Ухвала
від 17.10.2014 по справі 826/6389/13-а
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

17 жовтня 2014 року м. Київ В/800/4487/14

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:

Юрченко В.П. - головуючого,

Веденяпіна О.О., Бухтіярової І.О., Вербицької О.В., Приходько І.В.,

розглянувши заяву Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві

про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 серпня 2014 року

у справі № 826/6389/13-а

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "КЛФЗ"

до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі м. Києва Державної податкової служби

про скасування податкового повідомлення-рішення,

в с т а н о в и в :

Державна податкова інспекція у Дніпровському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві звернулась із заявою про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 серпня 2014 року, якою касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві відхилено. Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 17.06.2013 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 10.10.2013 року у справі № 826/6389/13-а залишено без змін.

У заяві про перегляд судового рішення заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції норм права.

Як приклад неоднакового застосування однієї і тієї ж самої правової норми, заявник додає ухвалу Вищого адміністративного суду України від 12 листопада 2012 року (№К/9991/58636/12) та ухвалу Вищого адміністративного суду України від 12 листопада 2012 року (№К-1284/08) якими рішення судів першої та апеляційної інстанції скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції відповідно до положень статті 227 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно зі статтею 237 КАС України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів: 1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах; 2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом.

Відповідно до пункту 4 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 13.12.2010 "Про судову практику застосування статей 235- 240 Кодексу адміністративного судочинства України" під неоднаковим застосуванням одних і тих самих норм матеріального права необхідно розуміти, зокрема:

різне тлумачення змісту і сутності правових норм, на підставі якого зроблено висновок про різний зміст суб'єктивних прав і обов'язків учасників відповідних правовідносин, у тому числі про наявність та обсяг прав і/або обов'язків осіб, які беруть участь у справі;

різне застосування правил конкуренції правових норм при вирішенні колізій між ними з урахуванням ієрархії цих правових норм, а також дії норм у часі, просторі та за колом осіб, тобто різне незастосування закону, який підлягав застосуванню;

різне визначення предмета регулювання правових норм, зокрема застосування різних правових норм для регулювання одних і тих самих відносин або поширення дії норми на певні правовідносини в одних випадках і незастосування цієї самої норми до аналогічних відносин в інших випадках, тобто різне застосування закону, який не підлягав застосуванню.

Подібність правовідносин означає, зокрема, тотожність суб'єктного складу учасників відносин, об'єкта та предмета правового регулювання, а також умов застосування правових норм (зокрема, часу, місця, підстав виникнення, припинення та зміни відповідних правовідносин). Зміст правовідносин з метою з'ясування їх подібності в різних рішеннях суду (судів) касаційної інстанції визначається обставинами кожної конкретної справи.

Ураховуючи наведені положення норм адміністративного судочинства та постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України, суд касаційної інстанції дійшов висновку про відсутність підстав для допуску цієї справи до провадження для перегляду судового рішення з огляду на таке.

Зі змісту ухвали Вищого адміністративного суду України від 12 листопада 2012 року (№К/9991/58636/12) та ухвали Вищого адміністративного суду України від 12 листопада 2012 року (№К-1284/08) вбачається, що суд касаційної інстанції скасував рішення судів, а справу направив на новий розгляд до суду першої чи апеляційної інстанції відповідно до положень статті 227 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно з пунктом 4 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 13.12.2010 "Про судову практику застосування статей 235 - 240 Кодексу адміністративного судочинства України" необхідно мати на увазі, що ухвала Вищого адміністративного суду України про скасування ухвалених у справі судами попередніх інстанцій рішень та направлення справи на новий розгляд не розв'язує спір по суті. Відповідно такі ухвали не можуть переглядатися Верховним Судом України, оскільки в них не відбулося застосування норм матеріального права для розв'язання спору по суті.

За таких підстав, колегія суддів Вищого адміністративного суду України дійшла висновку про відсутність правових підстав для допуску цієї справи до провадження для перегляду судового рішення, оскільки заявник посилається на ухвалу Вищого адміністративного суду України від 12 листопада 2012 року (№К/9991/58636/12) та ухвалу Вищого адміністративного суду України від 12 листопада 2012 року (№К-1284/08), якими остаточне рішення по справі не прийнято.

Враховуючи наведені положення норм адміністративного судочинства, колегія суддів Вищого адміністративного суду України дійшла висновку про відсутність правових підстав для допуску цієї справи до провадження для перегляду ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 серпня 2014 року.

Керуючись статтями 236-240 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ухвалив:

Відмовити в допуску до перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 серпня 2014 року за заявою Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві у справі № 826/6389/13-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "КЛФЗ" до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі м. Києва Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та не може бути оскаржена.

Головуючий суддя (підпис) В.П. Юрченко Судді: (підпис) І.О. Бухтіярова (підпис) О.А. Веденяпін (підпис) О.В. Вербицька (підпис)І.В. Приходько

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення17.10.2014
Оприлюднено05.11.2014
Номер документу41189015
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/6389/13-а

Ухвала від 17.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 18.08.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 06.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 10.10.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 17.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 30.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні