Постанова
від 10.12.2014 по справі 815/6112/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/6112/14

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 грудня 2014 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Левчук О.А.,

за участю секретаря Мураховської А.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Украйс-Компані" до Державної податкової інспекції в Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу № 1571 від 24.10.2014 року, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить визнати протиправним та скасувати наказ Державної податкової інспекції в Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області № 1571 від 24.10.2014 року. В обґрунтування позовних вимог зазначив, що запит від 03.09.2014 року № 5976/10/15-52-22-02 ДПІ у Малиновському районі м. Одеси не відповідав вимогам п. 73.3 ст. 73 ПКУ, а тому позивач був звільнений від обов'язку надати відповідь на такий запит. У зв'язку з викладеним позивач зазначив, що у відповідача були відсутні підстави для видачі наказу № 1571 від 24.10.2014 року на підставі п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 ПКУ.

Представник позивача в судовому засіданні адміністративний позов підтримав, просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні з позовом не погодився, проти його задоволення заперечував, просив суд у задоволенні адміністративного позову відмовити в повному обсязі. В обґрунтування заперечень зазначив, що Державною податковою інспекцією в Малиновському районі міста Одеси наказ № 1571 від 24.10.2014 року внесено на підставі п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 ПКУ, у зв'язку з тим, що товариством з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Украйс-Компані" не надано пояснень та їх документального підтвердження протягом 10 днів з дня отримання письмового запиту від 03.09.2014 року № 5976/10/15-52-22-02. Також представник відповідача зазначив, що підставою для направлення письмового запиту стало те, що за результатами відпрацювання ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області отримано в підсистемі «Аналітична система співставлення» акт від 10.07.2014 року №1583/26-59-2203/38979817 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «БРУК-СТЕКШМАТ» (код ЄДРПОУ 38979817) з питань підтвердження відомостей по взаємовідносинам з контрагентами за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року. За результатами складеного акту перевірки в TOB «ВКФ Украйс-Компані» в системі співставлення податкового зобов'язання та податкового кредиту виникли розбіжності, а саме відбулося завищення податкового кредиту у розмірі 36 822,00 грн.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, проаналізувавши докази в їх сукупності, суд встановив наступне.

Відповідно до п.п. 20.1.6 та п.п.20.1.23 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право: отримувати безоплатно від платників податків, у тому числі благодійних та інших неприбуткових організацій, у порядку, визначеному цим Кодексом, інформацію, довідки, копії документів (засвідчені підписом платника податків або його посадовою особою та скріплені печаткою (за наявності) про фінансово-господарську діяльність, отримувані доходи, видатки платників податків та іншу інформацію, пов'язану з обчисленням та сплатою податків, дотриманням вимог іншого законодавства, здійснення контролю за яким покладено на органи державної податкової служби, а також фінансову та статистичну звітність, в порядку та на підставах, визначених цим Кодексом; у випадках виявлення порушення вимог податкового та іншого законодавства України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, надсилати платникам податків письмові запити щодо надання засвідчених належним чином копій документів.

Згідно з вимогами п. п. 20.1.4. п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку встановленому Податковим кодексом України.

Відповідно до п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.

Підпункт 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України визначає, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Відповідно до п. п. 78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема, виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Згідно до п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (заступником керівника) контролюючого органу і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту. Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи; 2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок та в інших випадках, передбачених статтею 39 цього Кодексу; 3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків;4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної; 5) у разі проведення зустрічної звірки; 6) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Процедуру періодичного подання органам державної податкової служби суб'єктами інформаційних відносин або подання за письмовим запитом таких органів податкової інформації визначено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом» № 1245 від 27.12.2010 року (далі - Порядок).

Відповідно до п. п. 10 Порядку запит щодо отримання податкової інформації від платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин оформляється на бланку органу державної податкової служби та підписується керівником (заступником керівника) зазначеного органу. У запиті зазначаються: посилання на норми закону, відповідно до яких орган державної податкової служби має право на отримання такої інформації; підстави для надіслання запиту; опис інформації, що запитується, та в разі потреби перелік документів, що її підтверджують.

В пунктах 11, 12 Порядку визначено, що перед тим, як направити запит, орган державної податкової служби перевіряє: наявність законодавчих підстав для отримання податкової інформації; наявність інформації в системі органів державної податкової служби; відсутність підстав для періодичного подання зазначеної інформації відповідно до цього Порядку. Письмовий запит про подання інформації надсилається суб'єкту інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: виявлення за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, фактів, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби; виникнення потреби у визначенні рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок; виявлення недостовірності даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків; подання щодо платника податків скарги про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної; проведення зустрічної звірки; в інших випадках, визначених Податковим кодексом України.

Судом встановлено, що Державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області товариству з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма «Украйс-Компані» направлено письмовий запит № 5976/10/15-52-22-02 від 03.09.2014 року, в якому відповідач на підставі ст. 16 ст. 20, п.73.3 ст.73 Податкового Кодексу України з метою виконання функцій, покладених на органи державної податкової служби, у зв'язку з отриманням інформації про можливі порушення податкового законодавства, просить надати інформацію та її документальне підтвердження пов'язану з декларуванням, нарахуванням і сплатою податку на додану вартість (фінансово-господарські документи, що підтверджують сплату грошових коштів за вчиненим правочином - платіжні доручення, виписки банківських установ, прибуткові та видаткові касові ордери, чеки РРО та інші; фінансово-господарські документи, що підтверджують передачу товарів, виконання робіт (надання послуг) за вчиненим правочином - товарно-транспортні накладні, податкові накладні, рахунки-фактури, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), наявність власних чи орендованих виробничих потужностей, трудових ресурсів, власних чи орендованих складських приміщень, власних чи орендованих автотранспортних засобів, договори оренди складських приміщень; реєстри отриманих та виданих податкових накладних, платіжні доручення на перерахування суми податку на додану вартість до бюджету) за період з 01.01.2013 року по 08.07.2014 року з ТОВ «Брук-Сетклімат», код ЄДРПОУ 38979817.

Крім цього, в письмовому запиті відповідач просить надати пояснення стосовно питань: юридична адреса та фактичне місцезнаходження, наявність офісних та складських приміщень (у разі оренди значити на підставі яких документів та на яких умовах відбувалась оренда, форма, стан розрахунків); наявність виробничих потужностей, транспортних засобів (у разі оренди зазначити на підставі яких документів); види діяльності відповідно до кодів ЗКГНГ та КВЕД; індивідуальний податковий номер; наявність відкритих в установах банків рахунків; реєстри виданих та отриманих податкових накладних товарів (робіт, послуг); свідоцтво платника податку на додану вартість; договори, згідно яких проводились фінансово-господарські операції з контрагентами постачальниками та купцями; довіреність на отримання ТМЦ; видаткові накладні на ТМЦ по контрагентам покупцям та постачальникам; накладні та супроводжуючі їх податкові накладні на отримання та продаж ТМЦ (робіт, послуг), якщо підприємство є виробником, то надати письмову довідку довільної форми за підписом керівників підприємства, яка підтверджує даний факт; документи, які не ввійшли до переліку, але пов'язані зі здійсненням фінансово-господарських операцій (акти виконаних робіт, товарно-транспортні документи, банківські та інші). Обов'язково надати: зарахування грошових коштів; зазначити фактичне відвантаження товару (якщо таке мало місце) згідно наведених накладних; транспортування товару, складські приміщення, у разі, якщо підприємство не є виробником реалізованих товарів (робіт, послуг), то надати угоди (договори) укладені з контрагентами-постачальниками даних товарів (робіт, послуг).

В письмовому запиті від 03.09.2014 року ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області звертає увагу ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» на те, що у разі ненадання інформації (пояснення) у зазначений законодавством термін до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області (протягом 10 днів з дня його отримання) є підставою для проведення позапланової перевірки у відповідності до ст. 78 Податкового кодексу України. Вказаний запит отримано позивачем 15.09.2014 року (а.с. 47).

Розглянувши лист № 5976/10/15-52-22-02 від 03.09.2014 року ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області надіслано лист від 25.09.2014 року вих. № 25/9/1-2014, в якому зазначено, що зі змісту листа № 5976/10/15-52-22-02 від 03.09.2014 року не вбачається, якими саме обставинами обумовлена необхідність надання запитуваних документів, та, що ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області виявлено факти, що свідчать про можливі порушення ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» податкового, валютного та іншого законодавства, а відтак надісланий лист не може вважатись обов'язковим письмовим запитом в розумінні п.п. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 ПКУ (а.с. 48-50).

У зв'язку з зазначеними обставинами заступник начальника управління - начальник відділу перевірок платників податків управління податкового аудиту звернувся до в.о. начальника ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області з доповідною запискою, в якій зазначив, що ДПІ в Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області було отримано інформацію про можливі порушення податкового законодавства TOB «ВКФ «Украйс-Компані», код за ЄДРПОУ 34553170, у зв'язку із чим підприємству надано запит № 5976/10/15-52-22-01 від 03.09.2014 р. про надання пояснень та їх документального підтвердження щодо взаєморозрахунків з TOB «Брук-Сетклімат», код за ЄДРПОУ 38979817 за період з 01.01.2013 р. по 08.07.2014 р. На обов'язковий письмовий запит контролюючого органу TOB «ВКФ «Украйс-Компані» не надано пояснень та їх документальних підтверджень протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту. Відповідно до автоматизованої системи співставлення АІС «Податковий блок», в березні 2014 року наявні розбіжності в сумі 36 822, 00 грн. У зв'язку з вищевикладеним та керуючись п.п. 78.1.4. п.78.1. ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями) управління податкового аудиту просить надати розпорядження про проведення документальної позапланової виїзної перевірки TOB «ВКФ «Украйс-Компані», код за ЄДРПОУ 34553170, з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства по взаєморозрахунках з ТОВ «Брук-Сетклімат», код за ЄДРПОУ 38979817, за період з 01.01.2013 р. по 08.07.2014 р. з 28 жовтня 2014 року тривалістю 5 робочих днів (а.с. 52).

В.о. начальника ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області 24.10.2014 року за № 1571 прийнято рішення, оформлене наказом, «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані», код ЄДРПОУ 34553170».

В наказі № 1571 від 24.10.2014 року зазначено, що ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області було отримано інформацію про можливі порушення податкового законодавства ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані», код ЄДРПОУ 34553170, у зв'язку із чим підприємству надано запит № 5976/10/15-52-22-01 від 03.09.2014 року про надання пояснень та їх документального підтвердження щодо взаєморозрахунків з ТОВ «Брук-Сетклімат», код ЄДРПОУ 38979817, за період з 01.01.2013 року по 08.07.2014 року. На обов'язків письмовий запит контролюючого органу ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» не надано пояснень та їх документальних підтверджень протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту, у зв'язку з чим та керуючись п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 ПКУ вирішено провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства по взаєморозрахунках з ТОВ «Брук-Сетклімат» за період з 01.01.2013 року по 08.07.2014 року з 28 жовтня 2014 року тривалістю 5 робочих днів (а.с. 46).

Таким чином, з вищевикладеного вбачається, що запит № 5976/10/15-52-22-01 від 03.09.2014 року направлено з метою виконання функцій, покладених на органи державної податкової служби, у зв'язку з отриманням інформації про можливі порушення податкового законодавства та виявленням розбіжностей по деклараціям за березень 2014 року в сумі 36 822, 00 грн. у ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» та ТОВ «Брук-Сетклімат» (а.с. 102-114).

Крім того, судом встановлено, що підставою прийняття рішення, оформленого наказом № 1571 від 24.10.2014 року, про проведення документальної позапланової виїзної перевірки позивача стали відомості, викладені в акті від 10.07.2014 року № 1583/26-59-22-03/38979817 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Брук-Сетклімат» з питань підтвердження відомостей по взаємовідносинам з контрагентами за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року» (а.с. 53-86).

Враховуючи викладене, проаналізувавши зміст письмового запиту № 5976/10/15-52-22-01 від 03.09.2014 року, суд встановив, що відповідачем при його складанні дотримано вимог п. 73.3 Податкового кодексу України та п. п. 10-12 Порядку, оскільки вказаний письмовий запит оформлений на бланку органу державної податкової служби та підписаний керівником (заступником керівника) зазначеного органу. У запиті міститься посилання на норми закону, відповідно до яких орган державної податкової служби має право на отримання такої інформації; підстави для надіслання запиту; опис інформації, що запитується, та перелік документів, що її підтверджують.

Таким чином, суд вважає безпідставними посилання позивача в обґрунтування позовних вимог на невідповідність запиту відповідача вимогам Податкового кодексу України та вимогам Порядку.

З огляду на вищевикладене, приймаючи до уваги встановлені в судовому засіданні факти, суд дійшов до висновку, що наказ № 1571 від 24.10.2014 року «Про проведення документальної виїзної позапланової перевірки ТОВ «Украйс-Компані», код ЄДРПОУ 34553170» відповідачем прийнято правомірно та за наявності підстав, передбачених законом.

Крім цього, відповідно до п. 81.1 ст. 81 ПКУ непред'явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред'явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Таким чином, платник податків, який вважає порушеним порядок та підстави призначення податкової перевірки щодо нього, має захищати свої права шляхом не допуску посадових осіб контролюючого органу до такої перевірки. Якщо ж допуск до проведення перевірки відбувся, в подальшому предметом розгляду в суді має бути лише суть виявлених порушень податкового та іншого законодавства, дотримання якого контролюється контролюючим органом.

Судом встановлено, що в період з 28.10.2014 року по 03.11.2014 року посадовими особами ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області на підставі наказу № 1571 від 24.10.2014 року проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані», код ЄДРПОУ 34553170, з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаєморозрахункам з ТОВ «Брук-Сетклімат», код ЄДРПОУ 38979817, за період з 01.01.2013 року по 08.07.2014 року, за результатами якої зроблено висновок, що перевіркою не підтверджено реальність здійснення фінансово-господарських операцій ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» та контрагентами-покупцями товарів, отриманих в березні 2014 року від ТОВ «Брук-Сетклімат», про що складено акт № 5667/22-214/34553170/108 від 10.11.2014 року.

В акті № 5667/22-214/34553170/108 від 10.11.2014 року зазначено, що направлення та копія наказу органу ДПС вручені 27.10.2014 року під розписку керівнику ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» Козачинському С.В., перевірку проведено з відома директора ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» Козачинського С.В., у журналі реєстрації перевірок суб'єкта господарювання вчинено запис від 28.10.2014 року під № 3 (а.с. 90-101).

Таким чином, позивачем допущено до проведення документальної виїзної позапланової перевірки посадових осіб ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області на підставі оскаржуваного наказу № 1571 від 24.10.2014 року, а тому правові наслідки наказу № 1571 від 24.10.2014 року є вичерпаними.

Вказана позиція суду узгоджується з правовою позицією Верховного суду України та Вищого адміністративного суду України (касаційне провадження № К/800/45731/14).

Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

Враховуючи вищевикладене, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги ТОВ «ВКФ «Украйс-Компані» є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 94, 159 - 163, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Відмовити в задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Украйс-Компані" до Державної податкової інспекції в Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу № 1571 від 24.10.2014 року в повному обсязі.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд у строки та в порядку встановлені ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 254 КАС України Повний текст постанови складено та підписано 10 грудня 2014 року.

Суддя /підпис/ О.А. Левчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.12.2014
Оприлюднено19.12.2014
Номер документу41906250
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6112/14

Ухвала від 27.11.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 29.10.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 22.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 25.03.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 02.03.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 20.01.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Постанова від 10.12.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 29.10.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 29.10.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні