КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
04116 м.Київ, вул. Шолуденка, 1 (044) 230-06-58
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"29" вересня 2014 р. Справа№ 48/290
Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого: Кропивної Л.В.
суддів: Смірнової Л.Г.
Чорногуза М.Г.
при секретарі: Ставицькій Т.Б.
за участю представників:
від апелянта: не з'явився;
від позивача : Ротарь І.В., за довіреністю б/н від 02.01.2014р.
від відповідача 1: не з'явився ;
від відповідача 2: Харченко О.О., за довіреністю №4.4-03/4.4/441 від 24.04.2014р.
від відповідача 3: не з'явився ;
Розглянувши апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві
на ухвалу Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р.
у справі №48/290 (суддя: Бондаренко Г.П.)
за скаргою Державного підприємства «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
на дії Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві
у справі № 48/290
за позовом Державного підприємства «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
до відповідача 1: Відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві
до відповідача 2: Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби
до відповідача 3: Державного казначейства України
про стягнення 202 038,65 грн.
ВСТАНОВИВ:
Державне підприємство «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» звернулося до Господарського суду міста Києва із позовом до Відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві про стягнення з останнього 202038,65 грн.
Рішенням Господарського суду міста Києва від 31.05.2010р. у справі №48/290 позов задоволено повністю. На виконання рішення судом видано наказ від 25.06.2010 №48/290 про примусове виконання вказаного судового акту.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 22.01.2014р. за заявою державного підприємства «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», поновлено строк для пред'явлення наказу Господарського суду міста Києва від 25.06.2010р. №48/290 до виконання та видано дублікат названого наказу про стягнення з Відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві на користь Одеської залізниці 202.038,65 грн. - безпідставно збереженого майна; 2.020,39 грн. - витрат по оплаті державного мита та 118,00 грн. - витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290 скаргу Державного підприємства «Одеська залізниця» №НЮ-14/475 від 31.03.2014р. задоволено частково. Визнано дії Головного управління Державного казначейства України у м. Києві, які полягають у поверненні дублікату наказу №48/290 від 25.06.2010р. без виконання незаконними. Зобов'язано Головне управління Державного казначейства України у місті Києві вчинити, після надходження від скаржника до нього документів по виконанню наказу Господарського суду міста Києва виданого 25.06.2010р. по справі №48/290, дії передбачені п. 8 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011р. №845 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників». В іншій частині скаргу Державного підприємства «Одеська залізниця» №НЮ-14/475 від 31.03.2014р. відхилено.
Задовольняючи скаргу Державного підприємства «Одеська залізниця» на дії Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві, яке повернуло без виконання наказ на примусове виконання рішення господарського суду на підставі того, що наказ не підлягає виконанню органом казначейства, місцевий господарський суд дійшов висновку, що такі дії органу Держказначейства не відповідають вимогам закону і зобов'язав Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві виконати дії, передбачені п. 8 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011р. №845 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників».
Не погоджуючись із вказаною ухвалою, Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві звернулось з апеляційною скаргою до Київського апеляційного господарського суду, в якій просило скасувати ухвалу Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290 та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні скарги Державного підприємства «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» відмовити повністю.
В обґрунтування доводів апеляційної скарги апелянт посилався на пункт 3 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень», яким визначено, що виконавчі документи за рішеннями суду про стягнення коштів або рішення суду, що набрали законної сили, боржниками за якими є визначені ч. 1 ст. 2 цього Закону суб'єкти (державний орган, державне підприємство, установа, організація), які видані або ухвалені до набрання чинності цим Законом, подаються до органу державної виконавчої служби протягом шести місяців з дні набрання чинності цим пунктом. На думку скаржника, виходячи з положень чинного законодавства, виконання рішення суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, які пред'явлені до виконання до 16.10.2013 року повинно здійснюватися центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, а у відповідності до Положення про територіальні органи Міністерства юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011р. №1707/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.06.2011р. за №759/19497 таким органом є Головне управління юстиції у м. Києві.
Одночасно скаржник в апеляційній скарзі просив поновити строк на апеляційне оскарження ухвали Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у даній справі.
Відповідно до автоматичного розподілу справ між суддями апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України передано на розгляд судді Київського апеляційного господарського судді Кропивній Л.В.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 04.09.2014р. апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві у справі №48/290 прийнято до розгляду у складі колегії суддів: головуючий суддя Кропивна Л.В., суддів: Смірнової Л.Г., Чорної Л.В. та призначено розгляд справи на 15.09.2014р. Пунктом 3 даної ухвали зобов'язано Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві надати суду докази, що посвідчують посадове становище та право на підписання апеляційної скарги Токарем Д.К.
Розпорядженням Секретаря судової палати Київського апеляційного господарського суду від 15.09.2014р. у справі №48/290 у зв'язку з перебуванням судді Смірнової Л.Г. у відпустці, здійснено заміну у складі колегії суддів у даній справі на наступний: головуючий суддя - Кропивна Л.В., судді: Чорна Л.В., Чорногуз М.Г.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 15.09.2014р. апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві на ухвалу Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290 прийнято до провадження у складі колегії суддів: головуючий суддя: Кропивна Л.В., судді: Чорна Л.В., Чорногуз М.Г.
15.09.2014р. через загальний відділ документального забезпечення Київського апеляційного господарського суду від Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи копії наказу Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві від 01.12.2011р. №1-ос та копії Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
15.09.2014р. через загальний відділ документального забезпечення Київського апеляційного господарського суду від Державної виконавчої служби України надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому остання просила суд задовольнити апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві та ухвалу Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. скасувати.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 15.09.2014р. у даній справі розгляд апеляційної скарги відкладено на 29.09.2014р. у зв'язку з неявкою представників апелянта, відповідача 1 та відповідача 3.
22.09.2014р. до Київського апеляційного господарського суду від позивача надійшли пояснення по справі, в яких останній просив суд відмовити в задоволенні апеляційної скарги, а оскаржуваний судовий акт залишити без змін.
Розпорядженням Секретаря судової палати Київського апеляційного господарського суду від 29.09.2014р. у справі №48/290 у зв'язку з перебуванням судді Чорної Л.В. у відпустці, здійснено заміну у складі колегії суддів у даній справі на наступний: головуючий суддя - Кропивна Л.В., судді: Смірнова Л.Г., Чорногуз М.Г.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 29.09.2014р. апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві на ухвалу Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290 прийнято до провадження у складі колегії суддів: головуючий суддя: Кропивна Л.В., судді: Смірнова Л.Г., Чорногуз М.Г.
У судове засідання 29.09.2014р. представники апелянта, відповідача 1 та відповідача 3 не з'явились, хоча про час і місце судових засідань повідомлялися належним чином. Про причини неявки суд не повідомили.
Судом враховано, що відповідно до п. 3.9.2. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011р. «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції» у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
Відповідно до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950, ратифікована Україною 17.07.1997р., кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи у продовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру.
Відповідно до ч.3 ст.22 Господарського процесуального кодексу України сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, виявляти взаємну повагу до прав і охоронюваних законом інтересів другої сторони, вживати заходів до всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи.
Крім того, статтею 77 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених ст.69 цього Кодексу розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні.
Відкладення розгляду справи є правом та прерогативою суду, основною умовою для якого є не відсутність у судовому засіданні представників сторін, а неможливість вирішення спору у відповідному судовому засіданні.
Враховуючи те, що матеріали справи містять докази повідомлення сторін про дату, час та місце судового засідання, виходячи зі змісту ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, Київський апеляційний господарський не бачить підстав для відкладення розгляду справи, з урахуванням того, що розгляд апеляційної скарги обмежений процесуальними строками, зокрема ст. 102 Господарського процесуального кодексу України, а відкладення справи призведе лише до необґрунтованого затягування розгляду даної справи.
За таких обставин справи судова колегія визнала можливим розгляд апеляційної скарги за відсутності представників апелянта, відповідача 1 та відповідача 3, повідомлених належним чином.
У судовому засіданні 29.09.2014р. представник відповідача 2 підтримав доводи апеляційної скарги Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві та просило суд скасувати ухвалу Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290 та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні скарги Державного підприємства «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» відмовити повністю.
У судовому засіданні 29.09.2014р. представник позивача заперечував проти задоволення апеляційної скарги та просив суд залишити оскаржуваний судовий акт - без змін.
Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, дослідивши докази, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судом першої інстанції норм чинного законодавства, Київський апеляційний господарський суд вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно з ч.5 ст.106 ГПК України апеляційні скарги на ухвали місцевого господарського суду розглядаються у порядку, передбаченому для розгляду апеляційних скарг на рішення місцевого господарського суду.
Відповідно до ст.101 ГПК України апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.
Як свідчать матеріали справи, 04.06.2013р. державним виконавцем відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у м. Києві Бялим М. Г. було винесено постанову про відмову у відкритті виконавчого провадження (відмову в прийнятті до провадження виконавчого документа) від 04.06.2013р. щодо виконання наказу Господарського суду міста Києва № 48/290 від 25.06.2010р. за яким стягувачем є скаржник, а боржником Відділ державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві. Як зазначено у вказаній постанові, виконавчий документ пред'явлено не за підвідомчістю його виконання, оскільки у відповідності до ч.ч. 1, 2 статті 3 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень», виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється Державною казначейською службою України в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу.
Заявою від 25.02.2014р. за №НЗЕ-02/319 позивач звернувся до Головного управління Державного казначейства України у м. Києві про стягнення з Відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві 202038, 65 грн. - безпідставно збереженого майна, 2020,39 грн. - витрат по оплаті державного мита, 118 грн. - витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, згідно з дублікатом наказу Господарського суду міста Києва виданого 25.06.2010р. по справі №48/290.
При цьому, 24.03.2014р. скаржник отримав лист Держказначейства від 17.03.2014р. №05-08/751-3452, яким дублікат наказу повернутий без виконання відповідно до п.п. 1 п. 1 «Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011р. №845, оскільки наказ суду не підлягає виконанню органом Держказначейства. Зі змісту листа також вбачається, що Держказначейство здійснило висновок про те, що наказ суду не підлягає виконанню органом Держказначейства, оскільки згідно п. 3 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» виконавчі документи за рішеннями суду, які видані або ухвалені до набрання чинності цим Законом, подаються до органу державної виконавчої служби.
03.04.2014р. до Господарського суду міста Києва надійшла скарга Державного підприємства «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» вих.№ НЮ-14/475 від 31.03.2014р. на дії Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 11.04.2014р. Державному підприємству «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» було відмовлено в прийнятті скарги з підстав, викладених в ухвалі.
Постановою Київського апеляційного господарського суду від 11.06.2014р. було задоволено апеляційну скаргу Державного підприємства «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» та скасовано ухвалу Господарського суду міста Києва від 11.04.2014р., а матеріали справи №48/290 повернуто до Господарського суду міста Києва для розгляду скарги по суті в порядку ст. 121-2 ГПК України.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290 скаргу Державного підприємства «Одеська залізниця» №НЮ-14/475 від 31.03.2014р. задоволено частково. Визнано дії Головного управління Державного казначейства України у м. Києві, які полягають у поверненні дублікату наказу №48/290 від 25.06.2010р. без виконання незаконними. Зобов'язано Головне управління Державного казначейства України у місті Києві вчинити, після надходження від скаржника до нього документів по виконанню наказу Господарського суду міста Києва виданого 25.06.2010р. по справі №48/290, дії передбачені п. 8 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011р. №845 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників». В іншій частині скаргу Державного підприємства «Одеська залізниця» №НЮ-14/475 від 31.03.2014р. відхилено.
Колегія суддів не може погодитися з таким висновком місцевого господарського суду і наявності підстав для задоволення скарги Державного підприємства «Одеська залізниця» №НЮ-14/475 від 31.03.2014р. на дії Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві, з огляду на наступне.
Частиною 1 статті 1 Господарського процесуального кодексу України визначено, що підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності (далі - підприємства та організації), мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених цим Кодексом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.
Спеціального нормою, а саме статтею 121-2 Господарського процесуального кодексу України визначено, що скарги на дії чи бездіяльність органів Державної виконавчої служби щодо виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів можуть бути подані стягувачем, боржником або прокурором протягом десяти днів з дня вчинення оскаржуваної дії, або з дня, коли зазначеним особам стало про неї відомо, або з дня, коли дія мала бути вчинена. Скарги на дії органів Державної виконавчої служби розглядаються господарським судом, про час і місце якого повідомляються ухвалою стягувач, боржник чи прокурор та орган виконання судових рішень. Неявка боржника, стягувача, прокурора чи представника органу Державної виконавчої служби в судове засідання не є перешкодою для розгляду скарги.
Відповідно до пункту 9.1. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України» №9 від 17 жовтня 2012 року за змістом цієї статті ГПК скарги на дії чи бездіяльність органів державної виконавчої служби щодо виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів розглядає виключно місцевий господарський суд, яким відповідну справу розглянуто у першій інстанції, тобто той господарський суд, що видав виконавчий документ (наказ чи ухвалу), і в тому ж складі суду (якщо цьому не перешкоджають об'єктивні обставини, як-от звільнення судді, його захворювання, перебування у відпустці тощо). Оскільки прийняття органами Державної виконавчої служби, їх посадовими особами будь-яких рішень (постанов тощо) в процесі здійснення виконання судових рішень господарських судів підпадає в розумінні статті 121-2 ГПК під ознаки дій цих органів та осіб, то відповідні рішення також підлягають оскарженню до названих судів.
Водночас, з аналізу змісту імперативної норми - статті 121-2 ГПК України, слідує, що господарський суд розглядає виключно скарги на дії чи бездіяльність органів Державної виконавчої служби. Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи в даному випадку позивачем оскаржуються дії іншого органу, а саме Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві.
Зміст приписів вказаної норми не дає підстави для її розширеного тлумачення.
Разом з тим, згідно з пунктом 1 Положення про Державну казначейську службу України, яке затверджено Указом Президента України №460/2011 від 13.04.2011р., Державна казначейська служба України (Казначейство України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України (далі - Міністр). Казначейство України входить до системи органів виконавчої влади та утворюється для реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів. Казначейство України є учасником системи електронних платежів Національного банку України.
У відповідності до ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Положенням п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності;
Поняття «суб'єкт владних повноважень» визначено статтею 3 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою це - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відтак необхідною ознакою суб'єкта владних повноважень є здійснення цим суб'єктом владних управлінських функцій, причому ці функції повинні здійснюватися відповідним суб'єктом саме у тих правовідносинах, у яких виник спір.
З огляду на викладене, до компетенції господарських судів не відноситься розгляд справ у спорах:
а)про оскарження рішень (нормативно-правових актів чи актів індивідуальної дії), ухвалених суб'єктом владних повноважень, яким останній зобов'язує суб'єкта господарювання вчинити певні дії, утриматись від вчинення певних дій або нести відповідальність, за умови, що оскаржуваний акт згідно із законодавством України є обов'язковим до виконання;
б) про оскарження суб'єктом господарювання дій (бездіяльності) органу державної влади, органу місцевого самоврядування, іншого суб'єкта владних повноважень, їхньої посадової чи службової особи, що випливають з наданих їм владних управлінських функцій, якщо ці дії (бездіяльність) не пов'язані з відносинами, врегульованими господарським договором;
в) між суб'єктами владних повноважень з приводу їхньої компетенції у сфері управління;
г) з приводу укладання та виконання адміністративних договорів;
д)за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Інші справи за участю господарюючих суб'єктів та суб'єктів владних повноважень не мають ознак справ адміністративної юрисдикції і повинні розглядатися господарськими судами на загальних підставах. До таких справ належать усі справи у спорах про право, що виникають з відносин, врегульованих Цивільним Кодексом України, Господарським кодексом України, іншими актами господарського і цивільного законодавства.
Згідно другого абзацу п. 9.9 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012 № 9 «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України» у вирішенні питань, які виникають у розгляді скарг на рішення, дії або бездіяльність посадових осіб Державної виконавчої служби, до заяв учасників виконавчого провадження (заявників) мають застосовуватися положення ГПК, якими врегульовано аналогічні питання, зокрема, статей 2, 18, 21, 22, 26, 29, 31,41, 42, 62, пунктів 1-3, 5, 6, 9 частини першої статті 63, статті 64, розділів ХІ, ХІІ, ХІІ1 ГПК тощо.
Отже, колегія суддів прийшла до висновку, що скарга на дії Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві, яке є суб'єктом владних повноважень, не підлягає розгляду у господарському суді.
За таких обставин справи судова колегія вважає апеляційну скаргу обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню, ухвала Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290 підлягає скасуванню.
У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину постанови.
Керуючись ст.ст. 33, 34, 43, 99, 101, 103-105, 106, 121-2 Господарського процесуального кодексу України, Київський апеляційний господарський суд,-
ПОСТАНОВИВ:
1.Задовольнити апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві на ухвалу Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290.
2.Скасувати ухвалу Господарського суду міста Києва від 12.08.2014р. у справі №48/290.
3.Провадження по розгляду скарги Державного підприємства «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» на дії Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві припинити.
4.Матеріали справи №48/290 повернути до місцевого господарського суду.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом 20 днів.
Головуючий суддя Л.В. Кропивна
Судді Л.Г. Смірнова
М.Г. Чорногуз
Суд | Київський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 29.09.2014 |
Оприлюднено | 07.10.2014 |
Номер документу | 40736720 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Київський апеляційний господарський суд
Кропивна Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні