Справа № 204/5056/14-п
Провадження № 3/204/799/14
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 серпня 2014 року суддя Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська Некрасов О.О., розглянувши адміністративний матеріал у відношенні:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, уродженця м. Дніпропетровська, маючого вищу освіту, працюючого головним спеціалістом санітарно-гігієнічного відділу Дніпропетровського міського Управління Головного Управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області, проживаючого: АДРЕСА_1
про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
В С Т А Н О В И В :
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 34 від 10.07.2014 року, ОСОБА_1. який перебуваючи на посаді головного спеціаліста санітарно-гігієнічного відділу Дніпропетровського міського Управління Головного Управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області, будучи згідно з п. «в» пункту 1 частини 1 статті 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» державним службовцем умисно порушив обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, передбачених пунктом 1 частини 1 статті 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» з наступних обставин. Відпоідно до наказу Головного Управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області від 27.12.2012 року № 21-щ ОСОБА_1 прийнятий на посаду головного спеціаліста санітарно-гігієнічного відділу Дніпропетровського міського Управління Головного Управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області на якій працює і дотеперішній час. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»особам зазначеним у пункті 1 частини 1 статті 4 забороняється займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та судівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України. Однак, ОСОБА_1, перебуваючи на посаді головного спеціаліста санітарно-гігієнічного відділу Дніпропетровського міського Управління Головного Управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області, також працював на ТОВ «Артіль» згідно заяви про прийняття на роботу від 01.02.2011 року та наказу про прийняття на роботу № 10-к від 01.02.2011 року. Відповідно до умов вказаного наказу ОСОБА_1, прийнятий на роботу за сумісництвом на посаду лікаря. Відповідно до посадової інструкції ОСОБА_1 проводив перед рейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів ТОВ «Артіль». За виконану ОСОБА_1 роботу компанія ТОВ «Артіль» нарахувала та виплатила йому заробітну плату за період з 01.01.2013 року по 01.05.2014 року. заробітна плата у 2013 році склала: у січні 2013 році - 715 грн. 00 коп., у лютому 2013 році - 715 грн. 00 коп., у березні 2013 року - 715 грн. 00 коп., у квітні 2014 року - 715 грн. 00 коп., у травні 2013 року - 715 грн. 00 коп., у червні 2013 року - 715 грн. 00 коп., у липні 2013 року - 715 грн. 00 коп., у серпні 2013 року - 715 грн. 00 коп., у вересні 2013 року - 715 грн. 00 коп., у жовтні 2013 року - 715 грн. 00 коп., у листопаді 2013 року - 715 грн. 00 коп., у грудні 2013 року - 815 грн. 00 коп., у січня 2014 року - 815 грн. 00 коп., у лютому 2014 року - 815 грн. 00 коп., у березні 2014 року - 815 грн. 00 коп., у квітні 2014 року - 815 грн. 00 коп., у травні 2014 року - 2732 грн. 56 коп. За період січень2013 року - грудень 2013 року ОСОБА_1 було нараховано заробітну плату у сумі 8 680 грн. 00 коп. (фактично отримано - 7112 грн. 95 коп.), за період січень-травень 2014 року - 5992 грн. 56 коп. (фактично отримано - 4910 грн. 40 коп.), загалом за період січень 2013 року - травень 2014 року -14672 грн. 56 коп. (фактично отримано - 12 023 грн. 35 коп.). Грошові кошти були отримані ОСОБА_1 на розрахунковий рахунок НОМЕР_1 відкритого на його ім'я у ПАТ «АктаБанк». Таким чином. ОСОБА_1 з 27.12.2012 року по теперішній час перебуваючи на посаді головного спеціаліста санітарно-гігієнічного відділу Дніпропетровського міського Управління Головного Управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області, будучи державним службовцем, суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, працюючи за сумісництвом на ТОВ «Артіль» та отримуючи за це заробітну плату, умисно порушив вимоги пункту 1 частини 1 статті 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» і вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У судовому засіданні адвокат ОСОБА_1 - ОСОБА_2 заявила клопотання про направлення адміністративної справи на дооформлення у зв'язку з невідповідністю протоколу про адміністративне правопорушення ст. 256 КУпАП, а саме: у протоколі про адміністративне правопорушення не зазначена частина статті нормативного акту, який передбачає відповідальність за дане правопорушення, тобто у протоколі зазначено, що ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 172-4 КУпАП, проте дана норма права передбачає декілька частин за якими передбачена відповідальність за ст. 172-4 КУпАП.
Вивчивши адміністративний матеріал, приходжу до висновку, що протокол про адміністративне правопорушення та адміністративний матеріал не відповідає вимогам ст. 256, п. 4 ч. 1 ст. 278 КУпАП
Так, відповідно до ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Відповідно до ст. 278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: чи належить до його компетенції розгляд даної справи; чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення; чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду; чи витребувано необхідні додаткові матеріали; чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
Так, у протоколі про адміністративне правопорушення не зазначена частина статті, за якою правопорушник притягується до адміністративної відповідальності.
Наведений вище недолік унеможливлює встановити наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 172-4 КпАП України, винність правопорушника, та інші обставин, що мають значення для правильного вирішення справи.
Для своєчасного, всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності із законом, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 278 КпАП України, суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Справу про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 за ст. 172-4 КпАП України повернути до Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Управління Служби безпеки України у Дніпропетровській області для усунення недоліків.
Суддя О.О. Некрасов
Суд | Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 11.08.2014 |
Оприлюднено | 09.09.2014 |
Номер документу | 40360697 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Апеляційний суд Дніпропетровської області
Живоглядова І. К.
Адмінправопорушення
Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська
Дружинін К. М.
Адмінправопорушення
Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська
Некрасов О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні