ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ
Господарський суд Чернігівської області
14000 м. Чернігів, проспект Миру 20 Тел. 698-166, факс 77-44-62
УХВАЛА
про повернення позовної заяви
"12" лютого 2009 р. № 02-02/
Суддя Скорик Н.О., розглянувши матеріали позовної заяви
Позивач: Селянське (фермерське) господарство "ГРАНД", код ЄДРПОУ 31082832, вул. Куйбишева, 133,Прохори,Борзнянський район, Чернігівська область,16445
Відповідач: Вертіївська сільська рада, вул. Леніна, 126,Вертіївка,Ніжинський район, Чернігівська область,16624
Третя особа на стороні відповідача: Комунальне підприємство "Ніжинське міжміське бюро технічної інвентаризації", 16600, м. Ніжин, вул. Подвойського,18
Предмет спору: про визнання права власності на об'єкт нерухомого майна та про зобов'язання зареєструвати право власності на нерухоме майно
ВСТАНОВИВ:
Підстави повернення позовної заяви можна додавати натисканням Ctrl+Alt+[1...0], де [1...0] - відповідні п.п.1...10 статті 63 ГПК України.
Позовну заяву повернути позивачу без розгляду згідно п.5 ч.1 ст. 63 Господарського процесуального кодексу України, оскільки порушено правила об'єднання вимог.
В позовній заяві поєднано вимоги про визнання права власності, що підлягає розгляду господарським судом та вимоги до КП "Ніжинське БТІ" про зобов'язання зареєструвати право власності на нерухоме майно – заява в цій частині вимог не підлягає розгляду в господарських судах України ( п.1 ч.1 ст. 62 Господарського процесуального кодексу України).
Згідно ст. 21 ГПК України сторонами в судовому процесі - позивачами і відповідачами - можуть бути підприємства та організації, зазначені у статті 1 цього Кодексу. Позивачами є підприємства та організації, що подали позов або в інтересах яких подано позов про захист порушеного чи оспорюваного права або охоронюваного законом інтересу. Відповідачами є підприємства та організації, яким пред'явлено позовну вимогу. Таким чином, як випливає з приписів вищенаведеної правової норми, позовні вимоги пред'являються відповідачам.
Проте, позивачем заявлено вимогу до третьої особи – Ніжинського бюро технічної інвентаризації щодо реєстрації нерухомого майна.
Відповідно до п. 1 ст. 5 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” систему органів державної реєстрації прав складають центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, створена при ньому державна госпрозрахункова юридична особа з консолідованим балансом (центр державного земельного кадастру) та її відділення на місцях, які є місцевими органами державної реєстрації прав. Отже, як випливає з приписів даної правової норми, місцеві органи державної реєстрації прав є органами виконавчої влади, які забезпечують реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав.
Оскільки однією з вимог позивача є зобов'язання зареєструвати право власності, то предметом даного позову є вимога щодо вчинення дій суб'єктом владних повноважень.
Виходячи з положень пункту 1 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України, справа за позовом суб'єкта підприємницької діяльності до органу виконавчої влади про зобов'язання органом виконавчої влади зареєструвати право власності на нерухоме майно є справою адміністративної юрисдикції (адміністративною справою).
Керуючись п. 5 ч. 1 ст. 63 Господарського процесуального кодексу України, -
УХВАЛИВ:
Позовні матеріали повернути позивачу без розгляду.
Додаток на 73 арк.
Суддя Скорик Н.О.
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2009 |
Оприлюднено | 01.08.2009 |
Номер документу | 4175639 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні