Рішення
від 01.12.2014 по справі 5015/5133/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01.12.2014 р. Справа № 5015/5133/12

За позовом: Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради, м. Львів

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮР», м. Львів,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Львівська міська рада, м. Львів

про демонтаж тимчасової споруди.

Суддя Яворський Б.І.

при секретарі Кубара А.

Представники:

від позивача: Кузів О.М.;

від відповідача: не з'явився;

від третьої особи: не з'явився.

На розгляд господарського суду Львівської області Сихівською районною адміністрацією Львівської міської ради подано позов до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮР» про демонтаж тимчасової споруди.

Ухвалою від 04.12.2012р. (суддя Станько Л.Л.) порушено провадження у справі, яку призначено до розгляду на 25.12.2012р. Ухвалою суду від 04.02.2013р. провадження у справі було зупинено до вирішення по суті справи №914/215/13-г за позовом ТзОВ "ЮР" до Львівської міської ради про тлумачення змісту правочину, а саме п. 8 та п. 37 Договору оренди землі від 30.03.2011р. та №464/799/13-а за позовом ТзОВ "ЮР" до Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради про скасування розпорядження Сихівської РДА № 201 від 08.05.2012р. "Про демонтаж: тимчасової споруди (малої архітектурної форми) на пр. Червоної Калини - вул. Кос-Анатольського".

На підставі розпорядження керівника апарату господарського суду від 13.01.2014 р. №24 у зв'язку із закінченням повноважень судді Станька Л.Л. справу №5015/5133/12 передано для розгляду судді Козак І.Б.

Ухвалою господарського суду Львівської області від 16.07.2014 р. провадження у справі №5015/5133/12 поновлено, розгляд справи призначено на 26.08.2014 р.

29.09.2014р. у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю судді Козак І.Б. на підставі розпорядження керівника апарату господарського суду Львівської області проведено повторний автоматичний розподіл справи №5015/5133/12, за результатами якого справа передана для розгляду судді Яворському Б.І.

Рух справи відображено у відповідних ухвалах суду. Ухвалою суду від 30.09.2014 р. до участі у справі третьою особою залучено Львівську міську раду.

У судовому засіданні 01.12.2014р. представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві та в письмових поясненнях, просив зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮР» демонтувати тимчасову споруду у м. Львові на пр.Червоної Калини - вул. Кос-Анатольського. Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що дозвіл на розміщення тимчасової споруди на пр.Червоної Калини - вул. Кос-Анатольського у м. Львові закінчився ще 16.03.2011р. і у відповідача відсутні будь-які документи, які б давали йому право на розміщення тимчасової споруди.

У судові засідання 18.11.2014р. та 01.12.2014р. відповідач участі повноважного представника не забезпечив, про причини неявки не повідомив, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання. У відзиві на позовну заяву проти позову заперечив, зазначив, що ТзОВ «ЮР» не встановлювало самовільно МАФ, йому не було офіційно відмовлено в продовженні договору оренди землі, всі необхідні дозволи були оформлені, а це питання знаходиться в процесі вирішення у Львівській міській раді. Також зазначає, що ухвали ЛМР, на які покликався позивач у позовній заяві, втратили чинність на підставі ухвали ЛМР від 20.03.2014р., а тому на час розгляду справи позов є безпідставним. На переконання відповідача позивач не навів жодних законодавчих актів, які надають право Сихівській РА ЛМР на звернення до господарського суду за захистом порушених або оспорюваних прав адміністрації. Крім того, ТзОВ «Юр» відзначає, що даний спір виник із публічно-правових відносин, а тому провадження у справі необхідно припинити.

У судове засідання 01.12.2014р. третя особа участі повноважного представника не забезпечила, у письмових поясненнях підтримала позовні вимоги Сихівської районної адміністрації. Додатково повідомила, що ухвалою ЛМР від 26.12.2013 р. №3039 «Про призупинення розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові» встановлено мораторій на доповнення схеми розміщення тимчасових споруд у м. Львові новими тимчасовими спорудами на термін до 31.12.2014р., при цьому процедуру внесення змін та уточнень залишено попередньою. Додатково зазначила, що ухвалою Сихівського районного суду м. Львова від 25.03.2014р. у справі №464/766/13-а залишено без розгляду позов ТзОВ «ЮР» до Сихівської РА ЛМР про скасування розпорядження №201 від 08.05.2012 р. Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 03.06.2014 р. залишено без змін ухвалу Сихівського районного суду м. Львова від 25.03.2014 р. у справі №464/799/13-а, апеляційну скаргу ТзОВ «ЮР» - без задоволення, а тому розпорядження про демонтаж тимчасової споруди є чинним.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, повно, всебічно і об'єктивно з'ясувавши усі обставини справи в їх сукупності, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, судом встановлено таке.

19.08.2009р. департаментом економічної політики (далі - ДЕП) ЛМР надано ТзОВ «ЮР» дозвіл №5-8092 на розміщення об'єкта торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг у стаціонарних малих архітектурних формах площею 30 кв.м. за адресою: м.Львів, пр.Червоної Калини - Кос-Анатольського; договір оренди земельної ділянки площею 112 кв.м. від 12.04.2006р. за №С-525 до 16.03.2011р.; термін дії дозволу - до 16.03.2011р.

30.03.2011р. Львівська міська рада та ТзОВ «ЮР» уклали договір оренди земельної ділянки площею 0,0112 га, що на пр.Червоної Калини - вул.Кос-Анатольського у м.Львові для обслуговування малої архітектурної форми та підписали акт приймання-передачі об'єкта оренди.

01.06.2011р. ДЕП ЛМР надано ТзОВ «ЮР» дозвіл №5-5816 на розміщення об'єкта торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг у стаціонарних малих архітектурних формах площею 30 кв.м. за адресою: м.Львів, пр.Червоної Калини - Кос-Анатольського; договір оренди земельної ділянки площею 112 кв.м. від 30.03.2011р. за №С-1937 до 18.12.2011р.; термін дії дозволу - до 18.12.2011р.

09.04.2012р. Сихівська РА ЛМР надіслала ТзОВ «ЮР» попередження про необхідність до 22.04.2012р. демонтажу тимчасової споруди, термін дії договору оренди земельної ділянки якої закінчився у 2011р.

25.04.2012р. складено акт комісійного обстеження, у якому зазначено, що тимчасова споруда, яка належить ТзОВ «ЮР», не демонтована, дозвільні документи на її функціонування відсутні.

Розпорядженням в.о. голови Сихівської районної адміністрації ЛМР від 08.05.2012 р. «Про демонтаж тимчасової споруди (малої архітектурної форми) на пр.Червоної Калини - вул.Кос-Анатольського» ТзОВ «ЮР» (директор Думин Ю.Я.) зобов'язано демонтувати тимчасову споруду за даною адресою у термін до 15.05.2012р. (п.1). У разі не проведення демонтажу в добровільному порядку юридичному відділу необхідно підготувати та подати позовну заяву до суду щодо здійснення примусового демонтажу тимчасової споруди (п.3).

30.11.2012р. складено акт комісійного обстеження, у якому зазначено, що тимчасова споруда, яка належить ТзОВ «ЮР», не демонтована, дозвільні документи на її функціонування відсутні.

25.01.2013р. ТзОВ «ЮР» звернулося до Сихівського районного суду м.Львова з позовом до Сихівської РА ЛМР про скасування розпорядження №201 від 08.05.2012р. «Про демонтаж тимчасової споруди (малої архітектурної форми) на пр.Червоної Калини - вул.Кос-Анатольського». Ухвалою Сихівського районного суду м.Львова від 25.03.2014р., залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 03.06.2014р., позовну заяву ТзОВ «ЮР» залишено без розгляду.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 09.09.2013р. у справі №914/215/13-г договір оренди земельної ділянки площею 0,0112 га, що на пр.Червоної Калини - вул.Кос-Анатольського у м.Львові, від 30.03.2011р. визнано неукладеним через те, що він не пройшов державної реєстрації.

30.09.2014р. відповідач звернувся до ЛМР із заявою, у якій просив «укласти (продовжити) договір оренди земельної ділянки МАФ на підставі ухвали ЛМР №3190 від 20.03.2014р. згідно реєстраційного №С-1957 терміном на 1 рік площею 0,0112 га, яка знаходиться за адресою: м.Львів, пр.Червоної Калини - вул.Кос-Анатольського, для обслуговування тимчасової споруди (павільйону)».

15.10.2014р. ЛМР та ТзОВ «ЮР» уклали додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки від 30.03.2011р., у якій п.8 договору виклали у такій редакції: «Договір укладено терміном до 30.12.2014р.».

17.11.2014р. складено акт комісійного обстеження, у якому зазначено, що тимчасова споруда, яка належить ТзОВ «Юр», не демонтована та функціонує.

Станом на момент прийняття рішення докази демонтажу відповідачем тимчасової споруди відсутні.

При прийнятті рішення суд виходив з наступного .

Відповідно до ст.22 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»

місцеві господарські суди розглядають справи у спорах, що виникають з господарських правовідносин, а також інші справи, віднесені процесуальним законом до їх підсудності. Господарські суди розглядають справи в порядку позовного провадження, коли склад учасників спору відповідає приписам статті 1 ГПК України, а правовідносини, з яких виник спір, мають господарський характер (ст.ст.1,4-1,12 ГПК України).

При вирішенні питання про те, чи є правовідносини господарськими, а спір - господарським, слід виходити з визначень, наведених у статті 3 ГПК України.

У п.3.1 постанови від 24.10.2011р. №10 «Про деякі питання підвідомчості

і підсудності справ господарським судам» Пленум Вищого господарського суду України звертає увагу, що господарський спір підвідомчий господарському суду, зокрема, за таких умов:

- участь у спорі суб'єкта господарювання;

- наявність між сторонами, по-перше, господарських відносин, врегульованих Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, іншими актами господарського і цивільного законодавства, і, по-друге, спору про право, що виникає з відповідних відносин;

- наявність у законі норми, що прямо передбачала б вирішення спору господарським судом;

- відсутність у законі норми, що прямо передбачала б вирішення такого спору судом іншої юрисдикції.

Реалізуючи свої повноваження, державні органи або органи місцевого самоврядування можуть вступати з юридичними та фізичними особами у цивільні та господарські правовідносини і у таких відносинах держава або територіальні громади є рівними учасниками з іншими юридичними та фізичними особами.

Відповідно до ч.4 ст.3 ГК України сферу господарських відносин становлять господарсько-виробничі, організаційно-господарські та внутрішньогосподарські відносини. Під організаційно-господарськими відносинами розуміються відносини, що складаються між суб'єктами господарювання та суб'єктами організаційно-господарських повноважень у процесі управління господарською діяльністю (ч.6 ст.3 ГК України).

У даному випадку відносини між Сихівською РА ЛМР та ТзОВ «ЮР» є організаційно-господарськими, а спір про демонтаж тимчасової споруди є спором про право на розміщення тимчасової споруди на земельній ділянці комунальної власності.

Зважаючи на зазначене вище, суд відхиляє заперечення відповідача про непідвідомчість даного спору господарському суду.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» благоустрій населених пунктів - це комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращення мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

За частинами 1 та 4 статті 20 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом; рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов'язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.

Згідно ст.21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» мала архітектурна форма - це елемент декоративного чи іншого оснащення об'єкта благоустрою. До малих архітектурних форм належать: альтанки, павільйони, навіси; паркові арки (аркади) і колони (колонади); вуличні вази, вазони і амфори; декоративна та ігрова скульптура; вуличні меблі (лавки, лави, столи); сходи, балюстради; паркові містки; огорожі, ворота, ґрати; інформаційні стенди, дошки, вивіски; інші елементи благоустрою, визначені законодавством. Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до цього Закону за рішенням власника об'єкта благоустрою з дотриманням вимог законодавства, державних стандартів, норм і правил.

Відповідно до ст.28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (редакція статті з моменту звернення з позовом до суду і до прийняття рішення не змінювалася) тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - це одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення. Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Згідно з п.2.1 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України №244 від 21.10.2011р., (далі - Порядок; редакція Порядку з моменту звернення з позовом до суду і до прийняття рішення не змінювалася) підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив'язки тимчасової споруди. Встановлення тимчасової споруди здійснюється відповідно до паспорта прив'язки, відхилення від паспорта прив'язки тимчасової споруди не допускається (п.2.20, 2.21 Порядку). Розміщення тимчасової споруди самовільно забороняється (п.2.31 Порядку). У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки, самовільного встановлення тимчасової споруди така тимчасова споруда підлягає демонтажу (п.2.30 Порядку). Документація щодо тимчасових споруд, видана до набрання чинності даним Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії (п.2.35 Порядку).

Згідно з пунктом 1.10 Правил благоустрою м.Львова, затверджених Ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011р. №376 (дані Правила були чинні на момент звернення з позовом до суду), самочинне встановлення (малої архітектурної форми, відкритого літнього майданчика, засобу зовнішньої реклами) - це встановлення малої архітектурної форми, відкритого літнього майданчика, засобу зовнішньої реклами, дозвіл на встановлення яких не видавався або закінчився і не був продовжений у передбачені терміни або був скасований у встановленому порядку.

У пункті 9.14 Правил розміщення малих архітектурних форм для здійснення підприємницької діяльності у м.Львові і порядку надання дозволів на розміщення об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг у малих архітектурних формах, затверджених ухвалою ЛМР №1470 від 27.12.2007р. (дані Правила були чинні на момент звернення з позовом до суду), передбачено, що малі архітектурні форми, дозволи на розміщення яких скасовані або дія яких закінчилася і в її продовженні мотивовано відмовлено, повинні бути демонтовані їх власниками у десятиденний строк з дня припинення дозволу. Демонтажу підлягають малі архітектурні форми: дозволи на розміщення яких скасовані або закінчились та суб'єкту господарювання мотивовано відмовлено у його продовженні; розміщені без належно оформленого дозволу (самовільно розміщені); зовнішній вигляд яких не відповідає затвердженому проекту прив'язки та суб'єкту господарювання мотивовано відмовлено у погодженні існуючого вигляду малої архітектурної форми. У випадку невиконання вимог цих Правил щодо добровільного демонтажу малих архітектурних форм, останні підлягають примусовому демонтажу, який здійснюється районними адміністраціями відповідно до «Правил благоустрою та утримання територій м.Львова».

Пунктом 8 ухвали ЛМР від 15.12.2011р. № 1012 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 18.12.2008р. № 2311 (зі змінами) та затвердження взірцевих проектів тимчасових споруд (малих архітектурних форм) для провадження підприємницької діяльності» (ухвала була чинна на момент звернення з позовом до суду) районним адміністраціям надано право на звернення до суду з позовом про примусовий демонтаж тимчасових споруд (МАФів). Оскільки дозвіл на розміщення об'єкта торгівлі закінчився 18.12.2011р., починаючи з 19.12.2011р. розміщення тимчасової споруди повинно було відбуватися на підставі паспорта прив'язки (п.2.1, 2.35 Порядку). У даному випадку на момент звернення з позовом до суду (04.12.2012р.) відповідач не мав відповідних документів. Крім того, договір оренди земельної ділянки, на якій знаходиться тимчасова споруда, судом визнаний неукладений. Зважаючи на наведене, Сихівська РА ЛМР правомірно вернулася до господарського суду з позовом про демонтаж тимчасової споруди. У своїх запереченнях відповідач зазначає, що на момент розгляду справи зазначені вище ухвали ЛМР втратили чинність на підставі ухвали ЛМР від 20.03.2014р. №3190 "Про затвердження Положення про порядок розміщення тимчасових споруд та Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м.Львові" (далі - ухвала №3190), а тому позов є необґрунтований та безпідставний. Також стверджує, що ухвалою №3190 спірна споруда внесена в комплексну схему; договір оренди землі для розміщення тимчасової споруди продовжено до 30.12.2014р., а суб'єкти господарювання зобов'язані до 30.10.2014р. привести свою документацію на тимчасові споруди у відповідність до вимог ухвали. З даного приводу суд відзначає таке. Згідно п.1.2 ухвали №3190 та додатку №2 до ухвали спірна тимчасова споруда увійшла до комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові. У пункті 7 ухвали №3190 ЛМР надала суб'єктам підприємницької діяльності, переліченим у додатках 2-15, до яких відноситься і ТзОВ «Юр», привести у термін до 30.10.2014р. всю необхідну документацію на розміщення тимчасових споруд у відповідність до Положення про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові, затвердженого цією ухвалою. У своєму клопотанні від 09.09.2014р. та у судовому засіданні 09.09.2014р. відповідач повідомляв, що він приводить документацію у відповідність до вимог ухвали №3190. У наступні судові засідання (30.09.2014р. та 04.11.2014р.) відповідач не подав документів, які б відповідали вимогам ухвали №3190 та Положенню, а у судові засідання 18.11.2014р. та 01.12.2014р. відповідач не з'явився, доказів виконання вимог п.7 ухвали №3190 та приведення документації на розміщення тимчасових споруд у відповідність до Положення про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові так і не подав. Таким чином термін, визначений суб'єктам господарювання ухвалою №3190, для приведення документації на розміщення тимчасових споруд у відповідність до Положення настав 30.10.2014р., однак у матеріалах справи відсутні докази виконання такого обов'язку відповідачем. Також суд критично оцінює і твердження відповідача, що договір оренди землі є продовженим до 30.12.2014р. у силу п.5 ухвали №3190 та додаткової угоди від 15.10.2014р., оскільки, як уже відзначалося вище, постановою Львівського апеляційного господарського суду від 09.09.2013р. у справі №914/215/13-г договір оренди землі від 30.03.2013р. визнаний неукладеним, а тому продовжити його неможливо, і будь-які додаткові угоди про внесення до нього змін є неукладеними. Згідно п.2.1 Положення про порядок розміщення тимчасових споруд та Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м.Львові, затвердженого ухвалою ЛМР № 3190, розміщення тимчасових споруд здійснюється замовником відповідно до паспорту прив'язки, плану земельної ділянки та договору оренди земельної ділянки або договору окремих конструктивних елементів благоустрою; місце встановлення тимчасових споруд повинно відповідати адресі, вказаній у паспорті прив'язки, та плану земельної ділянки або схемі прив'язки. Тимчасові споруди розміщуються і функціонують відповідно до вимог чинного законодавства України та інших нормативних актів, прийнятих у межах компетенції органами державної влади та органами місцевого самоврядування (п.2.3).

Пунктом 7.1 даного Положення передбачено, що демонтажу підлягають тимчасові споруди: для встановлення яких закінчився термін дії договору оренди окремих конструктивних елементів благоустрою або термін дії договору оренди земельної ділянки і суб'єкту господарювання відмовлено у його продовженні; самовільно встановлені ТС. Право районної адміністрації звертатися з позовом до суду про демонтаж передбачено пунктом 7.8 Положення.

Оскільки відповідач так і не надав суду паспорту прив'язки, плану земельної ділянки та договору оренди земельної ділянки або договору окремих конструктивних елементів благоустрою, на момент прийняття рішення знаходження його тимчасової споруди за адресою м.Львів, пр.Червоної Калини-вул.Кос-Анатольського є незаконним.

Згідно з ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до п.2.3 постанови Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції» №18 від 26.12.2011р. якщо стороною (або іншим учасником судового процесу) у вирішенні спору не подано суду в обґрунтування її вимог або заперечень належні і допустимі докази , в тому числі на вимогу суду, або якщо в разі неможливості самостійно надати докази нею не подавалося клопотання про витребування їх судом (частина перша статті 38 ГПК), то розгляд справи господарським судом може здійснюватися виключно за наявними у справі доказами, і в такому разі у суду вищої інстанції відсутні підстави для скасування судового рішення з мотивів неповного з'ясування місцевим господарським судом обставин справи .

Враховуючи наведене вище, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ст.49 ГПК України судовий збір, сплачений позивачем, підлягає до стягнення з відповідача.

На підставі викладеного та керуючись ст.22 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», ст.3 Господарського кодексу України, ст.ст.1, 20, 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст.28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», п.п.2.1, 2.20, 2.21, 2.30, 2.31, 2.35 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України №244 від 21.10.2011р. та ст.ст. 1, 3, 12, 33, 34, 44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд,

ВИРІШИВ:

1. Позов задоволити повністю.

2. Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮР» ( 79495, Львівська область, м.Львів, м.Винники, вул.Гната Хоткевича, б.15, ідентифікаційний код 32126985 ) демонтувати належну йому тимчасову споруду на пр.Червоної Калини - вул.Кос-Анатольського у м.Львові.

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮР» ( 79495, Львівська область, м.Львів, м.Винники, вул.Гната Хоткевича, б.15, ідентифікаційний код 32126985 ) на користь Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради ( 79049, м.Львів, просп.Червоної Калини, 66, код ЄДРПОУ 25258931 ) 1' 073,00 грн. судового збору.

4. Накази видати відповідно до статті 116 ГПК України.

У судовому засіданні 01.12.2014р. судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення, повний текст складений та підписаний 05.12.2014р.

Суддя Яворський Б.І.

Дата ухвалення рішення01.12.2014
Оприлюднено08.12.2014

Судовий реєстр по справі —5015/5133/12

Ухвала від 04.02.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Станько Л.Л.

Ухвала від 25.12.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Станько Л.Л.

Ухвала від 04.11.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 18.11.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 09.09.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Ухвала від 02.09.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Ухвала від 26.08.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Ухвала від 24.07.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Долінська О.З.

Постанова від 16.03.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Якімець Г.Г.

Ухвала від 16.02.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Якімець Г.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні