Постанова
від 25.09.2014 по справі 826/12710/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 1/301

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

(в порядку письмового провадження)

м. Київ

25 вересня 2014 року 11:00 № 826/12710/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клочкової Н.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Дочірнього підприємства «Авіоніка-соцзахист» до третя особа Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Державний реєстратор прав на нерухоме майно реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві Хаустов Андрій Альбертович про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Дочірнє підприємство «Авіоніка-соцзахист» (далі - позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, третя особа - державний реєстратор прав на нерухоме майно реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві Хаустов Андрій Альбертович з наступними позовними вимогами:

- визнання протиправним рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень № 14175399 від 03.07.2014, винесене державним реєстратором прав на нерухоме майно Хаустовим Андрієм Альбертовичем реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві;

- скасувати рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень № 14175399 від 03.07.2014, винесене державним реєстратором прав на нерухоме майно Хаустовим Андрієм Альбертовичем реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві;

- зобов'язати Реєстраційну службу головного управління юстиції у м. Києві повторно розглянути заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо обтяження речового права), подану дочірнім підприємством "Авіоніка-соцзахист" (картка прийому заяви № 14158029), з урахуванням висновків суду;

- зобов'язати Реєстраційну службу головного управління юстиції у м. Києві провести державну реєстрацію обтяження, а саме: припинення заборони відчуження нерухомого майна - квартира за адресою: АДРЕСА_1;

- присудити з Державного бюджету України на користь дочірнього підприємства "Авіоніка-соцзахист" понесені ним витрати по сплаті судового збору в розмірі 73,08 грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.09.2014 року відкрито провадження в адміністративній справі № 826/12710/14.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.09.2014 року закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

В судовому засіданні 24.09.2014 року представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив суд задовольнити позов.

Представник відповідача заперечувала проти задоволення позовних вимог та просила суд відмовити у його задоволенні.

Представник третьої особи у судове засідання не з'явився, хоча був повідомлений про дату, час та місце судового засідання по справі.

Згідно ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи положення ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, беручи до уваги відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, в судовому засіданні 24.09.2014 суд ухвалив перейти до розгляду справи в письмовому провадженні.

Як вбачається з матеріалів справи, між ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1 та Акціонерним товариством «Авіоніка» було укладено договір від 22.11.1996 за реєстровим № 10у-985 (т. 1,а.с. 9-11).

Згідно п. 1 договору, ОСОБА_2 передала у власність Акціонерному товариству «Авіоніка» квартиру під АДРЕСА_1.

Відповідно до п. 6 договору, Акціонерне товариство «Авіоніка» в особі Кравченко Л.В. зобов'язується повністю утримувати ОСОБА_2.

Крім цього, 25.05.1997 було укладено угоду до договору від 22.11.1996 за реєстровим № 10у-985 щодо внесення змін до розміру матеріального забезпечення (т. 1, а.с. 12).

Крім того, 18.05.2010 було укладено договір про внесення змін до договору від 22.11.1996 за реєстровим № 10у-985, згідно якого преамбулу договору викладено в новій редакції, а саме: ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, яка зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1… та Дочірнє підприємство «Авіоніка-соцзахист»…, уклали цей договір про наступне: до нового набувача (ДП «Авіоніка-соцзахист») переходять всі права та обов'язки, які покладалися на набувача згідно договору, в т.ч. і право власності на квартиру під АДРЕСА_1, загальною площею 34,3 кв.м. (т. 1, а.с. 13-15).

Крім цього, 19.03.2014 листом Печерської районної в місті Києві державної адміністрації № 105/02-0025(з)120 (т. 1, а.с. 16) надано відповідь на запит позивача щодо підстав зміни назв та нумерації будинків вулиць міста Києва: Січневого повстання, Івана Мазепи, Лаврська, надання копій документів, які це підтверджують, та щодо зміни назви та нумерації будинку по АДРЕСА_1.

Згідно даного листа вбачається, що рішенням Київської міської ради від 25.10.2009 № 1059/3892 «Про перейменування вулиці у Печерському районі м. Києва» (т. 1, а.с. 17) вулиця Січневого повстання була перейменована на вулицю Івана Мазепи.

Рішенням Київської міської ради від 08.07.2010 № 981/4419 «Про перейменування вулиці у Печерському районі м. Києва» (т. 1, а.с. 18) вулиця Івана Мазепи, що пролягає від площі Слави до площі Героїв Великої Вітчизняної війни, була перейменована на вулицю Лаврська.

Розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2010 № 624 «Про надання поштових адрес об'єктам нерухомого майна на вулиці Лаврській» (т. 1, а.с. 19-20) об'єктам нерухомого майна, які були зареєстровані по вул. Івана Мазепи від площі Слави до площі Героїв Великої Вітчизняної війни змінено нумерацію. Відповідно до даного розпорядження, будинку АДРЕСА_1 надано адресу: АДРЕСА_1.

Судом було встановлено, що 02.07.2014 представником Дочірнього підприємства «Авіоніка-соцзахист», ОСОБА_7 було подано заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо обтяження речового права) з додатками (т. 1, а.с. 8):

- лист-роз'яснення, серія на №: б/н, виданий 02.07.2014, видавник: ОСОБА_7

- копія рішення, серія та №: 11881170, виданий 25.03.2014, видавник Реєстраційна служба Головного управління юстиції у м. Києві;

- витяг, серія та №: 31046236, виданий 22.08.2011, видавник: Київське міське бюро технічної інвентаризації;

- договір довічного утримання, серія та №: 10у-985, виданий 22.11.1996, видавник: Шоста київська державна нотаріальна контора;

- угода, серія та №: 10у-485, видана 28.05.1997, видавник: Шоста київська державна нотаріальна контора;

- договір про внесення змін, серія та №: 4298, виданий 18.05.2010, видавник: приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу ОСОБА_5;

- свідоцтва про смерть, серія та НОМЕР_3, видане 05.11.2011, видавник: Відділ реєстрації смерті у м. Києві;

- лист, серія та №: 1, виданий 10.06.2014, видавник: ПАТ «Авіоніка»;

- лист, серія та №: 01-16/5/2, виданий 13.06.2014, видавник: приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу ОСОБА_5;

- копія виписки, серія та №: 993884, виданий 28.01.2014, видавник Реєстраційна служба Головного управління юстиції у м. Києві;

- копія статуту, серія та №: б/н, виданий 07.04.2006, видавник: Дочірнє підприємство «Авіоніка-соцзахист»;

- довіреність, серія та №: б/н, виданий 18.06.2014, видавник: ДП «Авіоніка-соцзахист»;

- копія паспорта гр. України, серія та №: НОМЕР_2, виданий 28.01.2006, видавник: Уманське МВ УМВС України в Черкаській обл.;

- копія ідентифікаційного коду, серія та НОМЕР_1, виданий 08.02.2006, видавник: Уманська ОДПІ.

З матеріалів справи вбачається, що державним реєстратором прав на нерухоме майно Хаустовим Андрієм Альбертовичем Реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві було прийнято Рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 03.07.2014 № 14175299.

Відповідно до даного рішення, було встановлено, що подані документи не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують. Адреса об'єкта нерухомого майна, зазначена в заяві не відповідає адресі, що зазначена в поданих документах (договорі від 22.11.1996 р., що посвідчений державним нотаріусом Шостої київської державної нотаріальної контори Короткевичем Н.П., запис в реєстрі 10у-985), у зв'язку з чим, державний реєстратор прав на нерухоме майно Хаустов Андрій Альбертовичем Реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві, керуючись ст. 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», пп. 20, 28 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою КМУ від 17.10.2013 № 868, вирішив відмовити у державній реєстрації обтяжень заборона на нерухоме майно на квартиру, що розташована: АДРЕСА_1.

Проте, як вбачається з матеріалів справи, а саме: Витягу про державну реєстрацію прав Комунального підприємства Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна від 22.08.2011 № 31046236 право власності на об'єкт: квартира за адресою: АДРЕСА_1 зареєстроване на дочірнє підприємство «Авіоніка-соцзахист» на підставі договору довічного утримання № 10у-985 від 22.11.1996, угоди про внесення змін № 10у-485 від 28.05.2007, договору про внесення змін № 4298 від 18.05.2010 про, що зроблено запис № 625 в книзі № 37-15.

Враховуючи вищевикладене, позивач не погодився з даними діями відповідача, оскільки вважав, що вони здійснені з порушенням законодавства України, а тому звернувся з позовом до суду.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд прийшов до переконання про задоволення позовних вимог виходячи з наступних підстав.

Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації, та їх обтяжень регулюються Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV (далі - Закон України № 1952-IV).

Частиною 1 статті 3 Закону України № 1952-IV визначено, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Відповідно до Указу Президента України від 6 квітня 2011 року № 401/2011 "Про затвердження Положення про Державну реєстраційну службу України" Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України та входить до системи органів виконавчої влади. Укрдержреєстр є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади міста Києва, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності.

Підпунктом 10 пункту 3 вказаного Положення передбачено, що Укрдержреєстр здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.

Згідно з пунктом 7 зазначеного Положення Укрдержреєстр здійснює свої повноваження безпосередньо та через структурні підрозділи головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру.

Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України №1952-IV державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку:

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Згідно ч. 2 ст. 19 Закону України № 1952-IV, державна реєстрація обтяжень здійснюється на підставі:

1) встановленої законом заборони користування та/або розпорядження нерухомим майном;

2) рішень судів, що набрали законної сили;

3) ухвали слідчого судді, суду, постанови державного виконавця про накладення арешту на нерухоме майно;

4) накладення заборони на відчуження нерухомого майна нотаріусом;

5) рішення органу місцевого самоврядування про віднесення об'єктів нерухомого майна до застарілого житлового фонду;

6) інших актів відповідних державних органів та посадових осіб згідно із законом;

7) договорів, укладених у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України № 1952-IV,заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень подається до органу державної реєстрації прав у паперовій або електронній формі у випадках, передбачених цим Законом.

Частиною 8 ст. 16 Закону України № 1952-IV визначено, що державна реєстрація обтяжень проводиться на підставі заяви органу або посадової особи, якими встановлено обтяження, особи, в інтересах якої встановлено обтяження, уповноваженої ними особи.

Згідно ч. 7 ст. 15 Закону України № 1952-IV, розгляд заяви про державну реєстрацію обтяжень і прийняття рішення про таку реєстрацію, відмову у державній реєстрації обтяжень або її зупинення проводиться в день надходження заяви та документів, необхідних для державної реєстрації обтяжень.

Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також порядок надання інформації з Державного реєстру прав встановлює Кабінет Міністрів України (ч. 13 ст. 15 Закону України № 1952-IV).

Процедуру проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав), перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації прав, а також процедуру взяття на облік безхазяйного нерухомого майна визначена в Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 р. № 868 (далі - Порядок № 868).

Згідно п. 73 Порядку № 868, під час проведення державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно заінтересованою особою є особа, якою встановлено обтяження, а також особа, в інтересах якої встановлено обтяження (обтяжувач).

У разі проведення державної реєстрації припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно заінтересованою особою є також особа, якою припинено обтяження, а також особа, в інтересах якої припинено обтяження.

Відповідно до п. 74 Порядку № 868, для проведення державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення обтяжень таких речових прав, та інші документи, визначені цим Порядком.

Пунктом 75 Порядку № 868 встановлено, що документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно, є:

1) рішення суду щодо обтяження речових прав на нерухоме майно, що набрало законної сили;

2) рішення державного виконавця щодо обтяження речових прав на нерухоме майно;

3) визначений законодавством документ, на якому нотаріусом вчинено напис про накладення заборони щодо відчуження нерухомого майна;

4) рішення органу місцевого самоврядування про віднесення об'єктів нерухомого майна до застарілого житлового фонду;

5) договір, укладений у порядку, визначеному законом, яким встановлюється обтяження речових прав на нерухоме майно, чи його дублікат;

6) закон, яким встановлено заборону на користування та/або розпорядження нерухомим майном;

7) інші акти відповідних органів державної влади та посадових осіб згідно із законом.

Згідно п. 76 Порядку № 868, для проведення державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно заявник, крім документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно, подає копію документа, що посвідчує його особу (крім документа, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування).

У разі подання заяви особисто заінтересованою особою, крім документа, що зазначений в абзаці першому цього пункту, подається копія реєстраційного номера облікової картки платника податку, крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідним органам державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України.

У разі подання заяви уповноваженою особою, яка діє від імені фізичної особи, крім документа, що зазначений в абзаці першому цього пункту, подається копія документа, що посвідчує заінтересовану особу, та копія реєстраційного номера облікової картки платника податку такої особи, крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідним органам державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України.

Як вбачається з матеріалів справи, дочірнє підприємство «Авіоніка-соцзахист» подало до відповідача повний пакет документів, які підтверджують виникнення, перехід та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно (витяг Київського міського бюро технічної інвентаризації; договір довічного утримання; угоду про внесення змін; договір про внесення змін; свідоцтва про смерть; лист видавник: ПАТ «Авіоніка»; лист видавник: приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу ОСОБА_5) та посвідчують особу (довіреність на особу, яка подавала документи до органу разом із паспортом та ідентифікаційним кодом, виписку та статут на заявника).

Крім цього, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України № 1952-IV, у разі якщо документи для державної реєстрації прав та їх обтяжень подано не в повному обсязі, передбаченому нормативно-правовими актами, державний реєстратор у строк, встановлений частинами п'ятою, сьомою і восьмою статті 15 цього Закону для розгляду заявлених прав, приймає рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень і письмово повідомляє про це заявника.

Однак, як вбачається з матеріалів справи, відповідачем не було зупинено розгляд заяви про державну реєстрацію обтяжень заборона на нерухоме майно на квартиру, що розташована: АДРЕСА_1 у зв'язку із неможливістю встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують, оскільки, адреса об'єкта нерухомого майна, зазначена в заяві не відповідає адресі, що зазначена в поданих документах (договорі від 22.11.1996 р., що посвідчений державним нотаріусом Шостої київської державної нотаріальної контори Короткевичем Н.П., запис в реєстрі 10у-985).

Проте, як було встановлено судом, відповідач дійшов висновку про відмову у державній реєстрації обтяжень заборона на нерухоме майно на квартиру, що розташована: АДРЕСА_1 з підстав розбіжностей адреси об'єкта нерухомого майна, зазначеної в заяві та адреси, що зазначена в поданих документах (договорі від 22.11.1996 р., що посвідчений державним нотаріусом Шостої київської державної нотаріальної контори Короткевичем Н.П., запис в реєстрі 10у-985).

Однак, суд звертає увагу відповідача на норму п. 8-1 ч. 2 ст. 9 Закону України № 1952-IV, якою встановлено, що державний реєстратор під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент реєстрації законодавства проводили таку реєстрацію, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно . Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо зареєстрованих речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки

Відтак, судом встановлено, що наданими позивачем документами підтверджується перейменування вулиць міста Києва: Січневого повстання на вулицю Івана Мазепи, яка в свою чергу була перейменована у Лаврська, як і підтверджується зміна нумерації будинку АДРЕСА_1 на адресу: АДРЕСА_1.

Враховуючи норми законодавства України та матеріали справи, суд дійшов висновку, що відповідач протиправно відмовив дочірньому підприємству «Авіоніка-соцзахист» у державній реєстрації обтяжень заборона на нерухоме майно на квартиру, що розташована: АДРЕСА_1, оскільки, єдиною підставою для відмови у державній реєстрації обтяжень була невідповідність адреси об'єкта нерухомого майна, зазначеної в заяві та адреси, що зазначена в поданих документах (договорі від 22.11.1996 р., що посвідчений державним нотаріусом Шостої київської державної нотаріальної контори Короткевичем Н.П., запис в реєстрі 10у-985), проте, як було встановлено судом, дана підстава спростовується матеріалами справи.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а, відтак, такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 1 ст. 9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В ч.1, ч.4, ч.5 та ч.6 ст.72 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу. Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали. Суд може збирати докази з власної ініціативи. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Частиною 1 ст.71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу.

Статтею 159 КАС України встановлено, що судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, яке ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно зі ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись ст.ст. 2, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов дочірнього підприємства «Авіоніка-соцзахист» задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень № 14175399 від 03.07.2014, винесене державним реєстратором прав на нерухоме майно Хаустовим Андрієм Альбертовичем реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві.

3. Скасувати рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень № 14175399 від 03.07.2014, винесене державним реєстратором прав на нерухоме майно Хаустовим Андрієм Альбертовичем реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві.

4. Зобов'язати Реєстраційну службу головного управління юстиції у м. Києві повторно розглянути заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо обтяження речового права), подану дочірнім підприємством "Авіоніка-соцзахист" (картка прийому заяви № 14158029), з урахуванням висновків суду.

5. Зобов'язати Реєстраційну службу головного управління юстиції у м. Києві провести державну реєстрацію обтяження, а саме: припинення заборони відчуження нерухомого майна - квартира за адресою: АДРЕСА_1.

6. Присудити з Державного бюджету України на користь дочірнього підприємства «Авіоніка-соцзахист» (код за ЄДРПОУ 25634148) понесені судові витрати в розмірі 73,08 грн. (сімдесят три грн. 08 коп.).

Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо постанова не оскаржена в апеляційному порядку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Н.В. Клочкова

Повний текст постанови виготовлено та підписано 25.09.2014 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.09.2014
Оприлюднено08.10.2014
Номер документу40753532
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/12710/14

Ухвала від 10.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Постанова від 16.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Горбань Н.І.

Ухвала від 24.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Горбань Н.І.

Постанова від 25.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 03.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 10.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні