ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 жовтня 2014 рокусправа № 808/7699/13-а
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Чередниченко В.Є.
суддів: Коршуна А.О. Панченко О.М.
за участю секретаря судового засідання: Яковенко О.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську адміністративну справу за апеляційними скаргами Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицької Марії Євгенівни, Державної реєстраційної служби України на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 6 листопада 2013 року у справі №808/7699/13-а за позовом приватного підприємства «Альфа-Стар» до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицької Марії Євгенівни, Державної реєстраційної служби України про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство «Альфа-Стар» (далі - ПП «Альфа-Стар») 25 вересня 2013 року звернулося до суду з позовом до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицької Марії Євгенівни (далі - відповідач-1), Державної реєстраційної служби України (далі - відповідач-2), в якому з урахуванням уточнень, просить:
- скасувати рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5138739 від 20.08.2013 року;
- зобов'язати Державну реєстраційну службу України зареєструвати право власності позивача на кіоск літ.В. за адресою: АДРЕСА_1.
В обґрунтування своїх вимог позивач вказує на те, що державний реєстратор незаконно прийняв рішення про відмову позивачу у державній реєстрації права власності на кіоск літ.В. за адресою: АДРЕСА_1 за ПП «Альфа-Стар» на підставі п.6 ст.24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Оскільки цією нормою передбачено, що у державній реєстрації прав може бути відмовлено у разі, якщо заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав. Однак у Державному реєстрі прав на нерухоме майно не зареєстровано право ПП «Альфа-Стар» на кіоск літ.В. за адресою: АДРЕСА_1.
Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 6 листопада 2013 року позов задоволено частково.
Суд, скасував рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5138739 від 20.08.2013, прийняте державним реєстратором прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицькою М.Є. та зобов'язав Державну реєстраційну службу України розглянути повторно заяву ПП «Альфа-Стар» про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, прийняту 26.07.2013 15:30:23 за реєстраційним номером 2216866, на об'єкт нерухомого майна - кіоск літ.В., розташований за адресою: АДРЕСА_1, за суб'єктом: ПП «Альфа-Стар», податковий номер 32292033. В іншій частині позову відмовлено.
Постанова суду мотивована тим, що рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5138739 від 20.08.2013 є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки виходячи із змісту п.6 ч.1 ст.24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у державній реєстрації прав не може бути відмовлено у разі, якщо: заявником подано документи, які вже подавались для реєстрації прав, але за якими заявлене право ще не зареєстровано у Державному реєстрі прав. Крім того, суд першої інстанції зробив висновок щодо необхідності виходу за межі позовних вимог для повно захисту прав позивача та зобов'язавши Державну реєстраційну службу України розглянути повторно заяву ПП «Альфа-Стар» про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.
Не погодившись з постановою суду першої інстанції, відповідачі посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, звернувся до суду з апеляційною скаргою в якій просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позову.
Апеляційна скарга Державної реєстраційної служби України обґрунтована тим, що ніхто не може втручатися у прийняття будь-яких рішень державним реєстратором, що пов'язані з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Вказує на те, що законодавством про державну реєстрацію речових прав не передбачений порядок повторного розгляду заяви, за якою вже прийнято рішення державним реєстратором.
Апеляційна скарга Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицької Марії Євгенівни обґрунтована тим, що причиною відмови у державній реєстрації стало те, що заявлене право вже зареєстровано, а заявником подано ті самі документи, на підставі яких право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав. Також при відмові враховувалось те, що подані для проведення державної реєстрації документи не дають змогу встановити факт набуття рішенням господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 року у справі №16/248/10 законної сили (відсутня відмітка про набрання рішенням законної сили), крім того довіреність від 03.06.2013 року №3 видана ПП «Альфа-Стар» не дає змоги встановити наявність у повіренного повноважень представляти інтереси довірителя в органах державної реєстрації прав з приводу проведення державної реєстрації прав власності на кіоск літ. В. Також в доводах апеляційної скарги як на підставу для скасування судового рішення відповідач посилається на те, що для повторного розгляду документів заявника необхідно повторно звертатися до органу реєстрації прав в установленому законом порядку.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість постанови суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги та дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційні скарги підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.
Вказані обставини справи свідчать про те, що рішенням Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 року у справі №16/248/10 позов ПП «Альфа-Стар» до ФОП ОСОБА_4 за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Орендне підприємство «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» задоволено частково: - визнано об'єктами нерухомого майна будівлю сауни, літ.М1, площею 199,6 м.кв.; приміщення чергового, літ.Б, площею 10,6 м.кв.; кіоск, літ.В, площею 7,1 м.кв.; будівлю кухні, літ.О, площею 49,3 м.кв.; будівлю готелю, літ.Р, площею 126,2 м.кв.; будівлі кафе, літ.З, площею 13,7 м.кв.; И, площею 13,7 м.кв.; К, площею 13,8 м.кв.; Ж, площею 13,7 м.кв.; Е, площею 13,7 м.кв.; Д, площею 13,7 м.кв., що знаходяться у АДРЕСА_1; - визнано за ПП «Альфа-Стар», код ЄДРПОУ 32292033, 69063, м.Запоріжжя, вул.Гоголя, буд.79 право власності на об'єкти нерухомого майна, а саме будівлю сауни, літ.М1, площею 199,6 м.кв.; приміщення чергового, літ.Б, площею 10,6 м.кв.; кіоск, літ.В, площею 7,1 м.кв.; будівлю кухні, літ.О, площею 49,3 м.кв.; будівлю готелю, літ.Р, площею 126,2 м.кв.; будівлі кафе, літ.З, площею 13,7 м.кв.; И, площею 13,7 м.кв.; К, площею 13,8 м.кв.; Ж, площею 13,7 м.кв.; Е, площею 13,7 м.кв.; Д, площею 13,7 м.кв., що знаходяться у АДРЕСА_1, яке підлягає реєстрації в ОП «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» (а.с.30-31).
За інформацією Господарського суду Запорізької області від 14.10.2013 за №16/248/10 рішення суду від 09.09.2010 року у вказаній справі №16/248/10 не оскаржувалось та набрало законної сили (а.с.64).
Як вбачається з витягів про державну реєстрацію ОП «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» за ПП «Альфа-Стар» зареєстровано право власності на підставі рішення Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 року у справі №16/248/10 на об'єкти за адресою - Запорізька область, АДРЕСА_1: за №27891420 від 04.11.2010 на будівлю кухні літ.О; за №27890035 від 04.11.2010 на будівлю сауни літ.М; за №27890164 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ.Д; за №27890294 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ.К; за №27890374 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ.Ж; за №27890876 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ.Е; за №27890955 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ.З; за №27891051 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ.И; за №27891220 від 04.11.2010 на приміщення чергового літ.Б; за №27891272 від 04.11.2010 на кіоск літ.В; за №27891355 від 04.11.2010 на будівлю готелю літ.Р (а.с.9-19).
Тобто, право власності ПП «Альфа-Стар» на об'єкт нерухомого майна - кіоск літ.В. виникло та було зареєстровано ОП «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» у Реєстрі прав власності на нерухоме майно до 01.01.2013 року, що підтверджується Витягом №27891272 від 04.11.2010 року (а.с.18).
26.07.2013 року ПП «Альфа-Стар» звернулось до органу державної реєстрації прав із заявою про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - кіоск літ.В. у Державному реєстрі прав, тобто у порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
20.08.2013 року Державним реєстратором прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицько. М.Є. прийнято рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5138739 (а.с.20). У рішенні про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5138739 від 20.08.2013 року зазначено наступне: «Я, державний реєстратор прав на нерухоме майно Дурицька Марія Євгеніївна, Державна реєстраційна служба України, розглянув заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, прийняту 26.07.2013 15:30:23 за реєстраційним номером 2216866, яку подав ОСОБА_5, що діє на підставі Довіреність, серія і номер: 3, виданий 03.06.2013, видавник: Приватне підприємство «Альфа-Стар», податковий номер/серія, номер паспорта НОМЕР_1, для проведення державної реєстрації права власності, форма власності: приватна, на кіоск літ.В, що розташований АДРЕСА_1, та документи, подані для проведення державної реєстрації прав, та встановив заявлене право вже зареєстровано. Заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право вже зареєстровано. Ураховуючи викладене, керуючись статтею 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», пунктами 16 та 23 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 №703, ВИРІШИВ: Відмовити у державній реєстрації права власності форма власності: приватна, на кіоск літ.В, що розташований АДРЕСА_1, за суб'єктом: Приватне підприємство «Альфа-Стар», податковий номер 32292033 ...».
Суд апеляційної інстанції проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права при винесенні оскарженої постанови, виходить з наступного.
Законність рішення відповідача про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5138739 від 20.08.2013 року та зобов'язання Державну реєстраційну службу України зареєструвати право власності позивача на кіоск літ.В. є предметом спору переданого на вирішення суду.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У частині 1 статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» зазначено, що: державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - це єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.
Відповідно до частини 5 статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація прав є публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом.
Згідно з п.1 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» та інших законодавчих актів України» встановлено, що до 1 січня 2013 року державна реєстрація: права власності та права користування (сервітут) на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках; права користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; права власності на об'єкти незавершеного будівництва, а також облік безхазяйного нерухомого майна, довірче управління нерухомим майном проводиться реєстраторами бюро технічної інвентаризації, створеними до набрання чинності цим Законом та підключеними до Реєстру прав власності на нерухоме майно.
Відповідно до п.5 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» та інших законодавчих актів України» встановлено, що державна реєстрація в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державному реєстрі іпотек, надання інформації із зазначених реєстрів здійснюються до 1 січня 2013 року. Заяви чи повідомлення, подані у зв'язку з державною реєстрацією в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державному реєстрі іпотек, а також заяви чи запити, подані у зв'язку з отриманням інформації із зазначених реєстрів, розглядаються до 30 грудня 2012 року. Державний реєстратор, нотаріус як спеціальний суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», починаючи з 1 січня 2013 року мають доступ до Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек і використовують під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень реєстраційні дані зазначених реєстрів. Порядок використання даних Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек визначається Кабінетом Міністрів України у «Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Пунктом 6 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» та інших законодавчих актів України» встановлено, що фізичні та юридичні особи звільняються від сплати державного мита під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Як зазначено у п.17 «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 за №703 (далі - «Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень»), чинній на час виникнення спірних відносин, під час розгляду заяви про надання інформації з Державного реєстру прав у формі витягу державний реєстратор встановлює наявність записів про державну реєстрацію права власності або іншого речового права на нерухоме майно у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, записів про обтяження речових прав на нерухоме майно в Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та/або записів про обтяження нерухомого майна іпотекою в Державному реєстрі іпотек. У разі наявності таких записів у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та/або Державному реєстрі іпотек державний реєстратор рекомендує заявникові у рішенні про відмову у наданні інформації з Державного реєстру прав у формі витягу з підстав відсутності відомостей у Державному реєстрі прав звернутися до органу державної реєстрації прав із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень у Державному реєстрі прав. Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація прав проводиться на підставі: рішень судів, що набрали законної сили.
Згідно з п.16 «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень» за результатами розгляду заяви про державну реєстрацію та документів, необхідних для її проведення, державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або рішення про відмову в такій реєстрації.
Відповідно до п.23 «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень виключно за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначені у Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Згідно з пункту 6 частини 1 статті 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав. З аналізу вищезазначеної норми випливає, що у державній реєстрації може бути відмовлено якщо заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права, тобто це майно вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.
Як вбачається з матеріалів справи, ПП «Альфа-Стар» подано рішення Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 року у справі №16/248/10 для державної реєстрації права власності як на об'єкт нерухомого майна - будівлю кухні літ.О, так і на об'єкт нерухомого майна - кіоск літ.В.
При цьому, заявлене ПП «Альфа-Стар» право на об'єкт нерухомого майна - кіоск літ.В. ще не зареєстроване у Державному реєстрі прав. Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову
Однак, відповідачем вказаного обов'язку не виконано та не надано суду доказів подання ПП «Альфа-Стар» тих самих документів, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права на кіоск літ.В за адресою: АДРЕСА_1 вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.
Враховуючи те, що позивачем не було заявлено право та у Державному реєстрі прав не було зареєстровано право на кіоск літ.В за адресою: АДРЕСА_1, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції щодо протиправності рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5138739 від 20.08.2013 та необхідності його скасування.
При цьому, суд апеляційної інстанції вважає необґрунтованими доводи апеляційної скарги як на підставу для скасування судового рішення на те, що ніхто не може втручатися у прийняття будь-яких рішень державним реєстратором, що пов'язані з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, оскільки суд своїм рішенням зобов'язав відповідача розглянути повторно заяву ПП «Альфа-Стар» про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, прийняту 26.07.2013 15:30:23 за реєстраційним номером 2216866, на об'єкт нерухомого майна - кіоск літ.В., розташований за адресою: АДРЕСА_1, за суб'єктом: ПП «Альфа-Стар», тобто вчинити дії щодо розгляду заяви ПП «Альфа-Стар», що і належить до компетенції відповідача.
Крім того, посилання відповідача в апеляційній скарзі на те, що законодавством про державну реєстрацію речових прав не передбачений порядок повторного розгляду заяви, за якою вже прийнято рішення державним реєстратором, суд апеляційної інстанції вважає помилковим, оскільки рішення відповідача щодо розгляду цієї заяви скасовано у судовому порядку, а отже питання щодо прийняття рішення за результатами розгляду цієї заяви не вирішено.
Однак, суд першої інстанції виходячи за межі позовних вимог та зобов'язуючи Державну реєстраційну службу України розглянути повторно заяву ПП «Альфа-Стар» про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, прийняту 26.07.2013 року не врахував наступне.
Згідно з статтею 6 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року № 1952-IV визначено, що систему органів державної реєстрації прав становлять:
Міністерство юстиції України;
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав;
органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку (далі - органи державної реєстрації прав).
Держателем Державного реєстру прав є центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав.
Згідно з пунктом 9 «Положення про Державну реєстраційну службу України», затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 401, Укрдержреєстр у межах своїх повноважень, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції України та доручень Міністра юстиції України видає накази організаційно-розпорядчого характеру, які підписує Голова Укрдержреєстру.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» до компетенції органу державної реєстрації прав (тобто, реєстраційної служби відповідного управління юстиції), належить: проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень або відмова у їх реєстрації; забезпечення ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав); надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом; забезпечення обліку безхазяйного нерухомого майна; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом та іншими законами України.
Відповідно до «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державну реєстрацію прав шляхом внесення записів до Державного реєстру прав проводять органи державної реєстрації прав та нотаріус як спеціальний суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно.
Пунктом 3 «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що рішення щодо державної реєстрації прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, форму та вимоги до оформлення яких встановлює Мін'юст, приймає державний реєстратор прав на нерухоме майно (далі - державний реєстратор).
Державний реєстратор оформляє рішення за допомогою Державного реєстру прав у двох примірниках, крім випадків, передбачених цим Порядком.
Таким чином в Укрдержреєстру відсутні повноваження щодо прийняття рішень про реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Проте, з метою повного захисту прав позивача, враховуючи те, що саме до компетенції відповідача-1 відноситься повноваження щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зобов'язати відповідача-1 розглянути повторно заяву приватного підприємства «Альфа-Стар» щодо реєстрації право власності позивача на кіоск літ.В. за адресою: АДРЕСА_1.
З огляду на викладені обставини, колегія суддів дійшла висновку про ухвалення судом першої інстанції рішення з порушенням норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи і є підставою для скасування постанови суду та прийняття нової постанови про часткове задоволення позову.
Керуючись: пунктом 3 частини 1 статті 198, статтями 205, 206 КАС України, Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційні скарги Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицької Марії Євгенівни, Державної реєстраційної служби України - задовольнити частково.
Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 6 листопада 2013 року у справі №808/7699/13-а - скасувати та прийняти нову постанову якою позов задовольнити частково.
Скасувати рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5138739 від 20.08.2013, прийняте державним реєстратором прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицькою М.Є.
Зобов'язати Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицьку Марію Євгенівну розглянути повторно заяву приватного підприємства «Альфа-Стар» про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, прийняту 26.07.2013 15:30:23 за реєстраційним номером 2216866, на об'єкт нерухомого майна - кіоск літ.В., розташований за адресою: АДРЕСА_1, за суб'єктом: приватне підприємство «Альфа-Стар», податковий номер 32292033.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання в повному обсязі, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Повний текст постанови виготовлений 13 жовтня 2014 року.
Головуючий: В.Є. Чередниченко
Суддя: А.О. Коршун
Суддя: О.М. Панченко
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.10.2014 |
Оприлюднено | 07.11.2014 |
Номер документу | 41221717 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чередниченко В.Є.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чередниченко В.Є.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні