Ухвала
від 20.11.2014 по справі 815/6506/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 815/6506/14

У Х В А Л А

20 листопада 2014 року

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Стеценко О.О., вивчивши матеріали адміністративного позову Приватного підприємства «Імакс-ВМВ» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки; визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємство «Імакс-ВМВ» з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області № 97/22-214/33866010 від 17.10.2014 року; визнання недійсним та скасування податкового повідомлення рішення ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області № 0003162202 від 29.10.2014 року.

Відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви, з'ясовує, чи належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства і чи підсудна позовна заява даному адміністративному суду.

У відповідності з ч. 1 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму. При цьому, згідно з п. 1 ч. 2 ст. 17 цього Кодексу юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Нормативно-правовий акт - це виданий суб'єктом владних повноважень документ, який встановлює, змінює чи припиняє дію обов'язкових правил поведінки, обмежених в часі, просторі та за колом осіб, та призначений для неодноразового застосування.

Правовий акт індивідуальної дії - виданий суб'єктом владних повноважень документ, прийнятий з метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов'язкових правил поведінки та стосується прав і обов'язків чітко визначеного суб'єкта, якому він адресований.

Обов'язковою ознакою нормативно-правового акта чи правового акта індивідуальної дії є створення юридичних наслідків у формі прав, обов'язків, їх зміни чи припинення.

Під актом перевірки розуміється службовий документ, який стверджує факт проведення невиїзної документальної або виїзної планової чи позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єкта підприємницької діяльності і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства суб'єктами господарювання.

Отже, акт перевірки та викладені у ньому факти, висновки не можна розглядати як рішення суб'єкта владних повноважень, що породжує для платника податків певні правові наслідки, регулює ті чи інші відносини і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин.

Акт є виключно носієм доказової інформації про виявлені податковим органом порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків, обов'язковим документом, на підставі якого приймається відповідне рішення контролюючого органу.

Контролюючий орган зобов'язаний скласти за результатами перевірки акт та не позбавлений права викладати в акті перевірки власні суб'єктивні висновки щодо зафіксованих обставин, та в подальшому, у разі виникнення спору щодо рішень, які приймаються на підставі такого акту, обґрунтовувати ними власну позицію щодо наявності певних допущених платником податків порушень.

Оцінка акту перевірки, в тому числі і оцінка дій посадових осіб податкового органу щодо його складання, викладення у ньому висновків перевірки, а також щодо самих висновків перевірки, надається уповноваженими законом органами влади при вирішенні спору щодо оскарження рішення, прийнятого на підставі такого акту.

Виходячи з викладеного, висновки акта перевірки та дії посадових осіб контролюючого органу щодо їх складання не створюють правових наслідків у вигляді зміни чи припинення будь-яких прав суб'єкта господарювання, перевірка якого проводилася, а тому не порушують права суб'єктів, щодо яких вони складені.

У даному випадку, лише відповідні рішення контролюючого органу, прийняті на підставі акта перевірки, є тими правовими актами індивідуальної дії, що можуть зачіпати права та інтереси суб'єктів спірних правовідносин.

Таким чином, акт про результати перевірки відповідача та висновки визначені в ньому не є правовим актом індивідуальної дії та, відповідно, не може бути оскарженим в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України.

За таких обставин, суддя вважає, що до зазначеної вимоги підлягають застосуванню приписи п. 1 ч.1 ст.109 КАС України, яким передбачено, що суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Враховуюче викладене, приймаючи до уваги, що позивач звернувся до суду з позовними вимогами до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області № 97/22-214/33866010 від 17.10.2014 року, суддя доходить до висновку, що у відкритті провадження в адміністративній справі в зазначеній частині позивних вимог слід відмовити.

В частині позовних вимог Приватного підприємства «Імакс-ВМВ» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення рішення ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області № 0003162202 від 29.10.2014 року, справа підсудна Одеському окружному адміністративному суду.

В даній частині позов подано і оформлено відповідно до вимог статті 106 КАС України. Передбачені ст. 109 КАС України підстави для відмови у відкритті провадження по справі в даній частині позовних вимог не встановлені.

Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 107 КАС України відповідач - суб'єкт владних повноважень зобов'язаний у визначний судом строк у разі заперечення проти позову надати всі матеріали, що були або мало бути взяти ним до уваги при прийнятті рішення, вчинення дії, допущенні бездіяльності, з приводу яких подано позов.

На підставі викладеного, з метою з'ясування можливості врегулювання спору до судового розгляду справи та забезпечення всебічного та об'єктивного вирішення справи протягом розумного строку, керуючись статей 5, 6, 71, 106, 107, 110 КАС України, суддя,-

У Х В А Л И В:

Відмовити у відкритті провадження за адміністративним позовом Приватного підприємства «Імакс-ВМВ» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області № 97/22-214/33866010 від 17.10.2014 року.

Відкрити провадження по справі за адміністративним позовом Приватного підприємства «Імакс-ВМВ» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення рішення ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області № 0003162202 від 29.10.2014 року.

Розпочати підготовку справи до судового розгляду.

Направити Відповідачу копію ухвали та запропонувати у строк до 03 грудня 2014 року подати в письмовому виді, нормативно та документально обґрунтовані заперечення проти позову з посланням на конкретні норми права та документальні докази; доручення на представника та документи які посвідчують особу.

Витребувати з ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області належним чином завірені копії документів, які стали підставою для проведення документальної виїзної перевірки ПП «Імакс-ВМВ» та винесення податкового повідомлення-рішення № 0003162202 від 29.10.2014 року.

Зобов'язати відповідача надати Одеському окружному адміністративному суду у строк до 03 грудня 2014 року зазначені копії документів.

Закінчити підготовче провадження по справі та призначити справу за адміністративним позовом Приватного підприємства «Імакс-ВМВ» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення рішення ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області № 0003162202 від 29.10.2014 року, до судового розгляду на 03 грудня 2014 року о 12:00 год. в приміщенні суду за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, буд. 14, зал судових засідань (2 поверх).

Про час і місце судового засідання повідомити сторони у справі

Справа розглядатиметься одноособово суддею Стеценко О.О.

Ухвала суду в частині відкриття провадження по справі оскарженню не підлягає.

Ухвалу суду в частині відмови у відкритті провадження може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня її отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Стеценко О.О.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2014
Оприлюднено26.11.2014
Номер документу41479580
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6506/14

Ухвала від 14.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 23.06.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 14.05.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 14.05.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Постанова від 24.04.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 10.03.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 17.12.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 03.12.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 20.11.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні