Ухвала
від 30.09.2014 по справі 826/14895/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову

30 вересня 2014 року справа №826/14895/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., розглянувши клопотання Первинної профспілкової організації Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні "Центр мікрохірургії ока" про забезпечення адміністративного позову у справі

за позовомПервинної профспілкової організації Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні "Центр мікрохірургії ока" до третя особаВиконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня "Центр мікрохірургії ока" провизнання протиправним та скасування розпорядження В С Т А Н О В И В :

Первинна профспілкова організація Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні "Центр мікрохірургії ока" (далі по тексту - позивач, ППЛ КМКОЛ "Центр мікрохірургії ока") звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі по тексту - відповідач, КМДА), в якому просить визнати протиправним та скасувати розпорядження КМДА від 22 вересня 2014 року №1044 "Про створення комісії з проведення комплексної перевірки Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні "Центр мікрохірургії ока".

Крім того, в порядку забезпечення адміністративного позову позивач просить зупинити дію оскаржуваного розпорядження.

В обґрунтування заявленого клопотання позивач посилається на очевидність небезпеки заподіяння шкоди його правам, свободам та законним інтересам і, що для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль в разі не вжиття заходів забезпечення позову.

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, клопотання ППЛ КМКОЛ "Центр мікрохірургії ока" про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до частини першої статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України суд може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також, якщо є очевидними ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Матеріали справи підтверджують, відповідно до розпорядження КМДА від 22 вересня 2014 року №1044 "Про створення комісії з проведення комплексної перевірки Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні "Центр мікрохірургії ока" зокрема створено комісію з проведення комплексної перевірки КМКОЛ "Центр мікрохірургії ока" та затверджено її склад; надано голові комісії право при необхідності залучати до роботи в ній фахівців органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій; доручено комісії в термін до 03 жовтня 2014 року подати відповідні пропозиції голові КМДА.

Відповідно до положень статті 28 Закону України "Про місцеві державні адміністрації. Права місцевих державних адміністрацій" передбачено, що для реалізації наданих повноважень місцеві державні адміністрації мають право, зокрема проводити перевірки стану додержання Конституції України та законів України, інших актів законодавства органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, керівниками підприємств, установ, організацій, їх філіалів та відділень незалежно від форм власності і підпорядкування по напрямах, визначених статтею 16 цього Закону.

У свою чергу позивач вказує, що на підставі вказаного розпорядження створеною комісією проводиться незаконна перевірка, яка може призвести до порушення трудових й соціально-економічних прав працівників КМКОЛ "Центр мікрохірургії ока" - членів профспілкової організації.

Згідно з частиною третьою статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання.

Враховуючи викладене, здійснення відповідних заходів на підставі розпорядження КМДА від 22 вересня 2014 року №1044 "Про створення комісії з проведення комплексної перевірки Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні "Центр мікрохірургії ока", правомірність якого може бути поставлена під сумнів, вказує на наявність очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, та для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль, а тому суд приходить до висновку про доцільність зупинення дії оскаржуваного розпорядження до набрання законної сили рішенням у даній справі та про задоволення клопотання позивача.

Відповідно до частини першої статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.

З огляду на обґрунтованість заявленого клопотання суд вважає за можливе вирішити його негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.

Частиною п'ятою статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що виконання ухвал з питань забезпечення адміністративного позову здійснюється негайно в порядку, встановленому законом для виконання судових рішень.

На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 117, 118, 160 та 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1. Клопотання Первинної профспілкової організації Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні "Центр мікрохірургії ока" (код ЄДРПОУ 39207452; 03680, м. Київ, пр. Космонавта Комарова, 3) про вжиття заходів забезпечення позову задовольнити.

2. Зупинити дію розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (код ЄДРПОУ 00022527; 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36) від 22 вересня 2014 року №1044 "Про створення комісії з проведення комплексної перевірки Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні "Центр мікрохірургії ока" до набрання законної сили рішенням у даній справі.

3. Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала набирає законної сили в порядку встановленому пунктом 5 статті 118 та статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до пункту 6 статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185 187 Кодексу адміністративного судочинства України. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Суддя В.А. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.09.2014
Оприлюднено06.10.2014
Номер документу40737383
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14895/14

Ухвала від 13.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 01.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 27.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

Ухвала від 27.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

Ухвала від 13.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 30.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні