Копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 жовтня 2014 р. Справа №818/1853/14
Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Воловика С.В., розглянувши в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу № 818/1853/14
за позовом ОСОБА_1
до відповідача-1 Реєстраційної служби Сумського районного управління юстиції
відповідача-2 Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Сумського районного управління юстиції Білолюбської Ірини Вікторівни
треті особи: ОСОБА_3, Садівниче товариство "Об'єднаний садівничий кооператив "Красносільський"
про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1) звернувся з адміністративним позовом до Реєстраційної служби Сумського районного управління юстиції (далі - відповідач-1, Реєстраційна служба), Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Сумського районного управління юстиції Білолюбської Ірини Вікторівни (далі - відповідач-2, державний реєстратор), треті особи: ОСОБА_3, Садівниче товариство "Об'єднаний садівничий кооператив "Красносільський", в якому, з урахуванням уточнень, просить суд:
- скасувати рішення державного реєстратора № 13331349 від 27.05.2014 р. про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень;
- зобов'язати відповідача-1 внести зміни до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно щодо належного ОСОБА_3 садового будинку;
- зобов'язати відповідача-2 зареєструвати право власності на садовий будинок НОМЕР_3, розташований за адресою: Сумська область, Сумський район, с. Нижня Сироватка, садівничій кооператив "Красносільський" за ОСОБА_1
Позовні вимоги ОСОБА_1 обґрунтовує наступним. За результатами розгляду заяви позивача про реєстрацію права власності на садовий будинок НОМЕР_3, розташований в садівничому кооперативі "Красносільський", від 26 травня 2014 року, реєстраційний номер 6747598, державним реєстратором Білолюбською І.В. було прийняте рішення № 13331349 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень. Підставою для прийняття згаданого рішення, відповідч-2 визначив положення ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та пункти 16, 23 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою КМУ від 22.06.2011 р. № 703, зокрема те, що заявлене право вже зареєстровано.
На переконання позивача, рішення державного реєстратора про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень підлягає скасуванню, оскільки садовий будинок НОМЕР_3, розташований в садівничому кооперативі "Красносільський" на земельній ділянці площею 0,081 га, яка згідно державного акту на землю від 05.03.2001 р. належить на праві власності ОСОБА_1, і не може бути вже зареєстрованим на праві власності за іншою особою.
Відповідачі з позовними вимогами не погодились, в запереченні на адміністративний позов (а.с. 29-30) зазначили, що під час розгляду заяви позивача про реєстрацію права власності на садовий будинок НОМЕР_3 розташований в садівничому кооперативі "Красносільський", державним реєстратором було встановлено, що згідно даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно право власності на вказаний будинок вже зареєстроване за ОСОБА_3, що є підставою згідно ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та пунктів 16, 23 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою КМУ від 22.06.2011 р. № 703 для відмови у державній реєстрації права власності.
Враховуючи наведені обставини, відповідачі вважають оскаржуване рішення обґрунтованим, а позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню.
Сторони, належним чином повідомлені про час та місце розгляду справи, в судове засідання не прибули. Від представника позивача до суду надійшла заява про розгляд справи за його відсутності.
Відповідно до вимог ч. 6 ст. 12 та ч. 1 ст. 41 Кодексу адміністративного судочинства України під час судового розгляду справи в судовому засіданні забезпечується повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, крім випадків неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи у разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження). Таким чином, фіксування судового засідання по справі не здійснюється.
Дослідивши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи та об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті в їх сукупності, суд вважає за необхідне адміністративний позов ОСОБА_1 задовольнити частково, виходячи з наступного.
В судовому засіданні встановлено, що згідно державного акту від 05 листопада 1999 р. (а.с. 8) ОСОБА_1 для ведення садівництва була передана у приватну власність земельна ділянка площею 0, 081 га, розташована на території садівничого кооперативу "Красносільський" Нижньосироватської сільради, кадастровий номер згідно витягу 5924785000:01:002:1425 (а.с. 10). На вказаній земельній ділянці позивачем був побудований садовий будинок НОМЕР_3 загальною площею 36,00 кв.м., на який 09.11.2012 р. виготовлений технічний паспорт (а.с. 14-17).
На підставі заяви ОСОБА_1, Виконавчим комітетом Нижньосироватської сільської ради було прийнято рішення № 261 від 20 грудня 2012 р. (а.с. 9) про оформлення права власності на садовий будинок з господарськими спорудами НОМЕР_3, розташований за адресою: Сумська область, Сумський район, Нижньосироватська сільська рада, об'єднаний садівничий кооператив "Красносільський" з видачею свідоцтва про право власності.
З метою реєстрації права власності на згаданий садовий будинок, позивачем до Реєстраційної служби Сумського районного управління юстиції 26 травня 2014 року була подана заява та всі документи, що необхідні для проведення реєстрації.
За результатами розгляду заяви, 27 травня 2014 р. державним реєстратором прав на нерухоме майно Білолюбською І.В. прийнято Рішення № 13331349 (а.с. 18), яким позивачу відмовлено у реєстрації права власності на садовий будинок НОМЕР_3, розташований за адресою: Сумська область, Сумський район, Нижньосироватська сільська рада, об'єднаний садівничий кооператив "Красносільський". Підставою для відмови у реєстрації права власності визначені положення ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та пунктів 16, 23 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою КМУ від 22.06.2011 р. № 703, зокрема те, що згідно даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно право власності на вказаний будинок вже зареєстроване за ОСОБА_3.
Отже, заперечуючи проти позову, відповідачі зазначають на тому, що при прийнятті оскаржуваного рішення діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, оскільки під час розгляду заяви ОСОБА_1 були встановлені обставини, які є підставою для відмови у реєстрації права власності.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд погоджується з указаними доводами відповідачів, з огляду на нижченаведене.
Відносини, пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулюються Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон).
Процедура проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації прав, визначаються Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 868 від 17.10.2013 р. (далі - Порядок).
Згідно ст.ст. 15, 19 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; внесення записів до Державного реєстру прав; видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.
Державна реєстрація прав проводиться на підставі: договорів, укладених у порядку, встановленому законом; свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; рішень судів, що набрали законної сили; інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.
На виконання ч. 2 ст. 9 Закону, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав; а також приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав.
У відповідності до ст. 24 згаданого Закону, у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо:
1) заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону;
2) об'єкт нерухомого майна розміщений на території іншого органу державної реєстрації прав;
3) із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа;
4) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують;
5) заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків, встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону;
5-1) заяву про державну реєстрацію обтяжень речових прав на нерухоме майно щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем;
5-2) заяву про державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності, подано за відсутності державної реєстрації права власності, крім випадків, установлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону;
5-3) під час подання заяви про державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду (їх окремі частини), що виникло на підставі документа, за яким правонабувач набуває також право власності на земельну ділянку, не подано заяву про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку;
5-4) після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення;
5-5) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію;
5-6) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка не є державним кадастровим реєстратором або державним виконавцем;
6) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.
За наявності підстав для відмови в державній реєстрації державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень. Відмова в державній реєстрації прав та їх обтяжень з підстав, не передбачених цим Законом, заборонена.
Аналогічні норми містяться і в Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 868 від 17 жовтня 2013 р.
Так, пунктами 8, 13, 15, 20 Порядку встановлено, що для проведення державної реєстрації прав заявник подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові заяву, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст. Заява подається окремо щодо кожного об'єкта нерухомого майна.
Заявник подає разом із заявою органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для державної реєстрації прав документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.
Під час розгляду заяви і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо:
- обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках);
- повноважень заявника;
- відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах;
- наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону;
- наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.
За результатами розгляду заяви та документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав, державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав або рішення про відмову в такій реєстрації.
Також, п. 28 Порядку встановлено, що державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав виключно за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначені Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
З системного аналізу вказаних норм, суд робить висновок, що державний реєстратор має право відмовити у реєстрації права власності на нерухоме майно в разі, якщо право власності на це майно вже зареєстроване за іншою особою.
В даному випадку, судом встановлено, що підставою для відмови у реєстрації права власності ОСОБА_1 на садовий будинок послугувала наявність в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Реєстрі прав власності на нерухоме майно запису про реєстрацію права власності на садовий будинок НОМЕР_3 загальною площею 36,6 кв.м., розташований за адресою: Сумська область, Сумський район, с. Нижня Сироватка, садівничий кооператив "Красносільський", за ОСОБА_3 на підставі договору дарування від 27.11.2008 р., посвідченого приватним нотаріусом Сумського міського нотаріального округу ОСОБА_6 (а.с. 32).
Тобто, з формальної сторони, приймаючи оскаржуване рішення та відмовляючи у реєстрації права власності позивачу, відповідач-2 діяв у відповідності з положеннями Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 868 від 17.10.2013 р.
В той же час, матеріалами справи підтверджено (а.с. 107-119), що садовий будинок НОМЕР_3 загальною площею 36,6 кв.м., який належить ОСОБА_3 на підставі договору дарування від 27.11.2008 р., посвідченого приватним нотаріусом ОСОБА_6, фактично знаходиться на земельній ділянці площею 0, 0471 га, кадастровий номер 5924785000:01:003:0141, яка розташована на території садівничого товариства "Вистрєл" садівничого кооперативу "Красносільський" Нижньосироватської сільради та є власністю третьої особи згідно державного акту від 25 червня 2009 р. (а.с. 107-108).
Отже, садовий будинок НОМЕР_3, загальною площею 36,0 кв.м., розташований на земельній ділянці площею 0, 081 га, кадастровий номер 5924785000:01:002:1425, знаходиться за адресою: Сумська область, Сумський район, Нижньосироватська сільська рада, садівниче товариство "Об'єднаний садівничий кооператив "Красносільський" та садовий будинок НОМЕР_3, загальною площею 36,6 кв.м., розташований на земельній ділянці площею 0, 0471 га, кадастровий номер 5924785000:01:003:0141, знаходиться за адресою: Сумська область, Сумський район, Нижньосироватська сільська рада, садівниче товариство "Вистрєл" садівничого кооперативу "Красносільський", є різними об'єктами нерухомості, перший з яких належить ОСОБА_1, а другий - ОСОБА_3
Частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Таким чином, з огляду на наведені обставини, керуючись принципом верховенства права, згідно якого людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 в частині скасування рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень та зобов'язання внести зміни до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно щодо належного ОСОБА_3 садового будинку є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Стосовно позовних вимог про зобов'язання відповідача-2 зареєструвати право власності на садовий будинок за ОСОБА_1, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян та їх об'єднань у діяльність державного реєстратора, пов'язану з проведенням державної реєстрації прав, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.
Вирішення питань щодо реєстрації права власності на нерухоме майно не належить до компетенції адміністративного суду, а відтак суд не повноважний перебирати функції іншого органу. Діючим законодавством встановлена процедура прийняття відповідних рішень державними реєстраторами Державної реєстраційної служби України, і суд не може підміняти цю процедуру та орган, до компетенції якого віднесено прийняття відповідних рішень.
Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень на відповідність закріпленим ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не може втручатися у дискрецію суб'єкта владних повноважень в межах такої перевірки.
У відповідності з Рекомендаціями № R (80) 2 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам стосовно реалізації адміністративними органами влади дискреційних повноважень від 11.03.1980 р. під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Твердження позивача про те, що згідно Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", у випадку відсутності підстав для відмови у реєстрації права власності, державний реєстратор не наділений правом обирати варіанти свого рішення, а зобов'язаний прийняти рішення щодо реєстрації права власності, що свідчить про відсутність дискреційності повноважень, на переконання суду, є помилковими.
Так, на виконання ст. 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", після прийняття і перевірки документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрації заяви, а також встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень, державний реєстратор має право прийняти: або рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, або про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень, або про зупинення державної реєстрації. Тобто, вказана норма свідчить про наявність у державного реєстратора дискреційності повноважень, в яку адміністративний суд при здійсненні судочинства не має права втручатися.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині зобов'язання відповідачів зареєструвати за ОСОБА_1 право власності на садовий будинок, не підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Реєстраційної служби Сумського районного управління юстиції, Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Сумського районного управління юстиції Білолюбської Ірини Вікторівни, треті особи: ОСОБА_3, Садівниче товариство "Об'єднаний садівничий кооператив "Красносільський" про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії - задовольнити частково.
Скасувати Рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Сумського районного управління юстиції Білолюбської Ірини Вікторівни про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень № 13331349 від 27.05.2014 р.
Зобов'язати Реєстраційну службу Сумського районного управління юстиції (40009, м. Суми, вул. Пролетарська, 60/1, код 24005485) внести зміни до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно щодо адреси нерухомого майна ОСОБА_3 (40000, АДРЕСА_1, іпн. НОМЕР_1), а саме: садового будинку НОМЕР_3 загальною площею 36,6 кв.м., розташованого на земельній ділянці площею 0, 0471 га, кадастровий номер 5924785000:01:003:0141 та зареєстрованого на праві власності на підставі договору дарування від 27.11.2008 р., посвідченого приватним нотаріусом Сумського міського нотаріального округу ОСОБА_6, реєстровий номер 9497, зазначивши наступну адресу: Сумська область, Сумський район, с. Нижня Сироватка, садівниче товариство "Вистрєл" садівничого кооперативу "Красносільський".
Зобов'язати Реєстраційну службу Сумського районного управління юстиції (40009, м. Суми, вул. Пролетарська, 60/1, код 24005485) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (АДРЕСА_2, іпн. НОМЕР_2) про державну реєстрацію права власності на садовий будинок НОМЕР_3, розташований на земельній ділянці площею 0, 081 га, кадастровий номер 5924785000:01:002:1425 за адресою: Сумська область, Сумський район, с. Нижня Сироватка, садівниче товариство "Об'єднаний садівничий кооператив "Красносільський", прийняту 26.05.2014 р. за реєстраційним номером 6747598.
В іншій частині позовних вимог - відмовити.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя (підпис) С.В. Воловик
З оригіналом згідно
Суддя С.В. Воловик
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2014 |
Оприлюднено | 17.10.2014 |
Номер документу | 40900627 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.В. Воловик
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні