Постанова
від 07.07.2009 по справі 2а-1726/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

 

7 липня

2009 року о  11 год., 43 хв.  

м. Львів

Львівський

окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В.

секретар

судового засідання Черній Ю.Л.

розглянувши

в судовому засіданні адміністративну справу № 2а-1726/09/1370

за позовом

Приватного

підприємства «Ігромакс» представник - Кушнір Т.В., (довіреність № 09/12-2008

від 09.12.2008 року)

до

Державної

податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова, представник - Карпин

В.П. - (довіреність № 3931/68/10-017 від 12.02.2009 року)

про

скасування

рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 1360 грн.

 

Позивач

приватне підприємство «Ігромакс» звернулося до Львівського окружного

адміністративного суду з адміністративним позовом до ДПІ у Личаківському районі

м. Львова про скасування рішення про застосування штрафних санкцій.

Судом за

клопотанням  відповідача об'єднано для

спільного розгляду адміністративні справи за позовними вимогами позивача до ДПІ

у Личаківському районі м. Львова про скасування рішень про застосування

штрафних (фінансових) санкцій та з врахуванням заяви про уточнення позовних

вимог позивач просить:

1.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0003222380/23643 від

08.10.2008 року, в частині застосування штрафної (фінансової) санкції в сумі

3400,0 грн.

2.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0004172380/28440 від

08.12.2008 року, яким до ПП «Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції

в сумі 3400,0 грн.

3.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0002582380/19563 від

28.08.2008 року, яким до ПП. «Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції

в сумі 1360,0 грн.

4.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0002102380/16614 від

25.07.2008 року, в частині застосування штрафної (фінансової) санкції в сумі

2040,0 грн.

5.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0004502380/30021 від

25.12.2008 року, яким до ПП «Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції

в сумі 2040,0 грн.

6.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0004202380/28688 від

10.12.2008 року, яким до ПП «Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції

в сумі 4760,0 грн.

7.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0000592380/4748 від

23.02.2009 року, яким до ПП «Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції

в сумі 2720,0 грн.

8.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0000512380/4224 від

17.02.2009 року, яким до ПП «Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції

в сумі 1020,0 грн.

9.   Скасувати рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій ДПІ у Личаківському районі м. Львова №0000782380/5898 від

06.03.2009 року, в частині застосування штрафної (фінансової) санкції в сумі

7820,0 грн.

 

Позивач свої

позовні вимоги обґрунтовує тим, що товариство не порушувало вимоги Закону

України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,

громадського харчування та послуг», оскільки зал гральних автоматів обладнаний

касою з реєстратором розрахункових операцій, переведений у фіскальний режим

роботи та належним чином зареєстрований відповідачем. Розрахункові операції

проводяться із застосуванням РРО та роздрукуванням відповідного розрахункового

документа, що підтверджує виконання розрахункової операції.

Представник

позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала, надала суду додаткові

пояснення, просила суд позов задоволити повністю з підстав зазначених в

позовних заявах з врахуванням уточнення позовних вимог.

Позиція

відповідача викладена в запереченнях та доповненні до заперечень на позовну

заяву. Відповідач просить суд відмовити позивачу повністю у задоволенні

позовних вимог, з підстав, що актами перевірки за дотриманням суб'єктами

господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з

регулювання обігу готівки наявності торгових патентів і ліцензій, встановлено

порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових

операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме

проведення розрахункових операцій через гральні автомати, які не зареєстровані

в органах державної податкової служби і не переведені у фіскальний режим

роботи.  

Представник

відповідача в судовому засіданні заперечення на позовні вимоги підтримала,

просила суд в задоволенні позову відмовити повністю.

Заслухавши

пояснення представників сторін, безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно

дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд -    

 

ВСТАНОВИВ:

 

Спірні

правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг», № 265/95-ВР від 06.07.1995 року із змінами і

доповненнями, Постановою Кабінету Міністрів України «Про терміни переведення

суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у

готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових

операцій» від 07.02.2001 року за № 121 із змінами і доповненнями, КАС України.

 10.07.2008 року ДПА у Тернопільській області

проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері

готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності

господарської одиниці гральні автомати з грошовим виграшем, що розташована за

адресою: м. Кременець, вул. Шевченка, 49, та належить ПП «Ігромакс», за

результатами якої складено Акт №015680.

Перевіркою

встановлено, що позивачем здійснюється діяльність у сфері грального бізнесу на

чотирьох гральних автоматах з грошовим виграшем, що не виконують фіскальних

функцій, облік кількості жетонів (кредитів), які використовуються у грі на цих

автоматах, чим порушено п.1 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів

розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»,

Постанову КМУ від 07.02.2001 року  № 121.

25.07.2008

року на підставі акту перевірки, згідно п.1 п.2 ст.17 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» ДПІ у Личаківському районі м. Львова винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0002102380/16614, яким до ПП.

«Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 2340,00 грн.

 

12.08.2008

року ДПІ у Стрийському районі Львівської області проведено перевірку щодо

контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та

безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності господарської

одиниці залу гральних автоматів, що розташована за адресою: м. Стрий, вул.

Олесницького, 1/3, та належить ПП «Ігромакс», за результатами якої складено Акт

№ 032699.

Перевіркою

встановлено надання послуг у сфері грального бізнесу через гральні автомати,

непереведені у фіскальний режим роботи, чим порушено п.1 ст. 3 Закону України

«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,

громадського харчування та послуг».

28.08.2008

року на підставі акту перевірки, згідно п. 2 ст. 17 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» ДПІ у Личаківському районі м. Львова винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій №0002582380/19563, яким до ПП. «Ігромакс»

застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 1360,00 грн.

 

26.09.2008

року ДПІ у Радехівському районі Львівської області проведено перевірку за

дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари

(послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і

ліцензій господарської одиниці зал гральних автоматів, що розташована за

адресою: м. Радехів, вул. Львівська, 1а, та належить ПП «Ігромакс», за

результатами якої складено Акт №009211.

Перевіркою

встановлено, факт застосування при здійсненні розрахункових операцій

нефіскалізованих гральних автоматів, чим порушено Постанову КМУ «Про терміни

переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових

операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів

розрахункових операцій».

На підставі

акту перевірки, згідно п.2 п.4 ст. 17 Закону України «Про застосування

реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування

та послуг» ДПІ у Личаківському районі м. Львова винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій №0003222380/23643 від 08.10.2008

року, яким до ПП «Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі

3550,0 грн.

Зазначене

рішення узгоджувалось Позивачем в адміністративному порядку, шляхом подачі

скарг до органів державної податкової служби різних рівнів. Рішенням ДПІ у м.

Львові про результати розгляду первинної скарги від 18.11.2008 року №

20438/10/25-005/292 скасовано рішення ДПІ у Личаківському районі м. Львова від

08.10.2008 року № 0003222380/23643 в сумі 3400 грн. в зв'язку з відсутністю

посилання в рішенні на пункт і статтю, якими передбачено відповідальність за

встановлене порушення, а в іншій частині рішення ДПІ у Личаківському районі м.

Львова залишено без задоволення та одночасно застосовано суму штрафних

(фінансових) санкцій в розмірі 3400 грн. у відповідності до п. 2 ст. 17 Закону

України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,

громадського харчування та послуг». Таким чином, по одному порушенню податковим

органом винесено два рішення про застосування штрафних(фінансових) в сумі

3550,0 грн. та в сумі 3400 грн.

 

15.12.2008

року  ДПА у Волинській області проведено

перевірку за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків

за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових

патентів і ліцензій господарської одиниці залу гральних автоматів, що

розташована за адресою: с. Павлівка, вул.. Незалежності, 53, та належить ПП

«Ігромакс» , за результатами якої складено Акт №200105.

Перевіркою

встановлено використання гральних автоматів не зареєстрованих, не опломбованих

та не переведених у фіскальний режим роботи.

25.12.2008

року на підставі акту перевірки, з гідно п.2 ст.17 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» ДПІ у Личаківському районі м. Львова винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій №0004502380/30021, яким до ПП

«Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 2940,0 грн.

 

22.11.2008

року  ДПА в Хмельницькій області

проведено перевірку за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення

розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності

торгових патентів і ліцензій господарської одиниці залу гральних автоматів, що

розташована за адресою: м. Полонне вул. Л.Українки, 141а, та належить ПП

«Ігромакс» , за результатами якої складено Акт №001947.

Перевіркою

встановлено проведення розрахункових операцій через незареєстровані,

неопломбовані у встановленому та непереведені у фіскальний режим роботи гральні

автомати.

10.12.2008

року на підставі акту перевірки, з гідно п. 2 ст. 17 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» ДПІ у Личаківському районі м. Львова винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій №0004202380/28688, яким до ПП

«Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 4760,0 грн.

 

05.02.2009

року  ДПА у Тернопільській області

проведено перевірку за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення

розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності

торгових патентів і ліцензій господарської одиниці залу гральних автоматів, що

розташована за адресою: м. Кременець, вул. Шевченка, 36, та належить ПП

«Ігромакс» , за результатами якої складено Акт №000500.

Перевіркою

встановлено, що ПП. «Ігромакс» здійснюється діяльність у сфері грального

бізнесу на трьох гральних автоматах з грошовим виграшем, що не виконують

фіскальних функцій, облік кількості жетонів, а саме, розрахункову операцію на

повну суму наданої послуги не проведено через зареєстрований у встановленому

порядку та переведений у фіскальний режим роботи РРО.

17.02.2009

року на підставі акту перевірки, з гідно п. 2 ст. 17 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» ДПІ у Личаківському районі м. Львова винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій №0000512380/4224, яким до ПП

«Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 1020,0 грн.

 

26.02.2009

року  ДПІ у м. Червонограді Львівської

області проведено перевірку за дотриманням суб'єктами господарювання порядку

проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки,

наявності торгових патентів і ліцензій господарської одиниці залу гральних

автоматів, що розташована за адресою: м. Червоноград, вул. В.Стуса, 17а, та

належить ПП «Ігромакс» , за результатами якої складено Акт №004096 .

Перевіркою

встановлено, що в залі гральних автоматів знаходиться 22 (двадцять два)

гральних автомати і одна електронна рулетка. Всі гральні автомати підключені до

електромережі та знаходяться в робочому стані. Наявні гральні автомати та

електронна рулетка не зареєстровані в ДПІ у Личаківському районі м. Львова та

не переведені у фіскальний режим роботи.

06.03.2009

року на підставі акту перевірки, з гідно п. 2, п. 4 ст. 17 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» ДПІ у Личаківському районі м. Львова винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій №0000782380/5898, яким до ПП

«Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 8160,0 грн.

 

11.02.2009

року  ДПА у Закарпатській області

проведено перевірку господарської одиниці залу гральних автоматів, що

розташована за адресою: м. Ужгород, вул.. Л. Толстого, 42, та належить ПП

«Ігромакс» , за результатами якої складено Акт №000029.  

Перевіркою

встановлено, що 9 (дев'ять) гральних автоматів (вісім в робочому стані) з

грошовим виграшем, приводяться в дію за допомогою ключа, не переведені у

фіскальний режим роботи, не зареєстровані в податкових органах.

23.02.2009

року на підставі акту перевірки, з гідно п.2 ст. 17 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» ДПІ у Личаківському районі м. Львова винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій №0000592380/4748, яким до ПП

«Ігромакс» застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 2720,0 грн.

 

Згідно ст. 1

Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг», реєстратори розрахункових

операцій застосовуються юридичними особами, які здійснюють операції з

розрахунків в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням

платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні

послуг) у сфері торгівлі та послуг.  

Встановлення

норм щодо застосування або незастосування реєстраторів розрахункових операцій в

інших законах не допускається.

Згідно ст. 2

цього ж Закону,

- реєстратор

розрахункових операцій - пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому

реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових

операцій при продажу товарів (наданні послуг) та/або реєстрації кількості

проданих товарів (наданих послуг). До реєстраторів розрахункових операцій

відносяться: електронний контрольно-касовий апарат, електронний

контрольно-касовий реєстратор, комп'ютерно-касова система, електронний

таксометр, автомат з продажу товарів (послуг).

-

розрахункова операція - приймання від покупця готівкових коштів, платіжних

карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг),

видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу).

- автомат з

продажу товарів (послуг) - реєстратор розрахункових операцій, який в

автоматичному режимі здійснює видачу (надання) за готівкові кошти або із

застосуванням платіжних карток, жетонів тощо товарів (послуг) і забезпечує

відповідний облік їх кількості та вартості.

Згідно ст. 3

цього ж Закону, суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють

розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із

застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу

товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

зобов'язані:

1) проводити

розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через

зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний

режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних

розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій,

або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у

встановленому порядку розрахункових книжок;

2) видавати

особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від

неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної

операції.

Згідно

Постанови Кабінету Міністрів України «Про терміни переведення суб'єктів

підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та

безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій»,

встановлено терміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік

розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням

реєстраторів розрахункових операцій, а саме з використанням гральних автоматів

до 31.12.2006 року.

Міністерству

економіки забезпечити до 1 липня 2001 року розроблення технічних вимог до

автоматів з продажу товарів (послуг) у межах видатків, передбачених йому у

Державному бюджеті України на 2001 рік для прикладних наукових та науково-технічних

розробок з пріоритетних напрямів.  

Міністерству

промислової політики забезпечити до 1 лютого 2003 року організацію розроблення

автоматів з продажу товарів (послуг), які відповідатимуть зазначеним вимогам, а

також запам'ятовуючих пристроїв (фіскальної пам'яті) для оснащення автоматів,

що вже діють.

Доказів

того, що на час перевірки відповідачем позивача, прийняття спірного рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій, розгляду справи в суді та прийняття

постанови, Міністерством промислової політики України виконані вищевказані

вимоги постанови КМ України «Про терміни переведення суб'єктів підприємницької

діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі

із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій», відповідачем не

надано.  

Згідно п. 2

ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у

сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», за порушення вимог цього ж

Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові

операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної

податкової служби України застосовуються фінансові санкції у розмірі двадцять

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі застосування при

здійсненні розрахункових операцій непереведеного у фіскальний режим роботи,

незареєстрованого, неопломбованого або опломбованого з порушенням встановленого

порядку реєстратора розрахункових операцій.

Таким чином,

позовні вимоги позивача про скасування рішень ДПІ у Личаківському районі м.

Львова про застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій, а саме

№0003222380/23643 від 08.10.2008 року, в частині застосування штрафної

(фінансової) санкції в сумі 3400,0 грн., №0004172380/28440 від 08.12.2008 року,

яким застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 3400,0 грн.,

№0002582380/19563 від 28.08.2008 року, яким застосовано штрафні (фінансові)

санкції в сумі 1360,0 грн., №0002102380/16614 від 25.07.2008 року, в частині

застосування штрафної (фінансової) санкції в сумі 2040,0 грн.,

№0004502380/30021 від 25.12.2008 року, яким застосовано штрафні (фінансові)

санкції в сумі 2040,0 грн., №0004202380/28688 від 10.12.2008 року, яким

застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 4760,0 грн., №0000592380/4748

від 23.02.2009 року, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 2720,0

грн., №0000512380/4224 від 17.02.2009 року, яким застосовано штрафні

(фінансові) санкції в сумі 1020,0 грн., №0000782380/5898 від 06.03.2009 року, в

частині застосування штрафної (фінансової) санкції в сумі 7820,0 грн.,

підлягають задоволенню, оскільки позивачем, здійснюється діяльність із

застосуванням при здійсненні розрахункових операцій переведеного у фіскальний

режим роботи, зареєстрованого, опломбованого у встановленому порядку реєстратора

розрахункових операцій. Відповідачем доказів того, що у строки, встановлені

Постановою Кабінету Міністрів України «Про терміни переведення суб'єктів

підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та

безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій»,

тобто, до 31.12.2006 року Міністерством економіки розроблено до 01.07.2001 року

технічні вимоги до автоматів з продажу товарів (послуг), а Міністерством

промислової політики розроблено до 01.02.2003 року автомати з продажу товарів

(послуг), які відповідатимуть зазначеним вимогам, а також запам'ятовуючих

пристроїв (фіскальної пам'яті) для оснащення автоматів, не подано. Притому, що

після зазначених дат позивачем отримано необхідні ліцензії - Міністерства

фінансів України та Львівської обласної державної адміністрації, отримано

сертифікати відповідності на ігрові автомати, придбано торгові патенти на право

здійснення діяльності з надання послуг у сфері грального бізнесу.    

Судом не

враховується заперечення відповідача в частині не застосування позивачем

спеціалізованої електронної комп'ютерно-касової системи для залів ігрових

автоматів «Фіскал».

Така система

згідно наказу ДПА України від 01.07.2008 року за N 430 «Про затвердження

Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій у новій редакції» є в

Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій.

Однак

вказаний наказ втратив чинність згідно з наказом Державної податкової

адміністрації України від 10.09.2008 року за N 581, згідно якого ця ж система є

в Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій.

Наказ

Державної податкової адміністрації України від 10.09.2008 року за N 581 також

втратив чинність згідно з наказом Державної податкової адміністрації України

від 21.01.2009 року за N 7, згідно якого ця ж система є в Державному реєстрі

реєстраторів розрахункових операцій.

Строк

первинної реєстрації в органах державної податкової служби системи «Фіскал»,

вказаної у всіх вищевказаних наказах ДПА України, встановлений до 24.10.2011

року.

Згідно Положення

про «Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій», затвердженого

постановою Кабінету Міністрів України від 29.08. 2002 року за N 1315 (у

редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.12.2006 року N 1773) строк

первинної реєстрації моделі - граничний строк, до закінчення якого дозволяється

реєструвати в органах державної податкової служби конкретні моделі, що раніше

не були зареєстровані, який визначається згідно із строком дії сертифіката

відповідності моделі з конкретною версією внутрішнього програмного

забезпечення.

Відтак на

час винесення спірних рішень відповідачем у позивача не було обов'язку

застосування спеціалізованої електронної комп'ютерно-касової системи «Фіскал»

для залів ігрових автоматів.

Крім цього,

гральні автомати позивача не обладнані купюроприймачами, гральні автомати не

можуть самостійно видавати розрахункові документи, право на гру відбувається

без національної валюти, гра здійснюється без участі обслуговуючого персоналу.

Приймання ставок і видача виграшу здійснюються у вигляді електронного кредиту.

Згідно ст.

12 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг», на території України у сферах,

визначених цим же Законом, дозволяється реалізовувати та застосовувати лише ті

реєстратори розрахункових операцій вітчизняного та іноземного виробництва, які

включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій та

конструкція і програмне забезпечення яких відповідає конструкторсько-технологічній

та програмній документації виробника.

Таким чином,

в діях позивача наявна об'єктивна сторона правопорушення, за яке органом

державної податкової служби безпідставно застосовано штрафну (фінансову)

санкцію.

Вказана

позиція суду по суті узгоджується із позицією ВАС України, викладеною в ухвалах

від 22.01.2009 року по справі № 12303/07, від 29.01.2009 року по справі                         № 21995/07.

Керуючись

ст.ст. 69, 70, 159-163, 167 КАС України, суд -

 

П

Р И Й Н Я В:

 

1.

Адміністративний позов задоволити повністю.

2. Скасувати

рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі м. Львова

№0003222380/23643 від 08.10.2008 року, в частині     застосування штрафної (фінансової) санкції

в сумі 3400,0 грн.

  

    Скасувати рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі м. Львова

№0004172380/28440 від 08.12.2008 року, яким до     ПП «Ігромакс» застосовано штрафні

(фінансові) санкції в сумі 3400,0 грн.

       Скасувати рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі м. Львова

№0002582380/19563 від 28.08.2008 року, яким до     ПП. «Ігромакс» застосовано штрафні

(фінансові) санкції в сумі 1360,0 грн.

       Скасувати рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі м. Львова

№0002102380/16614 від 25.07.2008 року, в частині     застосування штрафної (фінансової) санкції

в сумі 2040,0 грн.

       Скасувати рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі м. Львова

№0004502380/30021 від 25.12.2008 року, яким до     ПП «Ігромакс» застосовано штрафні

(фінансові) санкції в сумі 2040,0 грн.

       Скасувати рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі м. Львова

№0004202380/28688 від 10.12.2008 року, яким до     ПП «Ігромакс» застосовано штрафні

(фінансові) санкції в сумі 4760,0 грн.

       Скасувати рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі  м. Львова №0000592380/4748 від

23.02.2009  року, яким до ПП «Ігромакс»

застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 2720,0 грн.

 Скасувати рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі  м. Львова №0000512380/4224 від

17.02.2009  року, яким до ПП «Ігромакс»

застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 1020,0 грн.

 Скасувати рішення  про застосування штрафних  (фінансових) санкцій ДПІ у     Личаківському районі м. Львова

№0000782380/5898 від 06.03.2009 року, в частині     застосування штрафної (фінансової) санкції

в сумі 7820,0 грн.  

 3. Стягнути з Державного бюджету України на

користь Приватного підприємства "Ігромакс" (ЄДРПОУ 33562995, м.

Львів, вул.. Пасічня, 59-А/8) 23,80 грн. судового збору.

 4. Постанова набирає законної сили після

закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого ст.

186 КАС України, якщо таку заяву не було подано.

    Якщо було подано заяву про апеляційне

оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186

КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У

разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає

законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо

строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду

не набрала законної сили.

 5. Сторони та інші особи, які беруть участь у

справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання

про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в

апеляційному порядку постанову суду першої інстанції повністю або частково в

порядку і строки встановлені ст. 186 КАС України:

Про

апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява.

Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції

викладаються в апеляційній скарзі.

Заява

про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного

суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване

судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її

подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява

про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом

десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному

обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом

двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна

скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про

апеляційне оскарження.

 

 

Суддя                                                                                                 Гавдик З.В.

 

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2009
Оприлюднено29.07.2009
Номер документу4146824
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1726/09/1370

Ухвала від 23.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 14.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.04.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Багрій В.М.

Постанова від 07.07.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик З.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні