Ухвала
від 15.09.2014 по справі 2а-13496/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА

про заміну сторони виконавчого провадження

15 вересня 2014 року 2а-13496/11/1370

Львівський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів :

головуючого-судді Дем'яновського Г.С.

суддів : Гулкевич І.З.

Лейко-Журомської М.В.

за участю секретаря судового засідання Гавірко О.О.

розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Львові заяву Приватного підприємства «КреаТех» про заміну боржника у виконавчому провадженні у справі № 2а-13496/11/1370 за позовом ПП «Креатех» до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України Департаменту реєстрації, ліцензування та дозвільної процедури про визнання незаконним рішення від 02 серпня 2011 року №2367-10 та зобов'язання до вчинення дій,

в с т а н о в и в :

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла заява Приватного підприємства «КреаТех» від 23.07.2014р. № 7 про заміну боржника у виконавчому провадженні у справі № 2а-13496/11/1370 за позовом ПП «Креатех» до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України Департаменту реєстрації, ліцензування та дозвільної процедури про визнання незаконним рішення від 02 серпня 2011 року №2367-10 «Про залишення без розгляду заяви про взяття на облік юридичної особи Приватного підприємства «КреаТех» та зобов'язання до вчинення дій.

Як свідчать матеріали справи, постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 05.02.2014р. визнано незаконним рішення Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України Департаменту реєстрації, ліцензування та дозвільних процедур від 02 серпня 2011 року №2367-10 «Про залишення без розгляду заяви про взяття на облік юридичної особи Приватного підприємства «КреаТех» та зобов'язано її розглянути по суті. Виданий виконавчий лист передано на виконання до Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України. Згідно з постановою ВП №43900855 від 07.07.2014 року відкрито виконавче провадження. Проте, заявник посилається на те, що виконати рішення суду не є можливим, оскільки 23 листопада 2011 року Президентом України видано Указ №1069/2011 «Про ліквідацію Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України», щодо ліквідації Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України та створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.

Відповідно до вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про виконавче провадження», у разі вибуття однієї з сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду з заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, в якій вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив. 08 лютого 2014 року до ЄДРЮОФОП внесено запис про припинення Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг.

Заявник посилається на те, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), ухиляється від виконання постанови суду, мотивуючи свої дії тим що не є стороною у виконавчому провадженні та не є правонаступником боржника. Така позиція, на думку позивача, не відповідає нормам законодавства.

Суд встановив ,що 07.07.2011р. Верховною Радою України прийнято Закон України №3610-УІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг» на виконання якого ліквідовано Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України (Указ № 1069/2011) та створено Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Указ № 1070/2011). Згідно з положенням ч.3 розділу II Прикінцевих положень цього Закону встановлено, що передбачене цим Законом перейменування національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг, не є реорганізацією національних комісій та не має наслідком звільнення з посад голів та членів таких національних комісій. Вважати національні комісії, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг, перейменованими з дати видання відповідного указу Президента України.

Тобто, незважаючи на закріплену у Законі норму про фактичне перейменування комісій, Президентом України не видано відповідні Укази про перейменування, а видано Укази про ліквідацію.

Відповідно до вимог ч.7-9 статті 5 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» зазначено, що Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, щодо яких набрав чинності акт Президента України про їх припинення, продовжують здійснювати повноваження та функції у визначених сферах компетенції до завершення здійснення заходів з утворення міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, до якого переходять повноваження та функції міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, що припиняється, та можливості забезпечення здійснення ним цих функцій і повноважень, про що видається відповідний акт Кабінету Міністрів України. Указом Президента України про ліквідацію міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади визначається орган виконавчої влади, якому передаються повноваження та функції міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, що ліквідується. Порядок здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією чи ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначається Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до Постанови КМУ від 20 жовтня 2011 р. № 1074 «Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади» - права та обов'язки органів виконавчої влади переходять: у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади - до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Президента України. Орган виконавчої влади, щодо якого набрав чинності акт Президента України про його припинення, продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції з формування і реалізації державної політики у визначеній Президентом України сфері до набрання чинності актом Кабінету Міністрів України щодо можливості забезпечення здійснення утвореним органом виконавчої влади його повноважень та виконання функцій.

Проаналізувавши зазначені норми законодавства, заявник обґрунтовано вважає, що ліквідувати орган виконавчої влади без правонаступника, до якого переходять повноваження та функції не можливо, і форма в якій здійснено правонаступництво (ліквідація та утворення нового органу) не впливає на факт переходу зобов'язань.

Відповідно до вимог п. 1 ст. 264 КАС України визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Згідно з приписами ч. 5 ст. 8 Закону України «Про виконавче провадження» у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Тому суд приходить до висновку ,що заява підлягає до задоволення і слід замінити Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, як ліквідованого боржника у виконавчому провадженні організацією ,що виконує в даний час його функції- Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринківфінансових послуг.

Керуючись ст. ст. 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в :

Заяву Приватного підприємства «КреаТех» про заміну боржника у виконавчому провадженні ВП № 43900855 від 07 липня 2014 року ,відкритому головним державним виконавчем Державної виконавчої служби України, у справі № 2а-13496/11/1370 за позовом ПП «Креатех» до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України Департаменту реєстрації, ліцензування та дозвільної процедури задовольнити.

Замінити Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, як ліквідованого боржника у виконавчому провадженні ВП № 43900855 від 07 липня 2014 року ,відкритому головним державним виконавцем Державної виконавчої служби України, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.

Ухвала набирає законної сили та може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду у порядку та строки передбачені ст.ст. 186, 254 КАС України.

Головуючий-суддя Дем»яновський Г.С.

Суддя Гулкевич І.З.

Суддя Лейко-Журомська М.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.09.2014
Оприлюднено26.09.2014
Номер документу40586615
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13496/11/1370

Постанова від 06.04.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Дем’яновський Галій Семенович

Ухвала від 02.03.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Запотічний І.І.

Ухвала від 15.09.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Дем'яновський Галій Семенович

Ухвала від 15.09.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Дем'яновський Галій Семенович

Постанова від 05.02.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кушнерик М.П.

Ухвала від 29.11.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Дем'яновський Галій Семенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні