2-а-8636/11
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 лютого 2012 року Ворошиловський районний суд м. Донецька в складі:
головуючого -судді Алтухової О.С.,
при секретарі -Щукіній О.В.,
за участю представника відповідача ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Донецьку адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Аркадія»до Донецької міської ради, 3-тя особа: Управління держкомзему у місті Донецьку Донецької області, про визнання недійсним рішення про відмову в погодженні проекту землеустрою,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аркадія»звернулося з позовною заявою до Донецької міської ради, 3-тя особа: Управління держкомзему у місті Донецьку Донецької області, про визнання недійсним рішення про відмову в погодженні проекту землеустрою, посилаючись на наступні обставини.
Розпорядженням Донецького міського голови від 26.08.2004 року №767 Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»було погоджено місце розташування будівлі магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм на земельній ділянці орієнтовною площею 0,0378 га по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі та надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, який розроблено і у встановленому законом порядку погоджено та у березні 2010 року подано на розгляд до Донецької міської ради для прийняття відповідного рішення.
Разом з тим, згідно з листом за підписом заступника міського голови від «01»квітня 201 0 р. №01/12-1207 Позивачу відмовлено в дозволі на розробку Проекту землеустрою щодо відведення Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) орієнтовною площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі з тих підстав, що згідно чинної редакції статті 124 Земельного кодексу України надання земельних ділянок в оренду здійснюється за результатами проведення земельних торгів.
Проте погодитися з таким рішенням неможливо, так як воно не відповідає чинному законодавству України, порушує право Позивача на одержання земельної ділянки із земель державної і комунальної власності. Зокрема, незаконність і необґрунтованість рішення підтверджуються наступним:
«01»вересня 2003 року Позивач звернувся до Донецького міського голови з клопотанням про надання земельної ділянки для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі м. Донецька.
Отже, на момент звернення Позивача з даним клопотанням і до прийняття Донецьким міським головою розпорядження від 26.08.2004 року №767, діючим законодавством був передбачений наступний порядок передачі земельних ділянок в оренду юридичним особам.
Отже, згідно Порядку вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2004 р. №427, на підставі листа Виконкому Донецької міської ради від 23.02.2004 р. №01/13-937, висновками Головного управління МНС України в Донецькій області від 23.03.2004 р. №404, Управління ДАІ ГУ МВС України в Донецькій області від 01.04.2004 р..№9/449-дн, Донецької міської санітарно-епідеміологічної станції від 27.04.2004 р. №250/07 та Відділу охорони пам'яток культурної спадщини від 13.04.2004 р. №2068, погоджено місце розташування магазину продовольчих товарів з закусочною на земельній ділянці орієнтовною площею 0,0378 га по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі.
З урахуванням зазначених висновків, а також висновків Пролетарської районної в м. Донецьку ради, Центрально - Донецької регіональної екологічної інспекції, Постійно діючою комісією з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів Донецької міської ради погоджено Акт вибору земельної ділянки орієнтовною площею 0,0378 га для проектування і розміщення магазину продовольчих товарів з закусочною по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі.
Після чого, клопотання про надання земельної ділянки та наведені матеріали про погодження місця розташування магазину продовольчих товарів з закусочною були направлені до Донецької міської ради та за результатами його розгляду Донецьким міським головою 26.08.2004 року прийняте рішення №767, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»погоджено місце розташування будівлі магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм на земельній ділянці орієнтовною площею 0,0378 га по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі та надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Отже, розроблений на підставі Розпорядження міського голови від 26.08.2004 року №767 Проект землеустрою щодо відведення Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) орієнтовною площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі погоджено: Донецькою міською санітарно-епідеміологічною станцією (висновок від 09.10.2007 р. №380/07 ); Відділом регуляторної політики Державного управління охорони навколишнього природного середовища (висновок від 03.09.2007 р. №05/1601); Головним управлінням містобудування та архітектури (висновок від 10.11.2008 р. №01/14-4901); Донецьким міським управлінням земельних ресурсів (висновок від 30.12.2008 р. №05-6-1137).
Крім того, листом від 30.12.2008 року №05-6-1137у Донецьке міське управління земельних ресурсів погодило умови відведення земельної ділянки.
Таким чином, Позивачем у повному обсязі були виконані залежні від нього дії щодо розроблення та погодження Проекту землеустрою, який у березні 2010 року подано на розгляд до Донецької міської ради для прийняття відповідно до частини 6 статті 123 ЗК України рішення про надання земельної ділянки в оренду, за результатами розгляду якого листом від «01»квітня 2010 року №01/12-1207 Донецькою міською радою було повідомлено Позивача про прийняте рішення, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»відмовлено у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі з тих підстав, що згідно чинної редакції статті 124 ЗК України, надання земельних ділянок в оренду здійснюється за результатами проведення земельних торгів.
Проте, дозвіл на розробку Проекту землеустрою Позивачу надано згідно з Розпорядженням міського голови від 26.08.2004 року №767, і таким чином, рішенням про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою Відповідачем фактично відмовлено у наданні ТОВ «Аркадія»земельної ділянки в оренду.
Так, зі змісту викладеного у листі від «01»квітня 2010 року №01/12-1207 рішення Донецької міської ради вбачається, що рішення про відмову у наданні Позивачеві дозволу на розробку Проекту землеустрою мотивоване лише вимогами положень чинної редакції статті 124 ЗК України і не містить будь-яких посилань щодо невідповідності Проекту землеустрою затвердженій містобудівній документації та документації із землеустрою.
Разом з тим, слід зазначити, що відповідні зміни до статті 124 УК України щодо надання земельних ділянок в оренду за результатами проведення земельних торгів були внесені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву»від 16.09.2008 року №509, який набув чинності 14.10.2008 року.
Крім того, згідно підпункту 17 пункту 2 розділу 2 зазначеного Закону пункт 1 розділу X «Перехідні положення»Земельного кодексу України доповнено абзацем третім такого змісту:
«У разі прийняття відповідними органами рішення про погодження місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки до 1 січня 2008 року передача в оренду таких земельних ділянок із земель державної та комунальної власності здійснюється без проведення земельних торгів (аукціонів)».
Отже, враховуючи, що Розпорядження міського голови №767, яким Позивачу погоджено місце розташування будівлі магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм на земельній ділянці орієнтовною площею 0,0378 га по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі та надано дозвіл на розробку Проекту землеустрою, було прийняте до 01.01.2008 року, передача Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) площею 0,0378 га в оренду для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі за проектом її відведення, повинна здійснюватися без проведення земельних торгів.
У зв'язку з чим, вважають, що наведеними в цьому позові фактичними даними в повній мірі доведено факт прийняття Відповідачем до 01.01.2008 року рішення, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»погоджено місце розташування будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі та надано дозвіл на розробку Проекту землеустрою, який розроблено у відповідності до затвердженої містобудівної документації та документації із землеустрою та погоджено у встановленому законом порядку.
Таким чином, просять суд визнати недійсним викладене у листі від «01»квітня 2010 року №01/12-1207 рішення Донецької міської ради про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»(код ЄДРПОУ 32569675) у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) орієнтовною площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі; зобов'язати Донецьку міську раду в межах покладених на неї обов'язків та повноважень у місячний строк з моменту набрання чинності рішення суду: затвердити Проект землеустрою щодо відведення Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»(код ЄДРПОУ 32569675) земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі; передати Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»(код ЄДРПОУ 32569675) земельну ділянку (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) площею 0,0378 га в оренду строком на 5 (п'ять) і років для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм із земель житлової та громадської забудови міської ради по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі; дозволити Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія» (код ЄДРПОУ 32569675) будівництво магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі; укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю «Аркадія»(код ЄДРПОУ 32569675) договір оренди земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) площею 0,0378 га строком на 5 (п'ять) років для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм із земель житлової та громадської забудови міської ради по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі.
В судове засідання представник позивача ОСОБА_2, що діє на підставі довіреності, надав заяву про розгляд справи за його відсутності. Просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Представники відповідача ОСОБА_1, що діє на підставі довіреності, в судовому засіданні позов не визнав та просив відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.
Представник 3-ої особи в судове засідання не з'явився, повідомлявся судом належним чином про час та місце розгляду справи.
Суд, вислухавши представника позивача, дослідивши матеріали по справі, вважає позов товариства з обмеженою відповідальністю «Аркадія»таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно ст.ст. 104, 105 КАС України, до адміністративного суду має право звернутися з позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин, вимагати зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити певні дії.
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України «Про місцеве самоврядування».
Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 та ст. 33 зазначеного Закону до повноважень міських рад у галузі земельних відносин на території міст належить розпорядження землями територіальної громади.
Аналогічне право закріплено п. В«аВ» ст. 12 Земельного кодексу України від 25.10.2001р.
Відповідно до ст. 116 та 123 цього Кодексу громадяни та юридичні особи набувають права власності або права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.
Таким чином, відповідач у спірних правовідносинах є суб'єктом владних повноважень, на якого Конституцією та Законами України покладені обов'язки щодо передання у власність, надання в постійне користування та оренду, продаж, викуп земельних ділянок, припинення права користування та права власності на ці земельні ділянки, а також узгодження місць розташування об'єктів на земельних ділянках.
Відповідно до вимог ч. 3 ст.124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок громадянам і юридичним особам із зміною їх цільового призначення та із земель запасу під забудову здійснюється за проектами відведення в порядку, встановленому статтями 118,123 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 3 ст. 123 Земельного Кодексу України юридична особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у постійне користування із земель державної або комунальної власності, звертається з відповідним клопотанням до районної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або сільської, селищної, міської ради.
Згідно ч. 5 ст. 123 Земельного Кодексу України відповідна районна державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає клопотання у місячний строк і дає згоду на розроблення проекту відведення земельної ділянки.
Відповідно до ч. 6 ст. 123 Земельного Кодексу України проект відведення земельної ділянки погоджується із землекористувачем, органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органами архітектури та охорони культурної спадщини і після одержання висновку державної землевпорядної експертизи по об'єктах, які їй підлягають, подається до відповідної державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради, які розглядають його у місячний строк і, в межах своїх повноважень, визначених цим Кодексом, приймають рішення про надання земельної ділянки.
Як встановлено судом, рішенням Виконавчого комітету Донецької міської ради від 20.06.2007 року №384/7 Приватному підприємству «ТК ГАЗ - ЛЕНД»було погоджено місце розташування автомобільного газозаправного пункту на земельній ділянці орієнтовною площею 0,07 га по проспекту Миру (перехрестя з вулицею Сигова) у Калінінському районі та надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, який розроблено і у встановленому законом порядку погоджено та «08» вересня 2011 року подано на розгляд до Донецької міської ради для прийняття відповідного рішення.
Так, 01 вересня 2003 року Позивач звернувся до Донецького міського голови з клопотанням про надання земельної ділянки для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі м. Донецька.
Розпорядженням Донецького міського голови від 26.08.2004 року №767 Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»було погоджено місце розташування будівлі магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм на земельній ділянці орієнтовною площею 0,0378 га по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі та надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, який розроблено і у встановленому законом порядку погоджено та у березні 2010 року подано на розгляд до Донецької міської ради для прийняття відповідного рішення.
Згідно Порядку вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2004 р. №427, на підставі листа Виконкому Донецької міської ради від 23.02.2004 р. №01/13-937, висновками Головного управління МНС України в Донецькій області від 23.03.2004 р. №404, Управління ДАІ ГУ МВС України в Донецькій області від 01.04.2004 р..№9/449-дн, Донецької міської санітарно-епідеміологічної станції від 27.04.2004 р. №250/07 та Відділу охорони пам'яток культурної спадщини від 13.04.2004 р. №2068, погоджено місце розташування магазину продовольчих товарів з закусочною на земельній ділянці орієнтовною площею 0,0378 га по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі.
З урахуванням зазначених висновків, а також висновків Пролетарської районної в м. Донецьку ради, Центрально - Донецької регіональної екологічної інспекції, Постійно діючою комісією з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів Донецької міської ради погоджено Акт вибору земельної ділянки орієнтовною площею 0,0378 га для проектування і розміщення магазину продовольчих товарів з закусочною по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі.
Донецьким міським головою 26.08.2004 року прийняте рішення №767, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»погоджено місце розташування будівлі магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм на земельній ділянці орієнтовною площею 0,0378 га по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі та надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Розроблений на підставі Розпорядження міського голови від 26.08.2004 року №767 Проект землеустрою щодо відведення Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) орієнтовною площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі погоджено: Донецькою міською санітарно-епідеміологічною станцією (висновок від 09.10.2007 р. №380/07 ); Відділом регуляторної політики Державного управління охорони навколишнього природного середовища (висновок від 03.09.2007 р. №05/1601); Головним управлінням містобудування та архітектури (висновок від 10.11.2008 р. №01/14-4901); Донецьким міським управлінням земельних ресурсів (висновок від 30.12.2008 р. №05-6-1137). Крім того, листом від 30.12.2008 року №05-6-1137у Донецьке міське управління земельних ресурсів погодило умови відведення земельної ділянки.
Таким чином, як встановлено судом, ТОВ «Аркадія»у повному обсязі були виконані дії щодо розроблення та погодження Проекту землеустрою, який у березні 2010 року було подано на розгляд до Донецької міської ради для прийняття відповідно до частини 6 ст. 123 ЗК України рішення про надання земельної ділянки в оренду, за результатами розгляду якого листом від «01»квітня 2010 року №01/12-1207 Донецькою міською радою було повідомлено Позивача про прийняте рішення, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»відмовлено у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі з тих підстав, що згідно чинної редакції статті 124 ЗК України, надання земельних ділянок в оренду здійснюється за результатами проведення земельних торгів
Суд вважає таку відмову незаконною з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 9 ст. 123 Земельного Кодексу України рішення про відмову у наданні земельної ділянки в користування має містити мотивовані пояснення з посиланням на відповідні положення нормативно -правових актів, затвердженої містобудівної документації та документації із землеустрою.
Відмову органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади у наданні земельної ділянки в користування або залишення клопотання без розгляду в установлений строк може бути оскаржено в судовому порядку.
В своїх запереченнях відповідач вказує на те, що отримання права оренди земельної ділянки, яка перебуває у державній або комунальній власності можливо тільки при проведенні аукціону, внаслідок внесення змін до Земельного кодексу України та Закону України «Про оренду землі».
Статтями 13, 41 Конституції України передбачено, що від імені українського народу права власника, зокрема на землю, здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.
Відповідно до ст.ст. 142, 143, 144 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальні громади через органи місцевого самоврядування в межах їх повноважень шляхом прийняття рішень.
Порядок надання у постійне користування земельних ділянок юридичним особам та порядок передачі земельних ділянок в оренду визначені ст.ст. 123, 124 Земельного кодексу України та ст. 16 Закону України «Про оренду землі».
На момент звернення позивача із заявою на адресу відповідача про надання в оренду земельної ділянки у зазначених нормах Земельного кодексу України та Закону України «Про оренду землі»було відсутнє положення про надання земельної ділянки в оренду виключно за результатами аукціону.
Разом з тим, відповідно до ст. 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Така ж норма міститися і в ст. 5 ЦК України, яка вказує, що акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом'якшує або скасовує цивільну відповідальність особи.
Тому суд вважає, що посилання відповідача на той факт, що в Земельний кодекс України та Закон України «Про оренду землі»були внесені зміни, згідно яких придбання права оренди земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється виключно на аукціонах, крім земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян и юридичних осіб і в яких відсутні акції (частини, паї), що належать державі, є необґрунтованими.
Відповідно до ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку у тому числі органів державної влади. У справах щодо оскарження рішень суди перевіряють чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені конституцією та законами України.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Вказаний спір має вирішуватись у порядку адміністративного судочинства з посиланням на те, що відповідач є органом місцевого самоврядування і суб'єктом владних повноважень у публічно-правових відносинах, поняття яких визначено ст. 3 КАС України.
До суб'єктів публічно-правового спору з однієї сторони відносяться фізичні та юридичні особи, а з іншої сторони -суб'єкти публічного управління, якими є органи місцевого самоврядування, як носії публічної влади.
Підставою виникнення публічного спору є діяння (діяльність або бездіяльність) суб'єкта публічного управління, яке містить склад порушення суб'єктивних публічних прав та інтересів фізичних чи юридичних осіб.
Відповідно до ст. 9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Суд вирішує справи на підставі Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Відповідно до статей 11, 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ст.86 цього Кодексу).
Вирішуючи спір по суті, суд дійшов до висновку про те, що відмова Донецької міської ради у питання щодо наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі м. Донецька порушує законні права та інтереси позивача на набуття права користування земельною ділянкою на умовах оренди.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Аркадія» підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 8-11, 17, 69-71, 86, 94, 122, 128, 138, 143, 153, 158- 163, 167, 185-186, 254 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Аркадія»до Донецької міської ради, 3-тя особа: Управління держкомзему у місті Донецьку Донецької області, про визнання недійсним рішення про відмову в погодженні проекту землеустрою -задовольнити.
Визнати викладене у листі від «01»квітня 2010 року №01/12-1207 рішення Донецької міської ради про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»(код ЄДРПОУ 32569675) у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) орієнтовною площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі -недійсним.
Зобов'язати Донецьку міську раду в межах покладених на неї обов'язків та повноважень у місячний строк з моменту набрання чинності рішення суду: затвердити Проект землеустрою щодо відведення Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»(код ЄДРПОУ 32569675) земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) площею 0,0378 га для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі; передати Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія»(код ЄДРПОУ 32569675) земельну ділянку (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) площею 0,0378 га в оренду строком на 5 (п'ять) і років для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм із земель житлової та громадської забудови міської ради по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі; дозволити Товариству з обмеженою відповідальністю «Аркадія» (код ЄДРПОУ 32569675) будівництво магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі; укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю «Аркадія»(код ЄДРПОУ 32569675) договір оренди земельної ділянки (кадастровий номер 1410138300:00:002:0135) площею 0,0378 га строком на 5 (п'ять) років для будівництва магазину продовольчих товарів з закусочною та кафетерієм із земель житлової та громадської забудови міської ради по вулиці Щетиніна у Пролетарському районі.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Ворошиловський районний суд м. Донецька протягом десяти днів з дня її проголошення, копія апеляційної скарги надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.
Постанова надрукована у нарадчій кімнаті в одному примірнику.
Суддя Ворошиловського
районного суду м. Донецька О.С. Алтухова
Суд | Ворошиловський районний суд м. Донецька |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2012 |
Оприлюднено | 09.12.2014 |
Номер документу | 41697836 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні