Копія СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А "30" вересня 2014 р. Справа № 818/9140/13-a Сумський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Воловика С.В. розглянувши в приміщенні суду в місті Суми заяву Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації про зміну способу і порядку виконання постанови Сумського окружного адміністративного суду від 13.03.2014 року у справі №818/9140/13-а за позовом Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Качанівського газопереробного заводу до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" третя особа Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області, про визнання протиправними і скасування рішень та зобов'язання вчинити дії,- В С Т А Н О В И В: Постановою Сумського окружного адміністративного суду від 13.03.2014 року адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Качанівського газопереробного заводу до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми", третя особа Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області про визнання протиправними дій, скасування рішень та зобов'язання вчинити дії задоволено частково. Зобов'язано Департамент екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації видати Публічному акціонерному товариству "Укрнафта" в особі Качанівського газопереробного заводу дозволи та ліміти на утворення і розміщення відходів у 2014 році згідно заяв від 25 листопада 2013 року реєстраційні номери 1213, 1215. В іншій частині позовних вимог - відмовлено. 04.08.2014 року відповідачем до канцелярії Сумського окружного адміністративного суду подано заяву про зміну способу і порядку виконання постанови Сумського окружного адміністративного суду від 13.03.2014 року. Представники сторін у судове засідання не з'явилися. Про час та місце розгляду справи повідомлялись належним чином. Дослідивши доводи заяви та матеріали справи, суд приходить до висновку, що заява про зміну способу і порядку виконання рішення задоволенню не підлягає, виходячи з наступного. Відповідно до постанови Сумського окружного адміністративного суду від 13.03.2014 року адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Качанівського газопереробного заводу до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми", третя особа Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області про визнання протиправними дій, скасування рішень та зобов'язання вчинити дії задоволено частково. Зобов'язано Департамент екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації видати Публічному акціонерному товариству "Укрнафта" в особі Качанівського газопереробного заводу дозволи та ліміти на утворення і розміщення відходів у 2014 році згідно заяв від 25 листопада 2013 року реєстраційні номери 1213, 1215. В іншій частині позовних вимог - відмовлено. Відповідно до ч. 1 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Порядок виконання рішення - це визначена законодавством послідовність і зміст виконаних дій державним виконавцем, а також права і обов'язки суб'єктів виконавчого провадження під час їх вчинення. Зміст поняття "спосіб виконання рішення" можна встановити з аналізу ст. 16 ЦК України. А саме, способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути: а) припинення дії, яка порушує право; б) відновлення становища, яке існувало до порушення; в) примусове виконання обов'язку в натурі; г) зміна правовідношення; д) припинення правовідношення; е) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; є) відшкодування моральної (немайнової) шкоди. В даному випадку, постановою Сумського окружного адміністративного суду від 13 березня 2014 року зобов'язано Департамент екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації примусово виконати свій обов'язок шляхом видачі Публічному акціонерному товариству "Укрнафта" в особі Качанівського газопереробного заводу дозволи та ліміти на утворення і розміщення відходів у 2014 році згідно заяв від 25 листопада 2013 року реєстраційні номери 1213, 1215. Тобто на виконання даної постанови відповідач повинен надати дозволи та ліміти на утворення і розміщення відходів у 2014 році. Виконати цю постанову в інший спосіб є не можливим. Враховуючи наведені обставини, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення заяви Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації про зміну способу і порядку виконання рішення. В той же час, суд звертає увагу на те, що в разі наявності обставин, які роблять неможливим виконання судового рішення, у відповідності до ст. 259 Кодексу адміністративного судочинства України, виконавчий лист за заявою відповідача, Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, може бути визнаний таким, що не підлягає виконанню. Керуючись ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд - У Х В А Л И В: В задоволенні заяви відповідача про зміну способу і порядку виконання постанови Сумського окружного адміністративного суду від 13.03.2014 року у справі №818/9140/13-а за позовом Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" в особі Качанівського газопереробного заводу до Департаменту екології, паливно-енергетичного комплексу та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації, Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми", третя особа Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Сумській області про визнання протиправними дій, скасування рішень та зобов'язання вчинити дії – відмовити. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в п'ятиденний строк з дня отримання копії ухвали. Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Суддя (підпис) С.В. Воловик З оригіналом згідно Суддя С.В. Воловик
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2014 |
Оприлюднено | 06.10.2014 |
Номер документу | 40715073 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.В. Воловик
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні