Рішення
від 01.09.2014 по справі 911/2660/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Київської області

01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 239-72-81

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"01" вересня 2014 р. Справа № 911/2660/14

Господарський суд Київської області у складі судді Бабкіної В.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Прокурора міста Ірпеня Київської області в інтересах держави в особі Бучанської міської ради Київської області

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Метаком-Буча»

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

секретар судового засідання (пом. судді): Новікова І.С.

за участю представників:

від прокуратури : Безрук А.С., посв. № 025412

від позивача : Цибульський В.В., довір. № 04-09/580 від 17.07.2014 р.

від відповідача : не з'явився

Обставини справи:

Прокурор міста Ірпеня Київської області (далі - прокурор) звернувся до господарського суду Київської області в інтересах держави в особі Бучанської міської ради Київської області (далі - позивач) з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Метаком-Буча» (далі - відповідач, ТОВ «Метаком-Буча») про внесення змін до договору оренди земельної ділянки.

В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається на ухилення відповідача від внесення змін до договору оренди земельної ділянки щодо розмірів нормативної грошової оцінки земельної ділянки та річної орендної плати за землю, у зв'язку з чим просить суд внести зміни до пункту 1.4 договору оренди земельної ділянки, посвідченого приватним нотаріусом Ірпінського міського нотаріального округу Київської області ОСОБА_1, який зареєстровано у реєстрі за № 399 та 22.02.2008 р. зареєстровано в Ірпінському міському відділі Київської регіональної філії центру державного земельного кадастру за № 040834000013, та викласти його у наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 28451254,00 грн. (двадцять вісім мільйонів чотириста п'ятдесят одна тисяча двісті п'ятдесят гривень 00 копійок)»; внести зміни до пункту 4.1 договору оренди земельної ділянки, посвідченого приватним нотаріусом Ірпінського міського нотаріального округу Київської області ОСОБА_1, який зареєстровано у реєстрі за № 399 та 22.02.2008 р. зареєстровано у Ірпінському міському відділі Київської регіональної філії центру державного земельного кадастру за № 040834000013, виклавши його в наступній редакції: «Базовим рівнем орендної плати є розмір земельного податку. Розмір орендної плати: річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у розмірі 6% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки; грошова оцінка земельної ділянки відповідно до листа відділу Держземагенства у м. Бучі Київської області № 01-5/17-14 від 16.01.2014 р. складає 28451254,00 грн. Орендна плата за користування земельною ділянкою на рік складає 1707075,24 грн. (один мільйон сімсот сім тисяч сімдесят п'ять грн. 24 коп.). Орендна плата за користування земельною ділянкою на місяць становить 142256,27 грн. (сто сорок дві тисячі двісті п'ятдесят шість грн. 27 коп.)».

Розгляд справи відкладався.

17.07.2014 р. до господарського суду Київської області Бучанською міською радою Київської області було подано пояснення № 376 від 17.06.2014 р., відповідно до яких позивач зазначив, що Бучанська міська рада Київської області підтримує обставини, викладені прокурором м. Ірпеня у позовній заяві, та наголосив, що всупереч умовам договору та нової нормативно-грошової оцінки земельної ділянки відповідач не сплачує кошти до місцевого бюджету.

07.08.2014 р. до господарського суду Київської області Бучанською міською радою Київської області було подано додаткові пояснення № 350/14-д від 06.08.2014 р., відповідно до яких позивач зазначив, що згідно з умовами договору оренди земельної ділянки розмір відсоткової ставки орендної плати за земельну ділянку розраховується шляхом співвідношення річної суми орендної плати до нормативної грошової оцінки, а саме - 111341,77 грн. (річна сума орендної плати)/1855696,12 грн. (сума нормативної грошової оцінки)*100%=6%, у зв'язку з чим річна орендна плата згідно нової нормативної грошової оцінки становить 1707075,24 грн. (28451254,00 грн. - нормативна грошова оцінка*6% - відсоткова ставка).

01.09.2014 р. до господарського суду Київської області Бучанською міською радою Київської області було подано додаткові пояснення № 384/14-д від 28.08.2014 р.

01.09.2014 р. до господарського суду Київської області від прокуратури Київської області було подано заяву № 05/3-2612вих.14 від 27.08.2014 р. про уточнення позовних вимог, відповідно до якої прокурор, що забезпечує участь прокуратури у розгляді справи, просить суд внести зміни до пункту 4.1 договору оренди земельної ділянки, посвідченого приватним нотаріусом Ірпінського міського нотаріального округу Київської області ОСОБА_1, який зареєстровано у реєстрі за № 399 та 22.02.2008 р. зареєстровано у Ірпінському міському відділі Київської регіональної філії центру державного земельного кадастру за № 040834000013, виклавши його в наступній редакції: «Базовим рівнем орендної плати є розмір земельного податку. Розмір орендної плати: річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у розмірі 6% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки; грошова оцінка земельної ділянки, відповідно до витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку відділу Держземагенства у м. Бучі Київської області № 015/17-14 від 16.01.2014 р. складає 28451254,00 грн. Орендна плата за користування земельною ділянкою на рік складає 1707075,24 грн. (один мільйон сімсот сім тисяч сімдесят п'ять грн. 24 коп.). Орендна плата за користування земельною ділянкою на місяць становить 142256,27 грн. (сто сорок дві тисячі двісті п'ятдесят шість грн. 27 коп.)».

У судовому засіданні 01.09.2014 р. прокурор позовні вимоги підтримав, з урахуванням заяви № 05/3-2612вих.14 від 27.08.2014 р. про уточнення позовних вимог; представник позивача також просив суд позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Відповідач у судові засідання 17.07.2014 р., 07.08.2014 р. та 01.09.2014 р. представника не направив, хоча про дату та час розгляду справи був повідомлений належно. Відзиву на позов не надав.

Згідно із абз. 3 пп. 3.9.1 п. 3.9 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 р. № 18 «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції» в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

Згідно з пп. 3.9.2 п. 3.9 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 р. № 18 «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції», у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

Відповідно до ст. 75 Господарського процесуального кодексу України в разі, якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.

У судовому засіданні 01.09.2014 р. було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представника позивача, дослідивши докази та оцінивши їх в сукупності, суд

встановив:

15.02.2008 р. між Бучанською міською радою (орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Метаком-Буча» (орендар) було укладено договір оренди земельної ділянки, посвідчений приватним нотаріусом Ірпіського міського нотаріального округу Київської області ОСОБА_1, який зареєстровано у реєстрі за № 2697075 та 22.02.2008 р. зареєстровано у Ірпінському міському відділі Київської регіональної філії центру державного земельного кадастру за № 040834000013 (далі - договір), відповідно до п. 1.1 якого орендодавець передає, а орендар приймає у платне, строкове користування земельну ділянку, яка знаходиться в межах населеного пункту міста Буча, зазначену в п. 1.2 даного договору для господарського використання.

Згідно з п. 1.2 договору земельна ділянка розташована за адресою: м. Буча, вул. Промислова, 1, площа 130000 кв.м (13,0000 га). Кадастровий номер земельної ділянки 3210945300:01:118:0174, 3210945300:01:118:0173, 3210945300:01:118:0175.

У відповідності з п. 1.3 договору земельна ділянка передається відповідно до рішення 26-ї сесії Бучанської міської ради V скликання «Про затвердження ТОВ «Метаком-Буча» проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди та будівництва та обслуговування офісно-складських приміщень по вул. Промислова, 1 в м. Буча» за № 639-26-V від 31.01.2008 р.

Пунктом 1.4 договору встановлено, що нормативно-грошова оцінка земельної ділянки складає 1855696,12 грн.

Договір укладено на 25 (двадцять п'ять) років (п. 3.1 договору).

У відповідності з п. 4.1 договору базовим рівнем орендної плати є розмір земельного податку. Орендна плата за користування земельною ділянкою на рік становить 111341,77 грн. Орендна плата за користування земельною ділянкою на місяць становить 9278,48 грн.

Згідно з п.п. 4.2, 4.3 договору орендна плата сплачується у грошовій формі, в національній валюті - гривні, щомісячно до 30 числа наступного за звітним місяця, шляхом перерахування на рахунок орендодавця № 33217812700008 в УДК Київської області в м. Києві, МФО 821018, код одержувача 13050200.

Пунктом 4.5 договору передбачено, що розмір орендної плати щорічно переглядається у випадках і з моменту: зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; збільшення розмірів ставки земельного податку; в інших випадках, передбачених законодавчими актами України.

Відповідно до п. 9.1 договору орендодавець має право, зокрема, вимагати перегляду розміру орендної плати у випадках зміни коефіцієнтів індексації, збільшення відповідно до чинного законодавства України розмірів земельного податку.

15.02.2008 р. між Бучанською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «Метаком-Буча» було підписано акт прийому-передачі земельної ділянки, відповідно до якого Бучанська міська рада передає, а ТОВ «Метаком-Буча» приймає в тимчасове користування на умовах оренди терміном на 25 років до 15.02.2033 р. земельну ділянку площею 130000 кв.м (13,0000 га), надану для будівництва та обслуговування офісно-складських приміщень, яка знаходиться за адресою: м. Буча, вул. Промислова, згідно рішення 26-ї сесії Бучанської міської ради V скликання «Про затвердження ТОВ «Метаком-Буча» проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди та будівництва та обслуговування офісно-складських приміщень по вул. Промислова, 1 в м. Буча» за № 639-26-V від 31.01.2008 р.

24.10.2008 р. між Бучанською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «Метаком-Буча» було укладено договір про внесення змін і доповнень до договору оренди земельної ділянки, відповідно до п. 1 якого п. 1.3 договору було викладено в наступній редакції: « 1.3 Земельна ділянка передається відповідно до рішення 26-ї сесії Бучанської міської ради V скликання «Про затвердження ТОВ «Метаком-Буча» проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди та будівництва та обслуговування офісно-складських приміщень по вул. Промислова, 1 в м. Буча» за № 639-26-V від 31.01.2008 р., та рішення 39-ї сесії Бучанської міської ради V скликання «Про доповнення до п. 1,2 рішення Бучанської міської ради № 639-26-V від 31.01.2008 р. «Про затвердження ТОВ «Метаком-Буча» проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди та будівництва та обслуговування офісно-складських приміщень по вул. Промислова, 1 в м. Буча» за № 992-39-V від 25.09.2008 р.».

Пунктом 2 договору про внесення змін пункт 2.2 договору викладено в наступній редакції: « 2.2 Земельна ділянка передається в оренду для будівництва та обслуговування офісно-складських та виробничих приміщень по випуску будівельних матеріалів і виробів».

Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним, Податковим та Цивільним кодексами України, іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо зазначено про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами (ст. 6 Цивільного кодексу України).

З метою приведення раніше укладених позивачем договорів оренди земельних ділянок у відповідність до діючого законодавства Бучанська міська рада 10.02.2009 р. прийняла рішення № 1194-47-V «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста». Згідно із вказаним рішенням змінено нормативну грошову оцінку земельної ділянки ТОВ «Метаком-Буча» та встановлено її розмір у сумі 28451254,00 грн. Вказане рішення Бучанської міської ради на даний час є чинним.

Позивач звертався до відповідача з листом від 16.01.2014 р. № 36/14-д, відповідно до якого зазначив, що 10.02.2009 р. Бучанською міською радою було прийнято рішення «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста» за № 1194-47-V, яким змінено вартість земель по м. Буча, у зв'язку з чим Бучанська міська рада надіслала на адресу ТОВ «Метаком-Буча» для підписання додаткову угоду до договору оренди від 21.02.2008 р. з метою впорядкування орендної плати відповідно до нової нормативної грошової оцінки землі.

Відповідь на лист отримано не було, додаткову угоду не підписано, відповідач дані вимоги не виконав, пояснень щодо не внесення відповідних змін до зазначеного договору оренди земельної ділянки не надав.

Оскільки відповідні зміни до вказаного договору оренди земельної ділянки сторонами договору не внесені, то, на думку прокурора, за вказаних вище обставин є всі підстави щодо внесення зазначених змін до договору оренди земельної ділянки в частині вартості земельної ділянки та розміру орендної плати за рішенням суду, у зв'язку з чим він і звернувся з даним позовом до суду.

За договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов'язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом (ст. 792 Цивільного кодексу України)

Відповідно до ст. 13 Закону України «Про оренду землі» договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Істотними умовами договору оренди землі, зокрема, є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату (ч. 1 ст. 15 Закону України «Про оренду землі»).

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 03.06.2008 р. було внесено зміни до ч.ч. 4, 5 ст. 21 Закону України «Про оренду землі», відповідно до яких річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю»; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю». Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині.

Враховуючи викладене, розмір річної орендної плати за земельну ділянку, надану в оренду, не може бути меншим трикратного розміру земельного податку, що встановлюється ПК України, а спірний договір в цій частині є таким, що суперечить чинному законодавству.

У зв'язку із введенням в дію з 1 січня 2011 року Податкового кодексу України Закон України «Про плату за землю» втратив чинність (ч. 2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України).

Статтею 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;

Отже, встановлення ст. 288 Податкового кодексу України граничних розмірів річної орендної плати за земельну ділянку є підставою для приведення положень спірного договору оренди земельної ділянки у відповідність до вимог закону в частині визначення розміру орендної плати.

Відповідно до п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 р. № 6 «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин» у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Згідно зі статтею 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Судам слід враховувати, що розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в тому числі може визначатися шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає чинному законодавству України, зокрема, приписам частини першої статті 15, статті 21 Закону України «Про оренду землі».

Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 Господарським кодексом України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору за наявності спору (тобто за відсутності згоди відповідача на зміну умов договору).

Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

З огляду на зазначене та враховуючи те, що орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, і законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору, а також те, що рішення Бучанської міської ради від 10.02.2009 р. «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста» за № 1194-47-V, яким змінено вартість земель по м. Буча та встановлено розміри орендної плати, не скасоване та є чинним, суд дійшов висновку, що позовні вимоги прокурора, з урахуванням заяви № 05/3-2612вих14 від 27.08.2014 р., про внесення змін до пунктів 1.4 та п. 4.1 договору оренди земельної ділянки від 15.02.2008 р., укладеного між позивачем та відповідачем, є доведеними, обґрунтованими, відповідачем не спростованими, а відтак підлягають задоволенню судом у повному обсязі.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд враховує таке.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно пп. 2 п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», ставка судового збору за подання до господарського суду позовної заяви немайнового характеру встановлюється у розмірі 1 розміру мінімальної заробітної плати.

Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 5 цього ж Закону органи прокуратури - при здійсненні своїх повноважень звільняються від сплати судового збору.

Згідно п 4.6 Постанови пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України» від 21.02.2013 р. № 7 приймаючи рішення зі справи, провадження в якій порушено за заявою прокурора, господарський суд у разі повного або часткового задоволення позову (скарги) стягує судовий збір з відповідача (повністю або пропорційно задоволеним вимогам), якщо він не звільнений від сплати судового збору. Стягнення відповідних сум судового збору здійснюється в доход Державного бюджету України.

З урахуванням наведеного відшкодування витрат по сплаті судового збору відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України покладається судом на відповідача шляхом стягнення суми судового збору до Державного бюджету України.

Керуючись ст.ст. 32-34, 44, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

вирішив:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Внести зміни до договору оренди земельної ділянки від 15.02.2008 р., укладеного між Бучанською міською радою Київської області (08292, Київська обл., м. Буча, вул. Енергетиків, 12, код 04360586) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Метаком-Буча» (08292, Київська обл., м. Буча, вул. Водопровідна, 34, код 33699681) та зареєстрованого у Ірпінському міському відділі Київської регіональної філії центру державного земельного кадастру 22.02.2008 р. за № 040834000013, виклавши:

- пункт 1.4 в наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 28451254,00 грн. (двадцять вісім мільйонів чотириста п'ятдесят одна тисяча двісті п'ятдесят чотири гривні 00 копійок)»;

- пункт 4.1 в наступній редакції: «Базовим рівнем орендної плати є розмір земельного податку.

Розмір орендної плати:

- річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у розмірі 6% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

- грошова оцінка земельної ділянки, відповідно до витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку відділу Держземагенства у м. Бучі Київської області № 015/17-14 від 16.01.2014 р. складає 28451254,00 грн.

Орендна плата за користування земельною ділянкою на рік складає 1707075,24 грн. (один мільйон сімсот сім тисяч сімдесят п'ять грн. 24 коп.).

Орендна плата за користування земельною ділянкою на місяць становить 142256,27 грн. (сто сорок дві тисячі двісті п'ятдесят шість грн. 27 коп.)».

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Метаком-Буча» (08292, Київська обл., м. Буча, вул. Водопровідна, 34, код 33699681) в доход Державного бюджету України 1218 (одну тисячу двісті вісімнадцять) грн. 00 коп. витрат по сплаті судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Повне рішення підписане 08.09.2014 р.

Суддя В.М. Бабкіна

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення01.09.2014
Оприлюднено10.09.2014
Номер документу40380714
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/2660/14

Ухвала від 31.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Дроботова Т.Б.

Постанова від 16.02.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Зубець Л.П.

Ухвала від 15.02.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Зубець Л.П.

Ухвала від 23.01.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Зубець Л.П.

Ухвала від 14.12.2015

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Зубець Л.П.

Ухвала від 16.09.2015

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Зубець Л.П.

Рішення від 01.09.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 07.08.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 17.07.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 03.07.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні