банкрута.
Розглянувши наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, документи що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, вислухавши пояснення ліквідатора, суд встановив, що після визнання боржника банкрутом, призначення ліквідатора і відкриття ліквідаційної процедури ліквідатором було здійснено запити до відповідних установ, на які отримано такі відповіді:
Державна інспекція Сільського господарського України в Сумській області повідомила, що за ФОП ОСОБА_6 транспортні засоби у вигляді тракторів, причепів, самохідної техніки не зареєстровано.
УДАІ УМВС України в Сумській області повідомило, що згідно облікових даних за ОСОБА_6 транспортні засоби не зареєстровано.
Держземагенство України в Сумській області повідомило, що право власності або право користування на земельну ділянку по м. Суми за ФОП ОСОБА_6 не зареєстровано.
Відповідно відомостей Міністерства доходів і зборів України у ОСОБА_6 відкритий один рахунок.
В результаті отриманих заяв кредиторів було сформовано реєстр вимог кредиторів, до якого включено:
ТОВ «ОТП Факторинг Україна» з вимогами в сумі 1314599,88 грн.
ДПІ в м. Суми з вимогами в сумі 393,32 грн.
ПАТ «Західінкомбанк» з вимогами в сумі 2992895,81 грн.
ПАТ «ПУМБ» з вимогами 6047205,38 грн.
В ході проведення інвентаризацій майнових активів ФОП ОСОБА_6 виявлено нерухоме майно: нежитлове приміщення загальною площею 84,7 кв.м, що розташоване за адресою: АДРЕСА_2; нежитлове приміщення загальною площею 63,0 кв.м, що розташоване за адресою: АДРЕСА_3; домоволодіння загальною площею 564,4 кв.м, що розташоване за адресою: АДРЕСА_4, яке було увійшло до ліквідаційної маси.
На виконання вимог ухвали господарського суду Сумської області від 13.08.2013 р. ліквідатором було прийнято розпорядження № 4 від 25.08.2013 р., яким було виключено з ліквідаційної маси банкрута ФОП ОСОБА_6 нерухоме майно, а саме: житловий будинок загальною площею 564,4 кв.м, що розташоване за адресою: АДРЕСА_4.
В результаті реалізації всієї ліквідаційної маси банкрута ФОП ОСОБА_6 отримано грошові кошти на загальну суму 239370,00 грн..
Вказані кошти було направлено на погашення витрат ліквідаційної процедури в сумі 69370,00 грн. та 170000,00 грн. направлено на часткове погашення вимог кредитора третьої черги, а саме: ТОВ «ОТП Факторинг Україна».
Таким чином, часткове погашення вимог кредиторів відбувалося за рахунок реалізованого майна банкрута.
З огляду на викладене, враховуючи, що ліквідатор виконав всі роботи по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про ліквідацію банкрута, у тому числі, ліквідаційний баланс з неповністю погашеною кредиторською заборгованістю в зв'язку з недостатністю активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, при таких обставинах суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута із припиненням підприємницької діяльності банкрута.
Відповідно до п. 6 ч.1 статті 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.
Тому, суд дійшов висновку про припинення провадження у справі.
Керуючись статтями 22, 81, 86 Господарського процесуального кодексу України, статтею 3-1, ч.6 статті 31, п.6 ч.1 статті 40, статтею 47 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», суд -
ухвалив:
1.Клопотання № 02-01/205 від 23.05.2014 року ліквідатора Гайдукова С.П. про затвердження ліквідаційних витрат на провадження ліквідаційної процедури у справі № 19/21-10 - задовольнити.
Оплату послуг ліквідатора за період з 31.03.2010 року по 31.12.2011 року в сумі 38718,38 грн. - затвердити.
Витрати ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури в сумі 30651,62 грн. - затвердити.
2.Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Підприємницьку діяльність Фізичної особи - підприємця ОСОБА_6 (АДРЕСА_1, ід. номер НОМЕР_1) - припинити.
Зобов'язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи- підприємця банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення підприємницької діяльності фізичної особи- підприємця банкрута та направити органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи- підприємця.
Провадження у справі припинити.
Копію даної ухвали надіслати: кредиторам, банкруту, державному реєстратору, ліквідатору, управлінню статистики, державному органу з питань банкрутства, органу ДВС.
Суддя Н.О.Спиридонова
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 02.09.2014 |
Оприлюднено | 08.09.2014 |
Номер документу | 40343342 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Спиридонова Надія Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні