Постанова
від 03.12.2014 по справі 826/17668/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 1/478

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

03 грудня 2014 року 14:12 № 826/17668/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клочкової Н.В., при секретарі судового засідання Легейді Я.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПС СЕРВІС ГРУП" до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, за участі представників сторін:

представника позивача Куракіна Ю.В.,

представника відповідача Сперкача С.В.,

На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 03.12.2014 проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАПС СЕРВІС ГРУП" (далі - позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві (далі - відповідач) з наступними позовними вимогами:

- визнати протиправними дії державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві щодо не реєстрації TOВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" (код ЄДРПОУ 39346268) як платника податку на додатку вартість на підставі реєстраційної заяви 1 - ПДВ від 03.10.2014 року;

- зобов'язати державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві вчинити дії щодо реєстрації ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" (код ЄДРПОУ 39346268) як платника податку на додану вартість з 01.11.2014 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 19.11.2014 року відкрито провадження в адміністративній справі № 826/17668/14.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 19.11.2014 року закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

В судовому засіданні 03.12.2014 представник позивача підтримав позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві, та просив задовольнити позов у повному обсязі.

Представник відповідача заперечував проти задоволення адміністративного позову, з підстав викладених у письмових запереченнях.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" 03.10.2014 подало до ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві реєстраційну заяву платника податку на додану вартість (форма № 1-ПДВ) (т. 1, арк. 6-10).

Однак, ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві листом від 10.10.2014 № 50663/10/26-55-18-09 запропонувало ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" надати нову заяву про реєстрацію платником ПДВ із зазначенням всіх достовірних даних та обов'язкових реквізитів, оскільки, в заяві від 03.10.2014 в розділі 4 "Місцезнаходження (місце проживання) платника" зазначено 01133 м Київ, вул. Мечникова, буд. 14/1, проте при звірці реєстраційних даних з Єдиним банком даних про платників податку - юридичних осіб виявлено, що ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" (податковий номер 39346268) не знаходиться за вказаною адресою, таким чином, дані наведені у заяві потребують виправлення та/або надано не достовірно.

Проте, ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" не погоджується з такими діями податкового органу, а тому звернулося з відповідним позовом до суду.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд прийшов до переконання про відмову у задоволенні позовних вимог виходячи з наступних міркувань.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України.

Реєстрація платників податку на додану вартість регулюється статтями 181-183 Податкового кодексу України.

Згідно п. 181.1 ст. 181 ПК України, у разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з цим розділом, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 300000 гривень (без урахування податку на додану вартість), така особа зобов'язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених статтею 183 цього Кодексу, крім особи, яка є платником єдиного податку.

Відповідно до п. 182.1 ст. 182 ПК України, якщо особа, яка відповідно до пункту 181.1 статті 181 цього Кодексу не є платником податку у зв'язку з тим, що обсяги оподатковуваних операцій відсутні або є меншими від встановленої зазначеною статтею суми, вважає за доцільне добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою.

Згідно п. 183.3 ст. 183 ПК України, у разі добровільної реєстрації особи як платника податку або особи, яка відповідає вимогам, визначеним підпунктом 6 пункту 180.1 статті 180 цього Кодексу, реєстраційна заява подається згідно з пунктом 183.7 цієї статті не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на податковий кредит і виписку податкових накладних.

Відповідно до п. 183.5 ст. 183 ПК України, особи, зазначені у пункті 183.3 цієї статті, можуть навести у заяві бажаний (запланований) день реєстрації як платника податку, що відповідає даті початку податкового періоду (календарний місяць), з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на виписку податкових накладних.

Реєстрація осіб, зазначених в абзаці другому пункту 183.4 цієї статті, діє з першого числа календарного кварталу, в якому буде застосовуватися ставка єдиного податку, що передбачає сплату податку на додану вартість.

Згідно п. 183.6 ст. 183 ПК України, у разі якщо останній день строку подання заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день.

Відповідно до п. 183.7 ст. 183 ПК України, заява про реєстрацію особи як платника податку подається особисто такою фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи - платника (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та повноважень) до контролюючого органу за місцезнаходженням (місцем проживання) особи.

У реєстраційній заяві зазначаються підстави для реєстрації особи як платника податку.

Крім того, п. 1.2 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України 16.01.2014 № 26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 лютого 2014 р. за № 232/25009, який діяв з 25.02.2014 по 19.11.2014, визначено порядок:

- реєстрації платників податку на додану вартість;

- анулювання реєстрації платників податку на додану вартість;

- ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр);

- присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість;

- оприлюднення даних з Реєстру;

- перереєстрації платників податку на додану вартість;

- ведення документації при реєстрації/анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість;

- формування і надання витягів та довідок з Реєстру.

Згідно п. 2.1 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, реєстр - це автоматизований банк даних, створений відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу V Кодексу для забезпечення:

- реєстрації та єдиного обліку платників ПДВ;

- єдиних принципів ідентифікації платників ПДВ;

- контролю за справлянням податку на додану вартість;

- організації суцільного й вибіркового аналізу.

Відповідно до п. 3.1 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, реєстрація осіб платниками ПДВ, перереєстрація платників ПДВ проводяться шляхом внесення записів до Реєстру із формуванням за кожним таким записом окремого ідентифікатора.

Особа є зареєстрованою платником ПДВ з відповідної дати реєстрації, внесеної до Реєстру. Реєстрація платника ПДВ є анульованою з дати виключення цього платника ПДВ з Реєстру згідно з розділом V цього Положення.

Згідно п. 3.2 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, платником ПДВ можуть бути зареєстровані особи, визначені у пункті 1.4 розділу I цього Положення та які відповідають вимогам пункту 1.5 розділу I цього Положення.

Для реєстрації платником ПДВ особа повинна перебувати на обліку в контролюючому органі за основним місцем обліку відповідно до Порядку обліку.

Відповідно до п. 3.4 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, відповідно до пункту 182.1 статті 182 розділу V Кодексу, якщо особа, яка відповідно до пункту 181.1 статті 181 розділу V Кодексу не є платником податку у зв'язку з тим, що обсяги оподатковуваних операцій відсутні або є меншими від встановленої зазначеною статтею суми, вважає за доцільне добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою.

Згідно п. 3.5 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, будь-яка особа, що підлягає обов'язковій реєстрації чи прийняла рішення про добровільну реєстрацію як платника ПДВ, подає до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) реєстраційну заяву платника податку на додану вартість за формою N 1-ПДВ (додаток 1):

1) заява подається особисто такою фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи - платника (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та повноважень) до контролюючого органу за місцезнаходженням (місцем проживання) особи.

2) реєстраційна заява платника ПДВ має бути подана контролюючому органу:

б) особами, що прийняли добровільне рішення про реєстрацію платниками ПДВ (пункт 3.4 цього розділу), або особами, які відповідають вимогам підпункту 6 пункту 180.1 статті 180 розділу V Кодексу (підпункт 6 пункту 1.5 розділу I цього Положення), - не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками ПДВ та матимуть право на податковий кредит і виписку податкових накладних;

3) реєстраційна заява обов'язково має бути підписана заявником із зазначенням дати. Усі розділи реєстраційної заяви підлягають заповненню (крім розділу 2 для юридичних осіб, які подали заяву державному реєстратору у спосіб, визначений в абзаці третьому підпункту 1 цього пункту).

Згідно п. 3.8 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, при реєстрації платника ПДВ обов'язково проводиться перевірка його реєстраційних даних з Єдиного банку даних про платників податку - юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб.

Відомості про заявника мають бути включені до Єдиного державного реєстру. Дані реєстраційної заяви мають бути достовірними та відповідати відомостям Єдиного державного реєстру.

З метою підтвердження достовірності відомостей про відповідність особи вимогам, визначеним статтею 180, пунктом 181.1 статті 181, пунктом 182.1 статті 182 та пунктом 183.7 статті 183 розділу V Кодексу, така особа відповідно до підпункту 20.1.6 пункту 20.1 статті 20 розділу I Кодексу, пункту 73.3 статті 73 розділу II Кодексу подає до контролюючого органу документи, що підтверджують такі відомості.

Відповідно до п. 3.9 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, якщо в заяві про реєстрацію не зазначені обов'язкові реквізити, надані недостовірні або неповні дані , її не скріплено печаткою заявника (для юридичних осіб, які подали заяву до контролюючого органу у спосіб, визначений в абзаці першому підпункту 1 пункту 3.5 цього розділу), не підписано заявником (для фізичних осіб), відповідальною особою заявника (для юридичних осіб) чи особою, яка має документально підтверджене повноваження щодо підпису реєстраційної заяви від особи, яка реєструється платником ПДВ, відомості про заявника не включені до Єдиного державного реєстру, то протягом 5 робочих днів від дня отримання заяви контролюючий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про реєстрацію (із зазначенням підстав неприйняття попередньої).

Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві листом від 10.10.2014 № 50663/10/26-55-18-09 запропонувало ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" надати нову заяву про реєстрацію платником ПДВ із зазначенням всіх достовірних даних та обов'язкових реквізитів, оскільки, в заяві від 03.10.2014 в розділі 4 "Місцезнаходження (місце проживання) платника" зазначено 01133, м Київ, вул. Мечникова, буд. 14/1, проте при звірці реєстраційних даних з Єдиним банком даних про платників податку - юридичних осіб виявлено, що ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" (податковий номер 39346268) не знаходиться за вказаною адресою, таким чином, дані наведені у заяві потребують виправлення та/або надано не достовірно.

Крім того, на підтвердження позиції відповідача, зазначеної в листі від 10.10.2014 № 50663/10/26-55-18-09, ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві було надано суду довідку про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 12.09.2014 № 4438/01/26-55-07-03 (т. 1, арк. 27), повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням від 12.09.2014 № 7937/26-55-18-05-14 (форма № 18-ОПП, т. 1, арк. 28), довідку про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 10.10.2014 № 5435/01/26-55-07-03 (т. 1, арк. 29), повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням від 10.10.2014 № 8718/26-55-18-05-14 (форма № 18-ОПП, т. 1, арк. 30).

В той час, як позивач не надав суду доказів, що на момент звернення позивача до відповідача із заявою № 1-ПДВ, місцезнаходженням позивача була адреса: вул. Мечникова, буд. 14/1, м. Київ, 01133.

При цьому, судом задля вжиття належних заходів із метою встановлення обставин справи ухвалою суду від 19.11.2014 про закінчення підготовчого провадження у даній справі та призначення її до судового розгляду було витребувано у позивача докази що на момент звернення позивача до відповідача із заявою № 1-ПДВ, місцезнаходженням позивача була вул. Мечникова, буд. 14/1, м. Київ, 01133.

Однак, позивач витребувані судом докази не надав суду без поважних причин, про витребування даних доказів у суб'єкта владних повноважень, якщо вони таким суб'єктом вилучались у позивача, не просив, тому суд вирішував дану справу на підставі наявних у ній доказів.

Відтак, судом було встановлено, що позивачем не доведено його місцезнаходження по вул. Мечникова, буд. 14/1, м. Київ, 01133 на момент звернення позивача до відповідача із заявою № 1-ПДВ, тобто станом на 03.10.2014, хоча такі докази витребовувалися судом, проте, не були надані суду, в той час, як відповідач належними та допустимими доказами підтвердив, що ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві було встановлено відсутність ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" за місцезнаходженням.

Відтак, враховуючи вище викладене, судом було встановлено, що позивач не надав суду доказів та не обґрунтував протиправність дій державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві щодо не реєстрації TOВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" (код ЄДРПОУ 39346268) як платника податку на додатку вартість на підставі реєстраційної заяви 1 - ПДВ від 03.10.2014 року.

Крім того, судом було встановлено, що ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві, запропонувавши ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" листом від 10.10.2014 № 50663/10/26-55-18-09 подати нову заяву про реєстрацію платником ПДВ із зазначенням всіх достовірних даних та обов'язкових реквізитів, діяла в межах правового поля.

Отже, відсутні підстави для визнання протиправними дій державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві щодо не реєстрації TOВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" (код ЄДРПОУ 39346268) як платника податку на додатку вартість на підставі реєстраційної заяви 1 - ПДВ від 03.10.2014 року, а тому позовна вимога в даній частині не підлягає задоволенню.

Щодо позовної вимоги про зобов'язання державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві вчинити дії щодо реєстрації ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" (код ЄДРПОУ 39346268) як платника податку на додану вартість з 01.11.2014 року суд зазначає, що позивачем не обґрунтовано підстав чому саме з 01.11.2014 відповідач має зареєструвати позивача платником податку на додану вартість.

Крім того, суд звертає увагу позивача, що відповідач не зможе вчинити вище наведені дії до моменту набрання рішенням по даній справі законної сили.

Згідно ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

В той же час, відповідно до ч. 3 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Крім того, суд зазначає, що згідно п. 183.5 ст. 183 ПК України, особи, зазначені у пункті 183.3 цієї статті, можуть навести у заяві бажаний (запланований) день реєстрації як платника податку , що відповідає даті початку податкового періоду (календарний місяць), з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на виписку податкових накладних.

Відтак, з аналізу вказаної норми вбачається, що позивач має право в заяві форми № 1-ПДВ вказати бажаний (запланований) день реєстрації як платника податку , проте, відповідна дата не є обов'язковою для контролюючого органу під час реєстрації заявника платником податку на додану вартість.

Крім того, згідно п. 183.9 ст. 183 ПК України, у разі відсутності підстав для відмови у реєстрації особи як платника податку контролюючий орган зобов'язаний внести до реєстру платників податку запис про реєстрацію такої особи як платника податку з бажаного (запланованого) дня реєстрації платника податку, зазначеного у його заяві, або протягом 5 робочих днів від дати надходження реєстраційної заяви , якщо бажаний (запланований) день реєстрації у заяві не зазначено чи такий день настає раніше дати, що припадає на останній день строку, встановленого для реєстрації платника податку контролюючим органом. Якщо бажаний (запланований) день реєстрації, зазначений у заяві особи, настає після завершення 5 робочих днів від дати надходження реєстраційної заяви, контролюючий орган зобов'язаний внести до реєстру платників податку запис про реєстрацію такої особи як платника податку не пізніше бажаного (запланованого) дня реєстрації платника податку, зазначеного у його заяві.

Отже, податковий орган, у разі відсутності підстав для відмови у реєстрації особи як платника податку, внесить до реєстру платників податку запис про реєстрацію такої особи як платника податку або з бажаного (запланованого) дня , або протягом 5 робочих днів від дати надходження реєстраційної заяви , якщо бажаний (запланований) день реєстрації у заяві не зазначено чи такий день настає раніше дати, що припадає на останній день строку, встановленого для реєстрації платника податку контролюючим органом.

Крім того, суд звертає увагу позивача, що його право на реєстрацію платником податку на додану вартість не обмежено ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві, оскільки відповідач в листі від 10.10.2014 № 50663/10/26-55-18-09 навпаки пропонує ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" подати нову заяву про реєстрацію платником ПДВ, звертаючи увагу на необхідність зазначення всіх достовірних даних та обов'язкових реквізитів аби відповідач зміг зареєструвати позивача платником податку на додану вартість.

Отже, відсутні підстави для зобов'язання державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міндоходів у Києві вчинити дії щодо реєстрації ТОВ "КАПС СЕРВІС ГРУП" (код ЄДРПОУ 39346268) як платника податку на додану вартість з 01.11.2014 року, а тому позовна вимога в даній частині не підлягає задоволенню.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку про не обґрунтованість позовних вимог та відсутності підстав для їх задоволення.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 1 ст.9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до положень ч.1 ст.11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 ст. 71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно ч. 2 ст. 72 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Статтею 159 КАС України встановлено, що судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, яке ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими, а, відтак, такими, що не підлягають задоволенню.

Згідно частини 2 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.

В даному випадку відсутнє документальне підтвердження судових витрат відповідача, а тому вони стягненню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 2, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

Відмовити у задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю "КАПС СЕРВІС ГРУП" повністю.

Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо постанова не оскаржена в апеляційному порядку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Н.В. Клочкова

Повний текст постанови виготовлено та підписано 08 грудня 2014 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.12.2014
Оприлюднено18.12.2014
Номер документу41903556
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/17668/14

Ухвала від 19.11.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 25.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Постанова від 03.02.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Глущенко Я.Б.

Ухвала від 25.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Глущенко Я.Б.

Постанова від 03.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 19.11.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні