ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 1/228
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
09 вересня 2014 року 15:57 № 826/10586/14
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клочкової Н.В., при секретарі судового засідання Легейді Я.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будмасінвест" до третя особа Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Товариство з обмеженою відповідальністю "Пост преміум" про визнання протиправними дій, скасування рішення,
за участі представників сторін:
представника позивача Новікової В.О.,
представника відповідача Ткачука О.П.,
представника третьої особи Микитина Р.С.
На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 09.09.2014 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будмасінвест" (далі - позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві (далі - відповідач), третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю "Пост преміум".
Позивачем змінювалися позовні вимоги, а також відбувалася заміна одного з відповідачів (державного реєстратора відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві ОСОБА_4) за згодою сторін, на належного - Реєстраційну службу Головного управління юстиції у м. Києві, у зв'язку з тим, що ОСОБА_4 вже не обіймає дану посаду у зв'язку зі звільненням (наказ про звільнення від 12.08.2014 № 1675/03, т. 1, а.с. 175).
В останній редакції, яка прийнята до розгляду судом, позовні вимоги викладені наступним чином:
- визнати протиправними дії Реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві щодо прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 09.07.2013 № 3799554 (група приміщень 623);
- скасувати рішення відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 09.07.2013 № 3799554 (група приміщень 623).
Крім цього, судом визнано поважними причини пропуску строку звернення до суду, оскільки про оскаржуване рішення позивач дізнався лише в червні 2014 року під час розгляду справи № 910/21519/13 в Господарському суді м. Києва.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 31.07.2014 року відкрито провадження в адміністративній справі № 826/10586/14.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 31.07.2014 року закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
В судовому засіданні 09.09.2014 року представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив суд задовольнити позов.
Представники відповідача та третьої особи заперечували проти задоволення адміністративного позову, посилаючись на його безпідставність та необґрунтованість.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, між ЗАТ «Міжнародна інвестиційна компанія «Інтерінвестсервіс» та Українською студією телевізійних фільмів (Укртелефільм) та ТОВ «Фінансова компанія «МІТЕХ» (компанія) було укладено генеральний договір № 1/гд від 12.09.2005 (т. 1, а.с. 135), згідно якого компанія приймає на себе зобов'язання щодо залучення коштів фізичних та юридичних осіб та акумулювання цих коштів на своїх рахунках для здійснення інвестиційних операцій по фінансуванню капітальних вкладень у будівництво офісно-житлового комплексу за адресою: м. Київ, вул. Туманяна, 15.
Крім цього, між ТОВ «Компанія Астон» («довіритель», приймає від Фінансової компанії майнові права на закріплений за ним об'єкт інвестування після 100% оплати довірителем цього об'єкту інвестування) та ТОВ «Фінансова компанія «МІТЕХ» («Фінансова компанія», передає довірителю майнові права на об'єкт інвестування після 100% оплати довірителем цього об'єкту інвестування) було укладено договір про участь у Фонді фінансування будівництва № 24 від 29.09.2005 (т. 1, а.с. 61).
Згідно умов даного договору, за довірителем закріплюється наступний об'єкт інвестування: будівельна адреса: м. Київ, вул. Туманяна, 15-А, загальною площею 1200,00 кв.м.
Крім цього, між ТОВ «Компанія Астон» («довіритель», приймає від Фінансової компанії майнові права на закріплений за ним об'єкт інвестування після 100% оплати довірителем цього об'єкту інвестування) та ТОВ «Фінансова компанія «МІТЕХ» («Фінансова компанія», передає довірителю майнові права на об'єкт інвестування після 100% оплати довірителем цього об'єкту інвестування) було укладено договір уступки майнових прав № 24 від 07.09.2007 (т. 1, а.с. 106).
Згідно умов даного договору, довіритель приймає майнові права на об'єкт інвестування: нежитлові приміщення, м. Київ, Дніпровський район, вул. Ованеса Туманяна, 15-А, секція В загальною площею 1200,00 кв.м.
В подальшому, між ТОВ «Компанія Астон» (цедент) та ТОВ «ТПС-Трейд» (цесіонарій) було укладено договір відступлення права вимоги (цесії) від 02.04.2009 № 2/04/09 (Т. 1, а.с. 109).
Відповідно до даного договору, цедент відступає цесіонарієві, а цесіонарій набуває права вимоги на нежитлові приміщення площею 1116,33 кв.м. секції «В» за будівельною адресою: м. Київ, вул. Туманяна, 15 А за договором про участь у Фонді фінансування будівництва № 24 від 29.09.2005.
Крім того, між ТОВ «ТПС-Трейд» (цедент) та ТОВ "Будмасінвест" (цесіонарій) було укладено договір відступлення права вимоги (цесії) від 09.11.2010 № 09/11-1 (Т. 1, а.с. 41).
Згідно умов даного договору, цедент відступає цесіонарієві, а цесіонарій набуває права вимоги на нежитлові приміщення площею 558,00 кв.м. секції «В» (група приміщень 623) в т.ч.: 1-й поверх 158,21 кв.м., 3-й поверх - 399,79 кв.м. (згідно з додатком 1) за будівельною адресою: м. Київ, вул. Туманяна, 15 А, згідно договору відступлення права вимоги від 02.04.2009 № 2/04/09.
Проте, як вбачається з матеріалів справи, а саме: Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 5936234 (т. 1, а.с. 51), державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві ОСОБА_4 06.07.2013 (16:31:12) зареєструвала право власності на нежитлові приміщення групи № 623 за адресою: м. Київ, вул. Туманяна, 15 А, загальною площею 96,2 кв.м. (форма власності: приватна, розмір частки: 1) за ТОВ «Пост преміум» (код ЄДРПОУ 38651246) на підставі заяви ОСОБА_5 від 06.07.2013 за реєстраційним № 1878865 (16:31:12).
Проте, позивач не погодився з даними діями відповідача, оскільки вважав, що вони здійснені з порушенням законодавства України, а тому звернувся з позовом до суду.
Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд прийшов до переконання про задоволення позовних вимог виходячи з наступних підстав.
Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації, та їх обтяжень регулюються Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV (далі - Закон України № 1952-IV).
Частиною 1 статті 3 Закону України № 1952-IV визначено, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.
Відповідно до Указу Президента України від 6 квітня 2011 року № 401/2011 "Про затвердження Положення про Державну реєстраційну службу України" Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України та входить до системи органів виконавчої влади. Укрдержреєстр є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади міста Києва, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності.
Підпунктом 10 пункту 3 вказаного Положення передбачено, що Укрдержреєстр здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.
Згідно з пунктом 7 зазначеного Положення Укрдержреєстр здійснює свої повноваження безпосередньо та через структурні підрозділи головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру.
Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України №1952-IV державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку:
1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;
2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;
3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;
4) внесення записів до Державного реєстру прав;
5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;
6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.
Згідно частини 2 статті 15 Закону України № 1952-IV перелік документів для здійснення державної реєстрації прав визначається Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Процедуру проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав), перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації прав, а також державну реєстрацію прав на об'єкт незавершеного будівництва та їх обтяжень в установлених законом випадках проводиться відповідно до вимог та з урахуванням особливостей Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703 (далі - Порядок № 703).
Згідно п. 7 Порядку № 703, для проведення державної реєстрації прав заявник подає органові державної реєстрації прав заяву про державну реєстрацію, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст.
Відповідно до п. 12 Порядку № 703, під час розгляду заяви про державну реєстрацію і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо:
1) обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках);
2) повноважень заявника;
3) відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах;
4) наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону;
5) наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.
Відповідно до п. 27 Порядку № 703, документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, є:
1) укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно, чи його дублікат;
2) свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат;
3) свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат;
4) свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, видані нотаріусом, чи їх дублікати;
5) свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане державним реєстратором відповідно до цього Порядку;
6) свідоцтво про право власності, видане органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді;
7) свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією до набрання чинності цим Порядком;
8) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняте власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном;
9) державний акт на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою;
10) рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно;
11) ухвала суду про затвердження (визнання) мирової угоди;
12) заповіт, яким встановлено сервітут на нерухоме майно;
13) закон, яким встановлено сервітут на нерухоме майно;
14) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об'єкта нерухомого майна релігійній організації;
15) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об'єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність;
16) інші документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.
Згідно п. 28 Порядку № 703, для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно заявник, крім документів, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, подає копії документів, що зазначені в пункті 9 цього Порядку (крім документа, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування).
У разі подання документів заінтересованою особою особисто така особа, крім документів, що зазначені в абзаці першому цього пункту, подає копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків (далі - реєстраційний номер облікової картки платника податку), крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України.
У разі подання заяви про державну реєстрацію уповноваженою особою, яка діє від імені фізичної особи, така особа, крім документів, що зазначені в абзаці першому цього пункту, подає копію документа, що посвідчує особу, яку вона представляє, та копію реєстраційного номера облікової картки платника податку такої фізичної особи, крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України.
Відповідно до п. 29 Порядку № 703, для проведення державної реєстрації права власності на новозбудований чи реконструйований об'єкт нерухомого майна заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27 і 28 цього Порядку, подає органові державної реєстрації прав технічний паспорт на такий об'єкт.
Пунктом 31 Порядку № 703 встановлено, що для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, яке перебуває в іпотеці або податковій заставі, заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27 - 30 цього Порядку, подає документ, що підтверджує факт надання згоди іпотекодержателем або органом державної податкової служби на відчуження або інше визначення юридичної долі нерухомого майна, яке перебуває в іпотеці або податковій заставі.
Згідно п. 46 Порядку № 703, для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв'язку з набуттям права власності на новозбудовані чи реконструйовані об'єкти нерухомого майна заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 28, 29 і 31 цього Порядку, подає органові державної реєстрації прав:
- документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку (даний документ ТОВ "Пост преміум" надано не було);
- витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документі, що посвідчує речове право на земельну ділянку, відсутні відомості про її кадастровий номер) (даний документ ТОВ "Пост преміум" надано не було);
- документ, що зазначений у пункті 27 цього Порядку та підтверджує право власності на об'єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці (у разі проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв'язку з набуттям права власності на реконструйований об'єкт нерухомого майна);
- документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта (даний документ ТОВ "Пост преміум" надано не було);
- документ, що підтверджує присвоєння об'єкту нерухомого майна адреси (даний документ ТОВ "Пост преміум" надано не було).
Крім цього, абз. 4 п. 46 Порядку № 703 передбачено, що у разі коли державна реєстрація прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно проводиться на новозбудований об'єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося у результаті спільної діяльності , заявник, крім документів, що зазначені в цьому пункті, подає органові державної реєстрації прав договір про спільну діяльність або договір простого товариства, який ТОВ "Пост преміум" надано не було.
Згідно п. 47 Порядку № 703, для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв'язку з набуттям права власності на новозбудовані об'єкти нерухомого майна, будівництво яких здійснювалося із залученням від фізичних та юридичних осіб коштів на інвестування та фінансування об'єктів будівництва , заявник, крім документів, що зазначені в абзацах першому - шостому пункту 46 цього Порядку, подає органові державної реєстрації прав:
1) затверджений особою, що залучала від фізичних та юридичних осіб такі кошти, перелік інвесторів , які брали участь в інвестуванні та фінансуванні об'єкта будівництва та за якими здійснюється державна реєстрація прав (ТОВ "Пост преміум" перелік не надано, а надано лише Витяг з переліку, що не передбачено порядком № 703);
2) установлений законодавством документ, що підтверджує набуття у власність інвестором закріпленого за ним об'єкта інвестування (інвестиційний договір, договір про пайову участь тощо).
У разі коли державна реєстрація прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно проводиться за інвестором у результаті його участі у фонді фінансування будівництва, документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за інвестором об'єкта інвестування, є отримана від управителя такого фонду довідка про право довірителя на набуття у власність об'єкта інвестування.
Дана довідка також надана ТОВ "Пост преміум" не була.
Крім цього, п. 13 Порядку № 703 визначено, що у разі подання не в повному обсязі документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав, державний реєстратор приймає рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію, яке містить рекомендації щодо усунення обставин, що були підставою для його прийняття.
Однак, як вбачається з матеріалів справи, відповідачем, всупереч нормам законодавства України, не було зупинено розгляд заяви про державну реєстрацію або прийнято рішення про відмову у державній реєстрації у зв'язку з неподанням заявником всіх необхідних документів, а було прийнято протиправне рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 09.07.2013 № 3799554, яким було зареєстроване право власності на нежитлові приміщення групи № 623 за адресою: м. Київ, вул. Туманяна, 15 А, загальною площею 96,2 кв.м. (форма власності: приватна, розмір частки: 1) за ТОВ «Пост преміум» (код ЄДРПОУ 38651246), що призвело до порушення інтересів позивача, який також претендує на дане приміщення.
Оскільки, як підтверджується матеріалами справи, майнові права на нежитлові приміщення групи № 623 (секція «В») за адресою: м. Київ, вул. Туманяна, 15 А, загальною площею 96,2 кв.м. належать ТОВ "Будмасінвест" на підставі договору з ТОВ «ТПС-Трейд» про відступлення права вимоги від 09.11.2010 № 09/11-1 (Т. 1, а.с. 41).
Враховуючи, що державний реєстратор проводить державну реєстрацію прав тільки у випадку встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, відповідно до ст. 24 Закону України № 1952-IV, до яких, зокрема, віднесено випадок якщо із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа або подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, чи не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують.
За таких оставин відповідач повинен був відмовити ТОВ «Пост преміум» у державній реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, оскільки, заявником не було надано документів, визначених у п. 27, 46, 47 Порядку № 703.
Відтак, відповідач вчинив протиправні дії щодо реєстрації групи приміщень 623 за адресою: м. Київ, вул. Туманяна, 15 А за ТОВ «Пост преміум», оскільки дане товариство вимоги Закону України № 1952-IV та Порядку № 703 не виконало та необхідних документів для реєстрації не надало.
Суд звертає увагу також на те, що вказані документи відсутні у реєстраційній справі, оригінал якої у прошитому вигляді був оглянутий судом, а засвідчені копії залучені до матеріалів справи.
Документи, яких не вистачало згідно Порядку № 703, не були надані ТОВ «Пост преміум» і в судових засіданнях.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Частиною 1 ст. 9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В ч.1, ч.4, ч.5 та ч.6 ст.72 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу. Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали. Суд може збирати докази з власної ініціативи. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Частиною 1 ст.71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу.
Статтею 159 КАС України встановлено, що судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, яке ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а, відтак, такими, що підлягають задоволенню.
Згідно зі ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Керуючись ст.ст. 2, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю "Будмасінвест" задовольнити повністю.
2. Визнати протиправними дії Реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві щодо прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 09.07.2013 № 3799554 (група приміщень № 623).
3. Скасувати рішення Реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 09.07.2013 № 3799554 (група приміщень № 623).
4. Присудити з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Будмасінвест" (код за ЄДРПОУ 36283258) понесені судові витрати в розмірі 146,16 грн. (сто сорок шість грн. 16 коп.).
Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо постанова не оскаржена в апеляційному порядку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
Суддя Н.В. Клочкова
Повний текст виготовлено та підписано 12 вересня 2014 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2014 |
Оприлюднено | 02.10.2014 |
Номер документу | 40644003 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Клочкова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні