ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
УХВАЛА
09.09.14 Справа№ 24/170
Господарський суд Львівської області у складі судді Р.Матвіїва при секретарі судового засіданні Д.Зубкович розглянув справу
за позовом: Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, м. Львів;
до відповідача: Державного територіально-галузевого об'єднання "Львівська залізниця", м. Львів;
про: стягнення економічних санкцій в сумі 1 348 561 грн. 20 коп.
У судовому засіданні взяли участь представники:
позивача: не з'явився;
відповідача: Гачак І.О. - представник на підставі довіреності № НЮ-53 від 01.01.2014 року.
Обставини розгляду справи. Ухвалою господарського суду Львівської області від 16.12.2009 року зупинено провадження у справі № 24/170 за позовом Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області до Державного територіально-галузевого об'єднання «Львівська залізниця» про стягнення економічних санкцій в сумі 1 348 561, 20 грн. до набрання законної сили рішенням суду у справі № 2/343-24/140 за позовом Державного територіально-галузевого об'єднання «Львівська залізниця» до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про визнання недійсним рішення № 82 від 26.04.2005 року.
Ухвалою господарського суду Львівської області від 18.07.2014 року поновлено провадження у справі № 24/170 за позовом Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області до Державного територіально-галузевого об'єднання «Львівська залізниця» про стягнення економічних санкцій в сумі 1 348 561, 20 грн. Розгляд справи призначено на 26.08.2014 року.
У судове засідання 26.08.2014 року представник позивача не з'явився, конверт, адресований позивачу, повернувся з відміткою «ліквідовано». Представник відповідача подав клопотання, відповідно до якого просив суд відмовити у задоволенні позову. Розгляд справ відкладено судом на 09.09.2014 року.
У судове засідання 09.09.2014 року позивач явки представників не забезпечив, причин неявки не повідомив, клопотань, заяв не подав.
У процесі розгляду справи судом встановлено наступне. Як підтверджується матеріалами справи, зокрема, постановою Вищого адміністративного суду України від 30.10.2013 року № К/9991/13438/11, рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області № 82 від 26.04.2005 року про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін скасовано та визнано нечинним. Враховуючи закінчення розгляду справи № 2/343-24/140, судом поновлено провадження у справі.
Суд зазначає, що відповідно до абз. 5 п. 6 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України адміністративні справи, провадження в яких було відкрито місцевими та апеляційними господарськими судами до початку діяльності відповідного адміністративного суду, розглядаються і вирішуються цими судами відповідно до абзацу першого цього пункту. Згідно з абз. 1 п. 6 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують у першій та апеляційній інстанціях відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.
Про призначення справи до розгляду в судовому засіданні сторони повідомлялися належним чином, проте у судові засідання позивач явки представника не забезпечив. Конверт, адресований позивачу, повернувся з відміткою «ліквідовано».
Із Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копія якого знаходиться в матеріалах справи, судом з'ясовано, що Державна інспекція з контролю за цінами у Львівській області (код ЄДРПОУ 20814302) знаходиться у стані припинення (дата запису 17.09.2012 року), дані про юридичних осіб-правонаступників відсутні.
Судом також з'ясовано, що Наказом Міністерства економіки України від 8 червня 2011 року № 484 "Деякі питання ліквідації Державної інспекції з контролю за цінами та її територіальних органів" врегульовано деякі питання проведення державної реєстрації припинення Державної інспекції з контролю за цінами та її територіальних органів (у тому числі, Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області) у результаті їх ліквідації. Указом Президента України від 19.01.2012 року №19/2012 «Про Державну інспекцію України з контролю за цінами» утворено Державну інспекцію з контролю за цінами» та Указом Президента України від 30.03.2012 року № 236 «Питання реалізації державної політики з контролю за цінами» затверджено Положення про Державну інспекцію України з контролю за цінами, яким не визнано вказану інспекцію правонаступником ліквідованої Державної інспекції з контролю за цінами, що діяла у системі Мінекономіки України.
Відтак, Сектор у Львівській області Державної інспекції України з контролю за цінами, утворений згідно з розпорядженням Кабінету Мінінстрів України від 4 липня 2012 року N 429-р «Про утворення територіальних органів Державної інспекції з контролю за цінами», є структурним підрозділом апарату Державної інспекції України з контролю за цінами, однак не є правонаступником Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, позивача по справі.
Відповідно до ст. 609 Цивільного кодексу України зобов'язання припиняється ліквідацією юридичної особи (боржника або кредитора), крім випадків, коли законом або іншими нормативно-правовими актами виконання зобов'язання ліквідованої юридичної особи покладається на іншу юридичну особу, зокрема за зобов'язаннями про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю.
Відповідно до п. 5 ч. 1, ч. 3 ст. 157 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою особи, яка була стороною у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва, або ліквідації підприємства, установи, організації, які були стороною у справі. Про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу. Ухвала суду про закриття провадження у справі може бути оскаржена. Повторне звернення з тією самою позовною заявою не допускається.
Враховуючи наведене, а саме у зв'язку з державною реєстрацією припинення юридичної особи - Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області та відсутністю правонаступника позивача, суд приходить до висновку про наявність підстав для закриття провадження у даній справі.
Керуючись п. 6 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, п. 5 ч. 1 ст. 157, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
Провадження у справі № 24/170 за позовом Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області до Державного територіально-галузевого об'єднання «Львівська залізниця» про стягнення економічних санкцій в сумі 1 348 561, 20 грн. закрити.
Ухвала суду про закриття провадження у справі може бути оскаржена.
Ухвалу суду про закриття провадження надіслати сторонам.
Суддя Матвіїв Р.І.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2014 |
Оприлюднено | 24.09.2014 |
Номер документу | 40551768 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Матвіїв Р.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні