Постанова
від 28.10.2014 по справі 825/3140/14
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

28 жовтня 2014 року Чернігів Справа № 825/3140/14

Суддя Чернігівського окружного адміністративного суду Скалозуб Ю.О., за участі секретаря Сугакової Т.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу

за позовом приватного підприємства "Рент-Сервіс"

до Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області

про скасування податкових повідомлень-рішень

за участю

представників сторін:

від позивача Васильєва О.М., довіреність від 01.09.2014,

Латоніна В.О., довіреність від 23.10.2014

від відповідача Шелеста С.Ю., довіреність від 15.08.2014 № 8117/9/25-26-10-00-10, - -

В С Т А Н О В И В:

До Чернігівського окружного адміністративного суду 01.10.2014 надійшов адміністративний позов приватного підприємства "Рент-Сервіс" (далі - ПП "Рент-Сервіс") до Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області (далі - ДПІ у м. Чернігові), в якому позивач просить скасувати повністю податкове повідомлення - рішення № 0002852200 від 24.09.2014 на загальну суму 191345,00 грн. та податкове повідомлення - рішення № 0002862200 від 24.09.2014 на загальну суму 188625,00 грн. прийняті Державною податковою інспекцію м Чернігова ГУ Міндоходів у Чернігівській області.

Свої позовні вимоги мотивує тим, що вважає оскаржувані податкові повідомлення-рішення необґрунтованими та прийнятими з порушенням вимог чинного законодавства, оскільки висновки викладені в акті перевірки від 10.09.2014 № 2078/22/36823535 суперечать фактичним обставинам та зауважив, що під час проведення перевірки, інспектору відповідача було надано первинні документи, в яких зафіксовано господарські операції, що стосувались предмета перевірки. Дані документи описано в акті перевірки.

Враховуючи зазначене, позивач вважає, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення підлягають скасуванню.

Представники позивача в судовому засіданні підтримали позовні вимоги, посилаючись на обставини, зазначені у позові з наданням додаткових пояснень.

Представник відповідача проти позову заперечив та просив у його задоволенні відмовити, пояснивши, що спірні податкові повідомлення-рішення відповідають вимогам чинного законодавства.

Розглянувши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, заслухавши пояснення сторін, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що у задоволенні позову необхідно відмовити.

З матеріалів справи вбачається, що ПП "Рент-Сервіс" є юридичною особою, зареєстроване 17.11.2009 Виконавчим комітетом Чернігівської міської ради, включене до ЄДРПОУ та як платник податків перебуває на обліку в ДПІ у м. Чернігові.

Судом встановлено, що на підставі направлення від 28.08.2014 № 2501 головним державним ревізор-інспектором відділу перевірок платників податків управління податкового аудиту ДПІ у м. Чернігові Вороною Олександром Миколайовичем згідно із пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 78.1.1 п.78.1 ст. 78 та ст. 82 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI та наказу керівника ДПІ у м. Чернігові від 28.08.2014 № 2494 проведена документальна позапланова виїзна перевірка ПП "Рент-Сервіс" (код за ЄДРПОУ 36823535) з питань декларування в податковій звітності з ПДВ за жовтень - грудень 2012 року, березень, квітень 2013 року у складі податкового кредиту операцій з ПП "АВК-БУД" (код 34018801), січень-травень 2013 року у складі податкового кредиту операцій з ПП "Оптовичок" (код 38341028), квітень 2013 року у складі податкового кредиту операцій з ТОВ "НТМ" (код 37069382) та податку на прибуток за відповідні періоди.

Пред'явлено направлення від 28.08.2014 № 2501 та вручено копію наказу від 28.08.2014 № 2494 під розписку директору Кореновській Світлані Євгеніївні.

Перевірку проведено з відома та в присутності директора ПП "Рент-Сервіс" Кореновської Світлани Євгеніївни.

Журнал реєстрації перевірок посадовими особами ПП "Рент-Сервіс" під час проведення перевірки не надавався.

Перевірка проводилась з 28.08.2014 по 03.09.2014, про що складено акт від 10.09.2014 № 2078/22/36823535 (а. с. 208-236 Т.1).

В ході проведення перевірки ДПІ у м. Чернігові встановлено порушення:

- п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України занижено податок на додану вартість всього у сумі 127563,00 грн., в т.ч. жовтень 2012 року - 8788,00 грн., листопад 2012 року - 10948,00 грн., грудень 2012 року - 25915,00 грн., січень 2013 року - 16104,00 грн., лютий 2013 року - 24483,00 грн., березень 2013 року - 18844,00 грн., квітень 2013 року - 17116,00 грн., травень 2013 року - 5365,00 грн.

- пп. 139.1.9, п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України на загальну суму 125750,00 грн. в т.ч. за 2012 - 47934,00 грн., 2013 - 77816,00 грн.

На підставі акта перевірки від 10.09.2014 № 2078/22/36823535 ДПІ у м. Чернігові були прийняті податкові повідомлення-рішення від 24.09.2014:

- № 0002852200 яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість у розмірі 191345,00 грн. (у т.ч. за основним платежем - 127563,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 63782,00 грн.);

- № 0002862200, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 188625,00 грн. (у т.ч. за основним платежем - 125750,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 62875,00 грн.).

При складанні вищезазначеного акту, ДПІ у м. Чернігові встановлено, що видом діяльності (за КВЕД), який мало право здійснювати ПП "Рент-Сервіс" за період, що перевірявся був:

33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування.

При цьому, ДПІ у м. Чернігові встановлено, що за перевіряємий період ПП "Рент-Сервіс" задекларовано податкового кредиту по податку на додану вартість у сумі 16269244,00 грн.

Перевіркою повноти визначення податкового кредиту за перевіряємий період податковим органом встановлено його завищення всього у сумі 127563,00 грн., в т.ч. жовтень 2012 року - 8788,00 грн., листопад 2012 року - 10948,00 грн., грудень 2012 року - 25915,00 грн., січень 2013 року - 16104,00 грн., лютий 2013 року - 24483,00 грн., березень 2013 року - 18844,00 грн., квітень 2013 року - 17116,00 грн., травень 2013 року - 5365,00 грн.

Так, 17.03.2014 ПП "Рент-Сервіс" вручено лист № 3489/10/25-26-22-03-09 з переліком документів необхідних для проведення перевірки за відповідний період.

У свою чергу, ПП "Рент-Сервіс" на перевірку були надані по взаємовідносинам з ПП "АВК-БУД", ПП "Оптовичок" договори, акти виконаних робіт, рахунки - фактури, платіжні доручення, видаткові та податкові накладні.

При цьому, ДПІ у м. Чернігові зауважує, що у акті від 27.06.2013 № 161/22/34018801 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ПП "АВК-БУД" зазначено, що необхідною умовою для виникнення об'єкта оподаткування є реальність здійснених операцій. Відсутність факту здійснення операції ПП "АВК-БУД" з придбання у постачальників товарів (робіт, послуг) не дає підстави для формування об'єкта оподаткування за червень, липень, жовтень-грудень 2012 року, січень, березень, квітень 2013 року.

Крім того, операції ПП "АВК-БУД" не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень та іншого майна, які економічно необхідні для здійснення такого постачання або здійснення діяльності, що свідчить про відсутність необхідних умов для результатів відповідної господарської, економічної діяльності, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень і транспортних засобів. В зв'язку з цим посадові особи ПП "АВК-БУД" не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного. Враховуючи вищевикладене, вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з конрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, зокрема, у випадках, коли операції здійснюються через посередників з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, не мають реального товарного характеру.

В даному акті не підтверджується сума взаємовідносин ПП "Рент-Сервіс" із ПП "АВК-БУД" на суму податкового кредиту із податку на додану вартість всього 65618,79 грн. в т.ч. за жовтень 2012 року - 8787,60 грн., листопад 2012 року - 10948,37 грн., грудень 2012 року - 25915,37 грн., березень 2013 року - 15330,84 грн., квітень 2013 року - 4636,61 грн.

Також, у ДПІ у м. Чернігові наявний акт "Про результати перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства" від 04.02.2014 № 357/22/38341028 згідно якого від головного оперативного відділу ДПІ у м. Чернігові надійшла службова записка від 03.02.2014 № 100/07 надано висновки, що ПП "Оптовичок" фактично не мало можливості здійснювати фінансово-господарські операції, оскільки на підприємстві працевлаштованим залишився лише один працівник, основні засоби на підприємстві, а також ПП "Оптовичок" не орендувало складські приміщення для зберігання товарно-матеріальних цінностей.

Під час проведення перевірки не надавались документи, що підтверджують перевезення товару (товарно-транспортні накладні, довіреності). До перевірки звіти матеріально-відповідальної особи, що отримала на склад зазначені вище ТМЦ не надавались. Згідно пояснень директора зберігання товару відбувалося у приміщення приватної власності Кмітя І.Ю.

Таким чином, в ході проведення перевірки встановлено:

- неможливість фактичного здійснення ПП "Оптовичок" господарських операцій через відсутність у підприємства майна та інших матеріальних ресурсів, економічно необхідних для здійснення операцій з купівлі-продажу робіт (послуг);

- відсутність необхідних умов для досягнення результатів економічної діяльності, відсутність управлінського та технічного персоналу (трудових ресурсів), основних фондів, складських приміщень, транспортних засобів, механізмів;

- відсутність об'єктів, які підпадають під визначення ст. 188, ст. 198 Податкового кодексу України.

Крім того, у ДПІ м. Чернігові також наявний акт "Про неможливість проведення зустрічної звірки ПП "Оптовичок" від 27.06.2013 №160/22/38341028, який не підтверджує реальність правовідносин із ПП "Рент-Сервіс" за січень-березень 2013 року.

В даних актах не підтверджується сума взаємовідносин ПП "Рент-Сервіс" із ПП "Оптовичок" на суму податкового кредиту із податку на додану вартість всього 60929,92 грн. в т.ч. за січень 2013 року - 16104,35 грн., за лютий 2013 року - 24483,17 грн., за березень 2013 року - 3513,60 грн., квітень 2013 року - 11463,60 грн., травень 2013 року - 5365,20 грн.

На підтвердження реальності здійснення господарських операцій з ТОВ "Новітні технології модернізації" було надано податкову накладну, видаткову накладну, платіжне доручення, оборотно-сальдову відомість.

До ДПІ у м. Чернігові з ДПІ у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська надіслано акт "Про неможливість проведення зустрічної перевірки ТОВ "Новітні технології модернізації" від 14.08.2013 № 208/22-22/37069382, яким встановлено, що при проведенні аналізу наявних баз даних АІС "Облік платників і платежів", Інформаційно-пошукова система "ЗАПИТ", АІС - "TAX", АС "Бест-звіт", АС "Аудит", система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПС України, що використовуються ДПІ в Андріївському районі м. Дніпропетровська, також враховуючи неможливість проведення зустрічної суб'єкта господарювання ТОВ "Новітні технології модернізації", код за ЄДРПОУ 37069382 щодо підтвердження господарських відносин із суб'єктами господарювання за період з 01.01.2013 по 30.06.2013, встановлено неможливість реального здійснення господарських відносин та неможливість проведення зустрічної звірки із покупцями у періоді з 01.01.2013 по 30.06.2013.

В даному акті не підтверджується сума взаємовідносин ПП "Рент-Сервіс" (код 35823535) із ТОВ "Новітні технології модернізації" (код 37069382) на суму податкового кредиту із податку на додану вартість всього 1015,89 грн. в т.ч. за квітень 2013 року - 1015,89 грн.

Таким чином, на підставі зазначеного ДПІ у м. Чернігові вважає, що у зв'язку з порушеннями ПП "Рент-Сервіс" (код 36823535) не мало права для включення сум по взаємовідносинам з ПП "АВК-БУД" (код 34018801), ПП "Оптовичок" (код 38341028), TOB "НТМ" (код 37069382) в частині придбання товарів (робіт, послуг) в розмірі 127563,00 грн. ПДВ в зв'язку з тим, що перевіркою не встановлюється реальність факту здійснення по описаних операціях.

За перевіряємий період ПП "Рент-Сервіс" задекларовано витрати, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування у сумі 2902650,00 грн.

Перевіркою повноти визначення витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування за перевіряємий період встановлено їх завищення всього у сумі 637815,00 грн. в т.ч. за 2012 рік - 228255,00 грн., 2013 рік - 409560,00 грн.

В результаті вищеописаних порушень, перевіркою встановлено, що ПП "Рент-Сервіс" не мало права для включення сум по взаємовідносинам з ПП "АВК-БУД" (код 34018801), ПП "Оптовичок" (код 38341028), TOB "НТМ" (код 37069382) до складу витрат за товари (роботи, послуги) є такими, що:

- не пов'язані із здійсненням компенсації вартості товарів, які придбаваються для їх подальшого використання у власній господарській діяльності платника податків;

- не пов'язані з підготовкою, організацією та веденням виробництва, а тому не підлягають включенню до складу витрат що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування на підставі первинних документів з реквізитами постачальників в частині придбання-реалізації послуг не підлягають включенню до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування відповідного податкового періоду.

Отже, проведеною перевіркою встановлено, що на порушення вимог пп. 139.1.9, п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI ПП "Рент-Сервіс" завищено витрати на загальну суму 637815,00 грн. в т.ч. за 2012 рік - 228255,00 грн., 2013 рік - 409560,00 грн.

Дослідивши фактичні обставини нарахування податкового зобов'язання, судом враховано, що згідно пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи із врахуванням визначення терміну "податкове зобов'язання", вказаного в пп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.

Так, платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити визначені 201.1 cт. 201 Податкового кодексу України вимоги.

В силу пп. 9.1.3 п. 9.1 ст. 9 Податкового кодексу України податок на додану вартість відноситься до загальнодержавних податків та зборів, та враховуючи, що податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу (пп. 14.1.178 п. 14.1 ст. 14 Кодексу), саме пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 Кодексу визначено, що податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Відповідно, в даних правовідносинах враховується п. 44.1 ст. 44 Кодексу, яким встановлено, що для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Як встановлено вище, одним із видів діяльності ПП "Рент-Сервіс" є ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування.

Відповідно до ст. 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

Господарська діяльність здійснюється у загальній економічній сфері, а тому має суто економічні властивості, що неможливо без вартісної оцінки і взаємооцінки, еквівалентності обміну, відповідних обчислень і розрахунків. Тому така ознака результатів господарської діяльності, як цінова визначеність, наявна в абсолютній більшості випадків, хоча в некомерційній господарській діяльності можливе безкоштовне надання результатів останньої.

При перевірці податкової правосуб'єктності учасників даних господарських операцій, судом встановлено, що у відповідності до виду діяльності, ПП "Рент-Сервіс" були укладені:

- з ПП "АВК-БУД" договір надання послуг від 05.10.2012 № 38 (а.с. 60-61 Т.1);

- з ПП "АВК-БУД" договір купівлі-продажу від 02.11.2012 № 39 (а.с. 40-41 Т.1);

- з ПП "АВК-БУД" договір надання послуг від 26.11.2012 № 45 (а.с. 110-112 т.1);

- з ПП "Оптовичок" договір надання послуг від 09.01.2013 № 46 (а.с. 125-126 Т.1);

- з ПП "Оптовичок" договір купівлі-продажу від 09.01.2013 № 47 (а.с. 175-176 Т.1);

- з TOB "НТМ" договір купівлі-продажу від 29.04.2013 № 56 (а.с. 204 Т.1).

На момент укладання договору позивач та його контрагенти у відповідності до вимог чинного законодавства були зареєстровані в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та як платники ПДВ, установчі документи яких не були визнані в судовому порядку недійсними та був відсутній вирок суду щодо можливих зловживань з боку їх посадових осіб, що підтверджується відповідними Витягами з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 10, 13, 16 Т.1. а.с. 75-84 Т.3), що не заперечується сторонами.

Досліджуючи реальність господарських відносин між позивачем та ПП "АВК-БУД" суд вважає за необхідне зазначити, що ПП "Рент-Сервіс" на підтвердження дійсності господарських взаємовідносин по договору надання послуг від 05.10.2012 № 38 були надані:

- акти виконаних робіт (акт №ОУ-0000001 здачі-приймання робіт (послуг) 19.10.2012р. на загальну суму 10392,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1732,10 грн. (а.с. 63 Т.1); акт №ОУ-0000002 здачі-приймання робіт (послуг) 23.10.2012р. на загальну суму 15708,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2618,10 грн. (а.с. 66 Т.1); акт №ОУ-0000003 здачі-приймання робіт (послуг) 29.10.2012р. на загальну суму 4500,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 750,00 грн. (а.с. 72 Т.1); акт №ОУ-0000004 здачі-приймання робіт (послуг) 29.10.2012р. на загальну суму 14679,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2446,60 грн. (а.с. 69 Т.1); акт №ОУ-0000005 здачі-приймання робіт (послуг) 29.10.2012р. на загальну суму 7444,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1240,80 грн. (а.с. 75 Т.1); акт №ОУ-0000006 здачі-приймання робіт (послуг) 19.11.2012р. на загальну суму 16085,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2680,90 грн. (а.с. 78 Т.1); акт №ОУ-0000007 здачі-приймання робіт (послуг) 28.11.2012р. на загальну суму 11523,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1920,60 грн. (а.с. 81 Т.1); акт №ОУ-0000008 здачі-приймання робіт (послуг) 30.11.2012р. на загальну суму 16351,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2725,20 грн. (а.с. 84 Т.1); акт №ОУ-0000013 здачі-приймання робіт (послуг) 19.10.2012р. на загальну суму 14783,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2463,90 грн. (а.с. 87 Т.1); акт №ОУ-0000014 здачі-приймання робіт (послуг) 19.10.2012р. на загальну суму 15946,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2657,70 грн. (а.с. 90 Т.1); акт №ОУ-0000015 здачі-приймання робіт (послуг) 25.12.2012р. на загальну суму 4050,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 675,10 грн. (а.с. 93 Т.1); акт №ОУ-0000016 здачі-приймання робіт (послуг) 25.12.2012р. на загальну суму 10771,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1795,20 грн. (а.с. 96 Т.1); акт №ОУ-0000004 здачі-приймання робіт (послуг) 19.03.2013р. на загальну суму 14215,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2369,20 грн. (а.с. 99 Т.1); акт №ОУ-0000005 здачі-приймання робіт (послуг) 19.03.2013р. на загальну суму 14074,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2345,70 грн. (а.с. 102 Т.1); акт №ОУ-0000006 здачі-приймання робіт (послуг) 26.03.2013р. на загальну суму 4690,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 781,70 грн. (а.с. 105 Т.1); акт №ОУ-0000007 здачі-приймання робіт (послуг) 26.03.2013р. на загальну суму 4831,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 805,20 грн. (а.с. 108 Т.1)).

- рахунки - фактури (рахунок-фактура №СФ-0000044 від 19.10.2012р. на загальну суму 10392,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1732,10 грн. (а.с. 62 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000048 від 23.10.2012р. на загальну суму 15708,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2618,10 грн. (а.с. 65 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000050 від 29.10.2012р. на загальну суму 4500,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 750,00 грн. (а.с. 68 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000051 від 29.10.2012р. на загальну суму 14679,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2446,60 грн. (а.с. 71 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000052 від 29.10.2012р. на загальну суму 7444,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1240,80 грн. (а.с. 74 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000061 від 19.11.2012р. на загальну суму 16085,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2680,90 грн. (а.с. 77 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000074 від 28.11.2012р. на загальну суму 11523,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1920,60 грн. (а.с. 80 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000075 від 30.11.2012р. на загальну суму 16351,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2725,20 грн. (а.с. 83 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000088 від 19.12.2012р. на загальну суму 14783,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2463,90 грн. (а.с. 86 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000089 від 19.12.2012р. на загальну суму 15946,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2657,70 грн. (а.с. 89 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000094 від 25.12.2012р. на загальну суму 4050,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 675,10 грн. (а.с. 92 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000095 від 25.12.2012р. на загальну суму 10771,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1795,20 грн. (а.с. 95 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000008 від 19.03.2013 на загальну суму 14215,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2369,20 грн. (а.с. 98 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000009 від 19.03.2013 на загальну суму 14074,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2345,70 грн. (а.с. 101 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000014 від 26.03.2013 на загальну суму 4690,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 781,70 грн. (а.с. 104 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000015 від 26.03.2013 на загальну суму 4831,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 805,20 грн. (а.с. 107 Т.1)).

- податкові накладні (податкова накладна від 19.10.2012 № 6 на загальну суму 10392,60 грн. у т.ч. ПДВ 1732,10 грн. (а.с. 64 Т.1), податкова накладна від 23.10.2012 № 9 на загальну суму 15708,60 грн. у т.ч. ПДВ 2618,10 грн. (а.с. 67 Т.1), податкова накладна від 29.10.2012 № 12 на загальну суму 4500,00 грн. у т.ч. ПДВ 750,00 грн. (а.с. 73 Т.1), податкова накладна від 29.10.2012 № 14 на загальну суму 7444,80 грн. у т.ч. ПДВ 1240,80 грн. (а.с. 76 Т.1), податкова накладна від 19.11.2012 № 12 на загальну суму 16085,40 грн. у т.ч. ПДВ 2680,90 грн. (а.с. 79 Т.1), податкова накладна від 30.11.2012 № 27 на загальну суму 11523,60 грн. у т.ч. ПДВ 1920,60 грн. (а.с. 82 Т.1), податкова накладна від 30.11.2012 № 28 на загальну суму 16351,00 грн. у т.ч. ПДВ 2725,20 грн. (а.с. 85 Т.1), податкова накладна від 19.12.2012 № 16 на загальну суму 15946,20 грн. у т.ч. ПДВ 2657,70 грн. (а.с. 91 Т.1), податкова накладна від 25.12.2012 № 19 на загальну суму 4050,60 грн. у т.ч. ПДВ 675,10 грн. (а.с. 94 Т.1), податкова накладна від 25.12.2012 № 20 на загальну суму 10771,20 грн. у т.ч. ПДВ 1795,20 грн. (а.с. 97 Т.1), податкова накладна від 19.03.2013 № 2 на загальну суму 14215,20 грн. у т.ч. ПДВ 2369,20 грн. (а.с. 100 Т.1), податкова накладна від 19.03.2013 № 3 на загальну суму 14074,20 грн. у т.ч. ПДВ 2345,70 грн. (а.с. 103 Т.1), податкова накладна від 26.03.2013 № 8 на загальну суму 4690,20 грн. у т.ч. ПДВ 781,70 грн. (а.с. 106 Т.1), податкова накладна від 26.03.2013 № 9 на загальну суму 4831,20 грн. у т.ч. ПДВ 805,20 грн. (а.с. 109 Т.1)).

На підтвердження дійсності господарської операції за договором купівлі-продажу від 02.11.2012 № 39 ПП "Рент-Сервіс" були надані:

- видаткові накладні (видаткова накладна №РН-0000051 від 13.11.2012р. на загальну суму 12240,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2040,00 грн. (а.с. 46 Т.1); видаткова накладна №РН-0000052 від 05.11.2012р. на загальну суму 9490,03 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1581,67 грн. (а.с. 43 Т.1); видаткова накладна №РН-0000004 від 13.03.2013р. на загальну суму 6301,39 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1050,23 грн. (а.с. 49 Т.1); видаткова накладна №РН-0000005 від 20.03.2013р. на загальну суму 35870,48 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5978,41 грн. (а.с. 52 Т.1); видаткова накладна №РН-0000009 від 27.03.2013р. на загальну суму 12002,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2000,40 грн. (а.с. 54 Т.1); видаткова накладна №РН-0000010 від 01.04.2013р. на загальну суму 27819,67 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4636,61 грн. (а.с. 57 Т.1)).

- рахунки - фактури (рахунок-фактура №СФ-0000054 від 05.11.2012р. на загальну суму 9490,03 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1581,67 грн. (а.с. 42 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000058 від 13.11.2012р. на загальну суму 12240,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2040,00 грн. (а.с. 45 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000007 від 13.03.2013р. на загальну суму 6301,39 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1050,23 грн. (а.с. 48 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000010 від 20.03.2013р. на загальну суму 35870,48 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5978,41 грн. (а.с. 51 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000016 від 27.03.2013р. на загальну суму 12002,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2000,40 грн. (а.с. 55 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000017 від 01.04.2013р. на загальну суму 27819,67 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4636,61 грн. (а.с. 58 Т.1).

- податкові накладні (податкова накладна від 05.11.2012 № 2 на загальну суму 9490,03 грн. у т.ч. ПДВ 1581,67 грн. (а.с. 44 Т.1), податкова накладна від 13.11.2012 № 8 на загальну суму 12240,00 грн. у т.ч. ПДВ 2040,00 грн. (а.с. 47 Т.1), податкова накладна від 13.03.2013 № 1 на загальну суму 6301,39 грн. у т.ч. ПДВ 1050,23 грн. (а.с. 50 Т.1), податкова накладна від 20.03.2013 № 4 на загальну суму 35870,48 грн. у т.ч. ПДВ 5978,41 грн. (а.с. 53 Т.1), податкова накладна від 27.03.2013 № 10 на загальну суму 12002,40 грн. у т.ч. ПДВ 2000,40 грн. (а.с. 56 Т.1), податкова накладна від 01.04.2013 № 1 на загальну суму 27819,67 грн. у т.ч. ПДВ 4636,61 грн. (а.с. 59 Т.1)),

По господарським взаємовідносинам з ПП "АВК-БУД" на підставі договору надання послуг від 26.11.2012 № 45 позивачем були надані:

- акти виконаних робіт (акт №ОУ-0000009 здачі-приймання робіт (послуг) 14.12.2012р. на загальну суму 13050,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2175,00 грн. (а.с. 114 Т. 1); акт №ОУ-0000010 здачі-приймання робіт (послуг) 14.12.2012р. на загальну суму 16500,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2750,00 грн. (а.с. 117 Т. 1); акт №ОУ-0000011 здачі-приймання робіт (послуг) 19.12.2012р. на загальну суму 27240,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4540,00 грн. (а.с. 123 Т. 1); акт №ОУ-0000012 здачі-приймання робіт (послуг) 19.12.2012р. на загальну суму 13620,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2270,00 грн. (а.с. 120 Т. 1)).

- рахунки - фактури (рахунок-фактура №СФ-0000082 від 14.12.2012р. на загальну суму 13050,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2175,00 грн. (а.с. 113 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000084 від 14.12.2012р. на загальну суму 16500,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2750,00 грн. (а.с. 116 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000087 від 19.12.2012р. на загальну суму 13620,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2270,00 грн. (а.с. 119 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000086 від 19.12.2012р. на загальну суму 27240,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4540,00 грн. (а.с. 122 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000096 від 27.12.2012р. на загальну суму 10777,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1796,20 грн.).

- податкові накладні (податкова накладна від 14.12.2012 № 9 на загальну суму 13050,00 грн. у т.ч. ПДВ 2175,00 грн. (а.с. 115 Т.1), податкова накладна від 14.12.2012 № 10 на загальну суму 16500,00 грн. у т.ч. ПДВ 2750,00 грн. (а.с. 118 Т.1), податкова накладна від 19.12.2012 № 14 на загальну суму 13620,00 грн. у т.ч. ПДВ 2270,00 грн. (а.с. 121 Т.1), податкова накладна від 19.12.2012 № 13 на загальну суму 27240,00 грн. у т.ч. ПДВ 4540,00 грн. (а.с. 124 Т.1)),

На підтвердження сплати за надані послуги та отримані товари позивачем були надані платіжні доручення (платіжне доручення №489 від 01.11.2012р. на загальну суму 35206,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5867,80 грн.; платіжне доручення №504 від 14.11.2012р. на загальну суму 17518,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2919,80 грн.; платіжне доручення №506 від 20.11.2012р. на загальну суму 21730,03 грн. в т.ч. ПДВ на суму 3621,67 грн.; платіжне доручення №512 від 30.11.2012р. на загальну суму 20085,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 3347,57 грн.; платіжне доручення №517 від 06.12.2012р. на загальну суму 23874,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 3979,13 грн.; платіжне доручення №521 від 10.12.2012р. на загальну суму 18711,62 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2118,60 грн.; платіжне доручення №523 від 14.12.2012р. на загальну суму 8458,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1409,69 грн.; платіжне доручення №534 від 27.12.2012р. на загальну суму 1584,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 264,00 грн.; платіжне доручення №535 від 27.12.2012р. на загальну суму 16500,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2750,00 грн. (арк. 7 акту перевірки, а.с. 214 Т.1); платіжне доручення №536 від 03.01.2013р. на загальну суму 13050,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2175,00 грн.; платіжне доручення №542 від 16.01.2013р. на загальну суму 13620,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2270,00 грн.; платіжне доручення №543 від 16.01.2013р. на загальну суму 14783,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2463,90 грн.; платіжне доручення №544 від 16.01.2013р. на загальну суму 15946,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2657,70 грн.; платіжне доручення №545 від 22.01.2013р. на загальну суму 14821,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2470,30 грн.; платіжне доручення №546 від 18.01.2013р. на загальну суму 27240,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4540,00 грн.; платіжне доручення №547 від 18.01.2013р. на загальну суму 10777,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1796,20 грн.; платіжне доручення №554 від 28.01.2013р. на загальну суму 34000,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5666,67 грн.; платіжне доручення №607 від 11.04.2013р. на загальну суму 35750,28 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5958,38 грн.; платіжне доручення №608 від 15.04.2013р. на загальну суму 35750,28 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5958,38 грн.; платіжне доручення №615 від 22.04.2013р. на загальну суму 2781,97 грн. в т.ч. ПДВ на суму 463,66 грн.; платіжне доручення №635 від 28.04.2013р. на загальну суму 37810,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 6301,80 грн.; платіжне доручення №636 від 28.01.2013р. на загальну суму 43461,69 грн. в т.ч. ПДВ на суму 7243,62 грн. (а.с. 36,39, 34, 35,38, 33,35 Т.1)

Щодо господарських взаємовідносин з ПП "Оптовичок", то слід зазначити, що на підтвердження господарських взаємовідносин, що склались на підставі договору надання послуг від 09.01.2013 № 46 позивачем були надані:

- акти виконаних робіт (акт №ОУ-0000001 здачі-приймання робіт (послуг) 14.01.2013р. на загальну суму 16116 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2686 грн. (а.с. 128 Т.1); акт №ОУ-0000002 здачі-приймання робіт (послуг) 14.01.2013р. на загальну суму 5769 грн. в т.ч. ПДВ на суму 961,50 грн. (а.с. 131 Т.1); акт №ОУ-0000003 здачі-приймання робіт (послуг) 21.01.2013р. на загальну суму 9730,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1621,80 грн. (а.с. 134 Т.1); акт №ОУ-0000004 здачі-приймання робіт (послуг) 21.01.2013р. на загальну суму 6229,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1038,30 грн. (а.с. 137 Т.1); акт №ОУ-0000005 здачі-приймання робіт (послуг) 28.01.2013р. на загальну суму 12906 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2151 грн. (а.с. 140 Т.1); акт №ОУ-0000006 здачі-приймання робіт (послуг) 28.01.2013р. на загальну суму 2138,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 356,40 грн. (а.с. 143 Т.1); акт №ОУ-0000007 здачі-приймання робіт (послуг) 18.02.2013р. на загальну суму 14783,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2463,90 грн. (а.с. 146 Т.1); акт №ОУ-0000008 здачі-приймання робіт (послуг) 18.02.2013р. на загальну суму 14470,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2411,70 грн. (а.с. 149 Т.1); акт №ОУ-0000009 здачі-приймання робіт (послуг) 20.02.2013р. на загальну суму 11664,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1944,00 грн. (а.с. 152 Т.1); акт №ОУ-0000010 здачі-приймання робіт (послуг) 20.02.2013р. на загальну суму 15708,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2618,00 грн. (а.с. 155 Т.1); акт №ОУ-0000011 здачі-приймання робіт (послуг) 20.02.2013р. на загальну суму 16560,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2760,00 грн. (а.с. 158 Т.1); акт №ОУ-0000012 здачі-приймання робіт (послуг) 20.02.2013р. на загальну суму 17160,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2860,00 грн. (а.с. 161 Т.1); акт №ОУ-0000013 здачі-приймання робіт (послуг) 26.02.2013р. на загальну суму 4831,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 805,20 грн. (а.с. 167 Т.1); акт №ОУ-0000014 здачі-приймання робіт (послуг) 26.02.2013р. на загальну суму 4050,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 675,10 грн. (а.с. 164 Т.1); акт №ОУ-0000017 здачі-приймання робіт (послуг) 22.02.2013р. на загальну суму 41241,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 6873,6 грн. (а.с. 170 Т.1); акт №ОУ-000005 здачі-приймання робіт (послуг) 19.03.2013р. на загальну суму 14074,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2345,70 грн.; акт №ОУ-000017 здачі-приймання робіт (послуг) 22.04.2013р. на загальну суму 41241,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 6873,60 грн.; акт №ОУ-000018 здачі-приймання робіт (послуг) 24.04.2013р. на загальну суму 27540,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4590,00 грн. (а.с. 173 Т.1)).

- рахунки-фактури (рахунок-фактура №СФ-0000004 від 14.01.2013р. на загальну суму 7466,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1244,90 грн. (а.с. 127 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000005 від 14.01.2013р. на загальну суму 5769,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 961,50 грн. (а.с. 130 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000006 від 21.01.2013р. на загальну суму 9730,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1621,80 грн. (а.с. 133 Т.1), рахунок-фактура №СФ-0000013 від 21.01.2013р. на загальну суму 6229,80 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1038,30 грн. (а.с. 136 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000015 від 28.01.2013р. на загальну суму 12906 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2151 грн. (а.с. 139 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000016 від 28.01.2013р. на загальну суму 2138,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 356,90 грн. (а.с. 142Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000038 від 28.02.2013р. на загальну суму 14783,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2463,90 грн. (а.с. 145 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000039 від 18.02.2013р. на загальну суму 14470,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2411,70 грн. (а.с. 148 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000041 від 20.02.2013р. на загальну суму 11664,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1944,00 грн. (а.с. 151 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000042 від 20.02.2013р. на загальну суму 15708,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2618,00 грн. (а.с. 154 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000043 від 20.02.2013р. на загальну суму 16560,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2760,00 грн. (а.с. 157 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000044 від 20.02.2013р. на загальну суму 17160,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2860,00 грн. (а.с. 160 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000045 від 26.02.2013р. на загальну суму 4831,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 805,20 грн. (а.с. 166 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000046 від 26.02.2013р. на загальну суму 4050,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 675,10 грн. (а.с. 163 Т.1); рахунок-фактура №112 від 22.04.2013р. на загальну суму 41241,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 6873,60 грн. (а.с. 169 Т.1); рахунок-фактура №117 від 24.04.2013р. на загальну суму 27540,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4590,00 грн.).

- податкові накладні (податкова накладна від 14.01.2013 № 4 на загальну суму 7466,40 грн. у т.ч. ПДВ 1244,40 грн. (а.с. 129 Т.1); податкова накладна від 14.01.2013 № 5 на загальну суму 5769,00 грн. у т.ч. ПДВ 961,50 грн. (а.с. 132 Т.1); податкова накладна від 21.01.2013 № 12 на загальну суму 9730,80 грн. у т.ч. ПДВ 1621,80 грн. (а.с. 135 Т.1); податкова накладна від 21.01.2013 № 13 на загальну суму 6229,80 грн. у т.ч. ПДВ 1038,30 грн. (а.с. 138 Т.1); податкова накладна від 28.01.2013 № 15 на загальну суму 12906,28 грн. у т.ч. ПДВ 2151,00 грн. (а.с. 141 Т.1); податкова накладна від 28.01.2013 № 16 на загальну суму 2138,40 грн. у т.ч. ПДВ 356,40 грн. (а.с. 144 Т.1); податкова накладна від 18.02.2013 № 38 на загальну суму 14783,40 грн. у т.ч. ПДВ 2463,90 грн. (а.с. 147 Т.1); податкова накладна від 18.02.2013 № 39 на загальну суму 14470,20 грн. у т.ч. ПДВ 2411,70 грн. (а.с. 150 Т.1); податкова накладна від 18.02.2013 № 39 на загальну суму 14470,20 грн. у т.ч. ПДВ 2411,70 грн. (а.с. 150 Т.1); податкова накладна від 20.02.2013 № 41 на загальну суму 11664,00 грн. у т.ч. ПДВ 1944,00 грн. (а.с. 153 Т.1); податкова накладна від 20.02.2013 № 42 на загальну суму 15708,00 грн. у т.ч. ПДВ 2618,00 грн. (а.с. 156 Т.1); податкова накладна від 20.02.2013 № 43 на загальну суму 16560,00 грн. у т.ч. ПДВ 2760,00 грн. (а.с. 159 Т.1); податкова накладна від 20.02.2013 № 44 на загальну суму 17160,00 грн. у т.ч. ПДВ 2860,00 грн. (а.с. 162 Т.1); податкова накладна від 26.02.2013 № 46 на загальну суму 4050,60 грн. у т.ч. ПДВ 675,10 грн. (а.с. 165 Т.1); податкова накладна від 26.02.2013 № 45 на загальну суму 4831,20 грн. у т.ч. ПДВ 805,20грн. (а.с. 168 Т.1); податкова накладна від 22.04.2013 № 17 на загальну суму 41241,60 грн. у т.ч. ПДВ 6873,60 грн. (а.с. 171 Т.1); податкова накладна від 24.04.2013 № 24 на загальну суму 27540,00 грн. у т.ч. ПДВ 4590,00 грн. (а.с. 174 Т.1)).

На підтвердження господарських взаємовідносин на підставі договору купівлі-продажу від 09.01.2013 № 47 позивачем були надані:

- видаткові накладні (видаткова накладна №РН-0000003 від 14.01.2013р. на загальну суму 16116,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2686,00 грн. (а.с. 178 Т.1); видаткова накладна №РН-0000005 від 17.01.2013р. на загальну суму 24101,70 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4016,95 грн. (а.с. 181 Т.1); видаткова накладна №РН-00000011 від 22.01.2013р. на загальну суму 12168,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2028,00 грн. (а.с. 184 Т.1); видаткова накладна №РН-00000016 від 05.02.2013р. на загальну суму 17930,70 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2988,45 грн. (а.с. 187 Т.1); видаткова накладна №РН-00000021 від 11.02.2013р. на загальну суму 5393,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 898,90 грн. (а.с. 190 Т.1); видаткова накладна №РН-00000034 від 20.02.2013р. на загальну суму 12170,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2028,40 грн. (а.с. 193 Т.1); видаткова накладна №РН-00000035 від 27.02.2013р. на загальну суму 12177,12 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2029,52 грн. (а.с. 196 Т.1); видаткова накладна № 43 від 04.03.2013р. на загальну суму 21081,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 3513,60 грн. (а.с. 198 Т.1)).

- рахунки - фактури (рахунок-фактура № СФ-0000003 від 14.01.2013р. на загальну суму 16116,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2686,00 грн. (а.с. 177 Т.1), рахунок-фактура № СФ-0000012 від 17.01.2013р. на загальну суму 24101,70 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4016,95 грн. (а.с. 180 Т.1); рахунок-фактура № СФ-0000014 від 22.01.2013р. на загальну суму 12168 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2028 грн. (а.с. 183 Т.1); рахунок-фактура № СФ-0000023 від 05.02.2013р. на загальну суму 17930,70 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2988,45 грн. (а.с. 186 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000028 від 11.02.2013р. на загальну суму 5393,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 898,90 грн. (а.с. 189 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000040 від 20.02.2013р. на загальну суму 12170,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2028,40 грн. (а.с. 192 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000052 від 27.02.2013р. на загальну суму 12177,12 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2029,52 грн. (а.с. 195 Т. 1); рахунок-фактура № 53 від 04.03.2013р. на загальну суму 21081,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 3513,60 грн. (а.с. 199 Т.1); рахунок-фактура № 130 від 27.05.2013р. на загальну суму 32191,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5365,20 грн. (а.с. 201 Т. 1)).

- податкові накладні (податкова накладна від 14.01.2013 № 3 на загальну суму 16116,00 грн. у т.ч. ПДВ 2686,00 грн. (а.с. 179 Т.1); податкова накладна від 17.01.2013 № 6 на загальну суму 24101,70 грн. у т.ч. ПДВ 4016,95 грн. (а.с. 182 Т.1); податкова накладна від 22.01.2013 № 14 на загальну суму 12168,00 грн. у т.ч. ПДВ 2028,00 грн. (а.с. 185 Т.1); податкова накладна від 05.02.2013 № 23 на загальну суму 17930,70 грн. у т.ч. ПДВ 2988,45 грн. (а.с. 188 Т.1); податкова накладна від 11.02.2013 № 28 на загальну суму 5393,40 грн. у т.ч. ПДВ 898,90 грн. (а.с. 191 Т.1); податкова накладна від 20.02.2013 № 40 на загальну суму 12170,40 грн. у т.ч. ПДВ 2028,40 грн. (а.с. 194 Т.1); податкова накладна від 27.02.2013 № 48 на загальну суму 12177,12 грн. у т.ч. ПДВ 2029,52 грн. (а.с. 197 Т.1); податкова накладна від 04.03.2013 № 26 на загальну суму 21081,60 грн. у т.ч. ПДВ 3513,60 грн. (а.с. 200 Т.1); податкова накладна від 27.05.2013 № 13 на загальну суму 32191,20 грн. у т.ч. ПДВ 5365,20 грн. (а.с. 203 Т.1);

На підтвердження сплати за надані послуги та отримані товари від ПП "Оптовичок" позивачем були надані платіжні доручення (платіжне доручення №556 від 31.01.2013р. на загальну суму 13217,70 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2202,95 грн.; платіжне доручення №562 від 12.02.2013р. на загальну суму 5168,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 861,33 грн.; платіжне доручення №563 від 13.02.2013р. на загальну суму 5769,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 961,50 грн.; платіжне доручення №564 від 19.02.2013р. на загальну суму 38471,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 6411,90 грн.; платіжне доручення №575 від 01.03.2013р. на загальну суму 35494,50 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5915,75 грн.; платіжне доручення №576 від 05.03.2013р. на загальну суму 12177,12 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2029,52 грн.; платіжне доручення №589 від 21.01.2013р. на загальну суму 14783,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2463,90 грн.; платіжне доручення №590 від 25.03.2013р. на загальну суму 14470,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2411,70 грн.; платіжне доручення №592 від 27.03.2013р. на загальну суму 27372,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4562,00 грн.; платіжне доручення №595 від 28.03.2013р. на загальну суму 37770,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 6295,10 грн.; платіжне доручення №599 від 08.04.2013р. на загальну суму 4831,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 805,20 грн.; платіжне доручення №606 від 11.04.2013р. на загальну суму 20652,91 грн. в т.ч. ПДВ на суму 3442,15 грн.; платіжне доручення №621 від 08.05.2013р. на загальну суму 6878,16 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1146,36 грн.; платіжне доручення №638 від 29.05.2013р. на загальну суму 35000,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5833,33 грн.; платіжне доручення №639 від 03.06.2013р. на загальну суму 26903,44 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4483,91 грн.; платіжне доручення №643 від 05.06.2013р. на загальну суму 9042,75 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1507,12 грн.; платіжне доручення №659 від 25.06.2013р. на загальну суму 23148,45 грн. в т.ч. ПДВ на суму 3858,08 грн. (а.с. 24-32 Т.1)).

Щодо господарських взаємовідносин з TOB "НТМ", то суд зазначає, що на перевірку позивачем були надані:

- рахунок - фактура від 10.04.2013 № СФ-0000024 на загальну суму 6095,34 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1015,89 грн.;

- видаткова накладна від 10.04.2013 № РН-0000024 на загальну суму 6095,34 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1015,89 грн.;

- податкова накладна від 10.04.2013 № 24 на загальну суму 6095,34 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1015,89 грн.;

- платіжне доручення від 03.06.2013 № 642 на загальну суму 6095,34 грн., в т.ч. ПДВ на суму 1015,89 грн.

При цьому, при дослідженні фізичних, технічних та технологічних можливостей контрагентів позивача та самого ПП "Рент-Сервіс" для здійснення даних господарських операцій позивачем було надано лише договір суборенди від 18.10.2012 № 34/10 з додатковими угодами № 1, 2, 3 до нього (а.с. 25 - 33 Т.2), згідно яких приміщення загальною площею 14,4 м 2 надається суборендаторові (ПП "Рент-Сервіс") для здійснення ним господарської діяльності, а саме: офіс. Згідно штатного роспису ПП "Рент-Сервіс" станом на 01.12.2012, 01.08.2014 на підприємстві працює 4 особи (а.с. 36, 37 Т.2).

Доказів фізичних, технічних та технологічних можливостей контрагентів позивача ПП "Рент-Сервіс" на пропозицію суду надано не було.

Так, суд звертає увагу, що як ПП "АВК-БУД", так і ПП "Оптовичок" надавали позивачу послуги з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки та торгівельного обладнання, засобів зв'язку, монтаж та налаштування локальної обчислювальної мережі, зокрема сервісне обслуговування РРО.

При цьому, відповідно до п. 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601, технічне обслуговування - комплекс робіт, передбачених експлуатаційними документами, які виконуються з метою підтримки працездатності реєстратора.

Пунктом 5 цього Порядку передбачено, що технічне обслуговування та ремонт реєстраторів може проводитися як у приміщенні центру сервісного обслуговування, так і за місцем їх експлуатації (залежно від вимог експлуатаційних документів) та бути пов'язаним як з розбиранням реєстраторів і заміною комплектувальних виробів та складових частин, у тому числі окремих вузлів (блоків), так і без такого.

Після виконання робіт з технічного обслуговування представник центру сервісного обслуговування робить відповідний запис у паспорті (формулярі), якщо це передбачено виробником (постачальником), та в книзі обліку розрахункових операцій (пункт 17 Порядку).

ПП "Рент-Сервіс" не було надано суду доказів виконання робіт з сервісного (технічного) обслуговування РРО передбачених пунктом 17 вищезазначеного Порядку.

Також, суд звертає увагу, що роботи з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки та торгівельного обладнання, засобів зв'язку, монтаж та налаштування локальної обчислювальної мережі потребують особливої кваліфікації працівників підприємств, що надають такі послуги, про те жодних доказів на підтвердження зазначеного, суду надано не було.

Крім того, суд наголошує, що за умовами договорів купівлі-продажу товару укладеними з ПП "АВК-БУД", ПП "Оптовичок", TOB "НТМ" продавець повинен відвантажити товар покупцю згідно накладних. Доставка товару від продавця до покупця здійснюється за допомогою кур'єрських служб, або іншим зручним способом. Послуги по доставці товару оплачуються продавцем (п. 4.2 договорів купівлі-продажу від 02.11.2012 № 39 (а.с. 40-41 Т.1); від 09.01.2013 № 47 (а.с. 175-176 Т.1); від 29.04.2013 № 56 (а.с. 204 Т.1)).

Суд наголошує, що доказів доставки придбаного товару у ПП "АВК-БУД", ПП "Оптовичок", TOB "НТМ" позивачем також надано не було, що ставить під сумнів фактичне отримання ПП "Рент-Сервіс" товару визначеного у рахунках-фактурах позивача, які згідно п. 2.1 вищезазначених договорів є невід'ємними частинами даних договорів та визначають асортимент, кількість та ціну товару.

До такого висновку суд прийшов і тому, що позивачем були приєднані до матеріалів справи рахунки-фактури, що на перевірку надані не були (рахунок-фактура №СФ-0000074 від 28.11.2012р. на загальну суму 11523,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 1920,60 грн. (а.с. 80 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000008 від 19.03.2013 на загальну суму 14215,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2369,20 грн. (а.с. 98 Т. 1); рахунок-фактура №СФ-0000009 від 19.03.2013 на загальну суму 14074,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2345,70 грн. (а.с. 101 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000014 від 26.03.2013 на загальну суму 4690,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 781,70 грн. (а.с. 104 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000015 від 26.03.2013 на загальну суму 4831,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 805,20 грн. (а.с. 107 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000016 від 27.03.2013р. на загальну суму 12002,40 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2000,40 грн. (а.с. 55 Т.1); рахунок-фактура №СФ-0000017 від 01.04.2013р. на загальну суму 27819,67 грн. в т.ч. ПДВ на суму 4636,61 грн. (а.с. 58 Т.1); рахунок-фактура № СФ-0000003 від 14.01.2013р. на загальну суму 16116,00 грн. в т.ч. ПДВ на суму 2686,00 грн. (а.с. 177 Т.1), рахунок-фактура № 53 від 04.03.2013р. на загальну суму 21081,60 грн. в т.ч. ПДВ на суму 3513,60 грн. (а.с. 199 Т.1); рахунок-фактура № 130 від 27.05.2013р. на загальну суму 32191,20 грн. в т.ч. ПДВ на суму 5365,20 грн. (а.с. 201 Т. 1)), а тому на підставі п. 44.6 ст. 44 Податкового кодексу України, суд вважає, що такі документи були відсутні у ПП "Рент-Сервіс" на час складення податкової звітності.

Надаючи оцінку приєднаним до матеріалів справи, на підтвердження подальшого використання в господарській діяльності ПП "Рент-Сервіс" придбаних товарів, договорам купівлі-продажу від 01.07.2011 № 20 (а.с. 85-86 Т.2), від 01.08.2011 № 13 (а.с. 93-94 Т.2), суд наголошує, що вони були укладені набагато раніше факту придбання позивачем у ПП "АВК-БУД", ПП "Оптовичок", TOB "НТМ" товарів, а договір купівлі-продажу від 20.07.2012 року № 30 (а.с. 61-92 Т.2) з первинними документами до нього, не може підтвердити у повній мірі реалізацію ПП "Рент-Сервіс" придбаного товару у ПП "АВК-БУД", ПП "Оптовичок", TOB "НТМ".

При цьому, з умов договорів підряду, надання послуг (а.с. 38 - 84, 87 - 90 Т.2) у яких ПП "Рент-Сервіс" виступає у якості виконавця або підрядника та первинних документів до них, неможливо встановити факту використання під час надання послуг передбачених даними договорами, придбаних у ПП "АВК-БУД", ПП "Оптовичок", TOB "НТМ" товарів.

На підставі встановленого, врахувавши всі докази у справі в їх сукупності, суд вважає, що дані господарські операції не мають реального характеру, оскільки не спричинили реальних змін майнового стану ПП "Рент-Сервіс", що суперечить вимогам ст. 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", відповідно до якої господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Отже, за таких обставин про господарські взаємовідносини між ПП "Рент-Сервіс" та його контрагентами свідчать тільки акти здачі-прийняття робіт, рахунки-фактури, видаткові та податкові накладні, які у свою чергу є обов'язковими документами для підтвердження формування витрат та податкового кредиту, проте не є безумовними.

До такого висновку суд прийшов і тому, що відповідно до п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

При цьому, відповідно до п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст.139 Податкового кодексу України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

І оскільки в силу абзацу "а" п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг, тому необхідно врахувати п. 198.2 ст. 198 Кодексу, яким встановлено дату виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту.

Також, суд зазначає п. 198.3 ст. 198 Кодексу яким визначається податковий кредит звітного періоду та п. 200.1 ст. 200 Кодексу щодо визначення та розрахунку суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України, і враховує, що згідно п. 198.6 ст. 198 Кодексу не відноситься до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Тобто необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг із метою їх використання в господарській діяльності.

Таким чином, витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

За відсутності факту придбання товарів чи послуг або в разі якщо придбані товари чи послуги не призначені для використання у господарській діяльності платника податку відповідні суми не можуть включатися до складу витрат для цілей оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість навіть за наявності формально складених, але недостовірних документів або сплати грошових коштів.

Відтак, вищевикладене дає можливість зробити висновок про відсутність у ПП "Рент-Сервіс" та ПП "АВК-БУД", ПП "Оптовичок", TOB "НТМ" намірів настання правових наслідків за результатами досліджуваних господарських операцій.

Отже, дослідивши матеріали справи, суд не погоджується із обґрунтуваннями позивача про те, що висновки ДПІ у м. Чернігові, викладені в акті перевірки - є безпідставними зважаючи на відсутність даних бухгалтерського обліку підприємства, суд приходить до висновку, що фінансово-господарська діяльність ПП "Рент-Сервіс" відбувалась не на законних підставах, що підтверджує дії платника податку поза межами правового поля. І тому виключення вищевказаних сум зі складу витрат та податкового кредиту, та відповідно визначення суми податкового зобов'язання по податку на додану вартість та по податку на прибуток - є законними.

Суд наголошує, що констатація позивачем того, що платник податків не може нести відповідальність за порушення податкової дисципліни його контрагентами, загалом є вірною, але в даному випадку ця теза не спростовує допущені саме позивачем порушення податкового законодавства і не може звільняти останнього від настання відповідних юридичних наслідків.

Зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності, суд вважає, що обставини, на які посилається позивач як підставу своїх правомірних дій, не знайшли свого обґрунтування в ході судового розгляду та не підтверджуються матеріалами справи.

Приписами ч. 3 ст. 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, відповідач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність прийнятих ним податкових повідомлень-рішень від 24.09.2014 № 0002852200 та № 0002862200 і надав докази порушення ПП "Рент-Сервіс" п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, внаслідок чого останнім занижено податок на додану вартість всього у сумі 127563,00 грн., в т.ч. жовтень 2012 року - 8788,00 грн., листопад 2012 року - 10948,00 грн., грудень 2012 року - 25915,00 грн., січень 2013 року - 16104,00 грн., лютий 2013 року - 24483,00 грн., березень 2013 року - 18844,00 грн., квітень 2013 року - 17116,00 грн., травень 2013 року - 5365,00 грн. та пп. 139.1.9, п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України на загальну суму 125750,00 грн. в т.ч. за 2012 - 47934,00 грн., 2013 - 77816,00 грн.

Встановивши, на підставі досліджених доказів та їх правової оцінки, суд вважає, що ДПІ у м. Чернігові було правомірно винесені оскаржувані податкові повідомлення - рішення та констатуючи спірність формування відповідачем податкового зобов'язання позивачу по податку на додану вартість та податку на прибуток, згідно вимог Податкового кодексу України, враховуючи ст. 19 Конституції України та ч. 1 ст. 11, ст.ст. 71, 72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд визнав, що податкові повідомлення-рішення ДПІ у м. Чернігові від 24.09.2014 № 0002852200, № 0002862200 - скасуванню не підлягають, а позовні вимоги ПП "Рент-Сервіс" - не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 69-71, 94, 158-163, 167 КАС України, Чернігівський окружний адміністративний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Стягнути з приватного підприємства "Рент-Сервіс" (код 36823535, 14000, м. Чернігів, пр-т. Миру, буд. 54) на користь Державного бюджету України суму судового збору за подання адміністративного позову у розмірі 4384,80 грн. (чотири тисячі триста вісімдесят чотири гривні 80 коп.).

Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167,186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Суддя: Ю.О.Скалозуб

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.10.2014
Оприлюднено06.11.2014
Номер документу41198915
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/3140/14

Постанова від 28.10.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

Ухвала від 19.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 20.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 29.01.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Хрімлі О.Г.

Ухвала від 29.01.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Хрімлі О.Г.

Ухвала від 19.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Хрімлі О.Г.

Постанова від 28.10.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

Ухвала від 02.10.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні