Ухвала
від 14.01.2015 по справі 817/1960/14
ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua

Головуючий у 1-й інстанції: Махаринець Д.Є.

Суддя-доповідач:Жизневська А.В.

УХВАЛА

іменем України

"14" січня 2015 р. Справа № 817/1960/14

Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Жизневської А.В.

суддів: Котік Т.С.

Малахової Н.М.,

при секретарі Сидорук М.М. ,

за участю представників сторін,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "20" листопада 2014 р. у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ПСВ Західбудмонтаж" до Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень , -

ВСТАНОВИВ:

Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 20 листопада 2014 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення №0001142201 від 05 червня 2014 р., яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 180 829 грн. (в тому числі 144 663 грн. основного зобов'язання та 34 166 грн. штрафної санкції). Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення №0001232201 від 20 червня 2014 р., яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 134 921 грн. (в тому числі 89 947 грн. основного зобов'язання та 44 974 грн. штрафної санкції). Присуджено на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ПВС Західбудмонтаж" із Державного бюджету України судовий збір у розмірі 487,20 грн.

Апелянт в апеляційній скарзі просить скасувати вказану постанову та прийняти нову про відмову у задоволені позову.

Перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що вона не підлягає до задоволення з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що за результатами проведеної Державною податковою інспекцією у м. Рівному ГУ Міндоходів у Рівненській області (далі-ДПІ) позапланової виїзної перевірки питань дотримання товариством з обмеженою відповідальністю "ПВС Західбудмонтаж" (далі-Товариство) вимог податкового законодавства при проведенні взаєморозрахунків з ТОВ "Камфод Естейт" (код за ЄДРПОУ 38824242), ТОВ "Укрбуд-Капітал" (код за ЄДРПОУ 38705704) за період з 01.12.2013 р. по 31.12.2013 р., та на підставі акту перевірки від 27.05.2014 року №346/17-22-01/34112733 прийнято податкове повідомлення-рішення від 05 червня 2014 р. №0001142201, яким донараховано податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 180 829 грн. (в тому числі 144 663 грн. основного зобов'язання та 34 166 грн. штрафної санкції).

Також, за результатами ще однієї позапланової виїзної перевірки ДПІ дотримання Товариством вимог податкового законодавства при проведенні взаєморозрахунків з ТОВ "Камфод Естейт" (код за ЄДРПОУ 38824242), ТОВ "Укрбуд-Капітал" (код за ЄДРПОУ 38705704) за період з 01.10.2013 р. по 31.11.2013 р. та з 01.01.2014 р. по 31.01.2014 р. та на підставі акту перевірки №382/17-16-22-01/34112733 від 12 червня 2014 року винесено податкове повідомлення-рішення №0001232201, яким донараховано Товариству податкові зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 134 921 грн. (в тому числі 89 947 грн. основного зобов'язання та 44 974 грн. штрафної санкції).

Суд встановив, що згідно актів перевірок Товариством було надано до перевірок всі передбачені чинним законодавством первинні документи, зокрема, договори, видаткові, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт.

Проте, податковим органом не враховано задекларовані Товариством суми податку на додану вартість з тих підстав, що ним було отримано з ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві акт від 27.02.2014 року №611/26-55-22-7/38705704 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Укрбуд-Капітал", а також з ДПІ у Деснянському районі ГУ Міндоходів у м. Києві акт від 17.03.2014 року №808/22-12/38824242 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Камфод Естейт", якими не підтверджено та виключено зі складу податкових зобов'язань суми ПДВ за накладними виписаними зазначеними контрагентами для ТОВ "ПСВ "ЗАХІДБУДМОНТАЖ".

Також в актах перевірки позивача вказується на непредставлення до перевірки первинних облікових документів з обліку в будівництві, що додаються N КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та N КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт та витрати".

При розгляді справи з'ясовано, що за інформацією, яка міститься в ЄДРПОУ та актах перевірок, основним видом діяльності позивача є виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій, а зокрема, ТОВ "ПСВ "ЗАХІДБУДМОНТАЖ", як вбачається із матеріалів справи, є виробником металоконструкцій опор антенних уніфікованих АО-ЗО - А0-70.

Згідно представлених суду документів частина самостійно задекларованих Товариством показників податкового кредиту в жовтні, листопаді, грудні 2013, січні 2014 року є результатом господарських операцій з приводу отримання послуг за участі контрагентів ТОВ "Камфод Естейт" таТОВ "Укрбуд-Капітал" .

Встановлено, що протягом 2013 року Товариством укладено з ТОВ "Укрбуд-Капітал" договір на виконання підрядних робіт № LVI VOY KAL від 20 серпня 2013 року, за яким ТОВ "УКРБУД-КАПІТАЛ" (Підрядник) виконувало для ТОВ "ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ" (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Калуський р-н., нп. Войнилів (LVI VOY KAL). Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 148 від 11 грудня 2013 року на суму 53453,00 грн., актом № 148 від 11 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI VOY KAL на суму 53453,00 грн., довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 53453,00 грн.

21 серпня 2013 року укладено договір на виконання підрядних робіт № LVI IVF MEL, за яким виконувався комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. І.Франка, 4 (LVI IVF MEL), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 149 від 11 грудня 2013 року на суму 45406,00 грн., актом № 149 від 11 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI IVF MEL, що розташований за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. І.Франка, 4 на суму 45406,00 грн., довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 45406,00 грн.

22 серпня 2013 року укладено договір на виконання підрядних робіт № LVI MNY BGR, за яким виконувався комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Богородчанський р-н., с. Манява (LVI MNY BGR), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 385 від 26 грудня 2013 року на суму 42737,00 грн., актом № 385 від 26 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI MNY BGR, що розташований за адресою: Івано-Франківська обл., Богородчанський р-н., с. Манява на суму 42737,00 грн., довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 42737,00 грн.

16 вересня 2013 року укладено договір № ТМ3000, за яким виконувався комплекс будівельно-монтажних робіт та інших послуг. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 128 від 10 грудня 2013 року на суму 35133,00 грн., податковою накладною № 322 від 23 грудня 2013 року на суму 20962,00 грн., актом наданих послуг № 128 від 10 грудня 2013 року на суму 35133,00 грн.

16 вересня 2013 року укладено договір на виконання підрядних робіт № KIE REP EPK, за яким виконувався комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: м. Київ, вул. Військовий проїзд, 1 (KIE REP EPK), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 180 від 11 листопада 2013 року на суму 27000,00 грн., актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 180 від 11 листопада 2013 року на суму 27000,00 грн.

20 вересня 2013 року укладено договір № ТМ1010, за яким виконувався комплекс будівельно-монтажних робіт та інших послуг на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими, документами: податковою накладною № 233 від 20 січня 2014 року на суму 40700,00 грн., актом наданих послуг № 233 від 20 січня 2014 року на суму 40700,00 грн.

01 жовтня 2013 року укладено договір про технічне обслуговування № 04-ТО , за яким виконувалися роботи по планово-профілактичному обслуговуванню антенно-щоглових споруд та додаткові роботи за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 417 від 29 жовтня 2013 року на суму 90000,00 грн., актом здачі-приймання виконаних робіт № 417 від 29 жовтня 2013 року на суму 90000,00 грн.

01 жовтня 2013 року укладено договір на виконання підрядних робіт № LVI BYT NDV, за яким виконувався комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н., смт. Битків (LVI BYT NDV), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими податковою накладною № 451 від 31 грудня 2013 року на суму 108965,00 грн., актом № 451 від 31 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI BYT NDV, що розташований за адресою: Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н., смт. Битків суму 108965,00 грн., довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 108965,00 грн.

30 жовтня 2013 року укладено договір про технічне обслуговування № 05-ТО, за яким виконувалися роботи по планово-профілактичному обслуговуванню антенно-щоглових споруд та додаткові роботи за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими податковою накладною № 471 від 29 листопада 2013 року на суму 57000,00 грн., актом здачі-приймання виконаних робіт № 417 від 29 листопада 2013 року на суму 57000,00 грн.

26 листопада 2013 року укладено договір на виконання підрядних робіт № LVI PAL PAL, за яким виконувався комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., м. Яремча, с. Паляниця (LVI PAL PAL), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 450 від 31 грудня 2013 року на суму 57084,00 грн., актом № 450 від 31 грудня 2013 року будівельно-монтажних робіт та робіт з проектування базової станції мобільного (рухомого) зв'язку LVI PAL PAL, що розташований за адресою: Івано-Франківська обл., м. Яремча, с. Паляниця суму на 57084,00 грн., довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 57084,00 грн.

01 грудня 2013 року укладено договір про технічне обслуговування № 05-ТО, за яким виконувалися роботи по планово-профілактичному обслуговуванню антенно-щоглових споруд та додаткові роботи за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими, документами податковою накладною № 433 від 30 грудня 2013 року на суму 85236,00 грн., актом здачі-приймання виконаних робіт № 433 від 30 грудня 2013 року на суму 85236,00 грн.

02 грудня 2013 року - договір з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів № 06-ТО, за яким виконано роботи в найменуванні та за ціною згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 434 від 30 грудня 2013 року на суму 52892,00 грн., актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 434 від 30 грудня 2013 року на суму 52892,00 грн.

02 січня 2014 року - договір про технічне обслуговування № 01-ТО, за яким виконано роботи по планово-профілактичному обслуговуванню антенно-щоглових споруд за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджено належним чином оформленими податковою накладною № 400 від 30 січня 2014 року на суму 90000,00 грн., актом виконаних робіт (послуг) № 400 від 30 січня 2014 року на суму 90000,00 грн.

02 січня 2014 року - договір про технічне обслуговування інфраструктурних об'єктів № 01-ІО, за яким виконано роботи по технічному обслуговуванню об'єктів інфраструктури за переліком та вартістю згідно Додатків даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими податковою накладною № 401 від 30 січня 2014 року на суму 91812,00 грн., актом виконаних робіт (послуг) № 401 від 30 січня 2014 року на суму 91812,00 грн.

Також протягом 2013 року Товариство уклало із ТОВ "Камфод Естейт" договір №8-ТМ від 02 вересня 2013 року, на підставі якого виконано комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: податковою накладною № 300 від 20 грудня 2013 року на суму 43000,00 грн., податковою накладною № 314 від 21 грудня 2013 року на суму 49833,00 грн., актом наданих послуг № 300 від 20 грудня 2013 року на суму 43000,00 грн., актом наданих послуг № 314 від 21 грудня 2013 року на суму 49833,00 грн.;

договір з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів №22/ТО від 02 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ "КАМФОД-ЕСТЕЙТ" (Виконавець) виконувало для ТОВ "ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ" (Замовник) роботи по технічному обслуговуванню об'єктів інфраструктури на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 136 від 09 жовтня 2013 року на суму 13200,00 грн., Податковою накладною № 448 від 28 жовтня 2013 року на суму 18600,00 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 136 від 09 жовтня 2013 року на суму 13200,00 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 448 від 28 жовтня 2013 року на суму 18600,00 грн.;

договір про надання послуг № 3/10 від 02 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ "КАМФОД-ЕСТЕЙТ" (Виконавець) виконувало для ТОВ "ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ" (Замовник) роботи по виготовленню проектної документації (Житомирська обл., Житомирський р-н., с. Корчак - ZH9014). Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 46 від 03 жовтня 2013 року на суму 5000,00 грн., Актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № 46 від 03 жовтня 2013 року на суму 5000,00 грн.;

договір про виконання робіт № 6-ТМ від 03 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ "КАМФОД-ЕСТЕЙТ" (Підрядник) виконувало для ТОВ "ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ" (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 22 від 02 жовтня 2013 року на суму 32812,19 грн., Актом наданих послуг № 22 від 02 жовтня 2013 року на суму 32812,19 грн.;

договір №9-ТМ від 03 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ "КАМФОД-ЕСТЕЙТ" (Підрядник) виконувало для ТОВ "ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ" (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 302 від 20 грудня 2013 року на суму 30237,00 грн., Податковою накладною № 313 від 21 грудня 2013 року на суму 40900,00 грн., Актом наданих послуг № 302 від 20 грудня 2013 року на суму 30237,00 грн., Актом наданих послуг № 313 від 21 грудня 2013 року на суму 40900,00 грн.;

договір №11-ТМ від 05 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ "КАМФОД-ЕСТЕЙТ" (Підрядник) виконувало для ТОВ "ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ" (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 283 від 19 грудня 2013 року на суму 28516,00 грн., Актом наданих послуг № 283 від 19 грудня 2013 року на суму 28516,00 грн.;

договір №10-ТМ від 10 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ "КАМФОД-ЕСТЕЙТ" (Підрядник) виконувало для ТОВ "ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ" (Замовник) комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 301 від 20 грудня 2013 року на суму 59154,00 грн., Податковою накладною № 315 від 21 грудня 2013 року на суму 33332,00 грн., Податковою накладною № 316 від 22 грудня 2013 року на суму 37135,00 грн., Актом наданих послуг № 301 від 20 грудня 2013 року на суму 59154,00 грн., Актом наданих послуг № 315 від 21 грудня 2013 року на суму 33332,00 грн., Актом наданих послуг № 316 від 22 грудня 2013 року на суму 37135,00 грн.;

договір на виконання підрядних робіт № LVI MNY BGR від 11 вересня 2013 року, на підставі якого ТОВ "КАМФОД-ЕСТЕЙТ" (Підрядник) виконувало для ТОВ "ПСВ ЗАХІДБУДМОНТАЖ" (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Богородчанський р-н., с. Манява (LVI MNY BGR), в складі згідно Додатків до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: Податковою накладною № 387 від 26 грудня 2013 року на суму 44000,00 грн., Актом № 387 від 26 грудня 2013 року приймання-здачі виконаних робіт (послуг) суму 44000,00 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 44000,00 грн.;

договір № 7-ТМ від 26 жовтня 2013 року, за яким виконано комплекс будівельно-монтажних робіт на умовах даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується наступними, належним чином оформленими, документами: податковою накладною № 147 від 11 листопада 2013 року на суму 44467,00 грн., податковою накладною № 308 від 21 листопада 2013 року на суму 29090,00 грн., актом наданих послуг № 147 від 11 листопада 2013 року на суму 44467,00 грн., актом наданих послуг № 308 від 21 листопада 2013 року на суму 29090,00 грн.

В ході розгляду справи встановлено, що з метою дотримання правильності ведення бухгалтерського обліку та сплати податків, ТОВ "Укрбуд-Капітал" та ТОВ "Камфод Естейт" для Товариства виписано та належним чином оформлено податкові накладні, які згодом були включені ним до реєстру виданих та отриманих податкових накладних, що є додатком до декларацій із ПДВ за жовтень, листопад, грудень 2013 року та січень 2014 року, а суми ПДВ, що сплачені в складі вартості виконаних робіт та наданих послуг згідно всіх вищезазначених Договорів, відображені позивачем у самих податкових деклараціях.

Розрахунки по вказаним договорам проведено у безготівковій формі на розрахункові рахунки контрагентів, що підтверджено виписками ПАТ "ФКБ БАНК" Рівненського відділення № 2 - по рахунку 260026226 від 03 жовтня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 16 жовтня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 24 жовтня 2013 року, виписками ПУАТ "ФІДОБАНК" Рівненського відділення № 2 - по рахунку 260026226 від 11 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 15 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 19 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 22 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 29 листопада 2013 року, - по рахунку 260026226 від 04 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 05 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 17 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 18 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 24 грудня 2013 року, - по рахунку 260026226 від 13 січня 2014 року, - по рахунку 260026226 від 17 січня 2014 року, - по рахунку 260026226 від 22 січня 2014 року, - по рахунку № 26009000399379 від 29 січня 2014 року, - по рахунку № 26009000399379 від 30 січня 2014 року; платіжним дорученням ПАТ "ФІДОБАНК" від 10 лютого 2014 року, платіжним дорученням ПУАТ "ФІДОБАНК" від 18 березня 2014 року, платіжним дорученням ПАТ "ФІДОБАНК" від 24 березня 2014 року, платіжним дорученням ПАТ "ФІДОБАНК" від 28 березня 2014 року, платіжним дорученням ПАТ "ФІДОБАНК" від 02 квітня 2014 року, виписками ПАТ "Міський комерційний банк" - з рахунку від 20 січня 2014 року, - з рахунку від 03 квітня 2014 року.

З представлених суду документів вбачається, що виконання робіт та надання послуг Товариством відображено в бухгалтерському обліку, шляхом внесення відповідних записів по рахунку 6852 за грудень 2013 року, по рахунку 6852 за 2013 рік, по рахунку 703 за 2013 рік, по рахунку 791 за 4 квартал 2013 року, по рахунку 791 за 2013 рік, по рахунку 23 за 2013 року, по рахунку 6852 за січень 2014 року, по рахунку 703 за січень 2014 року, по рахунку 23 за січень 2014 року.

Крім того, суд першої інстанції зясував, що реальність здійснення господарських операцій підтверджено доказами, які свідчать про подальше використання Товариством отриманих від названих контрагентів результатів робіт у своїй господарській діяльності під час виготовлення кінцевої продукції.

Так, відповідно до договорів укладених Товариством із ТОВ "УкрТАУЕР" з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів ТОВ "УкрТАУЕР" № UT03/tm-13 від 01.03.2013 р., та № UT03/Utm-13 від 01.03.2013 р., а також договорів на виконання підрядних робіт № LVI IVF MEL від 26.07.2013 р., № LVI VOY KAL від 26.07.2013 р., № LVI MNY BGR від 30.07.2013 р., № KIE REP EPK від 11.09.2013 р., № LVI BYT NDV від 25.11.2013 р., № LVI PAL від 25.11.2013 р., воно взяло на себе обов'язки щодо спорудження, технічного оснащення, обслуговування та наступної поставки за принципом "під ключ" антенно-щоглових споруд й комунікаційних вишок, які в подальшому використовуються мобільними операторами в Україні для надання своїх послуг. При цьому, з огляду на умови вказаних договорів, замовником ТОВ "УкрТАУЕР" було надано право Товариству залучати для виконання окремих будівельних доручень, чи окремих робіт інших суб'єктів господарювання - субпідрядників. Відтак, з метою забезпечення спорудження, технічного оснащення, обслуговування та наступної поставки вище вказаних споруд, позивачем було залучено ТОВ "Укрбуд-Капітал" та ТОВ "Камфод Естейт" в якості субпідрядників, для виконання окремих будівельних робіт на конкретних об'єктах будівництва, результати виконання яких були включені до загального обсягу виконаних робіт позивачем для ТОВ "УкрТАУЕР".

При цьому, підтвердженням вище наведених обставин щодо подальшого використання робіт й послуг, отриманих від ТОВ "Укрбуд-Капітал" та ТОВ "Камфод Естейт", свідчать надані, як до перевірки так і до суду, акти приймання-передачі виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, податкові накладні писані позивачем, які були складені (підписані) ТОВ "УкрТАУЕР" та ТОВ "ПСВ "ЗАХІДБУДМОНТАЖ" під час передачі готової продукції - антенно-щоглових споруд й комунікаційних вишок, та передачі послуг по їх обслуговуванню.

Так, за договором з технічного обслуговування антенно-щоглових споруд № UT03/tm-13 від 01 березня 2013 року, на підставі якого Товариство (Виконавець) виконувало для ТОВ "УкрТАУЕР" (Замовник) планово-профілактичне обслуговування та додаткові роботи в найменуванні та вартістю згідно додатків до даного договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного договору підтверджується належним чином оформленими документами: податковою накладною № 113 від 07 жовтня 2013 року на суму 26113,54 грн., податковою накладною № 115 від 11 жовтня 2013 року на суму 8544,96 грн., податковою накладною № 117 від 18 жовтня 2013 року на суму 1854,98 грн., податковою накладною № 118 від 31 жовтня 2013 року на суму 93933,00 грн., податковою накладною № 128 від 30 листопада 2013 року на суму 93933,00 грн., податковою накладною № 135 від 10 грудня 2013 року на суму 10229,39 грн., податковою накладною № 136 від 10 грудня 2013 року на суму 10416,31 грн., податковою накладною № 147 від 24 грудня 2013 року на суму 76644,30 грн., податковою накладною № 149 від 24 грудня 2013 року на суму 20871,00 грн., податковою накладною № 150 від 24 грудня 2013 року на суму 5018,69 грн., податковою накладною № 151 від 24 грудня 2013 року на суму 58890,36 грн., податковою накладною № 152 від 24 грудня 2013 року на суму 41665,25 грн., податковою накладною № 153 від 24 грудня 2013 року на суму 49548,00 грн., податковою накладною № 154 від 24 грудня 2013 року на суму 41341,64 грн., податковою накладною № 155 від 24 грудня 2013 року на суму 25487,40 грн., податковою накладною № 156 від 24 грудня 2013 року на суму 10191,43 грн., податковою накладною № 159 від 31 грудня 2013 року на суму 93933,00 грн., податковою накладною № 8 від 31 січня 2014 року на суму 93933,00 грн., актом наданих послуг № ТМ0390 від 07 жовтня 2013 року на суму 26113,54 грн., актом наданих послуг № ТМ0367/1 від 11 жовтня 2013 року на суму 8544,96 грн., актом наданих послуг № ТМ0364/1 від 18 жовтня 2013 року на суму 1854,98 грн., актом виконаних робіт № 13 від 31 жовтня 2013 року на суму 93933,00 грн., актом виконаних робіт № 14 від 30 листопада 2013 року на суму 93933,00 грн., актом наданих послуг № ТМ0367/2 від 10 грудня 2013 року на суму 10229,39 грн., актом наданих послуг № ТМ0386 від 10 грудня 2013 року на суму 10416,31 грн., Актом наданих послуг № ТМ0389/2 від 24 грудня 2013 року на суму 49548,00 грн., Актом наданих послуг № ТМ0367/3 від 24 грудня 2013 року на суму 5018,69 грн., Актом наданих послуг № ТМ0364/2 від 24 грудня 2013 року на суму 58890,36 грн., актом наданих послуг № ТМ0366/3 від 24 грудня 2013 року на суму 41341,64 грн., актом наданих послуг № ТМ0367/4 від 24 грудня 2013 року на суму 25487,40 грн., актом наданих послуг № ТМ0389/1 від 24 грудня 2013 року на суму 76644,30 грн., актом наданих послуг № ТМ0302 від 24 грудня 2013 року на суму 10191,43 грн., актом наданих послуг № ТМ0368 від 24 грудня 2013 року на суму 41665,25 грн., актом наданих послуг № ТМ0369 від 24 грудня 2013 року на суму 20871,00 грн., актом виконаних робіт № 15 від 31 грудня 2013 року на суму 93933,00 грн., актом виконаних робіт № 1 від 31 січня 2014 року на суму 93933,00 грн.

За договором з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів ТОВ "УкрТАУЕР" № UT03/Utm-13 від 01 березня 2013 року Товариство виконувало для ТОВ "УкрТАУЕР" (Замовник) роботи з технічного обслуговування інфраструктурних об'єктів в телекомунікаційній сфері ТОВ "УкрТАУЕР" в найменуванні та вартості згідно додатків до даного договору та замовлень на виконання робіт. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного договору підтверджено належним чином оформленими документами: податковою накладною № 112 від 07 жовтня 2013 року на суму 6480,00 грн., податковою накладною № 116 від 16 жовтня 2013 року на суму 98758,08 грн., податковою накладною № 119 від 31 жовтня 2013 року на суму 110232,96 грн., Податковою накладною № 120 від 08 листопада 2013 року на суму 2115,73 грн., податковою накладною № 121 від 08 листопада 2013 року на суму 34478,06 грн., податковою накладною № 126 від 22 листопада 2013 року на суму 5344,09 грн., податковою накладною № 126 від 22 листопада 2013 року на суму 5344,09 грн., податковою накладною № 125 від 22 листопада 2013 року на суму 6021,29 грн., податковою накладною № 124 від 22 листопада 2013 року на суму 6021,29 грн., Податковою накладною № 123 від 22 листопада 2013 року на суму 33200,86 грн., Податковою накладною № 129 від 30 листопада 2013 року на суму 111118,08 грн., Податковою накладною № 141 від 16 грудня 2013 року на суму 5344,09 грн., Податковою накладною № 140 від 16 грудня 2013 року на суму 24075,55 грн., Податковою накладною № 137 від 16 грудня 2013 року на суму 63645,08 грн., Податковою накладною № 146 від 24 грудня 2013 року на суму 106041,41 грн., Податковою накладною № 158 від 31 грудня 2013 року на суму 118676,16 грн., Податковою накладною № 2 від 21 січня 2014 року на суму 3301,31 грн., Податковою накладною № 3 від 21 січня 2014 року на суму 3316,60 грн., Податковою накладною № 4 від 21 січня 2014 року на суму 31156,98 грн., Податковою накладною № 6 від 21 січня 2014 року на суму 1915,30 грн., Податковою накладною № 9 від 31 січня 2014 року на суму 120568,32 грн., Актом приймання-передачі виконаних робіт № ZH9014 від 07 жовтня 2013 року на суму 10800,00 грн., Актом наданих послуг № 09 від 16 жовтня 2013 року на суму 98758,08 грн., Актом наданих послуг № 10 від 31 жовтня 2013 року на суму 110232,96 грн., актом наданих послуг № ТМ0306 від 13 листопада 2013 року на суму 34478,06 грн., актом наданих послуг № ТМ0416 від 13 листопада 2013 року на суму 2115,73 грн., актом наданих послуг № ТМ0421 від 25 листопада 2013 року на суму 3021,29 грн., актом наданих послуг № ТМ0424 від 25 листопада 2013 року на суму 5344,09 грн., актом наданих послуг № ТМ0422 від 25 листопада 2013 року на суму 6021,29 грн., актом наданих послуг № ТМ0393 від 25 листопада 2013 року на суму 33200,86 грн., актом наданих послуг № 11 від 30 листопада 2013 року на суму 111118,08 грн., актом наданих послуг № ТМ0351/1 від 16 грудня 2013 року на суму 63645,08 грн., актом наданих послуг № ТМ0354 від 16 грудня 2013 року на суму 24075,55 грн., актом наданих послуг № ТМ0329 від 16 грудня 2013 року на суму 5344,09 грн., актом наданих послуг № ТМ0365 від 24 грудня 2013 року на суму 106041,40 грн., актом наданих послуг № 12 від 31 грудня 2013 року на суму 118676,16 грн., актом наданих послуг № ТМ0439 від 21 січня 2014 року на суму 3301,31 грн., актом наданих послуг № ТМ0406 від 21 січня 2014 року на суму 3316,60 грн., актом наданих послуг № ТМ0407 від 21 січня 2014 року на суму 31156,98 грн., актом наданих послуг № ТМ0427 від 21 січня 2014 року на суму 11915,30 грн., актом наданих послуг № 1 від 31 січня 2014 року на суму 120568,32 грн.;

За договором на виконання підрядних робіт № LVI IVF MEL від 26 липня 2013 року Товариство виконувало для ТОВ "УкрТАУЕР" (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва однієї базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. І.Франка, 4 (LVI IVF MEL), в складі згідно додатку № 1 до договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного договору підтверджується належним чином оформленими документами: податковою накладною № 139 від 12 грудня 2013 року на суму 17839,55 грн., актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № LVI IVF MEL від 12 грудня 2013 року на суму 54895,33 грн., довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 54895,33 грн.

За договором на виконання підрядних робіт № LVI VOY KAL від 26 липня 2013 року Товариство виконувало для ТОВ "УкрТАУЕР" (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Калуський р-н., нп. Войнилів (LVI VOY KAL), в складі згідно додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного договору підтверджується належним чином оформленими документами: податковою накладною № 138 від 12 грудня 2013 року на суму 35998,83 грн., актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № LVI VOY KAL від 12 грудня 2013 року на суму 59876,57 грн., довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 59876,57 грн.

За договором на виконання підрядних робіт № LVI MNY BGR від 30 липня 2013 року Товариство виконувало для ТОВ "УкрТАУЕР" (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Богородчанський р-н., с. Манява (LVI MNY BGR), в складі згідно додатку № 1 до даного договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: податковою накладною № 157 від 30 грудня 2013 року на суму 73952,96 грн., актом приймання-здачі виконаних робіт (послуг) № LVI MNY BGR від 30 грудня 2013 року на суму 146375,26 грн., Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за грудень 2013 року на суму 146375,26 грн.;

За договором на виконання підрядних робіт № KIE REP EPK від 11 вересня 2013 року Товариство виконувало для ТОВ "УкрТАУЕР" (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: м. Київ, вул. Військовий проїзд, 1 (перенос репітеру з вул. Кіквідзе, 25 А) (KIE REP EPK), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного договору підтверджується належним чином оформленими документами: Податковою накладною № 111 від 03 жовтня 2013 року на суму 16894,60 грн., податковою накладною № 127 від 25 листопада 2013 року на суму 22977,88 грн., актом прийому-передачі виконаних робіт № KIE REP EPK від 5 листопада 2013 року на суму 39872,49 грн., довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ форми КБ-3 за листопад 2013 року на суму 39872,49 грн.;

За договором на виконання підрядних робіт № LVI BYT NDV від 25 листопада 2013 року Товариство виконувало для ТОВ "УкрТАУЕР" (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н., смт. Битків (LVI BYT NDV), в складі згідно Додатку № 1 до даного Договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного Договору підтверджується належним чином оформленими документами: податковою накладною № 131 від 04 грудня 2013 року на суму 59000,00 грн., податковою накладною № 133 від 05 грудня 2013 року на суму 17706,85 грн.;

За договором на виконання підрядних робіт № LVI PAL PAL від 25 листопада 2013 року Товариство виконувало для ТОВ "УкрТАУЕР" (Замовник) комплекс робіт з проектування та оформлення документів, а також комплекс будівельно-монтажних робіт щодо будівництва 1 (однієї) базової станції мобільного (рухомого) зв'язку за адресою: Івано-Франківська обл., м. Яремча, с. Паляниця (LVI PAL PAL), в складі згідно додатку № 1 до даного договору. Виконання робіт та надання послуг згідно вищезазначеного договору підтверджується належним чином оформленими документами: податковою накладною № 132 від 04 грудня 2013 року на суму 59000,00 грн., податковою накладною № 134 від 05 грудня 2013 року на суму 13059,15 грн.

Оплата за таку кінцеву продукцію та за отримані послуги зі спорудження й обслуговування антенно-щоглових споруд, ТОВ "УкрТАУЕР" здійснена, шляхом безготівково перерахунку грошових коштів на рахунки позивача, що підтверджено банківськими виписками за відповідний період.

Суд належним чином з'ясував обставини справи, надав їм належну правову оцінку з врахуванням приписів п.п.198.1., 198.2., 198.3., 198.6 ст.198, п.п.201.1., 201.4., 201.8 ст.201 Податкового кодексу України, та вірно зазначив, що оскільки відповідачем не надано відомостей щодо скасування реєстрації платника ПДВ контрагентів позивача на момент здійснення правочинів або ж інших дефектів представлених до перевірки податкових накладних на підставі яких позивачем здійснювалось формування податкового кредиту за жовтень, листопад, грудень 2013 року та січень 2014 року, то безпідставними є доводи ДПІ про те, що Товариство не підтвердило своє право на податковий кредит з ПДВ, так як на час здійснення господарських операцій контрагенти позивача були внесені до реєстру платників ПДВ.

Правильно суд визнав безпідставними і посилання представника ДПІ на відсутність у позивача первинних облікових документів з обліку в будівництві, що додаються N КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та N КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт та витрати" , оскільки вони не ґрунтуються на нормах чинного законодавства.

Так, згідно наказу Державного комітету статистики України і Державного комітету України з будівництва та архітектури від 21.06.2002 р. № 237/5, типові форми первинних облікових документів з обліку в будівництві ф. N КБ-2в поширюються на будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форми власності, що виконують будівельні і монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної форми власності; ф. N КБ-3 поширюються на всі будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форми власності, що виконують будівельні і монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи за рахунок усіх джерел фінансування.

Суд з'ясував, що позивачем не здійснювалися капітальний чи поточний ремонт будівель і споруд, не залучалися бюджетні кошти, а на інші випадки законодавство не встановлює обов'язку на складання первинних облікових документів з обліку в будівництві при здійсненні його виду господарської діяльності - виробництво металоконструкцій опор антенних уніфікованих.

Статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що господарська операція - це дія або подія, що викликає зміни у структурі активів і зобов'язань, власному капіталі підприємства. Із положень ч. 1, 3 ст. 9 вказаного Закону вбачається, що бухгалтерський облік полягає, зокрема, у складанні та прийнятті до обліку первинних документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій, складенні на їх підставі зведених облікових документів, систематизація інформації первинних документів на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

Суд правильно зазначив, що господарські операції повинні підтверджуватися належними первинними документами і лише ті документи, які відповідають зазначеним вище вимогам, можуть бути визнані допустимими засобами доказування відповідної господарської операції. Визначальним фактором для формування податкового кредиту з ПДВ, є зв'язок придбаних товарів (робіт, послуг) із господарською діяльністю платника податків та наявність підтверджуючих первинних документів, що відображають реальність таких господарських операцій. Факти одержання позивачем послуг від його контрагентів та подальше використання їх результатів в господарській діяльності знайшли своє підтвердження в ході судового розгляду.

Щодо посилань податкового органу на акти про неможливість проведення зустрічних звірок контрагентів Товариства, то суд вірно зазначив, що порядок реалізації матеріалів зустрічних звірок передбачено наказом ДПА України, який не зареєстрований у Міністерстві юстиції України, від 22.04.2011 року №236 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок" (надалі - Порядок №236).

У частині 4 п.3.2 Порядку №236 передбачено, що у разі відсутності в органі ДПС - виконавця запитуваної інформації та її документального підтвердження, такий орган протягом 2-х робочих днів з дня отримання запиту надсилає завірений печаткою запит про надання інформації та її документального підтвердження (додаток 2) суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному (уповноваженому) представникові під розписку. Такий запит реєструється як вихідна кореспонденція у загальному порядку.

Відповідно до п. 3.3 Порядку № 236 обов'язок здійснення відповідних заходів (направлення запитів, повторних запитів, здійснення моніторингу відповідей, що надходять, тощо) з метою забезпечення своєчасного та у повному обсязі проведення зустрічних звірок, у тому числі і по ланцюгу проходження ТМЦ (робіт, цінних паперів, нематеріальних активів тощо) покладається на орган ДПС - ініціатора. При цьому обов'язок направлення запиту на адресу суб'єкта господарювання та забезпечення проведення зустрічної звірки покладається на орган ДПС - виконавця, в якому такий суб'єкт господарювання перебуває на обліку.

Суд правильно визнав підставними доводи позивача про те, що зустрічні звірки не є перевірками, та за їх результатами не може складатися акт перевірки, так як відповідно до п.п.7-9 Порядку №1232, за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Довідка про проведення зустрічної звірки підлягає реєстрації в органах державної податкової служби (як ініціатора, так і виконавця). Матеріали зустрічної звірки надсилаються до органу державної податкової служби (ініціатора).

Згідно п. 4.4 Порядку №236 у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки.

Затверджена форма акту про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, яка наведена у додатку №3 до Порядку №236 не передбачає формулювання в ньому яких-небудь висновків. Натомість, в актах про неможливість проведення зустрічних звірок по ТОВ "Камфод Естейт" та ТОВ "УКРБУД-КАПІТАЛ" зроблено висновки про необхідність коригування задекларованих ними даних у податковій звітності з податку на додану вартість, що не відповідає дискреційним повноваженням контролюючого органу. Таким чином, ці акти не відповідають встановленій формі.

Відтак, суд дійшов правильного висновку про те, що акти про неможливість проведення зустрічної звірки, на які посилається ДПІ, не є недопустимим доказом у даній справі.

Податковим органом, у відповідності до приписів ч.2 ст.71 КАС України, не надано доказів про правомірність прийнятих ним рішень відносно Товариства та не представлено їх на спростування вище викладеного.

Суд дослідив представлені докази та дійшов обґрунтованого висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Постанову прийнято з додержанням норм матеріального та процесуального права, підстави для її скасування відсутні.

Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206, 212 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області залишити без задоволення, а постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "20" листопада 2014 р. без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя А.В. Жизневська

судді: Т.С. Котік

Н.М. Малахова

Повний текст cудового рішення виготовлено "17" січня 2015 р.

Роздруковано та надіслано:р.л.п.

1- в справу:

2 - позивачу/позивачам: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПСВ Західбудмонтаж" вул.Д.Галицького,19 офіс 608,м.Рівне,33027

3- відповідачу/відповідачам: Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області вул. Відінська,8,м.Рівне,33023

- ,

СудЖитомирський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.01.2015
Оприлюднено21.01.2015
Номер документу42340521
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/1960/14

Постанова від 20.11.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д. Є.

Ухвала від 28.07.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д. Є.

Ухвала від 09.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 14.01.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Жизневська А.В.

Ухвала від 23.12.2014

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Жизневська А.В.

Ухвала від 22.12.2014

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Жизневська А.В.

Постанова від 20.11.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д. Є.

Ухвала від 11.07.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Махаринець Д. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні