ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА
про визнання виконавчого листа таким,
що не підлягає виконанню
03 жовтня 2014 року № 2а-9/10/1370
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючої судді Братичак У.В.,
секретар судового засідання Жовковська Ю.В.,
за участю:
представника заявника Возного О.Й.,
державного виконавця Горака Я.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву МКТП "Міський ринок" про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню, -
в с т а н о в и в :
08.07.2014 року на адресу Львівського окружного адміністративного суду надійшла заява МКТП "Міський ринок" про визнання виконавчого листа від 23.12.2013 р. у справі №2а-9/10/1370 таким, що не підлягає виконанню.
Заява обґрунтована тим, що Закон України "Про планування та забудову територій", на підставі якого накладено адміністративне стягнення на МКТП "Міський ринок" втратив чинність згідно Закону України від 07.02.2011 р. №3037-VI. Окрім того, зазначив, що стягувачем за виконавчим листом від 23.12.2013 р. у справі №2а-9/10/1370 є Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області, яка відповідно до постанови КМ України від 9 липня 2014 р. N 294 Про затвердження Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України ліквідована. Згідно довідки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області відсутній.
Таким чином, вважає, що оскільки Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області вибула як сторона виконавчого провадження з виконання виконавчого листа, її правонаступника немає, просить задовольнити вказану заяву.
Представник заявника та державний виконавець ДВС Новороздільського міського управління юстиції в судовому засіданні підтримали заяву про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню.
Оглянувши матеріали справи, дослідивши заяву, суд дійшов висновку, що така заява підлягає задоволенню, з огляду на таке.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 259 КАС України, виконавчий лист має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим Законом України "Про виконавче провадження". Суд, який видав виконавчий лист, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, або визнати виконавчий лист таким, що не підлягає виконанню, та стягнути на користь боржника безпідставно одержане стягувачем за виконавчим листом.
Згідно ч. 4 ст. 259 КАС України, суд ухвалою вносить виправлення до виконавчого листа, а у разі якщо його було видано помилково або якщо обов'язок боржника відсутній повністю чи частково у зв'язку з його припиненням добровільним виконанням боржником чи іншою особою або з інших причин, суд визнає виконавчий лист таким, що не підлягає виконанню повністю або частково. Якщо стягнення за таким виконавчим листом уже відбулося повністю або частково, суд одночасно на вимогу боржника стягує на його користь безпідставно одержане стягувачем за виконавчим листом.
Окрім того, суд зазначає, що виконавчий лист може бути визнаний таким, що не підлягає виконанню з інших причин, зокрема, у разі втрати виконавчого документа, який повинен бути повернутий до суду.
Відповідно до ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження" від 21.04.1999 №616-XIV, у виконавчому документі зазначаються:
1) назва і дата видачі документа, найменування органу, прізвище та ініціали посадової особи, що його видали;
2) дата прийняття і номер рішення, згідно з яким видано документ;
3) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, власне ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) стягувача і боржника, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код суб'єкта господарської діяльності стягувача та боржника (для юридичних осіб), індивідуальний ідентифікаційний номер стягувача та боржника (для фізичних осіб - платників податків) або номер і серія паспорта стягувача та боржника для фізичних осіб - громадян України, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади та мають відмітку в паспорті громадянина України, а також інші дані, якщо вони відомі суду чи іншому органу, що видав виконавчий документ, які ідентифікують стягувача та боржника чи можуть сприяти примусовому виконанню, зокрема, дата народження боржника та його місце роботи (для фізичних осіб), місцезнаходження майна боржника, рахунки стягувача та боржника тощо;
4) резолютивна частина рішення;
5) дата набрання чинності рішенням;
6) строк пред'явлення виконавчого документа до виконання.
Суд вказує на те, що зазначені вище вимоги є обов'язковими для оформлення виконавчих листів, а їх дотримання сприяє точному, своєчасному та якісному виконанню рішень.
Судом встановлено, що стягувачем у виконавчому листі від 23.12.2013 р. у справі №2а-9/10/1370 є Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області.
Разом з тим, відповідно до постанови КМ України Про затвердження Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України від 9 липня 2014 р. N 294, Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області - ліквідована. При цьому, її правонаступника не встановлено.
Згідно довідки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 23.09.2014 р. №19337731, запис про Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області у ЄДР відсутній.
Враховуючи викладене вище, суд дійшов висновку, що виконавчий лист Львівського окружного адміністративного суду від 23.12.2013 р. у справі №2а-9/10/1370 не відповідає вимогам ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження", оскільки у ньому відсутня сторона виконавчого провадження - стягувач, а також, відсутній правонаступник Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області.
Таким чином, виконавчий лист від 23.12.2013 у справі №2а-9/10/1370 є таким, що унеможливлює його подальше виконання у зв'язку із вибуттям сторони виконавчого провадження - стягувача.
Враховуючи вище викладене, суд дійшов висновку, що заява МКТП "Міський ринок" про визнання виконавчого листа Львівського окружного адміністративного суду від 23.12.2013 р. у справі №2а-9/10/1370 таким, що не підлягає виконанню, підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 160, 165, 259 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В :
Заяву МКТП "Міський ринок" - задовольнити.
Визнати виконавчий лист, виданий Львівського окружного адміністративного суду від 23.12.2013 року у справі №2а-9/10/1370 таким, що не підлягає виконанню.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У випадку застосування частини 3 ст. 160 КАС України, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала суду набирає законної сили в строк та в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.
Повний текст ухвали складений та підписаний 06.10.2014 року.
Суддя Братичак У.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2014 |
Оприлюднено | 10.10.2014 |
Номер документу | 40773177 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні