Постанова
від 20.11.2014 по справі 817/1960/14
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/1960/14

20 листопада 2014 року 17год. 23хв. м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Махаринця Д. Є. за участю секретаря судового засідання Гладкий Р.І. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: Шевчук В.С.

відповідача: Ситай М.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "ПВС Західбудмонтаж" до ДПІ у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПСВ «Західбудмонтаж» (скорочена назва ТОВ «ПСВ «Західбудмонтаж») звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області (надалі - ДПІ у м. Рівному) про скасування податкового повідомлення-рішення.

З урахуванням поданих до початку розгляду справи заяв про зміну підстав позову та збільшення позовних вимог, позивач просив суд визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення ДПІ у м. Рівному:

від 05 червня 2014 р. №0001142201, яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 180 829 грн. (в тому числі 144 663 грн. основного зобов'язання та 34 166 грн. штрафної санкції);

від 20 червня 2014 р. №0001232201, яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 134 921 грн. (в тому числі 89 947 грн. основного зобов'язання та 44 974 грн. штрафної санкції).

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав.

На їх обґрунтування пояснив, що ТОВ «ПСВ «Західбудмонтаж» правомірно віднесено до складу податкового кредиту з податку на додану вартість за жовтень, листопад, грудень 2013 року та січень 2014 року суми ПДВ сплачені для ТОВ «Камфод Естейт» (код за ЄДРПОУ 38824242), ТОВ «Укрбуд-Капітал» (код за ЄДРПОУ 38705704), які підтверджені належним чином оформленими податковими накладними. Зазначив, що операції є дійсними, реальними, товарними та оплатними, а їх результати повністю використані в господарській діяльності позивача. Додатково представник позивача зазначає, що, як на момент вчинення господарських операцій, так і на момент судового розгляду даної справи, його контрагенти є належним чином зареєстрованими в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а отже про наявність у контрагентів право- та дієздатності здійснювати господарську діяльність. Крім того вказані особи були зареєстровані платниками податку на додану вартість та мали право виписувати податкові накладні. З огляду на це, просить позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позовних вимог заперечив. На обґрунтування своїх заперечень пояснив, що під час проведення позапланових виїзних перевірок відображених ТОВ «ПСВ «Західбудмонтаж» показників в декларації з податку на додану вартість за жовтень, листопад, грудень 2013 року та січень 2014 року на підставі документів по взаєморозрахунках з ТОВ «Укрбуд-Капітал», ТОВ «Камфод Естейт» встановлено завищення задекларованих суб'єктом господарювання показників, так як до їх складу зайво включено ПДВ по податкових накладних від названих контрагентів. З огляду на це, просив у задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Заслухавши пояснення представника позивача та відповідача, встановивши фактичні обставини справи, перевіривши їх доказами, дослідженими в судовому засіданні, оцінивши їх у сукупності, відповідно до вимог закону, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення повністю з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» є юридичною особою, яка зареєстрована 23.02.2006 року. З 03.03.2006 року ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» зареєстровано ДПІ у м. Рівному в якості платника податку на додану вартість, про що свідчить витяг з реєстру платників податку на додану вартість.

При цьому, відповідно до інформації, що міститься в ЄДРПОУ та акті перевірки, основним видом діяльності позивача є виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій, а зокрема, ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ», як вбачається із матеріалів справи, є виробником металоконструкцій опор антенних уніфікованих АО-ЗО - А0-70.

Судом встановлено, що на підставі наказу від 14.05.2014 року №343, виданого Державною податковою інспекцією у м. Рівному ГУ Міндоходів у Рівненській області проведена позапланова виїзна перевірка ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ», код за ЄДРПОУ 34112733, з питань дотримання вимог податкового законодавства при проведенні взаєморозрахунків з ТОВ «Камфод Естейт» (код за ЄДРПОУ 38824242), ТОВ «Укрбуд-Капітал» (код за ЄДРПОУ 38705704) за період з 01.12.2013 р. по 31.12.2013 р.

На підставі проведеної перевірки складено акт від 27.05.2014 року №346/17-22-01/34112733 та прийнято податкове повідомлення-рішення від 05 червня 2014р. №0001142201, яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 180 829 грн. (в тому числі 144 663 грн. основного зобов'язання та 34 166 грн. штрафної санкції).

Крім того, на підставі наказу від 30.05.2014 року №391, виданого Державною податковою інспекцією у м. Рівному ГУ Міндоходів у Рівненській області проведена ще одна позапланова виїзна перевірка ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ», код за ЄДРПОУ 34112733, з питань дотримання вимог податкового законодавства при проведенні взаєморозрахунків з ТОВ «Камфод Естейт» (код за ЄДРПОУ 38824242), ТОВ «Укрбуд-Капітал» (код за ЄДРПОУ 38705704) за період з 01.10.2013 р. по 31.11.2013 р. та з 01.01.2014 р. по 31.01.2014 р.

За результатами перевірки ДПІ у м. Рівному складено Акт №382/17-16-22-01/34112733 від 12 червня 2014 року та винесено податкове повідомлення-рішення №0001232201, яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 134 921 грн. (в тому числі 89 947 грн. основного зобов'язання та 44 974 грн. штрафної санкції).

Як вбачається із наведених вище Актів, в ході проведення перевірки підтверджено факт надання для ревізорів всіх передбачених чинним законодавством первинних документів, зокрема договорів, видаткових, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, актів виконаних робіт.

В той же час, в якості підстави для неврахування задекларованих ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» сум податку на додану вартість, контролюючий орган покликається на надходження з ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Акту від 27.02.2014 року №611/26-55-22-7/38705704 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Укрбуд-Капітал», а також з ДПІ у Деснянському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Акту від 17.03.2014 року №808/22-12/38824242 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Камфод Естейт», якими не підтверджено та виключено зі складу податкових зобов'язань суми ПДВ за накладними виписаними зазначеними контрагентами для ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ».

Також в актах перевірки позивача вказується на непредставлення до перевірки первинних облікових документів з обліку в будівництві, що додаються N КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та N КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт та витрати".

Проте, з вказаними висновками актів перевірок та доводами податкового органу, суд не погоджується з огляду на наступне.

Так, як вбачається з матеріалів справи, частина самостійно задекларованих позивачем показників податкового кредиту в жовтні, листопаді, грудні 2013, січні 2014 року є результатом господарських операцій ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» з приводу отримання послуг за участі наступних суб'єктів господарської діяльності: ТОВ «Камфод Естейт» (код за ЄДРПОУ 38824242), ТОВ «Укрбуд-Капітал» (код за ЄДРПОУ 38705704).

З долучених до матеріалів справи документів вбачається, що між ТОВ «Укрбуд-Капітал» та ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» протягом 2013 року, було укладено:

-Договір на виконання підрядних робіт № LVI VOY KAL від 20 серпня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Калуський р-н., нп. Войнилів (LVI VOY KAL), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 148 від 11 грудня 2013 року на суму 53453,00 грн., Актом № 148 від 11 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI VOY KAL, що розташований за адресою: Івано-Франківська обл., Калуський р-н., нп. Войнилів на суму 53453,00 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 53453,00 грн.;

-Договір на виконання підрядних робіт № LVI IVF MEL від 21 серпня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. І.Франка, 4 (LVI IVF MEL), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 149 від 11 грудня 2013 року на суму 45406,00 грн., Актом № 149 від 11 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI IVF MEL, що розташований за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. І.Франка, 4 на суму 45406,00 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 45406,00 грн.;

-Договір на виконання підрядних робіт № LVI MNY BGR від 22 серпня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Богородчанський р-н., с. Манява (LVI MNY BGR), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 385 від 26 грудня 2013 року на суму 42737,00 грн., Актом № 385 від 26 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI MNY BGR, що розташований за адресою: Івано-Франківська обл., Богородчанський р-н., с. Манява на суму 42737,00 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 42737,00 грн.;

-Договір № ТМ3000 від 16 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт та інших послуг на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 128 від 10 грудня 2013 року на суму 35133,00 грн., Податковою накладною № 322 від 23 грудня 2013 року на суму 20962,00 грн., Актом наданих послуг № 128 від 10 грудня 2013 року на суму 35133,00 грн.;

-Договір на виконання підрядних робіт № KIE REP EPK від 16 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: м. Київ, вул. Військовий проїзд, 1 (KIE REP EPK), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 180 від 11 листопада 2013 року на суму 27000,00 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 180 від 11 листопада 2013 року на суму 27000,00 грн.;

-Договір № ТМ1010 від 20 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт та інших послуг на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 233 від 20 січня 2014 року на суму 40700,00 грн., Актом наданих послуг № 233 від 20 січня 2014 року на суму 40700,00 грн.;

-Договір про технічне обслуговування № 04-ТО від 01 жовтня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) роботи по планово-профілактичному обслуговуванню антенно-щоглових споруд та додаткові роботи за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 417 від 29 жовтня 2013 року на суму 90000,00 грн., Актом здачі-приймання виконаних робіт № 417 від 29 жовтня 2013 року на суму 90000,00 грн.;

-Договір на виконання підрядних робіт № LVI BYT NDV від 01 жовтня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н., смт. Битків (LVI BYT NDV), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 451 від 31 грудня 2013 року на суму 108965,00 грн., Актом № 451 від 31 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI BYT NDV, що розташований за адресою: Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н., смт. Битків суму 108965,00 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 108965,00 грн.;

-Договір про технічне обслуговування № 05-ТО від 30 жовтня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) роботи по планово-профілактичному обслуговуванню антенно-щоглових споруд та додаткові роботи за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 471 від 29 листопада 2013 року на суму 57000,00 грн., Актом здачі-приймання виконаних робіт № 417 від 29 листопада 2013 року на суму 57000,00 грн.;

-Договір на виконання підрядних робіт № LVI PAL PAL від 26 листопада 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., м. Яремча, с. Паляниця (LVI PAL PAL), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 450 від 31 грудня 2013 року на суму 57084,00 грн., Актом № 450 від 31 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI PAL PAL, що розташований за адресою: Івано-Франківська обл., м. Яремча, с. Паляниця суму на 57084,00 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 57084,00 грн.;

-Договір про технічне обслуговування № 05-ТО від 01 грудня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) роботи по планово-профілактичному обслуговуванню антенно-щоглових споруд та додаткові роботи за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 433 від 30 грудня 2013 року на суму 85236,00 грн., Актом здачі-приймання виконаних робіт № 433 від 30 грудня 2013 року на суму 85236,00 грн.;

-Договір з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів № 06-ТО від 02 грудня 2013 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) роботи в найменуванні та за ціною згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 434 від 30 грудня 2013 року на суму 52892,00 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 434 від 30 грудня 2013 року на суму 52892,00 грн.;

-Договір про технічне обслуговування № 01-ТО від 02 січня 2014 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) роботи по планово-профілактичному обслуговуванню антенно-щоглових споруд за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 400 від 30 січня 2014 року на суму 90000,00 грн., Актом виконаних робіт (послуг) № 400 від 30 січня 2014 року на суму 90000,00 грн.;

-Договір про технічне обслуговування інфраструктурних об'єктів № 01-ІО від 02 січня 2014 року, на підставі якого ТОВ «УКРБУД-КАПІТАЛ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) роботи по технічному обслуговуванню об'єктів інфраструктури за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 401 від 30 січня 2014 року на суму 91812,00 грн., Актом виконаних робіт (послуг) № 401 від 30 січня 2014 року на суму 91812,00 грн..

Крім того, як вбачається із матеріалів справи, протягом 2013 року, ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» також уклало ряд договорів із ТОВ «Камфод Естейт» на виконання окремих робіт, а саме:

-Договір №8-ТМ від 02 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 300 від 20 грудня 2013 року на суму 43000,00 грн., Податковою накладною № 314 від 21 грудня 2013 року на суму 49833,00 грн., Актом наданих послуг № 300 від 20 грудня 2013 року на суму 43000,00 грн., Актом наданих послуг № 314 від 21 грудня 2013 року на суму 49833,00 грн.;

-Договір з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів №22/ТО від 02 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) роботи по технічному обслуговуванню об'єктів інфраструктури на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 136 від 09 жовтня 2013 року на суму 13200,00 грн., Податковою накладною № 448 від 28 жовтня 2013 року на суму 18600,00 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 136 від 09 жовтня 2013 року на суму 13200,00 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 448 від 28 жовтня 2013 року на суму 18600,00 грн.;

-Договір про надання послуг № 3/10 від 02 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) роботи по виготовленню проектної документації (Житомирська обл., Житомирський р-н., с. Корчак - ZH9014). Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 46 від 03 жовтня 2013 року на суму 5000,00 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 46 від 03 жовтня 2013 року на суму 5000,00 грн.;

-Договір про виконання робіт № 6-ТМ від 03 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 22 від 02 жовтня 2013 року на суму 32812,19 грн., Актом наданих послуг № 22 від 02 жовтня 2013 року на суму 32812,19 грн.;

-Договір №9-ТМ від 03 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 302 від 20 грудня 2013 року на суму 30237,00 грн., Податковою накладною № 313 від 21 грудня 2013 року на суму 40900,00 грн., Актом наданих послуг № 302 від 20 грудня 2013 року на суму 30237,00 грн., Актом наданих послуг № 313 від 21 грудня 2013 року на суму 40900,00 грн.;

-Договір №11-ТМ від 05 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 283 від 19 грудня 2013 року на суму 28516,00 грн., Актом наданих послуг № 283 від 19 грудня 2013 року на суму 28516,00 грн.;

-Договір №10-ТМ від 10 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 301 від 20 грудня 2013 року на суму 59154,00 грн., Податковою накладною № 315 від 21 грудня 2013 року на суму 33332,00 грн., Податковою накладною № 316 від 22 грудня 2013 року на суму 37135,00 грн., Актом наданих послуг № 301 від 20 грудня 2013 року на суму 59154,00 грн., Актом наданих послуг № 315 від 21 грудня 2013 року на суму 33332,00 грн., Актом наданих послуг № 316 від 22 грудня 2013 року на суму 37135,00 грн.;

-Договір на виконання підрядних робіт № LVI MNY BGR від 11 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Богородчанський р-н., с. Манява (LVI MNY BGR), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 387 від 26 грудня 2013 року на суму 44000,00 грн., Актом № 387 від 26 грудня 2013 року приймання-здачі виконаних робіт (послуг) суму 44000,00 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 44000,00 грн.;

-Договір № 7-ТМ від 26 жовтня 2013 року, на підставі якого ТОВ «КАМФОД-ЕСТЕЙТ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 147 від 11 листопада 2013 року на суму 44467,00 грн., Податковою накладною № 308 від 21 листопада 2013 року на суму 29090,00 грн., Актом наданих послуг № 147 від 11 листопада 2013 року на суму 44467,00 грн., Актом наданих послуг № 308 від 21 листопада 2013 року на суму 29090,00 грн.

При цьому, підсумовуючи вище обумовлені операції позивача, судом в цілому встановлено, що з метою забезпечення правильності ведення бухгалтерського обліку та сплати податків, ТОВ «Укрбуд-Капітал» та ТОВ «Камфод Естейт» було виписано для ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» належним чином оформлені податкові накладні, які згодом були включені позивачем до реєстру виданих та отриманих податкових накладних, що є додатком до декларацій із ПДВ за жовтень, листопад, грудень 2013 року та січень 2014 року, а суми ПДВ, що сплачені в складі вартості виконаних робіт та наданих послуг згідно всіх вищезазначених Договорів, відображені позивачем у самих податкових деклараціях.

При цьому, оплата за вказаними договорами для ТОВ «Укрбуд-Капітал» та ТОВ «Камфод Естейт» була здійснена позивачем, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок названих контрагентів, що підтверджується наступними документами: Виписками ПАТ «ФКБ БАНК» Рівненського відділення № 2 - по рахунку 260026226 від 03 жовтня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 16 жовтня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 24 жовтня 2013 року, Виписками ПУАТ «ФІДОБАНК» Рівненського відділення № 2 - по рахунку 260026226 від 11 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 15 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 19 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 22 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 29 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 04 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 05 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 17 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 18 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 24 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 13 січня 2014 року, - по рахунку 260026226 від 17 січня 2014 року, - по рахунку 260026226 від 22 січня 2014 року, - по рахунку № 26009000399379 від 29 січня 2014 року, - по рахунку № 26009000399379 від 30 січня 2014 року; Платіжним дорученням ПАТ «ФІДОБАНК» від 10 лютого 2014 року, Платіжним дорученням ПУАТ «ФІДОБАНК» від 18 березня 2014 року, Платіжним дорученням ПАТ «ФІДОБАНК» від 24 березня 2014 року, Платіжним дорученням ПАТ «ФІДОБАНК» від 28 березня 2014 року, Платіжним дорученням ПАТ «ФІДОБАНК» від 02 квітня 2014 року, Виписками ПАТ «Міський комерційний банк» - з рахунку від 20 січня 2014 року, - з рахунку від 03 квітня 2014 року.

Водночас, виконання робіт та надання послуг у ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» відображено в бухгалтерському обліку, шляхом внесення відповідних записів по рахунку 6852 за грудень 2013 року, по рахунку 6852 за 2013 рік, по рахунку 703 за 2013 рік, по рахунку 791 за 4 квартал 2013 року, по рахунку 791 за 2013 рік, по рахунку 23 за 2013 року, по рахунку 6852 за січень 2014 року, по рахунку 703 за січень 2014 року, по рахунку 23 за січень 2014 року.

Поряд з тим, обставини щодо фактичного отримання у ТОВ «Укрбуд-Капітал» та ТОВ «Камфод Естейт» комплексу будівельно-монтажних робіт, на думку суду, підтверджуються іншими обставинами та доказами, які свідчать про подальше використання позивачем отриманих від названого контрагента результатів робіт у своїй господарській діяльності під час виготовлення кінцевої продукції.

Так, відповідно до договорів укладених ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» із ТОВ «УкрТАУЕР», а саме: Договорів з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів ТОВ «УкрТАУЕР» № UT03/tm-13 від 01.03.2013 р., та № UT03/Utm-13 від 01.03.2013 р., а також Договорів на виконання підрядних робіт № LVI IVF MEL від 26.07.2013 р., № LVI VOY KAL від 26.07.2013 р., № LVI MNY BGR від 30.07.2013 р., № KIE REP EPK від 11.09.2013 р., № LVI BYT NDV від 25.11.2013 р., № LVI PAL від 25.11.2013 р., на позивача на підставі відповідних нарядів замовлень ТОВ «УкрТАУЕР», було покладено обов'язки щодо спорудження, технічного оснащення, обслуговування та наступної поставки за принципом «під ключ» антенно-щоглових споруд й комунікаційних вишок, які в подальшому використовуються мобільними операторами в Україні для надання своїх послуг. При цьому, з огляду на умови вказаних договорів, замовником ТОВ «УкрТАУЕР» було надано право позивачеві щодо залучення для виконання окремих будівельних доручень, чи окремих робіт інших суб'єктів господарювання - субпідрядників. Відтак, з метою забезпечення спорудження, технічного оснащення, обслуговування та наступної поставки вище вказаних споруд, позивачем було залучено ТОВ «Укрбуд-Капітал» та ТОВ «Камфод Естейт» в якості субпідрядників, для виконання окремих будівельних робіт на конкретних об'єктах будівництва, результати виконання яких були включені до загального обсягу виконаних робіт позивачем для ТОВ «УкрТАУЕР».

При цьому, підтвердженням вище наведених обставин щодо подальшого використання робіт й послуг, отриманих від ТОВ «Укрбуд-Капітал» та ТОВ «Камфод Естейт», вданому разі, слугують, надані, як до перевірки так і до суду, акти приймання-передачі виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, податкові накладні писані позивачем, які були складені (підписані) ТОВ «УкрТАУЕР» та ТОВ «ПСВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖ» під час передачі готової продукції - антенно-щоглових споруд й комунікаційних вишок, та передачі послуг по їх обслуговуванню, а саме:

-по Договору з технічного обслуговування антенно-щоглових споруд № UT03/tm-13 від 01 березня 2013 року, на підставі якого ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «УкрТАУЕР» (Замовник) планово-профілактичне обслуговування та додаткові роботи в найменуванні та вартістю згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 113 від 07 жовтня 2013 року на суму 26113,54 грн., Податковою накладною № 115 від 11 жовтня 2013 року на суму 8544,96 грн., Податковою накладною № 117 від 18 жовтня 2013 року на суму 1854,98 грн., Податковою накладною № 118 від 31 жовтня 2013 року на суму 93933,00 грн., Податковою накладною № 128 від 30 листопада 2013 року на суму 93933,00 грн., Податковою накладною № 135 від 10 грудня 2013 року на суму 10229,39 грн., Податковою накладною № 136 від 10 грудня 2013 року на суму 10416,31 грн., Податковою накладною № 147 від 24 грудня 2013 року на суму 76644,30 грн., Податковою накладною № 149 від 24 грудня 2013 року на суму 20871,00 грн., Податковою накладною № 150 від 24 грудня 2013 року на суму 5018,69 грн., Податковою накладною № 151 від 24 грудня 2013 року на суму 58890,36 грн., Податковою накладною № 152 від 24 грудня 2013 року на суму 41665,25 грн., Податковою накладною № 153 від 24 грудня 2013 року на суму 49548,00 грн., Податковою накладною № 154 від 24 грудня 2013 року на суму 41341,64 грн., Податковою накладною № 155 від 24 грудня 2013 року на суму 25487,40 грн., Податковою накладною № 156 від 24 грудня 2013 року на суму 10191,43 грн., Податковою накладною № 159 від 31 грудня 2013 року на суму 93933,00 грн., Податковою накладною № 8 від 31 січня 2014 року на суму 93933,00 грн., Актом наданих послуг № ТМ0390 від 07 жовтня 2013 року на суму 26113,54 грн., Актом наданих послуг № ТМ0367/1 від 11 жовтня 2013 року на суму 8544,96 грн., Актом наданих послуг № ТМ0364/1 від 18 жовтня 2013 року на суму 1854,98 грн., Актом виконаних робіт № 13 від 31 жовтня 2013 року на суму 93933,00 грн., Актом виконаних робіт № 14 від 30 листопада 2013 року на суму 93933,00 грн., Актом наданих послуг № ТМ0367/2 від 10 грудня 2013 року на суму 10229,39 грн., Актом наданих послуг № ТМ0386 від 10 грудня 2013 року на суму 10416,31 грн., Актом наданих послуг № ТМ0389/2 від 24 грудня 2013 року на суму 49548,00 грн., Актом наданих послуг № ТМ0367/3 від 24 грудня 2013 року на суму 5018,69 грн., Актом наданих послуг № ТМ0364/2 від 24 грудня 2013 року на суму 58890,36 грн., Актом наданих послуг № ТМ0366/3 від 24 грудня 2013 року на суму 41341,64 грн., Актом наданих послуг № ТМ0367/4 від 24 грудня 2013 року на суму 25487,40 грн., Актом наданих послуг № ТМ0389/1 від 24 грудня 2013 року на суму 76644,30 грн., Актом наданих послуг № ТМ0302 від 24 грудня 2013 року на суму 10191,43 грн., Актом наданих послуг № ТМ0368 від 24 грудня 2013 року на суму 41665,25 грн., Актом наданих послуг № ТМ0369 від 24 грудня 2013 року на суму 20871,00 грн., Актом виконаних робіт № 15 від 31 грудня 2013 року на суму 93933,00 грн., Актом виконаних робіт № 1 від 31 січня 2014 року на суму 93933,00 грн.;

-по Договору з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів ТОВ «УкрТАУЕР» № UT03/Utm-13 від 01 березня 2013 року, на підставі якого ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Виконавець) виконувало для ТОВ «УкрТАУЕР» (Замовник) роботи з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів в телекомунікаційній сфері ТОВ «УкрТАУЕР» в найменуванні та вартістю згідно Додатків до даного Договору та Замовлень на виконання робіт. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 112 від 07 жовтня 2013 року на суму 6480,00 грн., Податковою накладною № 116 від 16 жовтня 2013 року на суму 98758,08 грн., Податковою накладною № 119 від 31 жовтня 2013 року на суму 110232,96 грн., Податковою накладною № 120 від 08 листопада 2013 року на суму 2115,73 грн., Податковою накладною № 121 від 08 листопада 2013 року на суму 34478,06 грн., Податковою накладною № 126 від 22 листопада 2013 року на суму 5344,09 грн., Податковою накладною № 126 від 22 листопада 2013 року на суму 5344,09 грн., Податковою накладною № 125 від 22 листопада 2013 року на суму 6021,29 грн., Податковою накладною № 124 від 22 листопада 2013 року на суму 6021,29 грн., Податковою накладною № 123 від 22 листопада 2013 року на суму 33200,86 грн., Податковою накладною № 129 від 30 листопада 2013 року на суму 111118,08 грн., Податковою накладною № 141 від 16 грудня 2013 року на суму 5344,09 грн., Податковою накладною № 140 від 16 грудня 2013 року на суму 24075,55 грн., Податковою накладною № 137 від 16 грудня 2013 року на суму 63645,08 грн., Податковою накладною № 146 від 24 грудня 2013 року на суму 106041,41 грн., Податковою накладною № 158 від 31 грудня 2013 року на суму 118676,16 грн., Податковою накладною № 2 від 21 січня 2014 року на суму 3301,31 грн., Податковою накладною № 3 від 21 січня 2014 року на суму 3316,60 грн., Податковою накладною № 4 від 21 січня 2014 року на суму 31156,98 грн., Податковою накладною № 6 від 21 січня 2014 року на суму 1915,30 грн., Податковою накладною № 9 від 31 січня 2014 року на суму 120568,32 грн., Актом приймання-передачі виконаних робіт № ZH9014 від 07 жовтня 2013 року на суму 10800,00 грн., Актом наданих послуг № 09 від 16 жовтня 2013 року на суму 98758,08 грн., Актом наданих послуг № 10 від 31 жовтня 2013 року на суму 110232,96 грн., Актом наданих послуг № ТМ0306 від 13 листопада 2013 року на суму 34478,06 грн., Актом наданих послуг № ТМ0416 від 13 листопада 2013 року на суму 2115,73 грн., Актом наданих послуг № ТМ0421 від 25 листопада 2013 року на суму 3021,29 грн., Актом наданих послуг № ТМ0424 від 25 листопада 2013 року на суму 5344,09 грн., Актом наданих послуг № ТМ0422 від 25 листопада 2013 року на суму 6021,29 грн., Актом наданих послуг № ТМ0393 від 25 листопада 2013 року на суму 33200,86 грн., Актом наданих послуг № 11 від 30 листопада 2013 року на суму 111118,08 грн., Актом наданих послуг № ТМ0351/1 від 16 грудня 2013 року на суму 63645,08 грн., Актом наданих послуг № ТМ0354 від 16 грудня 2013 року на суму 24075,55 грн., Актом наданих послуг № ТМ0329 від 16 грудня 2013 року на суму 5344,09 грн., Актом наданих послуг № ТМ0365 від 24 грудня 2013 року на суму 106041,40 грн., Актом наданих послуг № 12 від 31 грудня 2013 року на суму 118676,16 грн., Актом наданих послуг № ТМ0439 від 21 січня 2014 року на суму 3301,31 грн., Актом наданих послуг № ТМ0406 від 21 січня 2014 року на суму 3316,60 грн., Актом наданих послуг № ТМ0407 від 21 січня 2014 року на суму 31156,98 грн., Актом наданих послуг № ТМ0427 від 21 січня 2014 року на суму 11915,30 грн., Актом наданих послуг № 1 від 31 січня 2014 року на суму 120568,32 грн.;

-по Договору на виконання підрядних робіт № LVI IVF MEL від 26 липня 2013 року, на підставі якого ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «УкрТАУЕР» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. І.Франка, 4 (LVI IVF MEL), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 139 від 12 грудня 2013 року на суму 17839,55 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № LVI IVF MEL від 12 грудня 2013 року на суму 54895,33 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 54895,33 грн.;

-по Договору на виконання підрядних робіт № LVI VOY KAL від 26 липня 2013 року, на підставі якого ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «УкрТАУЕР» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Калуський р-н., нп. Войнилів (LVI VOY KAL), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 138 від 12 грудня 2013 року на суму 35998,83 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № LVI VOY KAL від 12 грудня 2013 року на суму 59876,57 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 59876,57 грн.;

-по Договору на виконання підрядних робіт № LVI MNY BGR від 30 липня 2013 року, на підставі якого ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «УкрТАУЕР» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Богородчанський р-н., с. Манява (LVI MNY BGR), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 157 від 30 грудня 2013 року на суму 73952,96 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № LVI MNY BGR від 30 грудня 2013 року на суму 146375,26 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 146375,26 грн.;

-Договір на виконання підрядних робіт № KIE REP EPK від 11 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «УкрТАУЕР» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: м. Київ, вул. Військовий проїзд, 1 (перенос репітеру з вул. Кіквідзе, 25 А) (KIE REP EPK), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 111 від 03 жовтня 2013 року на суму 16894,60 грн., Податковою накладною № 127 від 25 листопада 2013 року на суму 22977,88 грн., Актом прийому-передачі виконаних робіт № KIE REP EPK від 5 листопада 2013 року на суму 39872,49 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за листопад 2013 року на суму 39872,49 грн.;

-Договір на виконання підрядних робіт № LVI BYT NDV від 25 листопада 2013 року, на підставі якого ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «УкрТАУЕР» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н., смт. Битків (LVI BYT NDV), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 131 від 04 грудня 2013 року на суму 59000,00 грн., Податковою накладною № 133 від 05 грудня 2013 року на суму 17706,85 грн.;

- Договір на виконання підрядних робіт № LVI PAL PAL від 25 листопада 2013 року, на підставі якого ТОВ «ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ» (Підрядник) виконувало для ТОВ «УкрТАУЕР» (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., м. Яремча, с. Паляниця (LVI PAL PAL), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 132 від 04 грудня 2013 року на суму 59000,00 грн., Податковою накладною № 134 від 05 грудня 2013 року на суму 13059,15 грн.

Оплата за таку кінцеву продукцію та за отримані послуги зі спорудження й обслуговування антенно-щоглових споруд, ТОВ «УкрТАУЕР» здійснена, шляхом безготівково перерахунку грошових коштів на рахунки позивача, що підтверджено банківськими виписками за відповідний період.

Таким чином, суд погоджується з доводами позивача що отримані ним від його контрагентів послуги по актам виконаних робіт є фактично здійсненими для позивача, та використані ним безпосередньо у господарський діяльності при виготовленні кінцевої продукції, що відповідно до приписів Податкового кодексу України, дає право на віднесення сум ПДВ (сплачених у складі ціни послугу) до складу податкового кредиту.

А відтак, суд приходить до висновку, що позивач (на підставі вищевказаних первинних та облікових документів, податкових накладних) правомірно відніс суму ПДВ за операціями з названими контрагентами до складу податкового кредиту у відповідних періодах

При розгляді даної справи та прийнятті рішення по суті, судом враховуються наступні норми чинного законодавства.

Відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Згідно із п. 198.1 ст. 198 ПК України, датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

За змістом п.198.3 ст. 198 ПК України, право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно із п.198.6 ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону.

Відповідно до вимог п.201.4 ст.201 ПК України, податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця. Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Органи державної податкової служби за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов'язання без застосування штрафних санкцій, передбачених розділом II цього Кодексу (п. 201.6 ст.201 ПК України).

Пунктом 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України визначені обов'язкові вимоги до змісту податкової накладної.

Згідно п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України, податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку.

Тобто, підставою для визнання податкової накладної недійсною, відповідно до положень Податкового кодексу України є випадок, коли така накладна заповнена та видана особою, що не зареєстрована платником ПДВ, оформлена з порушенням вимог Закону або така податкова накладна не зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В той же час, відповідачем не надано відомостей щодо скасування реєстрації платника ПДВ контрагентів Позивача на момент здійснення правочинів або ж інших дефектів представлених до перевірки податкових накладних на підставі яких позивачем здійснювалось формування податкового кредиту за жовтень, листопад, грудень 2013 року та січень 2014 року.

Отже, доводи відповідача про те, що позивач не підтвердив своє право на податковий кредит з ПДВ не можуть бути взяті до уваги (без інших обґрунтувань, а не простих тверджень Відповідача), оскільки на час здійснення господарських операцій контрагенти позивача були внесені до реєстру платників ПДВ.

Покликання представника відповідача на відсутність у позивача первинних облікових документів з обліку в будівництві, що додаються N КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та N КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт та витрати" не ґрунтуються на нормах чинного законодавства з огляду на наступне.

Відповідно до наказу Державного комітету статистики України і Державного комітету України з будівництва та архітектури від 21.06.2002 р. № 237/5, типові форми первинних облікових документів з обліку в будівництві ф. N КБ-2в поширюються на будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форми власності, що виконують будівельні і монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної форми власності; ф. N КБ-3 поширюються на всі будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форми власності, що виконують будівельні і монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи за рахунок усіх джерел фінансування.

В даній справі позивачем не здійснювалось капітального чи поточного ремонту будівель і споруд, не залучались бюджетні кошти, а відтак законодавство не встановлює обов'язку на складання первинних облікових документів з обліку в будівництві при здійсненні його виду господарської діяльності - виробництво металоконструкцій опор антенних уніфікованих.

Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що господарська операція - це дія або подія, що викликає зміни у структурі активів і зобов'язань, власному капіталі підприємства. Із положень ч. 1, 3 ст. 9 вказаного Закону вбачається, що бухгалтерський облік полягає, зокрема, у складанні та прийнятті до обліку первинних документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій, складенні на їх підставі зведених облікових документів, систематизація інформації первинних документів на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

Відтак, господарські операції повинні підтверджуватися належними первинними документами і лише ті документи, які відповідають зазначеним вище вимогам, можуть бути визнані допустимими засобами доказування відповідної господарської операції.

З аналізу вищезазначеного суд дійшов висновку, що визначальним фактором, для формування податкового кредиту з ПДВ, є зв'язок придбаних товарів (робіт, послуг) із господарською діяльністю платника податків та наявність підтверджуючих первинних документів, що відображають реальність таких господарських операцій.

Факти одержання позивачем послуг від його контрагентів та подальше використання їх результатів в господарській діяльності знайшли своє підтвердження в ході судового розгляду.

Крім того, суд зазначає, що згідно ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

При цьому, нормами Податкового кодексу України не встановлено обов'язку покупця сплачувати податок на додану вартість до бюджету у разі несплати продавцем товару або іншою особою суми податку на додану вартість, отриманої від покупця у складі ціни товару. Відповідно до положень Податкового кодексу України сума податку на додану вартість, включена до ціни товару, є податковим зобов'язанням продавця товару і саме продавець товару має сплачувати даний податок до бюджету.

Статтею 61 Конституції України встановлено, що юридична відповідальність має індивідуальний характер.

Тому, суд зазначає, що позивач по справі не може нести відповідальність за дії чи бездіяльність контрагента щодо не сплати ним сум податків по господарським операціям та/або неподання звітності до податкового органу. Це означає, що не виконання контрагентом свого зобов'язання щодо сплати податку до бюджету тягне відповідальність та негативні наслідки щодо цієї особи, а тому сама по собі несплата податку продавцем не може бути підставою для відмови у праві для платника податку на податковий кредит за наявності факту здійснення господарської операції.

Крім того, статтею 18 Закону України від 15 травня 2003 року N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, були внесені до нього, то вони вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до цього реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні, за винятком випадків, коли вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

Покликання представника контролюючого органу на "Акти про неможливість проведення зустрічної звірки" контрагентів позивача (ТОВ "Камфод Естейт " та ТОВ "УКрбуд-Капітал"), з огляду на норми ст.70 КАС України, не беруться судом до уваги зважаючи на наступне.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Цими нормами Основного Закону України втілено загальновідому формулу обмеження дискреційних повноважень органів державної влади (дозволено лише те, що передбачено законом).

Відповідно до п.73.5 ст.73 ПК України, з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Згідно із п.4, 7 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. N1232, за результатами зустрічної звірки складається довідка.

Порядок реалізації матеріалів зустрічних звірок передбачено наказом ДПА України, який не зареєстрований у Міністерстві юстиції України, від 22.04.2011 року №236 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок» (надалі - Порядок №236).

У частині 4 п.3.2 Порядку №236 передбачено, що у разі відсутності в органі ДПС - виконавця запитуваної інформації та її документального підтвердження, такий орган протягом 2-х робочих днів з дня отримання запиту надсилає завірений печаткою запит про надання інформації та її документального підтвердження (додаток 2) суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному (уповноваженому) представникові під розписку. Такий запит реєструється як вихідна кореспонденція у загальному порядку.

Відповідно до п. 3.3 Порядку № 236 обов'язок здійснення відповідних заходів (направлення запитів, повторних запитів, здійснення моніторингу відповідей, що надходять, тощо) з метою забезпечення своєчасного та у повному обсязі проведення зустрічних звірок, у тому числі і по ланцюгу проходження ТМЦ (робіт, цінних паперів, нематеріальних активів тощо) покладається на орган ДПС - ініціатора. При цьому обов'язок направлення запиту на адресу суб'єкта господарювання та забезпечення проведення зустрічної звірки покладається на орган ДПС - виконавця, в якому такий суб'єкт господарювання перебуває на обліку.

Оцінюючи доводи позивача про те, що зустрічні звірки не є перевірками, та за їх результатами не може складатись акт перевірки, суд виходить з того, що, відповідно до п.п.7-9 Порядку №1232, за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Довідка про проведення зустрічної звірки підлягає реєстрації в органах державної податкової служби (як ініціатора, так і виконавця). Матеріали зустрічної звірки надсилаються до органу державної податкової служби (ініціатора).

Згідно п. 4.4 Порядку №236 у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки.

Затверджена форма акта про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, яка наведена у додатку №3 до Порядку №236 не передбачає формулювання в ньому яких-небудь висновків. Натомість, в актах про неможливість проведення зустрічних звірок по ТОВ "Камфод Естейт " та ТОВ "УКРБУД-КАПІТАЛ" зроблено висновки про необхідність коригування задекларованих ними даних у податковій звітності з податку на додану вартість, що не відповідає дискреційним повноваженням контролюючого органу. Таким чином, ці акти не відповідають встановленій формі.

За таких обставин Акти про неможливість проведення зустрічної звірки, на які покликається контролюючий орган, є недопустимим доказом у даній справі.

Згідно із ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на наведене, суд не погоджується із висновками контролюючого органу, покладеними в основу прийняття оспорюваних податкових повідомлень-рішень, вважає їх безпідставними та такими, що ґрунтуються не на нормах закону і фактичних обставинах справи, а на припущеннях органу доходів і зборів.

Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку, що відповідачем не доведено правомірність прийняття податкових повідомлень-рішень від 05 червня 2014 р. №0001142201, яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 180 829 грн. та від 20 червня 2014 р. №0001232201, яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 134 921 грн., а відтак, позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Судові витрати по справі згідно ч.1 ст.94 КАС України стягуються на користь позивача з Державного бюджету у розмірі 487 грн. 20 коп.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0001142201 від 05 червня 2014 р., яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 180 829 грн. (в тому числі 144 663 грн. основного зобов'язання та 34 166 грн. штрафної санкції);

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0001232201 від 20 червня 2014 р., яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 134 921 грн. (в тому числі 89 947 грн. основного зобов'язання та 44 974 грн. штрафної санкції);

Присудити на користь позивача Товариства з обмеженою відповідальністю "ПВС Західбудмонтаж" із Державного бюджету України судовий збір у розмірі 487,20 грн.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Махаринець Д. Є.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2014
Оприлюднено09.12.2014
Номер документу41736412
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/1960/14

Постанова від 20.11.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д. Є.

Ухвала від 28.07.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д. Є.

Ухвала від 09.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 14.01.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Жизневська А.В.

Ухвала від 23.12.2014

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Жизневська А.В.

Ухвала від 22.12.2014

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Жизневська А.В.

Постанова від 20.11.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д. Є.

Ухвала від 11.07.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні