12/63-09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31, http://vn.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про відкладення слухання
09 липня 2009 р. Справа № 12/63-09
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА ПАК ІНВЕСТ" (юридична адреса: 01103 м.Київ, вул.Кіквідзе, 13, ідент.код 34349381; поштова адреса: 04210 м.Київ, вул. Оболонська Набережна, 7/3, офіс 1)
до: Відкритого акціонерного товариства "Івано-Франківськ "Вінницям'ясо" (21100 м.Вінниця, вул.Кірова, 1, ідент.код 00452995)
про стягнення 156 182,06 грн.
Головуючий суддя
Cекретар судового засідання
Представники :
позивача: Климчук А.Л. - за дорученням
відповідача: Орехова І.С. - за дорученням
В С Т А Н О В И В :
Подано позов, в якому позивач просить суд стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Івано-Франківськ "Вінницям"ясо" 130 053,49 грн. боргу з урахуванням індексації, 8 378,57 грн. пені, 17 750,00 грн. плати за зберігання упаковки на складі Позивача.
Ухвалою суду від 24.03.09р. порушено провадження у даній справі з призначенням судового засідання на 23.04.09р.
Ухвалою суду від 23.04.2009р. розгляд справи було відкладено на 14.05.2009 р., в зв'язку з невиконанням сторонами вимоги ухвали суду від 24.03.2009 року, а також неявкою представника відповідача до суду.
Ухвалою суду від 14.05.2009р. розгляд справи відкладено на 09.07.2009р., в зв"язку із необхідністю витребування додаткових документів по справі.
В судове засідання 09.07.2009р. з"явились представники обох сторін. Представник позивача позовні вимоги підтримав з урахуванням уточнення позовних вимог б/н від 07 липня 2009 р. та просить суд стягнути з Відповідача також витрати з отримання юридичних послуг у розмірі 20 000 грн.
Представник відповідача проти позовних вимог заперечив.
Представником відповідача заявлено клопотання, в якому просить суд зобов"язати ТОВ "Альфа Пак Інвест" надати:
- копію декларації з ПДВ та додатком № 5 до неї за вересень 2008 року по червень 2009 року;
- акти виконаних робіт за період з вересня 2008 року по червень 2009 року, згідно п. 3.2. договору № 22 від 01.01.2008 року;
- довіреність на передачу матеріальних цінностей та книгу реєстрації довіреностей, що підтверджує передачу товару;
- додаток до договору, який передбачений п. 3.1 Договору та є його невід"ємною частиною.
Представник позивача щодо клопотання поклався на розсуд суду.
Заслухавши представників сторін, суд дійшов висновку, що вказані документи сприятимуть повному та всебічному з"ясуванню обставин справи, а тому клопотання відповідача підлягає задоволенню.
Сторонами не надано документи, витребувані попередніми ухвалами суд.
З урахуванням наведеного, розгляд справи слід відкласти.
Керуючись п.п. 2,3 ч.1 ст.77, ст.ст. 86, 115 Господарського процесуального кодексу України суд, -
У Х В А Л И В :
1. Задовольнити клопотання відповідача про витребування доказів.
2. Розгляд справи відкласти до 23 липня 2009 р. - 09:20 год., в приміщенні господарського суду, кімн. № 1106.
2. Зобов'язати учасників процесу за три робочі дні до судового засідання надати через канцелярію суду необхідні для вирішення спору документи в належно засвідчених копіях - у справу, в оригіналах - для огляду в судовому засіданні, у тому рахунку:
Позивачу :
Документи, що витребувані попередніми ухвалами суду.
Докази виконання усіх умов договору № 8-65 від 21.07.2008 р., в тому рахунку: п.п.
п.4.2.1, 4.2.2 договору.
Документи складського обліку за серпень-вересень 2008 р.: картки складського обліку,
журнали в"їзду-виїзду на територію складу транспортних засобів.
Документи, що підтверджують надходження товару позивача на склад ПП "Сага плюс" за період з 01.01.2008 р. по вересень 2008 р.
Оригінали документів, копії яких додані до уточнення позовних вимог б/н від 07.07.2009 р.
Акти виконаних робіт за договором № 22 від 01.01.2008 р. із ПП "САГА плюс" з вересня 2008 р. по вересень 2008 р.
Книгу реєстрації довіреностей товариства щодо приймання-передачі матеріальних цінностей за 2008-2009 роки.
Додатки до договору № 22 від 01.01.2008 р. із ПП "САГА плюс".
Податкові декларації з податку на додану вартість товариства з додатком № 5 до них за період з вересня 2008 р. по червень 2009 р. з відміткою податкового органу про прийняття їх до обліку.
Видаткові накладні на відвантаження товариством ламінованої плівки усім контрагентам за період з 01.01.2008 р. по вересень 2008 р.
Книгу продажу товарів за період з 01.01.2008 р. по вересень 2008 р.
Податкові накладні до видаткових накладних, копії яких додано до уточнення позовних вимог.
Письмове пояснення та докази щодо причин, у разі ненадання витребуваних документів.
Відповідачу:
Усі документи, що витребувані попередніми ухвалами суду.
Книги вхідної та вихідної кореспонденції за 2008-2009 роки.
Замовлення на товар, що були надіслані позивачу, та документи на підтвердження повноважень особи, яка їх підписала.
Письмове пояснення та докази щодо причин, у разі ненадання витребуваних документів.
3. Ухвалу надіслати рекомендованим листом.
У випадку невиконання сторонами будь-яких вимог даної ухвали - надати письмові пояснення з обґрунтуванням причин її невиконання.
Невиконання вимог ухвали сторонами тягне за собою застосування штрафу до 1700 грн. відповідно до п.5 ст.83 ГПК України, а в разі неподання позивачем без поважних причин витребуваних судом матеріалів або неявки представників позивача у судове засідання, позов може бути залишено без розгляду (п.5 ст.81 ГПК України).
Суддя
віддрук. прим.:
1 - до справи;
2,3 - позивачу (за адресами: 01103 м.Київ, вул.Кіквідзе, 13 та 04210 м.Київ, вул.Оболонська Набережна, 7/3, офіс 1);
4 - відповідачу (21100, м.Вінниця, вул.Кірова, 1)
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2009 |
Оприлюднено | 28.07.2009 |
Номер документу | 4126147 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Кожухар М.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні