Рішення
від 04.11.2014 по справі 918/910/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33013, м. Рівне, вул. Набережна, 26А

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"04" листопада 2014 р. Справа № 918/910/14

Колегія суддів у складі головуючого Гудзенко Я.О., суддів Андрійчук О.В., Бережнюк В.В., розглянувши позов Прокурора Здолбунівського району Рівненської області в інтересах держави в особі Рівненської обласної ради, Здолбунівської районної ради Рівненської області та Здовбицької сільської ради Здолбунівського району Рівненської області до товариства з обмеженою відповідальністю "Полюс ЛТД", треті особи на стороні позивача без самостійних вимог на предмет спору - Управління Державного агентства земельних ресурсів у Здолбунівському районі Рівненської області, Державна інспекція сільського господарства в Рівненській області про стягнення 730 256, 00 грн. втрат лісогосподарського виробництва

За участю:

Від позивача-1: не з'явився;

Від позивача-2: Біндюк Н.О. (дов. від 30.05.2014 р. № 01.1-09-224)

Від позивача-3: Сокол О.В. (дов. від 10.10.2014 р. № 438/02-20/14)

Від відповідача: Тияра А.О. (дов. № 11 від 07.07.2014р.);

Від прокуратури: Ковальчук Л.В. (посв. № 027171)

Від третьої особи-1:Дрозд В.В. (посв. № 033)

Від третьої особи-2: Алексєєв Ю.В. (дов. від 20.12.2013 р. № 04/4057)

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Прокурор Здолбунівського району Рівненської області звернувся до Господарського суду Рівненської області в інтересах держави в особі Рівненської обласної ради, Здолбунівської районної ради Рівненської області та Здовбицької сільської ради Здолбунівського району Рівненської області з позовом до ТОВ "Полюс ЛТД" про стягнення втрат лісогосподарського виробництва у розмірі 730 256 грн.

Ухвалою господарського суду від 18 червня 2014 року позовну заяву прийнято до розгляду, порушено провадження у справі № 918/910/14 розгляд якої призначено на 25.06.14 р.

Ухвалами від 25.06.2014, 08.07.2014, 29.07.2014, 14.08.2014, 21.08.2014, 27.08.2014, 01.10.2014 року розгляд справи відкладався.

24 червня 2014 року від Рівненської обласної ради надійшли письмові пояснення та додаткові докази у справі. З пояснень вбачається, що Рівненська обласна рада підтримує заявлені вимоги в повному обсязі.

8 липня 2014 року від Відповідача надійшов відзив на позов, в якому Відповідач заперечує проти заявлених вимог, у задоволенні позову просить відмовити з підстав, викладених у відзиві. Крім того, від Відповідача надійшло клопотання в якому Відповідач частково визнає позов з підстав, зазначених у клопотанні.

13 серпня 2014 року від Відповідача надійшло клопотання про продовження строку розгляду спору в порядку, встановленому ч. 3 ст. 69 ГПК України.

Судом до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, залучено Управління Держземагентства у Здолбунівському районі Рівненської області та Державну інспекцію сільського господарства в Рівненській області.

Розпорядженням Голови Господарського суду Рівненської області Торчинюка В. Г. для розгляду справи призначено колегію суддів у складі: Гудзенко Я.О. (головуючий), Андрійчук О. В., Павленко Є.В.

Розпорядженням В.о. Голови суду від 29.09.2014 року внесено зміни до складу колегії суддів, для розгляду справи призначена колегія суддів у складі: Гудзенко Я.О. - головуючий, судді Андрійчук О.В., Бережнюк В.В.

13 жовтня відповідачем подано додаткові письмові пояснення до часткового заперечення позовних вимог.

3 листопада 2014 року від відповідача надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи копії Робочого проекту рекультивації порушених земель та письмові пояснення.

В судовому засіданні 04.11.2014 року позивачі та прокурор підтримали позовні вимоги.

Відповідач частково заперечив позовні вимоги, просив суд задовольнити їх в сумі 174 278 грн.

На виконання вимог ст. 81-1 ГПК України складено протоколи судових засідань, які долучено до матеріалів справи.

Відповідно до ст. 82 ГПК України рішення у даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих позивачем та витребуваних судом.

У судовому засіданні 04.11.2014 р. відповідно до ст. 85 ГПК України судом оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора, позивачів, відповідача, третіх осіб, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, господарський суд Рівненської області, -

ВСТАНОВИВ:

За змістом статті 121 Конституції України на прокуратуру України покладається, зокрема, представництво інтересів громадян або держави в суді у випадках, встановлених законом.

Статтею 36-1 Закону України "Про прокуратуру" визначено, що підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів, внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчинюються у відносинах між ними або державою.

За змістом ст. 2 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) господарський суд порушує справи за заявами прокурорів, які звертаються до господарського суду в інтересах держави.

Прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Рішенням Конституційного Суду України від 08.04.99 р. у справі № 3-рн/99 за конституційним поданням Вищого арбітражного суду України та Генеральної прокуратури України щодо офіційного тлумачення положень статті 2 Арбітражного процесуального кодексу України (далі - Рішення Конституційного Суду України) визначено, що інтереси держави можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів, державних підприємств та організацій чи з інтересами господарюючих товариств з частиною державної власності у статутному фонді. Разом з тим, держава може вбачати свої інтереси не тільки в їх діяльності, але й у діяльності приватних підприємств, товариств. В кожному конкретному випадку прокурор чи його заступник самостійно визначає, з посиланням на законодавство, підстави подання позову, вказує в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту та зазначає орган уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Пунктом 2 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України вирішено під поняттям "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах", зазначеним у ч. 2 ст. 2 Арбітражного процесуального кодексу України, потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади.

Як вбачається з матеріалів справи, прокурором було визначено органи уповноважені державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах - Рівненську міську раду, Здолбунівську районну раду та Здовбицьку сільську раду Здолбунівського району Рівненської області.

В позовній заяві прокурор визначив підстави позову, зазначив в чому полягає порушення інтересів держави та обґрунтував необхідність їх захисту.

Перевіркою, проведеною прокуратурою Здолбунівського району встановлено наступне.

Згідно державного акту на право постійного користування землею від 15.12.2001 р. №169 земельна ділянка знаходилась в постійному користуванні ЗАТ «Лісовик». Згідно листа від 18.06.2008 року № 26 та нотаріально посвідченої заяви від 05.11.2008 № 1637 (а.с. 16) ЗАТ «Лісовик» дало згоду на вилучення земельної ділянки з власного користування на користь Відповідача для розробки кар'єру по добуванню піску.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19.09.2012 р. № 694-р. «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки» (а.с. 15) Відповідачу надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 4,5 га, яка перебуває у постійному користуванні ЗАТ «Лісовик», для розробки Здовбицького родовища піску території Здовбицької сільської ради.

Висновком Постійно діючої комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою Здолбунівської районної державної адміністрації від 15.11.2012 року № 248 Відповідачу погоджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду терміном до 21.08.2027 року для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств, що пов'язані з користуванням надрами за рахунок земель лісогосподарського призначення, які знаходяться в постійному користуванні ЗАТ «Лісовик» на території Здовбицької сільської ради за межами населеного пункту.

Судом встановлено, що ДП СЛАП «Здолбунівський держспецлісгосп» є правонаступником всіх прав та обов'язків ЗАТ «Лісовик». Нотаріально посвідченою заявою від 07.05.2013 р. № 293 (а.с. 30) ДП СЛАП «Здолбунівський держспецлісгосп» не заперечило проти вилучення земельної ділянки загальною площею 4,5 га в оренду на користь ТзОВ «Полюс ЛТД» для розроблення кар'єру по добуванню піску на території Здовбицької сільської ради.

Пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України «Про вилучення та передачу в оренду земельної ділянки із зміною її цільового призначення» від 29.01.2014 р. №58-р (а.с. 35) вилучено з постійного користування ДП «Спеціалізоване лісогосподарське агропромислове підприємство «Здолбунівський держспецлісгосп» земельну ділянку площею 4,5 га (землі державної власності лісогосподарського призначення) та передано її в оренду зі зміною цільового призначення Відповідачу на строк дії спеціалізованого дозволу на користування надрами від 28.12.2007 р. № 4652 для розробки Здовбицького родовища піску (а.с. 35).

17 березня 2014 року між Здолбунівською районною державною адміністрацією Рівненської області та Відповідачем у справі укладено договір оренди земельної ділянки та передано за актом приймання-передачі, про що внесено запис до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (а.с. 37-39).

Пунктом 2 Розпорядження Кабінету Міністрів України визначено, що Відповідач повинен відшкодувати відповідно до законодавства втрати лісогосподарського виробництва внаслідок вилучення земельної ділянки (а.с. 35).

Листом від 10.02.2014 року № 08/347 (а.с. 36) Державна інспекція сільського господарства в Рівненській області звернулася до Відповідача, в якому зазначила про необхідність відшкодувати втрати лісогосподарського виробництва, вказавши також про те, що розмір втрат складає 730 256, 00 грн. і зобов'язала Відповідача вжити заходів щодо відшкодування втрат та про результати розгляду листа просила повідомити Державну інспекцію сільського господарства в Рівненській області до 2 квітня 2014 року.

Однак, Відповідач суму втрат не сплатив.

Слід зазначити, що розмір суми втрат лісогосподарського виробництва розраховано у відповідності до розрахункової відомості від 24.06.2008 р. №01/24/06-08 (а.с. 20-21), яка є додатком 1 до висновку від 24.06.2008 року № 01/24/06-08 до розрахунку втрат, розробленої приватним підприємством проектно-вишукувальний центр «Ленбуд - Вест» (далі - ПП ПВЦ «Ленбуд - Вест»), відповідно до якої розмір втрат становить 730 256 грн. (а.с. 20-21). Судом встановлено, що вказана розрахункова відомість на день її складання підписана директором ТОВ "Полюс ЛТД" та начальником управління Держземагентства у Здолбунівському районі Рівненської області.

Прокуратурою Здолбунівського району подано суду проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 2012 року. До проекту землеустрою додано розрахунок втрат лісогосподарського виробництва на суму 730 256 грн.

В поданому відзиві та в процесі розгляду справи Відповідач заперечив необхідність ним сплати повної суми втрат у розмірі 730 256, 00 грн. посилаючись на те, що на час вирішення спору в суді у розробленому ПП ПВЦ «Ленбуд - Вест» висновку станом на 2008 року визначна сума втрат в розмірі 730 256, 00 грн. є неправильною, виходячи з того, що розмір витрат відповідача на рекультивацію землі становитиме 555 978 грн. Обгрунтовуючи вказане Відповідач посилається на висновок ДП «Рівненський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» від 11.06.2014 року № 02/216, який винесений останнім після проведення експертизи по визначенню ґрунтового покриву земельної ділянки.

Крім того, в обгрунтування часткового погодження із сумою втрат в розмірі 174 278 грн., зменшених на суму витрат на рекультивацію землі у розмірі 555 978 грн., відповідач посилається на робочий проект розробки родовища за 2008 рік та кошторис на рекультивацію Здовбицького родовища, копії яких додані відповідачем до відзиву на позов (а.с. 144-150). Відповідач також в обгрунтування своїх часткових заперечень посилається на робочий проект рекультивації порушених земель, розроблений ТОВ "ТАРТ" у 2008 році, копія якого додана ним до пояснень від 31.10.2014 року.

Однак, суд вважає вказані доводи відповідача необгрунтованими виходячи з наступного.

Як вбачається з пояснювальної записки до проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки відповідачу за 2012 рік, копія якого подана суду прокуратурою, саме після відведення земельної ділянки в оренду та повної розробки Здовбицького родовища будівельних пісків передбачена біологічна рекультивація земельної ділянки, згідно розробленого ТОВ "ТАРТ" робочого проекту біологічної рекультивації.

В проекті також міститься акт технічного обстеження лісових площ, підписаний відповідачем та ТОВ "Лісовик" в якому вказано про те, що земельна ділянка площею 4,5 га буде передана в оренду після повного відшкодування збитків та укладання відповідного договору оренди з обов'язковим обумовленням питання рекультивації по закінченню строку розробки кар'єру.

За вказаних обставин суд дійшов висновку про те, що приймаючи в оренду вказану земельну ділянку і підписавши розрахункову відомість, яка є додатком до висновку по розрахунку втрат від 24.06.2008 року, Відповідач фактично погодився із сумою втрат, які, крім того, мають ним бути відшкодовані протягом двох місяців після затвердження проекту відведення земельної ділянки (15.11.2012 року).

Згідно з ч. 5 ст. 207 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) втрати сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва визначаються у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Як вже було вказано вище, Висновком постійно діючої комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою Здолбунівської районної державної адміністрації від 15.11.2012 року № 248 Відповідачу погоджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду.

Відповідно до п. 4 Порядку визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України "Про розміри та Порядок визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню" від 17.11.1997 року № 1279 відшкодування втрат, зокрема, лісогосподарського виробництва, спричинених вилученням сільськогосподарських і лісових угідь для цілей, не пов'язаних із веденням сільського і лісового господарства, провадиться юридичними особами в двомісячний термін після затвердження в установленому порядку проекту відведення їм земельних ділянок, а у випадках поетапного освоєння відведених угідь для добування корисних копалин відкритим способом - у міру їх фактичного надання.

Відповідно до абз. 2 п. 3 Порядку у разі повернення сільськогосподарських і лісових угідь, наданих у тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди, менш цінними розмір втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва визначається як різниця між розмірами втрат цих угідь.

Матеріали справи містять висновок ПП ПВЦ «Ленбуд - Вест» від 24.06.2008 року № 01/24/06-08 по розрахунку втрат з розрахунковою відомістю підписаною відповідачем на суму втрат у розмірі 730 256 грн. станом на дату розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду (а.с. 21). Крім того, п. 5 висновку № 28 про погодження проекту відведення земельної ділянки визначено суму втрат у вказаному вище розмірі станом на 28.06.2008 року. Такий розмір втрат також зазначений і у розрахунку доданому до проекту землеустрою, затвердженого висновком Постійно діючої комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою Здолбунівської районної державної адміністрації від 15.11.2012 року № 248. До проекту додано висновок державної експертизи Державного агентства земельних ресурсів України від 18.12.2012 року № 871-12.

Згідно ст. 50 Закону України "Про землеустрій" розрахунок розміру втрат лісогосподарського виробництва входить до складу проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

За приписами п. 10 ст. 123 ЗК України рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються: затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки; вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності); надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.

Відповідно до абз. 6 ст. 52 Закону України "Про охорону земель" роботи із зняття, складування, збереження та нанесення ґрунтової маси на порушені земельні ділянки здійснюються за рахунок фізичних та юридичних осіб, з ініціативи або вини яких порушено ґрунтовий покрив, а роботи з нанесення знятої ґрунтової маси на малопродуктивні землі здійснюються за бажанням власників або землекористувачів, у тому числі орендарів, цих земельних ділянок за їх рахунок.

З листа Державного агентства земельних ресурсів України від 24.07.2014 року № 01/13-760 вбачається, що для зміни розміру втрат лісогосподарського виробництва необхідно внести зміни до проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та затвердити його відповідно до законодавства (а.с. 207).

29 вересня 2014 року третьою особою у справі без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Державною інспекцією сільського господарства в Рівненській області подано суду письмові пояснення з яких вбачається, що зменшення суми втрат шляхом врахування витрат на проведення суб'єктами господарювання майбутньої рекультивації земель, які повинні проводитись безпосередньо за рахунок фізичних чи юридичних осіб, з ініціативи або вини яких порушено грунтовий покрив, є необгрунтованим.

Відповідач в обгрунтувння своїх заперечень також посилається на приписи ст. 150 Земельного кодексу України і зазначає, що дані ґрунти не відносяться до особливо цінних земель.

Робочим проектом розробки Здовбицького родовища пісків в Здолбунівському районі Рівненської області (а.с. 147-149), а саме розділом 9 «Рекультивація земель порушених розробкою Здовбицького родовища будівельних пісків» визначено порядок та умови здійснення повної рекультивації порушених земель, які наразі перебувають в користуванні ТОВ «Полюс» ЛТД. Однак, вказаний робочий проект судом не береться до уваги у підтвердження заперечень відповідача часткового розміру втрат, оскільки даний проект складено станом на 2008 рік, до затвердження проекту землеустрою, робочий проект не є частиною останнього в якому визначено розмір витрат, що підлягає відшкодуванню відповідачем в сумі 730 256 грн. і крім того в проекті землеустрою визначено, що біологічна рекультивація передбачена після повної розробки родовища.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 ЗК України рекультивація порушених земель - це комплекс організаційних, технічних і біотехнологічних заходів, спрямованих на відновлення ґрунтового покриву, поліпшення стану та продуктивності порушених земель.

За змістом ч. 1 ст. 52 Закону України «Про охорону земель» рекультивації підлягають землі, які зазнали змін у структурі рельєфу, екологічному стані ґрунтів і материнських порід та в гідрологічному режимі внаслідок проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт.

Роботи з рекультивації порушених земель виконують поетапно і поділяють на гірничотехнічну та біологічну рекультивацію.

Посилання відповідача на поетапне освоєння наданої земельної ділянки не знайшло свого підтвердження матеріалами справи.

Враховуючи все вказане вище в сукупності, суд визнає необгунтованим заперечення відповідача про те, що право позивача на звернення до суду про стягнення втрат виникне після повного освоєння Здовбицького родовища пісків.

Згідно п. 4 ч. 2 ст. 69 Бюджетного кодексу України до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів належать, зокрема, кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, що зараховуються у розмірі: 100 відсотків - до бюджетів міст Києва та Севастополя, 25 відсотків - до бюджету Автономної Республіки Крим та обласних бюджетів, 75 відсотків - до бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, 15 відсотків - до районних бюджетів, 60 відсотків - до бюджетів міст районного значення, селищ і сіл.

Враховуючи вказане вище в сукупності, надавши оцінку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки відповідачу для розробки родовища від 2012 року, доказам поданим відповідачем в обгрунтування часткового розміру позовних вимог, враховуючи те, що обов'язок відшкодування втрат і суму, що підлягає компенсації та строки її сплати, є нормативно визначеними, нормативно встановлені втрати є складовою частиною проекту землеустрою, фактичне надання відповідачу земельної ділянки за актом приймання-передачі, суд дійшов висновку про задоволення позову у повному обсязі.

Керуючись статтями 32, 33, 43, 44, 49, 81, 81-1, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Полюс ЛТД" (35700, Рівненська обл., Здолбунівський р-н, м. Здолбунів, вул. Нова, 73, код 23306374) нараховані втрати лісогосподарсього виробництва на загальну суму 730 256 (сімсот тридцять тисяч двісті п'ятдесят шість) грн., які перерахувати на р/р 33215848700181, МФО 833017, одержувач УДКСУ України у Здолбунівському районі, с. Здовбиця, код 21110000, банк одержувача ГУДКСУ у Рівненській області, в тому числі на користь: Рівненської обласної ради (33013, м. Рівне, Майдан Просвіти, 1, код 21085816) - 182 564 (сто вісімдесят дві тисячі п'ятсот шістдесят чотири) грн., на користь Здолбунівської районної ради (35700, м. Здолбунів, вул. Грушевського, 14, код 21086247) 109 538 (сто дев'ять тисяч п'ятсот тридцять вісім) грн. 40 коп., на користь Здовбицької сільської ради (35709, с. Здовбиця, вул. Шосова, 103, код 04385830) 438 153 (чотириста тридцять вісім тисяч сто п'ятдесят три) грн. 60 коп.

3. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Полюс ЛТД" (35700, Рівненська обл., Здолбунівський р-н, м. Здолбунів, вул. Нова, 73, код 23306374) в дохід Державного бюджету України судовий збір у розмірі 14 605 (чотирнадцять тисяч шістсот п'ять) 12 коп.

4. Видати наказ.

Повний текст рішення підписано 10.11.2014 року.

Головуючий суддя Гудзенко Я.О.

судді Андрійчук О.В.

Бережнюк В.В.

Дата ухвалення рішення04.11.2014
Оприлюднено24.11.2014
Номер документу41427280
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —918/910/14

Ухвала від 29.06.2016

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Горплюк А.М.

Ухвала від 17.06.2016

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Горплюк А.М.

Ухвала від 14.10.2014

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудзенко Я.О.

Ухвала від 01.10.2014

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудзенко Я.О.

Ухвала від 27.08.2014

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудзенко Я.О.

Ухвала від 21.08.2014

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудзенко Я.О.

Ухвала від 14.08.2014

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудзенко Я.О.

Ухвала від 29.07.2014

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудзенко Я.О.

Ухвала від 08.07.2014

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудзенко Я.О.

Ухвала від 25.06.2014

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудзенко Я.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні