Постанова
від 02.09.2014 по справі 819/738/14-а
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/738/14-a

"02" вересня 2014 р. м. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Чепенюк О.В.,

при секретарі судового засідання Калиняк О.В.,

за участю представника позивача Чудика Р.Я.,

представника відповідача Майки М.Б.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за позовом Козівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Тернопільській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Козівський завод «Темп» про стягнення податкового боргу,

ВСТАНОВИВ:

Козівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Тернопільській області (далі - Козівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області, позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Козівський завод «Темп» (далі - ТзОВ «Козівський завод «Темп», відповідач) про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих відповідача, та готівки, що належить платнику податків, у рахунок погашення податкового боргу у розмірі 170304 грн. 86 коп.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач зареєстрований суб'єктом господарювання, взятий на облік як платник податків у Козівській ОДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області, зобов'язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом строки. Станом на 09.04.2014 року за відповідачем рахується податковий борг по земельному податку з юридичних осіб, що не заявлений до стягнення в судовому порядку, у розмірі 170304 грн. 86 коп. по узгоджених грошових зобов'язаннях, визначених самостійно платником податків у податкових деклараціях та донарахованих податковим органом за результатами перевірок.

Позивач відповідно до пункту 20.1 статті 20, пунктів 95.1, 95.3, 95.4 статті 95 Податкового кодексу України просить стягнути з ТзОВ «Козівський завод «Темп» податковий борг по земельному податку з юридичних осіб у розмірі 170304 грн. 86 коп. з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, та за рахунок готівки, що належить відповідачу.

У судовому засіданні представник позивача адміністративний позов підтримав з підстав, викладених у позовній заяві, та просив позовні вимоги задовольнити. На дату розгляду справи податковий борг не сплачений платником податків.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечив, вважає, що ТзОВ «Козівський завод «Темп» не є платником земельного податку, вказавши, що у позивача відсутні будь-які відомості про перебування у власності товариства чи у його користуванні земельних ділянок. Також поставив під сумнів факт подання відповідачем податкових декларацій з плати за землю, оскільки така звітність подавалась у електронній формі, то, на думку представника відповідача, у справі мають бути відомості про перевірку справжності електронного цифрового підпису платника податків на таких деклараціях, просив у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, дослідивши письмові докази, суд приходить до висновку, що адміністративний позов слід задовольнити повністю з наступних підстав.

Судом встановлено, що ТзОВ «Козівський завод «Темп» зареєстроване як юридична особа, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на 17.04.2014 року (а. с. 54-57). Відповідач перебуває на обліку як платник податків у Козівській ОДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області (а. с. 49), має відкриті рахунки в банківських установах.

Відповідно до розрахунку податкового боргу ТзОВ «Козівський завод «Темп» станом на 18.04.2014 року за відповідачем рахується податковий борг по земельному податку з юридичних осіб у розмірі 170304 грн. 86 коп., який виник з 30.10.2011 року (а. с. 99). На дату розгляду справи у суді заборгованість не погашена.

Податковий борг по земельному податку з юридичних осіб виник у зв'язку з несплатою відповідачем узгоджених сум податкових зобов'язань, визначених платником податків самостійно у податкових деклараціях з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2011 рік № 281 від 28.01.2011 року (а. с. 6-7), за 2012 рік № 517 від 08.02.2012 року (а. с. 9-10), за 2013 рік № 1300001671 від 12.03.2013 року (а. с. 11-12) та несплатою узгоджених сум грошових зобов'язань, визначених у податкових повідомленнях-рішеннях Козівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області № 0003171501 від 18.10.2011 року (а. с. 13), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 220/15/05523273 від 12.10.2011 року (а. с. 14-15), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 1135 грн. 23 коп.; № 0003711501 від 24.11.2011 року (а. с. 13), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 248/15/05523273 від 24.11.2011 року (а. с. 16-17), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 762 грн. 05 коп.; № 0001601501 від 23.04.2012 року (а. с. 18), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 20/15-05523273 від 18.04.2012 року (а. с. 19-20), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 8005 грн. 59 коп.; № 0001811501 від 08.05.2012 року (а. с. 18), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 35/15-0552373 від 03.05.2012 року (а. с. 21-22), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 321 грн. 47 коп.; № 0002841501 від 13.08.2012 року (а. с. 25), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 85/15-05523273 від 02.08.2012 року (а. с. 26-27), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 2046 грн. 81 коп.; № 0003361501 від 24.10.2012 року (а. с. 18), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 130/15-05523273 від 24.10.2012 року (а. с. 23-24), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 606 грн. 26 коп.; № 0004001501 від 12.12.2012 року (а. с. 32), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 151/15-05523273 від 10.12.2012 року (а. с. 37-38), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 565 грн. 36 коп.; № 0001171500 від 06.06.2013 року (а. с. 32), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 42/15-05523273 від 31.05.2013 року (а. с. 33-34), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 945 грн. 58 коп.; № 0001841500 від 08.07.2013 року (а. с. 25), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 57/15-05523273 від 08.07.2013 року (а. с. 30-31), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 985 грн. 77 коп.; № 0003821500 від 16.09.2013 року (а. с. 25), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 14/15-05523273 від 16.09.2013 року (а. с. 28), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 721 грн. 11 коп.; № 0004321500 від 08.11.2013 року (а. с. 32), прийнятому на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету № 21/15-05523273 від 08.11.2013 року (а. с. 35-36), яким збільшено грошове зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 1060 грн. 00 коп.

Зазначені податкові повідомлення-рішення отримані відповідачем (директором Тарановським О.Л.) 18.10.2011 року, 24.11.2011 року, 23.04.2012 року, 08.05.2012 року, 13.08.2012 року, 24.10.2012 року, 12.12.2012 року, 06.06.2013 року, 08.07.2013 року, 16.09.2013 року та 08.11.2013 року відповідно, що підтверджується розписками про отримання на корінцях податкових повідомлень-рішень (а. с. 13, 18, 25, 32).

Податкові повідомлення-рішення № 0001601501 від 23.04.2012 року, № 0002841501 від 13.08.2012 року, № 0003361501 від 24.10.2012 року, № 0004001501 від 12.12.2012 року, № 0001841500 від 08.07.2013 року, № 0003821500 від 16.09.2013 року були оскаржені відповідачем у встановленому законом порядку до суду. 02.06.2014 року Тернопільським окружним адміністративним судом винесено постанову, якою відмовлено ТзОВ «Козівський завод «Темп» у задоволенні позову про скасування зазначених податкових повідомлень-рішень. Постанова суду від 02.06.2014 року набрала законної сили. Решта податкових повідомлень-рішень не оскаржувались.

Крім того, відповідачу нараховано пеню на суми грошових зобов'язань по земельному податку з юридичних осіб, не сплачених у встановлені законодавством строки, на загальну суму 10238 грн. 63 коп. Податковий борг по земельному податку з юридичних осіб відображений по особовому рахунку облікової картки платника податку по даному платежу (а. с. 58-78).

Узгодженні суми грошових зобов'язань ТзОВ «Козівський завод «Темп» своєчасно не сплачені та набули статусу податкового боргу.

З метою погашення податкового боргу Козівською ОДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області надіслані ТзОВ «Козівський завод «Темп» податкові вимоги № 1/124 від 07.07.2008 року, № 2/125 від 12.08.2008 року, які вручені відповідачу під розписку 07.07.2008 року та 12.08.2008 року відповідно (а. с. 143), проте вжиті заходи не призвели до сплати податкового боргу відповідачем. При цьому з моменту надіслання податкових вимог податковий борг платника податків не переривався, заборгованість збільшувалася.

До спірних правовідносин суд застосовує наступні правові норми.

Пунктом 16.1 статті 16, пунктом 36.1 статті 36, пунктом 38.1 статті 38 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI, чинного з 01.01.2011 року, з змінами і доповненнями (далі - ПК України), передбачено, що платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом; податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом; виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Відповідно до пункту 54.1 статті 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

В силу приписів пункту 57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Зокрема, пунктом 287.3 статті 287 ПК України визначено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Відповідно до пункту 57.3 статті 53 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до пункту 58.3 статті 58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Судом встановлено, що податковий борг відповідача виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов'язань, визначених самостійно платником податку у поданих ним податкових деклараціях та донарахованих за результатами перевірки податковим органом, які є узгодженими та підлягали перерахунку до відповідного бюджету у строки, встановлені статтями 57, 287 ПК України.

При цьому правомірність застосування штрафних санкцій до платника податків за несвоєчасну сплату узгоджених податкових зобов'язань по земельному податку згідно з податковими повідомленнями-рішеннями № 0001601501 від 23.04.2012 року, № 0002841501 від 13.08.2012 року, № 0003361501 від 24.10.2012 року, № 0004001501 від 12.12.2012 року, № 0001841500 від 08.07.2013 року, № 0003821500 від 16.09.2013 року підтверджено постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 02.06.2014 року, яка набрала законної сили (а. с. 125-128). Крім того, даним судом рішенням встановлено, що за ТзОВ «Козівський завод «Темп» закріплена земельна ділянка площею 6,70 га, що обумовлює обов'язок сплати земельного податку товариством. В силу статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) такі обставини не потребують доказування при розгляді даної справи.

Також суд зауважує, що стягнення податкового боргу, який виник у зв'язку з несплатою узгоджених сум податкових зобов'язань, визначених платником податків самостійно у податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2011 рік № 281 від 28.01.2011 року за інший період, ніж заявлений у даній справі (з січня 2011 року по серпень 2011 року) вже було предметом судового розгляду, постановою Тернопільського окружного адміністративного суду, яка набрала законної сили, від 21.11.2011 року адміністративний позов Козівської міжрайонної державної податкової інспекції до ТзОВ «Козівський завод «Темп» задоволено повністю (а. с. 140-142). Відтак, суд не бере до уваги заперечення представника відповідача про те, що ТзОВ «Козівський завод «Темп» не є платником земельного податку. При цьому, представник позивач зазначав, що товариство в дійсності використовує земельні ділянки.

Пункт 59.1 статті 59 ПК України передбачає, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до пункту 95.1 статті 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2, 95.3 статті 95 ПК України).

Згідно з пунктом 95.4 статті 95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Підпунктами 14.1.39, 14.1.156, 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання; грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності; податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством.

Згідно із підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відтак, позивач обґрунтовано, в межах своїх повноважень звернувся до суду з даними позовними вимогами та надав належні та допустимі докази щодо наявності податкового боргу у платника податків ТзОВ «Козівський завод «Темп».

Суд не бере до уваги заперечення представника відповідача з посиланням на необхідність витребування оригіналів податкових декларацій з плати за землю та необхідності перевірки справжності електронного цифрового підпису на податковій звітності з огляду на таке.

Відповідно до статті 7 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим підписом автора. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством. Позивачем долучені до матеріалів справи належним чином засвідчені копії поданих платником податків податкових деклараціях з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2011 рік № 281 від 28.01.2011 року (а. с. 6-7), за 2012 рік № 517 від 08.02.2012 року (а. с. 9-10), за 2013 рік № 1300001671 від 12.03.2013 року (а. с. 11-12), які є належними доказами в розумінні КАС України.

Відповідно до пункту 7 розділу ІІ наказу Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 року № 233 «Про подання електронної податкової звітності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.04.2008 року за № 320/15011, підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є: його відповідність затвердженому формату (стандарту); підтвердження електроного цифрового підпису (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб, підписи яких є обов'язковими для звітів в паперовій формі за умов, встановлених в статтею 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»; чинність відповідного посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП (підтверджується за допомогою позначки часу, отриманої від акредитованого центру сертифікації ключів, або якщо до моменту одержання електронного документа строк дії відповідного сертифіката не був закінчений або відповідний сертифікат не був скасований/ блокований). Оскільки вказані вище податкові декларації з плати за землю прийняті податковим органом без зауважень, будь-яких рішень щодо відмови у їх прийняті не приймалось, то такі обставини свідчать про належне підтвердження ЕЦП платника податків на податковій звітності.

Статтею 11 КАС України встановлено принцип змагальності сторін, відповідно до якого розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач не спростував доводи адміністративного позову, не надав доказів про сплату податкового боргу, вжиті податковим органом заходи не призвели до його погашення, тому позовні вимоги підлягають до задоволення шляхом прийняття постанови про стягнення з рахунків ТзОВ «Козівський завод «Темп» у банках, обслуговуючих платника податків, та за рахунок готівки, що належить відповідачу, коштів у розмірі податкового боргу по земельному податку з юридичних осіб в сумі 170304 грн. 86 коп.

Керуючись статтями 11, 71, 72, 86, 160-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з рахунків товариства з обмеженою відповідальністю «Козівський завод «Темп» (47600, Тернопільська область, Козівський район, селище міського типу Козова, вулиця Грушевського, будинок 1 А, ідентифікаційний код 05523273) у банках, що обслуговують такого платника податків, та за рахунок готівки, що належить товариству з обмеженою відповідальністю «Козівський завод «Темп», на користь держави кошти у розмірі податкового боргу в сумі 170304 (сто сімдесят тисяч триста чотири) гривні 86 (вісімдесят шість) копійок.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова у повному обсязі складена 05 вересня 2014 року.

Головуючий суддя Чепенюк О.В.

копія вірна

Суддя Чепенюк О.В.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.09.2014
Оприлюднено10.09.2014
Номер документу40392578
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/738/14-а

Ухвала від 02.09.2014

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Чепенюк О.В.

Ухвала від 29.04.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Попко Я.С.

Ухвала від 27.01.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Р.М.

Ухвала від 13.11.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Яворський І.О.

Ухвала від 02.10.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Яворський І.О.

Постанова від 02.09.2014

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Чепенюк О.В.

Ухвала від 02.09.2014

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Чепенюк О.В.

Ухвала від 01.08.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Яворський І.О.

Ухвала від 05.05.2014

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Чепенюк О.В.

Ухвала від 14.04.2014

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Чепенюк О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні