ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 серпня 2014 року справа № 823/1619/14
м. Черкаси
12 год. 20 хв.
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Руденко А.В.,
при секретарі - Чемерин О.В.,
за участю:
за участю:
представника позивачів - ОСОБА_1 (за довіреністю),
представника відповідача відділу Держземагентства в Шполянському районі Черкаської області - Лимар Л.П. (за довіреністю),
відповідача - державного кадастрового реєстратора Курінної Людмили Миколаївни,
представника відповідача державного кадастрового реєстратора Курінної Людмили Миколаївни - Васільченко О.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси адміністративну справу за позовом ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, від імені яких діє представник ОСОБА_1, до державного кадастрового реєстратора Курінної Людмили Миколаївни та відділу Держземагентства в Шполянському районі Черкаської області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
У червні 2014 року до суду звернулись ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, та ОСОБА_11, від імені яких діяв представник ОСОБА_1, з адміністративним позовом до державного кадастрового реєстратора Курінної Людмили Миколаївни та відділу Держземагентства в Шполянському районі Черкаської області, в якому просили визнати протиправною дію (бездіяльність) відділу Держземагентства в Шполянському районі Черкаської області, яка пов'язана з порушенням права позивачів на отримання інформації з Державного земельного кадастру про належні їм на правах власності земельні ділянки; зобов'язати відділ Держземагентства в Шполянському районі Черкаської області зареєструвати у встановленому законом порядку документи, отримані за поштовим відправленням з штрих-кодовим ідентифікатором 2060300641792 від 04.12.2013р. та розглянути їх за визначеною процедурою; зобов'язати державного кадастрового реєстратора відділу Держземагентства в Шполянському районі Черкаської області видати витяги з Державного земельного кадастру про реєстрацію земельних ділянок позивачів.
Обгрунтовуючи позовні вимоги, вказали, що представник позивачів ОСОБА_1 18.10.2013р. направив рекомендованим поштовим відправленням письмову заяву на ім'я державного кадастрового реєстратора відділу Держземагенства у Шполянському районі Черкаської області про надання витягів на земельні ділянки, належні позивачам. На вказану заяву відділом Держземагенства у Шполянському районі надано відповідь від 03.12.2013р. про те, що інформація про земельні ділянки, належні позивачам, 30.08.2013р. внесена до Національної кадастрової системи незаконно, у зв'язку з чим надати відомості з Державного земельного кадастру неможливо. Позивачі вважають, що внаслідок відмови у наданні витягів на належні їм земельні ділянки відповідачами порушено вимоги постанови Кабінету Міністрів України №1051 від 17.10.2012р. «Про затвердження порядку ведення Державного земельного кадастру» та Закон України «Про Державний земельний кадастр».
У судовому засіданні представник позивачів ОСОБА_1 позовні вимоги щодо зобов'язання відділу Держземагентства в Шполянському районі Черкаської області зареєструвати у встановленому законом порядку документи, отримані за поштовим відправленням з штрих-кодовим ідентифікатором 2060300641792 від 04.12.2013р. та розглянути їх за визначеною процедурою не підтримав. Решту позовних вимог підтримав та просив їх задовольнити.
Відповідач відділ Держземагенства у Шполянському районі Черкаської області (відповідач 1) проти позову заперечив, пославшись у письмових запереченнях на ту обставину, що заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру, направлена 18.10.2013р., адресована державному кадастровому реєстратору Курінній Л.М., а не відділу, тому відділ не може вчиняти дій, які законодавством віднесені до компетенції державних кадастрових реєстраторів; направлена заява не відповідає формі встановленого зразка; існує ряд документів органів внутрішніх справ, які не дають змоги вчиняти будь-які дії стосовно реєстрації земельних ділянок позивачів.
У судовому засіданні представник відповідача 1 проти позову заперечив, пославшись на ту обставину, що реєстрація земельних ділянок здійснена лише у електронному вигляді, а паперова форма відсутня; витяг на земельні ділянки неможливо видати з технічних причин, оскільки електронна версія Державного земельного кадастру здійснити розпечатку витягів не дозволяє.
Відповідач державний кадастровий реєстратор Курінна Л.М. (відповідач 2) у судовому засіданні проти позову заперечила. У подальшому її представник Васільченко О.В. подала письмові заперечення на позов від 05.08.2014р., у яких послалась на ті обставини, що заява представника позивачів ОСОБА_12 про надання витягів з Державного земельного кадастру не відповідає формі заяви, яка передбачена додатком №42 до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051, та не вказані кадастрові номери земельних ділянок, внаслідок чого згідно п. 72 вказаного Порядку прийняти таку заяву неможливо. Вимога про зобов'язання відповідача 1 видати витяги з Державного земельного кадастру є незаконною, оскільки згідно ч. 7 ст. 9 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачена заборона на втручання будь-яких органів, посадових та службових осіб у діяльність Державного земельного кадастру, відповідно до ч. 5 ст. 5 вказаного Закону внесення відомостей та Державного земельного кадастру та користування такими відомостями здійснюється виключно на підставі та відповідно до цього Закону. З вказаних підстав відповідач 2 та її представник у позові просили відмовити.
Крім цього, відповідачі послались на ту обставину, що представник ОСОБА_1 звернувся із запитом про надання публічної інформації про право власності громадян на земельні ділянки, однак його заява не є запитом про інформацію з описом конкретної інформації у розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Заслухавши пояснення представників позивача, відповідача, відповідача Курінної Л.М. та її представника Васільченко О.В., дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд прийшов до висновку про наявність підстав для задоволення позову.
Згідно копії Державного акта про право власності на земельну ділянку серії ЧР №045239 ОСОБА_9 є власником земельної ділянки площею 2,09га кадастровий номер 7125786800:02:002:0172 в межах Скотарівської сільської ради Шполянського району Черкаської області.
Згідно копії Державного акта про право власності на земельну ділянку серії ЧР №045032 ОСОБА_10 є власником земельної ділянки площею 2,31га кадастровий номер 7125786800:03:003:0005 в межах Скотарівської сільської ради Шполянського району Черкаської області.
Згідно копії Державного акта про право власності на земельну ділянку серії ЧР №045240 ОСОБА_8 є власником земельної ділянки площею 2,09га кадастровий номер 7125786800:02:002:0173 в межах Скотарівської сільської ради Шполянського району Черкаської області.
Згідно копії Державного акта про право власності на земельну ділянку серії ЧР №048978 ОСОБА_5 є власником земельної ділянки площею 3,24га кадастровий номер 7125787201:02:002:0068 в межах Соболівської сільської ради Шполянського району Черкаської області.
Згідно копії Державного акта про право власності на земельну ділянку серії ЧР №052626 ОСОБА_11 є власником земельної ділянки площею 3,64га кадастровий номер 7125787201:02:002:0015 в межах Соболівської сільської ради Шполянського району Черкаської області.
Згідно копії Державного акта про право власності на земельну ділянку серії ЧР №112103 ОСОБА_6 є власником земельної ділянки площею 4,0417га кадастровий номер 7125787200:03:001:0059 в с. Соболівка Шполянського району Черкаської області.
18.10.2014р. ОСОБА_1, представник ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15 та ОСОБА_11, звернувся до державного кадастрового реєстратора відділу Держземагенства у Шполянському районі Курінної Л.М. з письмовою заявою, якою просив видати витяги з Державного земельного кадастру на земельні ділянки площею 2,31 га, 2,31 га, 2,09 га, 2,09 га, 2,32 га, 2,69 га, 3,64 га, 4,0417 га, 3,24 га, 3,21 га, 3,21 га, та 1,04 га. Вкзана заява надійшла була зареєстрована відповідачеві 1 03.12.2013р. та зареєстрована за №1738/1-20.
У відповідь на вказану заяву листом від 03.12.2013р. №1-20/5577/1-20 відділу Держземагенства у Шполянському районі Черкаської області, що підписаний заступником начальника ОСОБА_16, представнику позивачів ОСОБА_1 надано відповідь про те, що інформація про земельні ділянки, належні вказаним громадянам, 30.08.2013р. була незаконно внесена до Національної кадастрової системи невідомою особою, у зв'язку з чим відомості з державного земельного кадастру не можуть бути надані.
Вирішуючи заявлений спір, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст. 79 1 Земельного кодексу України (в редакції Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011р. №3613-У1) формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав та передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.
Згідно з ч. 2 розділу У11 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011р. №3613-У1 (у подальшому - Закон №3613) земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності).
Згідно ч. 1 ст. 21 Закону №3613 відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру: на підставі відповідної документації із землеустрою щодо формування земельних ділянок - у випадках, визначених статтею 79 1 Земельного кодексу України, при їх формуванні; на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України.
Документація із землеустрою і технічна документація з оцінки земель подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, відповідно до їх повноважень, визначених цим Законом, разом з електронним документом, що містить результати робіт із землеустрою та оцінки земель (ч. 13 ст. 21).
Внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється у строк, що не перевищує чотирнадцяти робочих днів з дня отримання відповідних документів, якщо цим Законом не встановлено інший строк для здійснення цих дій (ч. 14 ст. 21).
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону №3613 документація із землеустрою та оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, подається органу, що здійснює внесення таких відомостей, також у формі електронного документа.
Електронний документ подається Державному кадастровому реєстратору, який здійснює внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру, разом із документацією, яка є підставою для такого внесення, у паперовому вигляді (ч. 3 ст. 23).
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону №3613 державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку.
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ч. 2 ст. 24).
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:
особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;
власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;
органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності) (ч. 3 ст. 24).
Для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:
заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;
оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;
документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа.
Заява з доданими документами надається заявником особисто чи уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення (ч. 4 ст. 24).
Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви: перевіряє відповідність документів вимогам законодавства; за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації (ч. 5 ст. 24).
На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки (ч. 8 ст. 24).
При здійсненні державної реєстрації земельної ділянки їй присвоюється кадастровий номер (ч. 9 ст. 24).
Згідно з ч. 2 ст. 25 Закону №3613 Поземельна книга відкривається одночасно з державною реєстрацією земельної ділянки. Поземельна книга ведеться в паперовій та електронній (цифровій) формі (ч. 3). Поземельна книга закривається у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки (ч. 4). До Поземельної книги в паперовій формі долучаються всі документи, які стали підставою для внесення відомостей до неї (ч. 5).
Згідно ч. 1 ст. 26 Закону №3613 при відкритті Поземельної книги відомості до неї вносяться на підставі документації, яка подана для державної реєстрації земельної ділянки (крім відомостей про власників та користувачів земельної ділянки).
Згідно з п. 50 постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. № 1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» (у подальшому - Порядок №1051) поземельна книга в електронній (цифровій) формі відкривається шляхом її формування за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру з використанням даних електронного документа. Поземельна книга в електронній (цифровій) формі засвідчується електронним цифровим підписом Державного кадастрового реєстратора. Не завірені електронним цифровим підписом Державного кадастрового реєстратора записи у Поземельній книзі в електронній (цифровій) формі вважаються недійсними. Дата відкриття Поземельної книги є датою державної реєстрації земельної ділянки. Номером Поземельної книги є кадастровий номер земельної ділянки. Внесення відомостей до Поземельної книги в електронній (цифровій) формі є внесенням відомостей до Державного земельного кадастру (п. 51). До Поземельної книги в електронній (цифровій) формі додаються електронні копії документів, що є підставою для внесення відомостей до неї (п. 52).
Таким чином, витяг з Державного земельного кадастру видається у разі відкриття Поземельної книги саме у електронному вигляді через чотирнадцять днів з дати реєстрації заяви.
Згідно з письмовими поясненнями відповідача 1 від 13.08.2014р. №6989/07-17 та від 19.08.2014р. №7208/07-17 до Національної кадастрової системи 30.08.2013р. та 31.08.2013р. внесено відомості про земельні ділянки, присвоєні кадастрові номери, відкрито Поземельні книги, сформовано витяги з Державного земельного кадастру та здійснено державну реєстрацію земельних ділянок за кадастровими номерами: 7125786800:02:001:0176 (заявник ОСОБА_8); 7125786800:02:001:0175 (заявник ОСОБА_9); 7125786800:03:001:0111; 7125786800:03:001:0110 (заявник ОСОБА_10); 7125787200:02:001:0052 (заявник ОСОБА_1.); 7125786800:03:001:0109 (заявник ОСОБА_1.); 7125786800:02:001:0174; (заявник ОСОБА_1.) 712787200:02:001:056 (заявник ОСОБА_5).
Беручи до уваги ту обставину, що на вказані земельні ділянки відкриті поземельні книги у електронному вигляді, відповідач 2 зобов'язана була видати витяги з Державного земельного кадастру на вказані земельні ділянки.
Посилання відповідача на відсутність заяв про реєстрацію земельних ділянок, оригіналів технічної документації із землеустрою, електронних документів (обмінних файлів), Поземельних книг та других примірників витягів з Державного земельного кадастру в паперовій формі є необґрунтованим.
По-перше, відповідно п. 53 Порядку №1051 Поземельна книга в паперовій формі відкривається шляхом роздрукування за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру відповідної Поземельної книги в електронній (цифровій) формі, та відповідно до п. 59 у разі втрати Поземельної книги її відновлення здійснюється:
1) у паперовій формі - за даними відповідної Поземельної книги в електронній (цифровій) формі;
2) в електронній (цифровій) формі - за даними резервної копії Поземельної книги в електронній (цифровій) формі, створеної за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру, а у разі її відсутності - за даними відповідної Поземельної книги у паперовій формі або документації із землеустрою, на підставі якої внесено відомості до Державного земельного кадастру.
По-друге, відповідно до ч. 1 ст. 39 Закону №3613 саме державні кадастрові реєстратори за порушення законодавства у сфері Державного земельного кадастру несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом. Тобто, відповідальність за правильність державної реєстрації земельної ділянки покладається саме на державного кадастрового реєстратора, а не заявника.
Посилання відповідачів на ту обставину, що заява про надання витягів не відповідає формі, передбаченій додатком №42 до Порядку №1051 є необґрунтованим з таких підстав.
Ч. 8 ст. 24 Закону №3613 передбачає безоплатну видачу витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику.
Натомість ст. 38 Закону №3613 визначає порядок користування відомостями Державного земельного кадастру, згідно з ч. 7 якої для отримання відомостей Державного земельного кадастру заявник або уповноважена ним особа подає Державному кадастровому реєстратору заяву за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру. Форма такої заяви передбачена додатком №42 до Порядку №1051.
Таким чином, вказані статті передбачають різні випадки надання витягу з Державного земельного кадастру, при цьому надання витягу у разі підтвердження державної реєстрації земельної ділянки подання заяви відповідної форми не передбачає.
Вказаний висновок підтверджується також тим, що у заяві, форма якої передбачена додатком №42 до Порядку №1051, зазначається кадастровий номер земельної ділянки, в той час як до одержання витягу з Державного земельного кадастру, який підтверджує факт її державної реєстрації, власнику земельної ділянки про такий номер невідомо.
Посилання відповідачів на досудове розслідування у кримінальному провадженні №420132503000000 від 24.12.2013р. за фактом незаконного втручання в Національну кадастрову систему щодо державної реєстрації вищезазначених земельних ділянок є необґрунтованим, оскільки постанови про заборону відповідачам видавати витяги з Державного земельного кадастру органом досудового слідства не виносились.
Посилання відповідачів на ту обставину, що представник ОСОБА_1 не звертався із запитом про надання публічної інформації, є безпідставним, оскільки у судовому засіданні було встановлено, що фактичною підставою звернення із заявою від 18.10.2013р. було отримання не публічної інформації про земельні ділянки, а отримання витягів з Державного земельного кадастру на підтвердження державної реєстрації земельних ділянок, про що свідчить зміст заяви від 18.10.2013р.
Згідно ч. 4 ст. 9 Закону №3613 державний кадастровий реєстратор здійснює повноваження з надання відомостей з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні. Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій (ч. 6).
Оцінюючи встановлені обставини справи, суд виходить з того, що заява від 18.10.2013р. про надання витягів з Державного земельного кадастру була адресована державному кадастровому реєстратору Курінній Л.М., яка у листі від 03.12.2013р. №1-20/5577/1-20, зазначена як виконавець, тому приходить до висновку про протиправність такої відмови. З огляду на зазначене позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення.
Разом з цим, згідно ч. 7 ст. 9 Закону №3613 втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян чи їх об'єднань у діяльність Державного кадастрового реєстратора, пов'язану із здійсненням державної реєстрації земельних ділянок, забороняється. Тобто, надання відомостей з Державного земельного кадастру відноситься до виключної компетенції державного кадастрового реєстратора.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
З огляду на зазначене суд не має права втручатись у виключну компетенцію державного кадастрового реєстратора шляхом зобов'язання прийняти певні рішення. При цьому відповідно ч. 2 ст. 162 КАС Українисуд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод і інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єкта владних повноважень та застосувати належний спосіб захисту порушеного права у вигляді зобов'язання відповідача 2 повторно розглянути заяву про надання витягів з Державного земельного кадастру.
На підставі викладеного, керуючись статтями 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії державного кадастрового реєстратора відділу Держземагенства у Шполянському районі Черкаської області Курінної Людмили Миколаївни щодо відмови у наданні витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, належні на праві власності ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 та ОСОБА_11.
Зобов'язати державного реєстратора відділу Держземагенства у Шполянському районі Черкаської області Курінну Людмилу Миколаївну повторно розглянути заяву про надання витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, належні на праві власності, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 та ОСОБА_11 від 18.10.2013р., зареєстрованої 03.12.2013р. реєстраційний номер 1738/1-20, про надання витягів з Державного земельного кадастру на належні їм на праві власності земельні ділянки.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_5 73 грн. 08 коп. судового збору.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_6 73 грн. 08 коп. судового збору.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_7 73 грн. 08 коп. судового збору.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_17 73 грн. 08 коп. судового збору.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_9 73 грн. 08 коп. судового збору.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_10 73 грн. 08 коп. судового збору.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_11 73 грн. 08 коп. судового збору.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови виготовлено 01 вересня 2014 року.
Суддя А.В. Руденко
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.08.2014 |
Оприлюднено | 25.09.2014 |
Номер документу | 40571474 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
А.В. Руденко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні