Герб України

Ухвала від 11.09.2014 по справі 2а-4676/09/1370

Вищий адміністративний суд україни

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

11 вересня 2014 року м. Київ В/800/3981/14

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі:

Швеця В.В.,

Амєліна С.Є.,

Іваненко Я.Л.,

Кобилянського М.Г.,

Ліпського Д.В.,

розглянувши заяву Золочівського районного центру зайнятості про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 22 травня 2014 року Верховним Судом України у справі за позовом Золочівського районного центру зайнятості до ОСОБА_6 про стягнення незаконно отриманої допомоги по безробіттю,

в с т а н о в и л а:

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 16 вересня 2009 року, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 14 листопада 2013 року, позов задоволено - стягнуто з ОСОБА_6 на користь Золочівського районного центру зайнятості незаконно отриману допомогу по безробіттю в сумі 1295,16 гривень.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 22 травня 2014 року касаційну скаргу ОСОБА_6 задоволено частково. Рішення судів попередніх інстанцій скасовано, а провадження у справі закрито на підставі пункту першого статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Не погоджуючись з таким рішенням суду касаційної інстанції, позивач подав заяву про його перегляд Верховним Судом України, з підстав неоднакового застосування судами касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Фактично ж позивач у своїй заяві посилається на різне застосування положень статті 157 КАС України, зокрема, коли у подібних правовідносинах в одному випадку провадження у справі було закрите, а в іншому - справу розглянуто по суті.

На підтвердження своїх доводів позивач надав ухвалу Вищого адміністративного суду України від 12 вересня 2013 року (К/800/31009/13), 12 червня 2013 року (К/9991/3239/11), 23 травня 2014 року (К/9991/51581/11), 5 червня 2014 року (К/800/1174/13), 13 лютого 2014 року (К/9991/91417/11), 12 червня 2013 року (К/9991/35197/11), в яких, на його думку, має місце ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Відповідно до положень статті 239 1 КАС України заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який, за змістом статей 239 2 та 240 КАС України, перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.

Згідно зі статтею 235 КАС України, Верховний Суд України переглядає судові рішення в адміністративних справах виключно з підстав і в порядку, встановлених цим Кодексом.

Частиною першою статті 236 КАС України встановлено, що сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають право подати заяву про перегляд судових рішень в адміністративних справах після їх перегляду в касаційному порядку.

Відповідно до статті 237 КАС України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів: 1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах; 2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом; 3) порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до ухвалення Вищим адміністративним судом України незаконного судового рішення з питань, передбачених статтею 171-1 цього Кодексу.

Як роз'яснив Вищий адміністративний суд України у пункті 4 своєї постанови від 13 грудня 2010 року № 2 "Про судову практику застосування статей 235-240 Кодексу адміністративного судочинства України", якщо заявник обґрунтовує заяву посиланням на різне застосування положень статті 157 КАС України, коли в одних випадках провадження у справі було закрите, а в інших - справу було розглянуто по суті, то в допуску справи до провадження Верховного Суду України для перегляду рішення суду касаційної інстанції повинно бути відмовлено.

Зважаючи на те, що заява про перегляд судового рішення в адміністративній справі подана УПФ щодо усунення розбіжностей у застосуванні виключно норм процесуального права, тобто, з інших, ніж передбачено статтею 237 КАС України, мотивів, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для допуску справи до провадження Верховного Суду України для перегляду судового рішення.

Керуючись статтями 235 - 240 КАС України, колегія суддів, -

у х в а л и л а:

Відмовити в допуску до провадження Верховного Суду України справи за позовом Золочівського районного центру зайнятості до ОСОБА_6 про стягнення незаконно отриманої допомоги по безробіттю, для перегляду ухвали Вищого адміністративного суду України від 22 травня 2014 року.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення.

Судді В.В. Швець

С.Є. Амєлін

Я.Л. Іваненко

М.Г. Кобилянський

Д.В. Ліпський

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення11.09.2014
Оприлюднено15.10.2014
Номер документу40884364
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4676/09/1370

Ухвала від 23.04.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 11.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швець В.В.

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 17.03.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 17.02.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 22.01.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 14.11.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Большакова О.О.

Постанова від 16.09.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь З.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні