Постанова
від 16.10.2014 по справі 815/4900/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/4900/14

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2014 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Стефанова С.О.,

за участю секретаря судового засідання Гунько О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Фонду соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза до Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції про визнання незаконною бездіяльність щодо відмови у внесенні відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зміну установчих документів, які 22.09.2011року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради та зобов'язання забезпечити внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про зміну установчих документів, які 22.09.2011року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради, -

В С Т А Н О В И В:

Фонд соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза (надалі по тексту - позивач) звернувся до суду з позовом до Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції (надалі по тексту - відповідач), в якому просить визнати незаконною бездіяльність відповідача щодо відмови у внесенні відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зміну установчих документів, які 22.09.2011року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради та зобов'язати відповідача забезпечити внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про зміну установчих документів, які 22.09.2011року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що в процесі відкриття рахунків у банку, йому стало відомо, що зміни в установчих документах позивача, які пройшли 22.09.2014 року державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради не зайшли свого відображення в державному реєстрі. 20.02.2014 року позивач звернувся з листом на адресу відповідача з проханням внести зміни установчих документів позивача, які пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради, в Державний реєстр, проте відповідач залишив цей лист без відповіді. 24.04.2014 року позивач повторно звернувся на адресу відповідача з зазначеним проханням, у відповідь на що, позивачем було отримано лист № 12.8-2821/1651РС-12.8 від 22.05.2014 року з відмовою в задоволенні вищезазначеного прохання. Позивач вважає, що відмовою внести відповідні дані в Державний реєстр відповідач порушив права позивача, вимоги ст. 19 Конституції України та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Позивач у судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити, посилаючись на обставини викладені в позові.

Представник відповідача відносно задоволення позовних вимог у судовому засіданні заперечувала з підстав викладених в письмових поясненнях, зокрема зазначивши, що позивачем, до звернення до суду, визначені ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» документи від 22.09.2011 року не надавалися державному реєстратору, а тому фактично не було проведено державну реєстрацію змін до установчих документів.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення осіб, які брали участь у розгляді справи, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

22 червня 2006 року державним реєстратором виконавчого комітету Одеської міської ради проведено державну реєстрацію Фонду соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза, номер запису про включення відомостей про юридичну особу до ЄДР 1 556 120 0000 020506, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 269540 (а.с. 111).

Згідно з штемпелем на першій сторінці статуту позивача, 22.09.2011 року виконавчим комітетом Одеської міської ради були зареєстровані зміни та доповнення до статуту Фонду соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза (а.с. 11).

Разом з тим, як вказує позивач, відомості про зміни установчих документів не були внесені державним реєстратором виконавчого комітету Одеської міської ради до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, у зв'язку з чим позивач звернувся з листом на адресу Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції з проханням внести відповідні зміни установчих документів позивача, які пройшли 22.09.2011 року державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 9).

Листом № 12.8-2821/1651РС-128 від 22.05.2014 року відповідач надав позивачу відповідь, згідно якої проінформував останнього про те, що визначені ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» документи, 22.09.2011 року не надавалися державному реєстратору, а тому фактично і не було проведено державну реєстрацію змін до установчих документів. З огляду на викладене, відповідач у листі зазначив, що заява позивача від 24.04.2014 року № 33 не є правовою підставою для вчинення будь-яких реєстраційних дій (а.с. 10).

Оцінивши належність, допустимість, достовірність наданих сторонами доказів, а також достатність та взаємний зв'язок у їх сукупності, суд вважає що відповідач - Реєстраційна служба Одеського міського управління юстиції у даних правовідносинах діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з огляду на наступне.

Відповідно до положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства юстиції України, Міністерства культури України, інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через відповідних міністрів, а також Державного космічного агентства України» від 16 жовтня 2012 року № 5461-VI, функції з реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з 1 липня 2013 року передаються від органів державної реєстрації - виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення реєстраційним службам територіальних органів юстиції.

У зв'язку з впровадженням зазначених змін законодавства з 01.07.2013 року було створено новий орган з реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме: відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції.

Пунктом 5 Указу Президента України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» від 09.12.2010 року № 1085/2010 (зі змінами) передбачено, що міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, що утворюються шляхом реорганізації інших центральних органів виконавчої влади, є правонаступниками органів, які реорганізуються.

З 01.07.2013 року функції з реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців були передані від виконавчого комітету Одеської міської ради до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції.

При цьому процедура реорганізації, як то визначено у п. 5 вищезазначеного Указу Президента України не запроваджувалась і не проводилась.

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи на момент виникнення спірних правовідносин здійснювалась відповідно Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців» № 755 - IV від 15.05.2003 pоку, Закону України «Про благодійництво та благодійні організації» від 16 вересня 1997 року № 531/97-BP та Регламенту передачі Міністерством юстиції та його територіальним органам державним реєстраторам даних про юридичних осіб, затвердженого наказом Державного комітету України з питань регулятивної політики та підприємництва і Міністерства юстиції України від 27.02.2007 року № 23/74/5.

19 жовтня 2006 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін та доповнень до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (Закон України від 16 березня 2006 року № 3575-1V). Даними змінами була зроблена спроба спростити порядок реєстрації об'єднань громадян, політичних партій, благодійних організацій, творчих спілок, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат тощо. Стаття 3 Закону була доповнена новою частиною четвертою, яка поклала на Мін'юст обов'язок видавати ще й свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, оформлене державним реєстратором.

Державним комітетом з питань регуляторної політики та підприємництва і Міністерством юстиції України затверджено Регламент передачі відомостей від органів юстиції до державного реєстратора для оформлення свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (далі - Регламент). Регламент визначає порядок взаємодії органів юстиції із державним реєстратором у сфері передачі даних про зареєстровані об'єднання громадян (у тому числі легалізовані професійні спілки та їх об'єднання), благодійні організації, політичні партії, творчі спілки, територіальні (місцеві) осередки згаданих юридичних осіб, адвокатські об'єднання, торгово-промислові палати, інші установи та організації, визначені законом (далі громадські формування).

Відтепер після реєстрації Міністерством юстиції або його територіальним органом громадського формування його засновники або уповноважені ними особи заповнюють дані про реєстрацію, які подаються у формі реєстраційних карток, затверджених наказом Держпідприємництва України від 9 червня 2004 року № 67 «Про затвердження форм реєстраційних карток».

Відповідно до вимог Регламенту, Фонд соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза повинен був подати до Міністерства юстиції (територіальні органи (далі - Мін'юст) документи, щодо проведення змін до установчих документів, які визначені ст. 29 Закону, а саме: реєстраційну картку про внесення змін до установчих документів (форма № 3); рішення засновників (учасників) організації або уповноваженого ними органу про внесення змін; документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінал установчих документів з відміткою про їх державну реєстрацію; два примірники установчих документів у новій редакції; документ про сплату реєстраційного збору.

Мін'юст (територіальний орган) протягом наступного робочого дня з дня одержання заповнених реєстраційних карток передає відповідну реєстраційну картку або дані, що зазначені в реєстраційній картці (у разі зміни найменування та/або місцезнаходження юридичної особи також свідоцтво), у одному примірнику на адресу державного реєстратора відповідного виконавчого комітету міської ради міста обласного значення районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації. Державний реєстратор зобов'язаний у день надходження реєстраційної картки внести до ЄДР запис про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи в порядку встановленому Законом (№755-ІУ), оформити свідоцтво відповідно до вимог Закону та надіслати (передати) це свідоцтво відповідно до Мін'юсту (територіального органу).

Таким чином, враховуючи наявність спільного наказу Міністерства юстиції та Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 27 лютого 2007 року № 23/74/5 «Про затвердження регламенту передачі Міністерством юстиції та його територіальними органами державним реєстраторам даних про юридичних осіб», функції щодо забезпечення передання даних державному реєстратору і видання свідоцтва про реєстрацію юридичної особи покладається на органи юстиції.

Судом достовірно встановлено, що визначені ст.29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців» документи 22.09.2011 року не надавалися державному реєстратору, що не спростовано представником позивача, а тому фактично не було проведено державну реєстрацію змін до установчих документів.

Таким чином, з огляду на встановлені обставини, суд дійшов висновку, що Фонд соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза у порядку встановленому чинним на момент виникнення спірних правовідносин законодавством, не здійснив державну реєстрацію змін до установчих документів від 22.09.2011 року, а тому вимоги позивача щодо визнання незаконною бездіяльність відповідача щодо відмови у внесенні відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зміну установчих документів, які 22.09.2011 року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради є безпідставними та задоволенню не підлягають.

Вимогу позивача про зобов'язання забезпечити внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про зміну установчих документів, які 22.09.2011 року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради, суд також вважає безпідставною, оскільки документи станом на момент звернення до суду не були подані для проведення державної реєстрації змін до відповідача, а тому відповідно внести до ЄДР відомості про зміни, установчих документів, є неможливим.

Суд звертає увагу, що 03 лютого 2013 року набув чинності Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» від 5 липня 2012 року № 5073-VI, а відтак Закон України «Про благодійництво та благодійні організації» втратив силу.

Держана реєстрація благодійних організацій здійснюється відповідно ст. 15 вказаного Закону України 5073-VI, якою визначено, що благодійні організації набувають прав та обов'язків юридичне особи з моменту їх державної реєстрації. Державну реєстрацію благодійних організацій проводять державні реєстратори за місцезнаходженням благодійних організацій відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.05.2003 року № 755 - IV.

Статтею 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» визначено пакет документів, що подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, що є підставою для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців запису про проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Так, згідно з ст. 29 вказаного Закону, для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати:

- заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;

- примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів;

- оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів;

- два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції;

- документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів, якщо інше не встановлено цим Законом.

У разі внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) одного із таких документів:

- рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників); заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників);

- заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства;

- рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної особи, якщо це передбачено законом або установчими документами юридичної особи.

Судом встановлено, що у період розгляду даної справи у суді, а саме 29.09.2014 року представник позивача подав державному реєстратору пакет документів для проведення реєстраційної дії - державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, а саме: реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, рішення про внесення змін до установчих документів (примірник оригіналу) та статут, що підтверджується описом від 29.09.2014 року (а.с. 114).

29.09.2014 року державним реєстратором Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції видано позивачу повідомлення про залишення документів, що подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи Фонд соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза, без розгляду на підставі: 1) документи подані не в повному обсязі; 2) документи не відповідають вимогам ч. 5 ст. 8 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»; 3) документи не відповідають вимогам ч. 1 ст. 8 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» (а.с. 115).

Так судом встановлено, що документи були подані позивачем не в повному обсязі, а саме - відсутні зміни до статуту. Також не був наданий документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів.

Згідно з ч. 5 ст.8 вищезазначеного Закону, установчі документи юридичної особи, а також зміни до них, викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються

засновниками (учасниками) або уповноваженими особами, якщо законом не встановлено

інший порядок їх затвердження. У випадках, які передбачені законом, установчі документи

повинні бути погоджені з відповідними державними органами.

Внесення змін до установчих документів юридичної особи оформляється окремим додатком або викладенням установчих документів у повій редакції. На титульній сторінці додатка до установчих документів юридичної особи робиться відмітка про те, що зазначені документи є невід'ємною частиною відповідних установчих документів.

Також судом встановлено, що подані позивачем документи не відповідали вимогам ч. 1 ст. 8 вказаного Закону, якою встановлено, що документи, які відповідно до вимог цього Закону подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою, разом з тим рішення про внесення змін до установчих документів було викладене на російській мові, що суперечило вимогам ч. 1 ст.8 Закону.

Також відповідно до опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрації змін до установчих документів юридичної особи» вбачається, що документи були подані державному реєстратору не в повному обсязі. Вказані обставини не були спростовані представником позивача у судовому засіданні.

З огляду на встановлені вище обставини, суд вважає, що державним реєстратором правомірно та у межах наданих законом повноважень 29.09.2014 року видано позивачу повідомлення про залишення без розгляду документів, що подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи Фонд соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза (а.с. 115).

Відносно вимог позивача щодо визнання незаконною бездіяльність щодо відмови у внесенні відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про зміну установчих документів, які 22.09.2011 року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради, суд додатково зазначає, що з огляду реєстраційної справи (а.с. 50-105) вбачається, що позивачу було відомо, що для проведення державної реєстрації змін до установчих документів, йому слід було звернутись до органів юстиції. Про це свідчить наявні в матеріалах реєстраційної справи юридичної особи - Фонду соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза (код ЄДРПОУ 05387475) документи (а.с. 79-103).

При цьому станом на 22.09.2011 року позивач не надав доказів, щодо відмови у внесенні відомостей до Єдиного державно реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а лише надав повідомлення про залишення документів без розгляду від 29.09.2014 року.

Враховуючи положення ст. 19 Конституції України, якою встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством та органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суд критично ставиться до тверджень представника позивача відносно того, що одноразово вступивши у публічні відносини із державою в особі виконкому Одеської міської ради щодо реєстрації змін до установчих документів, позивач не зобов'язаний повторно проходити процедуру з урахуванням змін в законодавстві на час розгляду справи та звернення у 2014 році до відповідача.

Суд наголошує, що станом на 2011 рік діяв Регламент передачі Міністерством юстиції та його територіальними органами державним реєстраторам даних про юридичних осіб, затверджений наказом Державного комітету України з питань регулятивної політики та підприємництва та Міністерства юстиції України від 27.02.2007 року № 23/74/5, а тому документи на проведення державної реєстрації змін до установчих документів станом на момент виникнення спірних правовідносин подавались відповідно до Регламенту та ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

26.07.2013 року Регламент втратив свою чинність, а тому станом на теперішній час перелік документів, необхідних для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи визначений ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Суд наголошує, що як на момент прийняття позивачем рішення про внесення змін до установчих документів у 2011 році, так і на час звернення у 2014 році до відповідача, саме Фонд соціального захисту імені доктора Ф.П. Гааза повинен був звернутися до уповноваженого органу для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, що є підставою для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців запису про проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Таким чином, на підставі ст.10 КАС України, згідно якої усі учасники адміністративного процесу є рівними та ст.11 КАС України, згідно якої розгляд і вирішення справ у адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними доказів, з'ясувавши обставини у справі; перевіривши всі доводи і заперечення сторін та надавши правову оцінку наданим доказам, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог, у зв'язку із чим в задоволенні позову слід відмовити повністю.

Разом з тим суд враховує, що в рішенні Конституційного суду України від 09.07.2002 року у справі за конституційним зверненням товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Кампус Коттон клаб» щодо офіційного тлумачення положення частини другої ст. 124 Конституції України (справа № 1-2/2002 про досудове врегулювання спорів) в п. 3 зазначено, що положення частини другої ст. 124 Конституції України треба розглядати у системному зв'язку з іншими положеннями Основного Закону України, які передбачають захист судом прав і свобод людини і громадянина, а також прав юридичної особи, встановлюють юридичні гарантії їх реалізації, надаючи можливість кожному захищати свої права і свободи будь-якими не забороненими законом засобами (ч. 5 ст. 55 Конституції України). Тобто кожна особа має право вільно обирати не заборонений законом засіб захисту прав і свобод, у т.ч. судовий захист. Для забезпечення судового захисту Конституція України у ст. 124 встановила принципи здійснення правосуддя виключно судами. Із змісту частини другої ст. 124 Конституції України щодо поширення юрисдикції на всі правовідносини, що виникають у державі, випливає, що кожен із суб'єктів правовідносин у разі виникнення спору може звернутися до суду за його вирішенням.

Таким чином, позивач, враховуючи свою адміністративну правосуб'єктність, керуючись ст.ст. 48, 56 КАС України, скористався своїм правом на судовий захист, при цьому згідно ст. 6 Конвенції Про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікованої Україною 17.07.1997 року його право не може бути обмежене, однак при встановлених судом обставинах підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

Судові витрати розподілити за правилами ст.94 КАС України.

Керуючись ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Фонду соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза до Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції про незаконною бездіяльності щодо відмови у внесенні відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зміну установчих документів, які 22.09.2011року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради та зобов'язання забезпечити внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про зміну установчих документів, які 22.09.2011року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради - залишити без задоволення.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги. Якщо апеляційну скаргу не буде подано в строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Постанова суду може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови складений та підписаний суддею 16 жовтня 2014 року.

Суддя С.О. Cтефанов

Адміністративний позов Фонду соціальної допомоги імені доктора Ф.П. Гааза до Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції про незаконною бездіяльності щодо відмови у внесенні відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зміну установчих документів, які 22.09.2011року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради та зобов'язання забезпечити внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про зміну установчих документів, які 22.09.2011року пройшли державну реєстрацію у виконкомі Одеської міської ради - залишити без задоволення.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2014
Оприлюднено20.10.2014
Номер документу40918063
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4900/14

Постанова від 23.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 03.11.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 30.09.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

Ухвала від 06.10.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

Ухвала від 16.09.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

Ухвала від 19.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кравцов О.В.

Ухвала від 03.11.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Постанова від 15.01.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Постанова від 16.10.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні