Постанова
від 05.09.2014 по справі 815/4373/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/4373/14

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 вересня 2014 року 10 год. 34 хв. м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тарасишиної О.М.,

за участю секретаря Слободянюка К.С.,

За участю сторін:

представника Позивача Кохан Г.Л.,

представника Відповідача Тараненко Р.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за позовом ТОВ "Гонконг-Інгланд-Кепітал" до ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 25.10.2013 року № 0002642250, -

встановив:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ТОВ "Гонконг-Інгланд-Кепітал" до ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 25.10.2013 року № 0002642250.

Ухвалою від 04.08.2014р. Одеським окружним адміністративним судом відкрито провадження у справі.

Представник позивача адміністративний позов підтримав, на заявлених вимогах наполягав з підстав, викладених в позовній заяві, пояснив, що первинними документами, які були досліджені під час перевірки підтверджується здійснення господарських операцій з контрагентами, а тому висновки податкового органу в акті перевірки не відповідають дійсності, податкове повідомлення-рішення винесене неправомірно та воно підлягає скасуванню.

Представник відповідача позовні вимоги не визнав, пояснив, що операції позивача з його контрагентами не були належним чином доведені, а тому рішення винесено правомірно.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги та заперечення, докази, якими вони підтверджуються, суд дійшов висновку, що адміністративний позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

ТОВ "Гонконг-Інгланд-Кепітал" станом на момент перевірки перебувало на обліку в ДПІ у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області.

Як було встановлено під час розгляду адміністративної справи, Державною податковою інспекцією у Приморському районі м. Одеси на підставі рішення начальника ДПІ у Приморському районі м. Одеси, оформленого наказом ДПІ у Приморському районі від 04.09.2013 № 597, згідно з п.п.78.1.8 п. 78.1 ст.78 Податкового кодексу України проведено документальну позапланову виїзну перевірку позивача щодо правомірності нарахування від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту податку на додану вартість за травень, червень 2013 року, за результатами якої складено акт № 2414/15-53-22-5/13919207 від 04.11.2013 року (а.с. 10-15).

Зазначеною перевіркою встановлено порушення позивачем п.п. 198.1 ст. 198, Податкового кодексу України, в результаті чого позивачем завищено від'ємне значення суми податку на додану вартість на 316008 грн. в червні 2013 року.

На підставі виявлених порушень відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення №0002642250 від 25.10.2013 року, згідно якого, визначено завищення позивачем від'ємного значення суми податку на додану вартість на 316008 грн. (а.с. 9) .

Позивач, не погоджуючись з податковим повідомленням-рішенням відповідача, звернувся до суду.

Заслухавши пояснення сторін, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Згідно п.2 «Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства», затвердженого наказом ДПА України від 22.12.2010р. № 984 та зареєстрованого Мінюстом 12.01.2011р. за №34/18772 (далі Порядок № 984), для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є: документи, визначені цим Кодексом: податкова інформація; експертні висновки; судові рішення; інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на органи державної податкової служби. Документальна перевірка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Пунктом 6 «Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства», передбачено, що факти виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, викладаються в акті документальної перевірки чітко, об'єктивно та в повній мірі, із посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів.

Згідно з п.5.2 Порядку №984, у разі встановлення перевіркою порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті фактом порушення необхідно: чітко викласти зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів, що порушені платником податків, зазначити період (місяць, квартал, рік) фінансово-господарської діяльності платника податків та господарську операцію, в результаті якої здійснено це порушення, при цьому додати до акта письмові пояснення посадових осіб платника податків або його законних представників щодо встановлених порушень; зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення; у разі відсутності первинних документів або ненадання для перевірки первинних та інших документів, що підтверджують факт порушення, зазначити перелік цих документів; у разі відмови посадових осіб платника податків або його законних представників надати копії документів посадовій (службовій) особі органу державної податкової служби така особа складає акт у довільній формі, що засвідчує факт відмови, із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові платника податків (його законного представника) та переліку документів, які йому запропоновано подати, факт про складання такого акта відображається в акті документальної перевірки; у разі надання посадовими особами платника податків або його законними представниками посадовим (службовим) особам органу державної податкової служби письмових пояснень щодо встановлених порушень податкового законодавства та/або причин ненадання первинних та інших документів, що підтверджують встановлені порушення, або їх копій факти про надання таких пояснень необхідно відобразити в акті.

Актом перевірки зафіксовано, що причиною виникнення від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту (із зазначенням частки загальної суми податкового кредиту звітного (податкового) періоду, у якому виникло від'ємне значення ПДВ було придбання лічильників, в тому числі якими обліковуються електропостачання та проведення робіт з реконструкції будівлі.

Перевіркою також встановлено, що ТОВ «Гонконг-Інгланд-Кепітал» в червні 2013 року до складу податкового кредиту включено у т.ч. податкові накладні, складені ПАТ «Одесаобленерго» (ІПН - 001317115014) від 20.06.2013 №179 на загальну суму ПДВ - 45 178,41 грн. та ПП «СРК Будмарин» (ІПН - 376805915533) від 13.06.2013 №4 на загальну суму ПДВ - 270 829,48 грн. Податкову накладну № 4 від 13.06.2013року отриману від ПП «СРК Будмарин» ТОВ "ГОНКОНГ-ІНГЛАНД КЕПІТАЛ" включено до складу податкового кредиту за червень 2013 року, як незареєстровану у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно акту перевірки, відповідачем було встановлено, що в травні 2013 року до складу податкового кредиту позивачем включено податкові накладні, складені: ТОВ "Ів - Іммобільє" (ІПН- 364355415538) від 08.04.2013 №2; №3 на загальну суму ПДВ - 800000,00 грн.; ТОВ «Альянс Консалтінг Груп» (ІПН - 356976615535) від 12.04.13 №6 на загальну суму ПДВ - 112,00 грн. та ТОВ «Український сертифікаційний центр» (ІПН - 334065126594) від 08.04.13 №7332 на загальну суму ПДВ - 26,27 грн., в червні 2013 року до складу податкового кредиту включено податкові накладні, складені: ТОВ "Геокартпроект" (ІПН- 361094815514) від 12.06.2013 №4; на загальну суму ПДВ - 3300,07 грн.; ПАТ «Одесаобленерго» (ІПН - 001317115014) від 20.06.2013 №179 на загальну суму ПДВ - 45178,41 грн. та ПП «СРК Будмарин» (ІПН - 376805915533) від 13.06.2013 №4 на загальну суму ПДВ - 270829,48 грн.

Як було встановлено під час розгляду адміністративної справи, 22.05.2013 року між ТОВ «Гонконг-Інгланд-Кепітал» та ПП «СРК Будмарин» було укладено генеральний контракт на реконструкцію адміністративної будівлі, що розташована на земельній ділянці за адресою м. Одеса, пл. Катерининьска, 4/1 (а.с. 16-26). Так, згідно вказаного контракту, в червні 2013 повинні були проводитись роботи та виконання яких повинно підтверджуватись актами виконаних робіт (КБ-2, КБ-3), які не були надані до перевірки (п.п 4.1 п. 4, п.п. 8.1 п. 8 Контракту).

В ході позапланової виїзної документальної перевірки, відповідачем було здійснено вихід за податковою адресою пл. Катерининська 4/1, за податковою адресою було встановлено нежитлове приміщення. Безперешкодний доступ дозволив візуально встановити відсутність проведення робіт з реконструкції, що зазначено в податковій накладній отриманої позивачем від ПП «СРК Будмарин» за червень 2013року №4 на загальну суму з ПДВ 1624976,90 грн. (реконструкція будівлі), а також лічильників, якими обліковується електро та водо постачання, що зазначено в податковій накладній отриманої позивачем від ПАТ «Одесаобленерго» за червень 2013року №179 на загальну суму з ПДВ 45178,41 грн. Окрім того, відповідач зазначив, що робітники, які знаходились на об'єкті, не змогли пояснити належність до підприємства підрядника, субпідрядника, замовника, які повинні розпочати роботи.

Враховуючи зазначене, актом перевірки зафіксовано відсутність реальності здійснення господарської діяльності ПП «СРК Будмарин» та ПАТ «Одесаобленерго» з ТОВ «Гонконг-Інгланд-Кепітал», проведення фінансових потоків не мають реального товарного характеру та не підтверджується реальність здійснення фінансово-господарської діяльності.

Згідно акту перевірки та наданих відповідачу копій документів по взаємовідносинам з ПП «СРК Будмарин» у червні 2013 року платіж та виконання робіт згідно додатку №2 до Генерального контракту повинні складати всього 203 200 грн. Додаткових угод до Генерального Контракту щодо зміни платежу та виконання робі до скарги не надавались.

Таким чином у зв'язку з не встановленням та не представленням в ході перевірки фактичних робіт та лічильників з врахуванням зазначених порушень, відповідач зробив висновок, про порушення позивачем п. 198.1.ст 198 Податкового Кодексу України, у зв'язку з чим проведеною перевіркою не можливо підтвердити реальність здійснення господарських відносин на загальну суму ПДВ - 316008грн., відтак в порушення п. 198.1.ст 198 Податкового кодексу України позивачем завищено від'ємне значення в червні 2013року на загальну суму ПДВ 316008 грн.

Право на віднесення сум податку на додану вартість, сплачених при придбанні товару, до податкового кредиту виникає у суб'єкта господарювання в разі фактичного придбання товару, наявність первинних документів та використання в господарській діяльності придбаного товару чи послуг.

При цьому, відповідно до ст. 1, ч. 1, 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» №996-XIV від 16 липня 1999 року господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій, які повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення та повинні мати назву, дату і місце складання, назву підприємства, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

За змістом частин 4, 5 ст. 11 КАС України суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів.

Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих сторонами доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах передбачених законом. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством (ч. 1 ст. 19 Конституції України).

Відповідно до ст. 21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов'язані: дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами, не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Частиною 2 цієї статті визначено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми), дату і місце складання, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно з п. 2.1., 2.2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.

Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо. Для контролю та впорядкування обробки інформації на основі первинних документів можуть складатися зведені документи (далі - первинні документи).

Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг, дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Згідно з абз.1 п.198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 ст. 201 цього Кодексу.

Згідно з п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити, а) порядковий номер податкової накладної, б) дата виписування податкової накладної, в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг, г) податковий номер платника податку (продавця та покупця), г) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку, д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг, е) опис (номенклатура) товарі в/послуг та їх кількість, обсяг, є) ціна постачання без урахування податку, ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні, з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку, и) вид цивільно-правового договору, і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг (п. 201.4 ст.201 Податкового кодексу України).

Згідно з п.201.6 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України).

Ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Згідно зі ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Окрім того, суд зазначає, що позивачу, під час розгляду адміністративної справи було запропоновано надати суду докази щодо фактичного виконання робіт ПП «СРК «Будмарин», проте представником позивача відповідних доказів надано не було.

Відтак, фактично позивач не надав суду документи, які надають можливість дійти до висновків про фактичне здійснення господарських відносин позивача з контрагентами ПП «СРК «Будмарин» та ПАТ «Одесаобленерго».

Таким чином, суд вважає, що під час розгляду адміністративної справи суд знайшов підтвердження висновків відповідача щодо завищення позивачем від'ємного значення в червні 2013 року на загальну суму податку на додану вартість в розмірі 316008 грн.

За змістом частин 4, 5 ст. 11 КАС України суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень, з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів.

Згідно зі ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Таким чином, враховуючи зазначені обставини, суд вважає, що відповідачем зроблено вірний висновок про відсутність підстав для формування за операціями податкового кредиту, а тому податкове повідомлення-рішення винесене правомірно.

Відтак, з урахуванням зазначеного, на підставі встановлених в судовому засіданні фактів та обставин, враховуючи, що докази, наведені позивачем під час розгляду адміністративної справи є недоведеними та безпідставними та не дають адміністративному суду підстав для постановлення висновків, які б спростовували правову позицію представника відповідача, суд дійшов висновку, що у задоволені позову товариства з обмеженою відповідальністю «Гонконг-Інгланд-Кепітал» необхідно відмовити.

На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні 01.09.2014 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Складення постанови у повному обсязі відкладено, про що згідно вимог ч. 2 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 159 - 163, 167, 254 КАС України, суд, -

постановив:

У задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "Гонконг-Інгланд-Кепітал" до ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 25.10.2013 року № 0002642250 - відмовити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Гонконг-Інгланд-Кепітал" (ідентифікаційний код 38643334) на користь Державного бюджету України (отримувач коштів ГУДКСУ в Одеській області, код отримувача 37607526, банк отримувача ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011, рахунок отримувача 31212206784005, код класифікації доходів бюджету 22030001) судовий збір у розмірі 4384, 80 грн. (чотири тисячі триста вісімдесят чотири грн. 80 коп.).

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня проголошення постанови. Якщо рішення було прийняте у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії такого рішення.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили у відповідності зі статтею 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний суддею 05.09.2014 року.

Суддя О.М. Тарасишина

У задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "Гонконг-Інгланд-Кепітал" до ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 25.10.2013 року № 0002642250 - відмовити повністю.

05 вересня 2014 року.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.09.2014
Оприлюднено19.09.2014
Номер документу40494830
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4373/14

Постанова від 25.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 21.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 02.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 03.10.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 07.08.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 13.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Постанова від 10.12.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 03.10.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 24.09.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Постанова від 05.09.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні