Постанова
від 24.11.2014 по справі 826/5579/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М    У К Р А Ї Н И місто Київ 24 листопада 2014 року                   14:30                        справа №826/5579/14 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., за участю секретаря Калужського Д.О., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю “Алькона Плюс” доДержавної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві провизнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії ОБСТАВИНИ СПРАВИ: Товариство з обмеженою відповідальністю “Алькона Плюс” (далі по тексту – позивач, ТОВ  “Алькона Плюс”) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві (далі по тексту – відповідач, ДПІ у Печерському районі), в якому просить: 1) визнати протиправними дії відповідача по внесенню змін в систему “Податковий блок” в частині податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість ТОВ “Алькона Плюс” за грудень 2012 року, квітень-вересень (включно) 2013 року, які здійснені на підставі наступних актів: акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 20 вересня 2013 року №1220/26-55-22-07/38149463 з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ “Укрпросторг” (код ЄДРПОУ 38347590) за грудень 2012 року, квітень 2013 року та ПП “Прайм-М” (код ЄДРПОУ 34161267) за квітень 2013 року; акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 05 вересня 2013 року №1017/26-55-22-07/38149463 з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах з ПП “Вінтекс” (код ЄДРПОУ 38149463); акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 23 вересня 2013 року №1325/26-55-22-01/38149463 з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.06.2013 року по 31.07.2013; акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 04 листопада 2013 року №2109/26-55-22-01/38149463 з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.08.2013 року по 30.08.2013 року; акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 06 грудня 2013 року №2828/26-55-22-01/38149463 щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.09.2013 року по 30.09.2013 року; 2) зобов'язати відповідача відновити в системі “Податковий блок” дані податкової звітності позивача, шляхом внесення показників, зазначених у податкових деклараціях з ПДВ за грудень 2012 року, квітень-вересень (включно) 2013 року; 3)  зобов'язати відповідача подати суду звіт про виконання рішення суду. Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 травня 2014 року в адміністративній справі №826/5579/14, яку залишено без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 29  липня 2014 року, у задоволенні позову відмовлено повністю. Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 25 вересня 2014 року №К/800/45098/14 постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 травня 2014 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2014 року скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції. Автоматизованою системою документообігу Окружного адміністративного суду міста Києва адміністративну справу передано на розгляд судді Кузьменку В.А. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 жовтня 2014  року адміністративну справу №826/5579/14 прийнято до провадження та призначено справу до судового розгляду. В судовому засіданні 10 листопада 2014 року представник позивача позовні вимоги підтримав, представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечив; сторонами заявлено спільне клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження. Відповідно до частини четвертої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами. Враховуючи викладене, суд ухвалив здійснити розгляд справи у порядку письмового провадження. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, - В С Т А Н О В И В: ДПІ у Печерському районі здійснено: заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах з ПП “Вінтекс” за травень 2013 року, за результатами яких складено акт від 05 вересня 2013 року №1017/26-55-22-07/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463) з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах з ПП “Вінтекс” (код за ЄДРПОУ 38149463) за травень 2013 року” (далі по тексту – Акт про неможливість проведення зустрічної звірки 1); заходи з метою проведення зустрічної звірки з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ “Укрпросторг” за грудень 2012 року, квітень 2013 року та ПП “Прайм-М” за квітень 2013 року, за результатами яких складено акт від 20 вересня 2013  року №1220/26-55-22-07/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463), з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ  “Укрпросторг” (код ЄДРПОУ 38347590) за грудень 2012 року, квітень 2013 року та ПП  “Прайм-М” (код ЄДРПОУ 34161267) за квітень 2013 року” (далі по тексту – Акт про неможливість проведення зустрічної звірки 2); заходи з метою проведення зустрічної звірки з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 червня 2013 року по 31 липня 2013 року, за результатами яких складено акт від 23  вересня 2013  року №1325/26-55-22-01/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463), з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.06.2013  року по 31.07.2013  року ” (далі по тексту – Акт про неможливість проведення зустрічної звірки 3); заходи з метою проведення зустрічної звірки з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 вересня 2013 року по 31 вересня 2013 року, за результатами яких складено акт від 06 грудня 2013  року №2828/26-55-22-01/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463), з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.09.2013  року по 31.09.2013  року” (далі по тексту – Акт про неможливість проведення зустрічної звірки 4); заходи з метою проведення зустрічної звірки з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 серпня 2013 року по 30 серпня 2013 року, за результатами яких складено акт від 06 грудня 2013  року №2828/26-55-22-01/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463), з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.08.2013  року по 30.08.2013  року” (далі по тексту – Акт про неможливість проведення зустрічної звірки 5). Позивач вважає протиправними дії ДПІ у Печерському районі щодо внесення змін в систему “Податковий блок”, оскільки вони вчинені всупереч вимогам чинного законодавства. Відповідач проти адміністративного позову заперечив з підстав правомірності своїх дій та відсутності у позивача порушеного права. Окружний адміністративний суд міста Києва, виходячи зі змісту пред'явлених позовних вимог, звертає увагу на наступне. Як свідчать обставини справи, інформацію про акти про неможливість проведення зустрічної звірки перевірки відповідач вніс до інтегрованої автоматизованої інформаційної системи “Податковий блок” (далі по тексту – АІС “Податковий блок”). Згідно з інформаційним повідомленням на офіційному порталі Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/modernizatsiya-dps-ukraini/povidomlenia_/2013-rik-/88461.html), систему “Податковий блок” введено в експлуатацію в органах податкової служби з 01 січня 2013 року згідно наказу Державної податкової служби України від 24  грудня 2012 року №1197. Згідно пункту 46.1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у  тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою. Відповідно до пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію; дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках; згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган; рішенням суду, що набрало законної сили, особу визнано винною в ухиленні від сплати податків; дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом; результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов'язань, визначених платником податків у митних деклараціях. З аналізу зазначених правових норм вбачається, що сума грошового зобов'язання, яка зазначається у податковій декларації визначається платником податків самостійно, крім випадків, встановлених статтею 54 Податкового кодексу України. Як свідчить форма податкової декларації з податку на додану вартість, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 13 листопада 2013 року №678, у рядку 10  платник податків зазначає обсяги придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) з податком на додану вартість на митній території України товарів/послуг та необоротних активів з метою їх використання виключно у межах господарської діяльності платника податку для здійснення операцій; при заповненні рядка 10 платник податку подає також додаток 5 до декларації – “Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)”, який містить, зокрема інформацію про операції з придбання з податком на додану вартість, які надають право формування податкового кредиту, в розрізі кожного контрагента. Матеріали справи свідчать, що за перевірений період ТОВ  “Алькона Плюс” подавало до ДПІ у Печерському районі податкові декларації з податку на додану вартість, в яких декларувало відповідні показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість, а саме: за грудень 2012 року позивачем задекларовано податкові зобов'язання на рівні 341  254,00 грн. та податковий кредит – 339  409,00 грн.; за травень 2013 року позивачем задекларовано податкові зобов'язання на рівні 1  656  486,00 грн. та податковий кредит – 1  653  010,00 грн.; за червень 2013 року позивачем задекларовано податкові зобов'язання на рівні 1  019  862,00 грн. та податковий кредит – 1  015  863,00 грн.; за липень 2013 року позивачем задекларовано податкові зобов'язання на рівні 1  233  635,00 грн. та податковий кредит – 1  232  986,00 грн.; за серпень 2013 року позивачем задекларовано податкові зобов'язання на рівні 882  721,00 грн. та податковий кредит – 878  823,00 грн.; за вересень 2013 року позивачем задекларовано податкові зобов'язання на рівні 1  844  929,00 грн. та податковий кредит – 1  838  841,00 грн. Зокрема, згідно додатків 5 до вказаних податкових декларації – “Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)” по контрагенту ТОВ “ТД “Гомельскло-Україна” (податковий номер 369588626500) за квітень 2013 року задекларовано податковий кредит у розмірі 137  027,00 грн.; по контрагенту ТОВ “Айті-Марк” за травень 2013 року задекларовано податковий кредит у розмірі 58,67 грн. Суд встановив, що задекларована сума податкового кредиту по відносинам із контрагентами ТОВ “ТД “Гомельскло-Україна” та ТОВ “Айті-Марк” за перевірений період становить 0; крім того, відповідачем зазначено про відхилення задекларованих позивачем сум податкових зобов'язань по відносинам позивача із покупцями; тобто, дані, внесені відповідачем до АІС “Податковий блок” на підставі Актів про неможливість проведення зустрічної звірки, відрізняються від показників податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ  “Алькона Плюс” за перевірений період. Наведене, на думку суду, фактично свідчить, що відповідач змінив дані, задекларовані ТОВ  “Алькона Плюс” у податкових деклараціях з податку на додану вартість за перевірений період, та у додатку 5 “Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)”, що суперечить загальним засадам оподаткування та нормам Податкового кодексу України. ДПІ у Печерському районі, як контролюючий орган, може змінити задекларовані платником податків дані податкової звітності лише шляхом визначення суми грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, у випадках, передбачених пунктом 54.3 статті 54  Податкового кодексу України. З урахуванням того, що висновки Актів про неможливість проведення зустрічної звірки не можуть бути підставою для внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість, та, оскільки в АІС  “Податковий блок” підлягають відображенню виключно задекларовані платником податку у податкових деклараціях показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість, суд приходить до висновку, що ДПІ у Печерському районі зобов'язана відновити в АІС “Податковий блок” інформацію про задекларовані ТОВ  “Алькона Плюс” показники у податкових деклараціях з податку на додану вартість за перевірений період. Таким чином позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню. Суд не приймає до уваги посилання відповідача на постанови Окружного адміністративного суду міста Києва в адміністративних справах №826/20541/13-а та №826/19321/13-а, як на факт існування рішення з аналогічного спору, оскільки предмет спору у вказаних справах та предмет спору даної адміністративної справи відрізняються, а саме, предметом оскарження в межах адміністративних справ №826/20541/13-а та №826/19321/13-а є дії податкового органу щодо проведення зустрічних звірок, складання відповідних актів, а також питання щодо зобов'язання вилучити з інформаційних баз даних органів доходів і зборів інформацію про результати проведення зустрічних звірок, у свою чергу, в межах даного адміністративного спору оскаржуються дії ДПІ у Печерському районі щодо внесення змін в систему “Податковий блок” та зобов'язання відновити дані податкової звітності позивача. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням  повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідачем не доведено правомірність дій по внесенню змін в систему “Податковий блок” у відповідності до вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною третьою статті 2  Кодексу адміністративного судочинства України, однак, виходячи з формулювання позовних вимог та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов ТОВ  “Алькона Плюс” підлягає задоволенню. Відповідно до частини першої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа). Стосовно позовних вимог позивача про зобов'язання відповідача надати звіт про виконання судового рішення, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до пункту 4  частини першої 163 Кодексу адміністративного судочинства України встановлений судом строк для подання суб'єктом владних повноважень - відповідачем до суду звіту про виконання постанови, якщо вона вимагає вчинення певних дій (перебіг цього строку починається з дня набрання постановою законної сили або після одержання її копії, якщо постанова виконується негайно), є складовою резолютивної частини постанови. Оскільки дана постанова вимагає від ДПІ у Печерському районі вчинення певних дій, суд вважає за можливе встановити для суб'єкта владних повноважень-відповідача строк для подання звіту про виконання вказаної постанови у п'ять днів з дня набрання нею законної сили. Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - П О С Т А Н О В И В: 1.  Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю “Алькона Плюс” задовольнити повністю. 2. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві щодо внесення змін в автоматизовану інформаційну систему “Податковий блок” показників податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість, задекларованих Товариством з обмеженою відповідальністю “Алькона Плюс” у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період – грудень 2012 року, квітень-вересень 2013 року, які здійснені на підставі наступних актів: акт від 05 вересня 2013 року №1017/26-55-22-07/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463) з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах з ПП “Вінтекс” (код за ЄДРПОУ 38149463) за травень 2013 року”, акт від 20 вересня 2013  року №1220/26-55-22-07/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463), з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ  “Укрпросторг” (код ЄДРПОУ 38347590) за грудень 2012 року, квітень 2013 року та ПП  “Прайм-М” (код ЄДРПОУ 34161267) за квітень 2013 року”, акт від 23  вересня 2013  року №1325/26-55-22-01/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463), з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.06.2013  року по 31.07.2013  року”, акт від 06 грудня 2013  року №2828/26-55-22-01/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463), з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.09.2013  року по 31.09.2013  року”, акт від 06 грудня 2013  року №2828/26-55-22-01/38149463 “Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ  “Алькона Плюс” (код за ЄДРПОУ 38149463), з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинах із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.08.2013  року по 30.08.2013  року”. 3.  Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві відновити в інформаційній системі “Податковий блок” показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість, задекларовані Товариством з обмеженою відповідальністю “Алькона Плюс” у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період - грудень 2012 року, квітень-вересень 2013 року. 7.  Присудити з Державного бюджету України на користь Товариством з обмеженою відповідальністю “Алькона Плюс” понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 73,08  грн. (сімдесят три гривні вісім копійок). 8.  Встановити Державній податковій інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві строк у п'ять днів з дня набрання постановою законної сили для подання звіту про виконання постанови. 9.  Попередити Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві про можливість застосування заходів, передбачених частиною другою статті 267 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Суддя                                                                                                               В.А. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.11.2014
Оприлюднено28.11.2014
Номер документу41558425
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5579/14

Ухвала від 18.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 02.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 12.02.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 23.01.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Постанова від 24.11.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 25.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 19.08.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 29.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мамчур Я.С

Ухвала від 29.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мамчур Я.С

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні