Постанова
від 23.12.2014 по справі 565/1080/13-а
КУЗНЕЦОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 565/1080/13

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 грудня 2014 року м. Кузнецовськ

Кузнецовський міський суд Рівненської області -

під головуванням судді Незнамової І.М.

при секретарі Нафєєвій Н.В.

з участю позивача ОСОБА_1

представника позивача ОСОБА_2

представника Кузнецовської міської ради Процун О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Кузнецовського міського суду Рівненської області адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Кузнецовської міської ради Рівненської області, тимчасово виконуючого обов'язки міського голови - секретаря Кузнецовської міської ради ОСОБА_5, фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради про визнання протиправними та скасування рішень, поновлення на посаді і виплати заробітку за час вимушеного прогулу,

В С Т А Н О В И В:

Позивач ОСОБА_1 звернулась в суду з позовом до Кузнецовської міської ради Рівненської області, тимчасово виконуючого обов'язки міського голови - секретаря Кузнецовської міської ради ОСОБА_5, фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради про визнання протиправними і скасування рішень Кузнецовської міської ради від 29.05.13 року №888 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради», №889 «Про внесення змін до рішення ради №3 від 18.04.2006 року «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління», №890 «Про затвердження на посаду заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради», №891 «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання», №892 «Про звільнення заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1» та визнання протиправним і скасування розпорядження міського голови від 29.05.13 року №100-рк «Про звільнення ОСОБА_1», зобов'язання Кузнецовської міської ради та т.в.о. міського голови, секретаря Кузнецовської міської ради ОСОБА_5 поновити її на посаді заступника міського голови - начальника фінансового управління.

В обґрунтування позовних вимог позивачка зазначає, що вона працювала на посаді заступника міського голови - начальника фінансового управління, і оскаржуваними рішеннями органу місцевого самоврядування було порушено її конституційні права та гарантії. Вона була звільнена з посади заступника міського голови - начальника фінансового управління. Рішення в частині припинення нею служби в органах місцевого самоврядування на посаді заступника міського голови - начальника фінансового управління, прийняті без законних підстав, передбачених ст.20 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», без врахування вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Кодексу законів про працю України. Вважає, що ці рішення прийняті з порушенням способу та порядку затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, а також їх штатів та способу і порядку затвердження складу виконавчого комітету відповідної ради та його розпуску, встановленого Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з порушенням порядку та процедури підготовки питань до розгляду на сесії ради, встановленого Законом України «Про доступ до публічної інформації», а також з порушенням ст.ст.2,6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».

09.07.2013 року ОСОБА_1 подала заяву про зміну позовних вимог, у якій просить - визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.13 року №888 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради»; визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.13 року №889 «Про внесення змін до рішення ради №3 від 18.04.2006 року «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління»; визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.13 року №890 «Про затвердження на посаду заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради»; визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.13 року №891 «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання»; визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.13 року №892 «Про звільнення заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1»; визнати протиправним та скасувати розпорядження міського голови від 29.05.13 року №100-рк «Про звільнення ОСОБА_1»; зобов'язати Кузнецовську міську раду та т.в.о. міського голови, секретаря Кузнецовської міської ради ОСОБА_5 поновити її на посаді заступника міського голови - начальника фінансового управління та зобов'язати Кузнецовську міську раду та т.в.о. міського голови, секретаря Кузнецовської міської ради ОСОБА_5 виплатити за час вимушеного прогулу середній розмір заробітної плати з 01.06.2013 року по день ухвалення рішення включно.

08.08.2013 року ОСОБА_1 подала заяву про залучення до участі у справі фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради як співвідповідача та уточнення позовних вимог, у якій просить пункт 10 позовних вимог вважати викладеним в такій редакції: «Зобов'язати Кузнецовську міську раду, т.в.о. міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_5 та фінансове управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради виплатити ОСОБА_1 за час вимушеного прогулу середній розмір заробітної плати з 01.06.2013 року по день ухвалення рішення включно».

06.09.2013 року ОСОБА_1 подала заяву про уточнення позовних вимог, у якій просить пункт 10 позовних вимог вважати викладеним в такій редакції: «Стягнути з фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.06.2013 року до дня поновлення на роботі, який станом на 06.09.2013 року становить 22 334 (двадцять дві тисячі триста тридцять чотири грн.) 45 коп».

29.04.2014 року ОСОБА_1 подала заяву про зміну та уточнення позовних вимог, у якій просить: пункт 3 позовних вимог, який передбачає: «Визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.2013 р. №888 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради» - залишити без розгляду; пункти 4,5,10 позовних вимог вважати викладеними у такій редакції: «4. Визнати протиправними та скасувати наступні положення рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.2013 року №889 «Про внесення змін до рішення ради №3 від 18.04.2006 року «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління», а саме: останній абзац пункту 1; положення пункту 2 - в частині внесення змін до штатного розпису фінансового управління»; «5. Визнати протиправним та скасувати пунк 5 рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.2013 року №890 «про затвердження на посаду заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради»; «10. Стягнути з фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради на мою користь середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.06.2013 року до дня поновлення на роботі, який станом на 29.04.2014 року становить 96 646 (дев'яносто шість тисяч шістсот сорок шість) грн. 00 коп.; доповнити позовні вимоги у справі пунктами 11 та 12 наступного змісту: «11. Визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 28.03.2014 р. №1215 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради»; «12. Визнати протиправними та скасувати наступні положення рішення Кузнецовської міської ради від 04.04.2014 р. №1220 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління»: - пункт 2 в частині відсутності в затвердженій структурі та переліку штатних посад апарату міської ради та її виконавчих органів штатної посади заступника міського голови - начальника управління в складі фінансового управління, а саме: в частині заміни позиції «заступник міського голови-начальник управління» на позицію «начальник управління» в підпункті («а») «фінансове управління» додатку до рішення міської ради від 04.04.2014 р. №1220; - пункт 3 про визнання таким, що втратило чинність рішення міської ради (зі змінами) від 18.04.2006 р. №3 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» в частині наявності в затвердженій структурі виконавчих органів ради та загальній чисельності штатної одиниці - «заступник міського голови-начальник управління» в підпункті «фінансове управління».

12.06.2014 року ОСОБА_1 подала заяву про зміну та уточнення позовних вимог, у якій просить доповнити позовні вимоги пунктами 13 та 14 наступного змісту: «13. Визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 30.04.2014 р. №1227 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради»; «14. Визнати протиправними та скасувати наступні положення рішення Кузнецовської міської ради від 30.04.2014 р. №1226 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління»: - пункт 2 в частині відсутності в затвердженій структурі та переліку штатних посад апарату міської ради та її виконавчих органів штатної посади заступника міського голови - начальника управління в складі фінансового управління, а саме: в частині заміни позиції «заступник міського голови-начальник управління» на позицію «начальник управління» в підпункті («а») «фінансове управління» додатку до рішення міської ради від 30.04.2014 р. №1226; - пункт 3 про визнання таким, що втратило чинність рішення міської ради (зі змінами) від 18.04.2006 р. №3 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» в частині наявності в затвердженій структурі виконавчих органів ради та загальній чисельності штатної одиниці - «заступник міського голови-начальник управління» в підпункті «фінансове управління».

23.10.2014 року ОСОБА_1 подала заяву про уточнення позовних вимог, у якій просить пункт 10 позовних вимог викласти у такій редакції: «10. Стягнути з відповідачів на мою користь середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.06.2013 року до дня поновлення на роботі, який станом на 23.10.2014 року становить 148 330 (сто сорок вісім триста тридцять) грн. 60 коп., шляхом безспірного списання вказаної суми з рахунку фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради в управлінні Державної казначейської служби України у м.Кузнецовську Рівненської області».

В судових дебатах позивачка ОСОБА_1 просила - визнати протиправними та скасувати положення рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.2013 року №889 «Про внесення змін до рішення ради №3 від 18.04.2006 року «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління», а саме: останній абзац пункту 1, положення пункту 2 в частині внесення змін до штатного розпису фінансового управління; визнати протиправним та скасувати пункт 5 рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.2013 року №890 «Про затвердження на посаду заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради»; визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.2013 року №891 «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання»; визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.2013 року №892 «Про звільнення заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1»; визнати протиправним та скасувати розпорядження міського голови від 29.05.2013 року №100-рк «Про звільнення ОСОБА_1»; зобов'язати Кузнецовську міську раду та т.в.о. міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_5 поновити на посаді заступника міського голови - начальника фінансового управління; стягнути з відповідачів на її користь середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.06.2013 року до дня поновлення на роботі, який станом на 23.12.2014 року становить 165 979,00 грн. (сто шістдесят п'ять тисяч дев'ятсот сімдесят дев'ять) грн., шляхом безспірного списання вказаної суми з рахунку фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (код ЄДРПОУ 02771664) в управлінні Державної казначейської служби України у м.Кузнецовську Рівненської області; визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 28.03.2014 року №1215 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради»; визнати протиправними та скасувати наступні положення рішення Кузнецовської міської ради від 04.04.2014 року №1220 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління»: пункт 2 в частині відсутності в затвердженій структурі та переліку штатних посад апарату міської ради та її виконавчих органів штатної посади заступника міського голови - начальника управління в складі фінансового управління, а саме: в частині заміни позиції «заступник міського голови - начальник управління» на позицію «начальник управління» в підпункті («а») «фінансове управління» додатку до рішення міської ради від 04.04.2014 року №1220; пункт 3 про визнання таким, що втратило чинність рішення міської ради (зі змінами) від 18.04.2006 року №3 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» в частині наявності в затвердженій структурі виконавчих органів ради та загальній чисельності штатної одиниці - «заступник міського голови - начальник управління» в підпункті «фінансове управління»; визнати протиправним та скасувати рішення Кузнецовської міської ради від 30.04.2014 року №1227 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради»; визнати протиправними та скасувати наступні положення рішення Кузнецовської міської ради від 30.04.2014 року №1226 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління»: пункт 2 в частині відсутності в затвердженій структурі та переліку штатних посад апарату міської ради та її виконавчих органів штатної посади заступника міського голови - начальника управління в складі фінансового управління, а саме: в частині заміни позиції «заступник міського голови - начальник управління» на позицію «начальник управління» в підпункті («а») «фінансове управління» додатку до рішення міської ради від 30.04.2014 року №1226; пункт 3 про визнання таким, що втратило чинність рішення міської ради (зі змінами) від 18.04.2006 року №3 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» в частині наявності в затвердженій структурі виконавчих органів ради та загальній чисельності штатної одиниці - «заступник міського голови - начальник управління» в підпункті «фінансове управління».

В судовому засіданні позивачка ОСОБА_1 повністю підтримала позовні вимоги викладені в поданій позовній заяві та заявах про зміну і уточнення позовних вимог та пояснила, що вона, починаючи із 01.02.2001 року, працювала на посаді заступника міського голови - начальника фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради. Згідно рішення Кузнецовської міської ради №4 від 18.04.2006 року, заступник міського голови - начальник фінансового управління за посадою входить до складу виконавчого комітету ради. Відповідно до рішень відповідача від 14.06.2006 року №10, №11 (з змінами, внесенеми рішенням №84 від 25.03.2011 року) вона затверджена на посаду заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та затверджена в персональному складі виконавчого комітету міської ради. Рішенням Кузнецовської міської ради №3 від 18.04.2006 року затверджено структуру виконавчих органів ради, де у штаті фінансового управління передбачено посаду заступника міського голови - начальника управління. Саме вона займала цю посаду. 29.05.2013 року на II пленарному засіданні 32 сесії Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання, яка проводилась секретарем ради ОСОБА_5, за пропозицією та проектами секретаря ради ОСОБА_5 (Протокол №32, проекти рішень) були прийняті рішення цієї ради №888 - №892 про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради; про внесення змін до рішення ради №3 від 18.04.2006 року «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління»; «Про затвердження на посаду заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради»; «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання»; «Про звільнення заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1», а також, ОСОБА_5 29.05.2013 року було видане розпорядження міського голови №100-рк «Про звільнення ОСОБА_1» - наслідком чого стало звільнення її з роботи. Рішення ради підписані секретарем міської ради ОСОБА_5, розпорядження міського голови підписане т.в.о.міського голови, секретарем міської ради ОСОБА_5. Вищезазначені рішення та розпорядження стосуються її прав та законних інтересів. Так, рішенням №888 вирішили розпустити виконавчий комітет Кузнецовської міської ради; визнати втратившими чинність попередні рішення Кузнецовської міської ради від 18.04.2006 року №4, від 14.06.2006 року №№10-11 , якими вона була затверджена на посаду та в складі виконавчого комітету Кузнецоваської міської ради; рішенням №889 внесено зміни до рішення ради №3 від 18.04.2006 року про структуру органів Кузнецовської міської ради, де назву посади, що вона займала, «заступник міського голови - начальник фінансового управління» в складі фінансового управління замінили на «начальник управління» та одночасно, в підпункті «апарат управління ради та виконавчого комітету» збільшили на одну штатну одиницю, позицію «заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради»; рішенням №890 вирішили затвердити на посади заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 та визнати втратившим чинність рішення Кузнецовської міської ради від 14.06.2006 року №10, яким вона була затверджена на посаду; рішенням №891 вирішили затвердити персональний склад виконавчого комітету з 8 осіб, до якого не включені заступники міського голови, в тому числі не включено її, та який очолює не міський голова. Рішенням №892 від 29.05.13 року зазначено: «Звільнити ОСОБА_1 з посади заступника міського голови - начальника фінансового управління у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету Кузнецовської міської ради V скликання». Розпорядженням №100-рк зазначено: «1 .Звільнити 31 травня 2013 року заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1 із займаної посади».

31.05.2013 року в.о. міського голови, секретар міської ради ОСОБА_5 зробив запис №22 в її трудовій книжці, а саме: «Звільнена у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету ради, пункт 1 ст.51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Як підставу, для внесення даного запису, зазначено: «Рішення міської ради від 29.05.2013 року №891, від 29.05.2013 року №892». Зауважила, що 25.03.2011 року Кузнецовською міською радою Рівненської області VI скликання було прийняте рішення №84 , яким внесені зміни до рішення ради від 14.06.2006 року №11 «Про затвердження персонального складу виконавчого комітету міської ради» та яким було частково замінено персональний склад виконавчого комітету, замінено 5 осіб, без зміни попереднього його кількісного складу 10 осіб, а саме: слова «Коровкін Володимир Олександрович» замінено на «Анощенко Сергій Іванович»; «Хвалько Ніна Степанівна» на «Куц Ігор Валерійович»; «Суддя Микола Андрійович» на «Ковальчук Василь Іванович»; «Татусь Сергій Вікторович» на «Пацай Михайло Григорович»; «Лепеха Володимир Борисович» на «Коцюбинський Олександр Володимирович», а щодо неї змін не відбулося, вона залишилася і працювала в персональному складі виконавчого комітету Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання.

Той факт, що вона входила до складу виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання, підтверджується постановою Кузнецовського міського суду від 08.05.2013 року, яка набрала законної сили, якою, в тому числі, були визнані протиправними та скасовані положення рішення Кузнецовської міської ради Рівненської області шостого скликання від 26.02.2013 року №725 «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання» та визнані протиправними та нечинними положення аналогічного за змістом рішення від 04.01.2013 року №718, зокрема, в частині звільнення з посади заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1 та її відсутності в складі виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання. Також постановою Кузнецовського міського суду від 30.01.2013 року було встановлено, що пункт 1 рішення Кузнецовської міської ради від 24.02.2012 року №336 стосується прав та законних інтересів ОСОБА_1, оскільки пунктом 1 зазначеного рішення утворено виконавчий комітет, до складу якого на момент прийняття цього рішення вона входила. Відповідно до ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Таким чином, вона працювала на посаді заступника міського голови - начальника фінансового управління, в частині посади заступника міського голови була затверджена радою, входила до персонального складу виконавчого комітету Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання і законних підстав звільняти її з посади заступника міського голови - начальника фінансового управління у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету Кузнецовської міської ради V скликання не було.

В 2014 році, в період, коли розгляд справи щодо поновлення її на роботі не завершився, відповідачем були прийняті рішення №1215 від 28.03.14 року та №1227 від 30.04.14 року про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради, якими вирішили: розпустити виконавчий комітет Кузнецовської міської ради; визнати втратившими чинність попередні рішення Кузнецовської міської ради від 18.04.06 року №4, від 14.06.06 року №№10-11, якими вона була затверджена на посаду та в складі виконавчого комітету Кузнецовської міської ради. Також були прийняті рішення №1220 від 04.04.14 року та №1226 від 30.04.14 року про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління - де в структурі виконавчих органів відсутня посада «заступник міського голови - начальник управління» в складі фінансового управління, яку вона займала і вона замінена на «начальник управління», а в підпункті «апарат управління ради та виконавчого комітету» позиція «заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради» збільшена на одну штатну одиницю; пунктом 3 цих рішень визнано таким, що втратило чинність рішення від 18.04.2006 року №3 , згідно якого посада, яку вона займала, була затверджена в структурі та штатній чисельності виконавчих органів ради .

Оскаржувані рішення та розпорядження порушують її права і гарантії на працю (на публічну службу), оскільки рішення в частині припинення нею служби в органах місцевого самоврядування на посаді заступника міського голови - начальника фінансового управління прийняті без законних підстав , передбачених ст.20 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (далі Закон №2493-111) , без врахування вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі Закон №280/97) та Кодексу законів про працю України. Рішення прийняті з порушенням порядку та процедури затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, а також їх штатів та складу виконавчого комітету ради, без її участі в обговоренні питань, пов'язаних з проходженням нею служби в органах самоврядування, з порушенням порядку скликання сесій ради та процедури підготовки питань до розгляду на сесіях ради - встановлених п.п. 3,5 ч.1 ст.26, ч.4 ст.42, ст.46, ч.ч.1-5 ст.51, ст.53, ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.п.2,7 ч.1, ч.3 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», п.п.9.7, 9.8 Регламенту Кузнецовської міської ради шостого скликання, затвердженого рішенням ради від 17.12.2012 року №638. Вони прийняті не в межах повноважень, визначених ст.26 Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», щодо рішення про її звільнення, без дотримання принципу рівності перед законом та без запобігання несправедливій дискримінації, визначених ст.24 Конституції України та ст.ст.2,6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», з порушенням ст.ст. ст.ст.19,22,43,144 Конституції України. Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч.4 ст.141 Конституції України статус голів, депутатів і виконавчих органів ради та їхні повноваження визначаються законом. Згідно ст.144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. В рішенні Кузнецовської міської ради №892 про її звільнення йде посилання на ст.3 «Посади в органах місцевого самоврядування», ст.10 «Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування» Закону №2493-111, ст.26 «Виключна компетенція сільських, селищних, міських рад», ст.59 «Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування» Закону №280/97, однак зазначені норми законів не передбачають повноважень міських рад по звільненню з посад заступників міського голови, керівників відділів, управлінь на відміну від наданих радам повноважень по звільненню заступника голови районної, першого заступника, заступника голови обласної ради - п.1 ч.1 ст.43; по звільненню з посади секретаря ради - п.4 ч.1 ст.26. Питання, щодо звільнення з посад заступників міського голови, керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради до повноважень міської ради законом не віднесено, в тому числі до виключних ст.26 Закону №280/97. Відповідно до п.п.10,19,20 ч.4 ст.42 Закону №280/97 міський голова: п.10 - призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів; п.19 - здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів; п.20 - видає розпорядження у межах своїх повноважень. Рішення ради №892 про її звільнення прийняте не в межах повноважень, визначених законом.

Оскаржувані нею рішення Кузнецовської міської ради та розпорядження міського голови не передбачають законних підстав , в тому числі визначених ст.20 «Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування» Закону №2493-III, щодо припинення нею служби в органах місцевого самоврядування, також не була дотримана процедура звільнення. Відповідно до ч.3 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради призначаються на посаду і звільняються з посади сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради одноособово, а у випадках, передбачених законом, за погодженням з відповідними органами виконавчої влади. Порядок та процедура припинення повноважень заступників міського голови спеціальними Законами «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» не встановлений. В той час, коли ч.ч.3,4 ст.56 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що повноваження заступника голови районної у місті, районної ради, першого заступника, заступника голови обласної ради можуть бути достроково припинені без припинення повноважень депутата відповідної ради за рішенням відповідної ради, що приймається шляхом таємного голосування. Тобто, законодавець в певних випадках конкретно передбачив порядок та процедуру припинення повноважень рішенням відповідної ради, але посада заступника міського голови під цей порядок не підпадає. Згідно ст.7 Закону України №2493-111 - на посадових осіб місцевого самоврядування поширюється дія законодавства України про працю з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом. Як зазначено в інформаційному листі ВАСУ від 26.05.2010 року №753/11/13-10 «Про розв'язання спорів, що виникають з відносин публічної служби» ряд спеціальних законів - Закони України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування» передбачають можливість поширення на службові відносини трудового законодавства. У зв'язку з цим, судам необхідно виходити з того, що підстави припинення служби у такому випадку діляться на загальні , передбачені КЗпП України та спеціальні , передбачені відповідними спеціальними законами України. До загальних підстав звільнення державних службовців в тому числі належать підстави, передбачені статтею 36 КЗпП України: угода сторін; закінчення строку (підпункти 2 і 3 статті 23), крім випадків, коли відносини фактично тривають і жодна із сторін не поставила вимоги про їх припинення; розірвання договору з ініціативи працівника (статті 38,39), з ініціативи керівника державного органу (статті 40, 41), тощо. Спеціальні підстави припинення державної служби містяться у статті 30 Закону України «Про державну службу»: порушення умов реалізації права на державну службу; недотримання пов'язаних із проходженням державної служби вимог; досягнення державним службовцем граничного віку проходження державної служби; відставка державних службовців, які займають посади першої або другої категорії; виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню державного службовця на державній службі; відмова державного службовця від прийняття або порушення присяги; неподання або подання державним службовцем неправдивих відомостей щодо його доходів. Аналогічний перелік міститься в статті 20 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», крім випадків порушення присяги службовця. Оскаржувані нею рішення Кузнецовської міської ради та розпорядження міського голови не передбачають законних підстав, визначених КЗпП (п.1 ч.1, ч.2 ст.40, ст.36 КЗпП) щодо її звільнення.

Обставини, які б вказували на наявність змін в організації праці, відсутні. Фактично кількість посад збільшилася. З змісту оскаржуваних нею рішень Кузнецовської міської ради від 29.05.13 року №889 , від 04.04.14 року №1220 від 30.04.14 року №1226 щодо структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління вбачається, що в підпункті «фінансове управління» відсутня посада «заступник міського голови - начальник управління», яку вона займала, вона замінена на «начальник управління», а в підпункті «апарат управління ради та виконавчого комітету» позицію «заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради» збільшено на одну штатну одиницю. Як зазначено в аналітичній довідці Вищого адміністративного суду України від 01.02.2009 року «Про вивчення та узагальнення практики розгляду адміністративними судами спорів з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби», саме собою перетворення, без скорочення штату, не може бути підставою для звільнення з публічної служби, а звільнення у зв'язку з ліквідацією можливе у разі, коли ліквідується юридична особа, а не її структурний підрозділ. Не було дотримано процедури та порядку вивільнення, встановленого ст.49 2 КЗпП України, в тому числі щодо персонального попередження працівника про наступне вивільнення не пізніше ніж за 2 місяці та одночасного пропонування працівникові іншої роботи в установі і повідомлення державної служби зайнятості про наступне вивільнення працівника, а також щодо врахування переважного права працівника на залишення на роботі, передбаченого ст.42 КЗпП України; гарантій, встановлених ч.2 ст.40 КЗпП України про можливість звільнення працівника з підстав, передбачених п.1 ч.1 ст.40 КЗпП, лише в разі неможливості переведення за його згодою на іншу роботу. Окрім того, незважаючи на те, що вона була затверджена рішеннями Кузнецовської міської ради №№10-11 від 14.06.06 року на посаду заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради і станом на 29.05.13 року, на час прийняття оскаржуваних рішень, вона не була звільнена з посади, відповідач рішенням ради від 29.05.13 року №890 на цю посаду затвердив іншу особу, що суперечить загальним нормам трудового законодавства. Відповідно до запису в трудовій книжці серії АТ-1 №3487611, вона була звільнена з посади 31.05.2013 року.

В рішенні №892 зазначається, що у зв'язку із роспуском виконавчого комітету, затвердженням заступників міського голови, утворенням виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання, до складу якого не було включено ОСОБА_1, вирішили звільнити ОСОБА_1 з посади заступника міського голови - начальника фінансового управління у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету Кузнецовської міської ради V скликання. Як вбачається з вищевикладеного, вона входила до складу виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання. Постановою Кузнецовського міського суду Рівненської області від 10.01.2014 року за позовом ОСОБА_10, яка набрала законної сили (ухвала Житомирського апеляційного адміністративного суду від 18.03.2014 року), було повністю скасовано рішення Кузнецовської міської ради №888 від 29.05.2013р. «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради», яке було зазначено відповідачем, як підставу для її звільнення.

Частинами 1 та 3 ст.42 Закону №280/97 передбачено, що повноваження міського голови починаються з моменту оголошення міською виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання. Повноваження міського голови закінчуються в день відкриття першої сесії міської ради, обраної на наступних чергових місцевих виборах, або, якщо рада не обрана, з моменту вступу на цю посаду іншої особи, обраної на наступних місцевих виборах, крім випадків дострокового припинення його повноважень відповідно до частин 1 та 2 ст.79 цього Закону (ч.1). Не пізніш як на п'ятнадцятий день після звільнення з посади або смерті міського голови особа, яка на цей час відповідно до закону здійснює повноваження міського голови, звертається до Верховної Ради України з клопотанням щодо призначення позачергових виборів міського голови. Таке клопотання розглядається Верховною Радою України не пізніше ніж у дев'яностоденний строк з дня дострокового припинення повноважень міського голови (ч.3).

Вимогами пунктів 3, 5 ч.1 ст.26 Закону №280/97 виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються такі питання, як: утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу; внесення змін до складу виконавчого комітету та його розпуск; затвердження за пропозицією міського голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання.

Відповідно до п.п.5,6 ч.4 ст.42 вищевказаного Закону міський голова: вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної ради; вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів. Спеціальною нормою Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме ч.ч.1,2 ст.51 «Виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті ради» передбачено, що виконавчим органом сільської, селищної, міської, ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського, селищного, міського голови, її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету. Кількісний склад виконавчого комітету визначається відповідною радою. Персональний склад виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради затверджується радою за пропозицією сільського, селищного, міського голови.

Оскільки повноваження Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання на теперішній час не закінчилися, а також враховуючи, що після дострокового припинення повноважень Кузнецовського міського голови вибори нового Кузнецовського міського голови призначені не були, то слідуючи вимогам ст.51 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання, до складу якого вона входить, утворений на строк повноважень Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання і повинен здійснювати свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету за пропозицією Кузнецовського міського голови. Законних підстав для зміни чи формування нового складу (повторного утворення) виконавчого комітету Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання немає.

Закон №280/97, в тому числі його спеціальні норми щодо виконавчого комітету ст.ст.51-53, не передбачає порядку та процедури дострокового припинення (розпуску) радою повноважень виконавчого комітету міської ради, на відміну від дострокового припинення повноважень інших суб'єктів системи місцевого самоврядування, визначеного ч.3 ст.42, ч.5 ст.50 цього Закону, де передбачено, що: повноваження сільського, селищного, міського голови можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених ст.79 цього Закону, що має наслідком звільнення його з посади; повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради, тобто, законодавець в певних випадках конкретно передбачив порядок та процедуру припинення повноважень рішенням відповідної ради, але для виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради такого порядку та процедури не визначено.

Як зазначено в інформаційному листі ВАСУ від 26.05.2010 року №753/11/13-10 «Про розв'язання спорів, що виникають з відносин публічної служби», питання припинення публічної служби внаслідок ліквідації публічного органу нормами спеціальних законів не врегульовані. Тому, з дотриманням вищенаведеного правила, при розгляді справ вказаної категорії застосуванню підлягають норми Кодексу законів про працю України.

Норми КЗпП України при прийнятті оскаржуваних нею рішень та розпорядження дотримані не були. Спеціальною нормою Закону ст.51 ч.ч.3-5 передбачено: «Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб. Міська рада утворює у складі виконавчого комітету ради орган з питань містобудування та архітектури (ч.3). До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради входить також за посадою секретар відповідної ради (ч.4). Очолює виконавчий комітет сільської, селищної, міської ради відповідно сільський, селищний, міський голова (ч.5).

Відповідно до ст.53 Закону №280/97 в разі відсутності міського голови чи неможливості ним скликати засідання виконавчого комітету міської ради - це здійснює його заступник з питань діяльності виконавчих органів ради, який, на вимогу ч.3 ст.51 цього Закону, має входити до складу виконавчого комітету.

Як вбачається з змісту оскаржуваного нею рішення Кузнецовської міської ради від 29.05.2013 року №891 «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання», виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, склад якого був запропонований секретарем міської ради ОСОБА_5, очолює не міський голова, до складу цього виконавчого комітету не включені заступники міського голови, в тому числі вона, що являється порушенням порядку утворення виконавчих органів ради. Зауважила, що оскаржувані нею рішення ради та розпорядження міського голови були прийняті незважаючи на те, що постановами Кузнецовського міського суду від 30.01.2013 року та від 08.05.2013 року були скасовані, а постановою від 08.05.2013 року ще й визнані протиправними положення попередніх рішень Кузнецовської міської ради від 24.02.2012 року №335-336 та від 26.02.2013 року №722-725: щодо звільнення її з посади заступника міського голови - начальника фінансового управління у зв'язку із закінченням повноважень виконавчого комітету Кузнецовської міської ради V скликання; щодо відсутності її в складі виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання; щодо затвердження структури виконавчих органів Кузнецовської міської ради, у якій відсутня посада заступника міського голови - начальника фінансового управління, яку вона займала; щодо заміни позиції «заступник міського голови - начальник управління» в підпункті «фінансове управління» на позицію «начальник управління»; щодо визнання втратившими чинність попередніх рішень ради №№3-4 від 18.04.2006 року та №№10-11 від 14.06.2006 року, якими її було затверджено на посаду, у складі виконавчого комітету Кузнецовської міської ради та якими посада заступника міського голови - начальника фінансового управління, яку вона займала була затверджена в структурі та чисельності виконавчих органів ради.

Оскаржувані нею рішення були прийняті з порушенням встановленого законом порядку ініціювання та розгляду питань на сесії ради - не за пропозицією Кузнецовського міського голови.

В пункті 2.2. абз.6 Рішення Конституційного Суду України від 09.02.2000 р. № 1-рп/2000 (Справа № 1-5/2000) зазначено, що утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу, внесення змін до складу виконавчого комітету та його розпуск, утворення інших виконавчих органів ради та затвердження їх структури в цілому, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання, обрання секретаря ради віднесено до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад. Проте ці питання вирішуються ними за поданням сільського, селищного, міського голови (пункти 3,4,5,6 ч.1 ст.26, п.п.4,5,6 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»). Підтвердженням щодо компетенції міського голови, а не інших суб'єктів системи місцевого самоврядування, надавати пропозиції з вищезазначених питань, а також те, що Кузнецовська міська рада у законний порядок і спосіб сформувала виконавчий комітет Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання, до складу якого вона входила, що цей виконавчий комітет утворений на строк повноважень Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання - є постанови Кузнецовського міського суду, які набрали законної сили, від 30.01.2013 року, від 08.05.2013 року за її позовами та від 16.05.12 року, 15.07.13 року, 10.01.14 року за позовами ОСОБА_10

Оскаржувані нею рішення та розпорядження були прийняті без дотримання принципу рівності перед законом та без запобігання несправедливій дискримінації. Як вбачається з матеріалів справи - рішень ради від 29.05.13 року №№888,890,891,892, від 28.03.14 року №1215, від 30.04.14 року №1227; від 26.02.13 року №725, розпорядження №100-рк) перебування в персональному складі виконавчого комітету Кузнецовської міської ради для одних заступників міського голови, зокрема для неї, відповідачі вважають обов'язковим, при цьому, нібито відсутність в складі виконавчого комітету та його розпуск відповідачі вважають підставою для звільнення її з посади заступника міського голови - начальника фінансового управління, а для інших заступників міського голови, що затверджені рішенням ради від 29.05.2013 року №890 за пропозицією секретаря ради не стало обов'язковим перебування в персональному складі виконавчого комітету міської ради, а також їх відсутність в складі виконавчого комітету та рішення про його розпуск для цих осіб не стало підставою для їх звільнення. Більше того, пунктом 4 рішення №891 від 29.05.13 року було визнано втратившим чинність рішення цієї ради від 26.02.13 року №725, яким ці особи попередньо були затверджені в складі виконавчого комітету Кузнецовської міської ради. Також рішення про розпуск виконавчого комітету не стало підставою для звільнення секретаря Кузнецовської міської ради.

Також вказує, що оскаржувані нею рішення були прийняті з порушенням порядку скликання сесій ради та процедури підготовки питань до розгляду на сесіях ради, визначених ч.9 ст.46, ч.2 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.п.2, 7 ч.1, ч.3 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», п.9.7, п.9.8 Регламенту Кузнецовської міської ради VI скликання, затвердженого рішенням ради від 17.12.12 року №638). Проекти та додатки з оскаржуваних нею рішень №888-892 від 29.05.13 року, №1215 від 28.03.14 року, №1220 від 04.04.14 року, №№1226-1227 від 30.04.14 року не завізовані, як це передбачено регламентом ради, тобто, не пройшли процедури узгодження з відповідними службами. Проекти рішень №888-892, №1215, №1226 не були оприлюднені не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Питання з оскаржуваних нею рішень ради №888-892, №1215, №1220 не були включені ні за 10 днів, ні за 1 день до порядку денного сесії, що був оприлюднений через розпорядження міського голови про скликання 32 та 42 сесій ради від 07.05.13 року №107-р, від 21.03.14 року №62-р. Позачергова 32 сесія Кузнецовської міської ради скликалась з одним питанням «Про внесення змін в бюджет м.Кузнецовська на 2013 рік». П.9.5. Регламенту Кузнецовської міської ради VI скликання передбачено, що розробник проекту рішення робить доповідь на пленарному засіданні міської ради, п.9.8 - проекти рішень підписують їх ініціатори. У разі внесення питання на розгляд міської ради виконавчим комітетом, проект рішення візується профільним заступником міського голови, юридичним відділом ради та начальником організаційно - контрольного відділу, п.9.7 - проект рішення має містити: 4) додатки до проекту рішення, якщо на них є посилання в пунктах самого рішення, за підписом розробника проекту. Згідно п.п.2,7 ч.1, ч.3 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати нормативно - правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно - правові засади діяльності; плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань. Проекти нормативно - правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Відповідно до ч.9 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення про скликання сесії ради доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради (аналогічна процедура зазначена і в п.п. 5.2 та 5.4 Регламенту Кузнецовської міської ради шостого скликання). Пунктами 8, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» зазначено, що міський голова: скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради; видає розпорядження у межах своїх повноважень. Як вбачається з копій протоколів засідань 32, 42, 43 сесій Кузнецовської міської ради Рівненської області VI скликання, оскаржувані нею рішення ради приймалися без її участі в обговоренні питань, пов'язаних з проходженням нею служби в органах місцевого самоврядування, а також без проведення обговорення цих питань на пленарному засіданні ради більшістю депутатів від загального складу ради, як це передбачено ч.2 ст.59 Закону №280/97. Рішення Кузнецовської міської ради від 30.04.2014 року №1226 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» було прийнято міською радою не добросовісно, не обґрунтовано.

З витягу протоколу №43 пленарного засідання 30.04.14 року 43-ї сесії Кузнецовської міської ради VI скликання та листа Кузнецовської міської ради від 27.06.14 року №05/28-3-28 вбачається, що рішення ради від 30.04.14 року №1226 приймалося на підставі проекту №1395 від 25.02.2014 року. Однак, як вбачається з матеріалів справи, в тому числі з протоколу №42 II пленарного засідання 42 сесії Кузнецовської міської ради VI скликання 04.04.2014 року, проект рішення Кузнецовської міської ради від 25.02.14 року №1395 був підставою для прийняття рішення цієї ради №1220 від 04.04.14 року. Пунктом 11 ч.1 ст.18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено, що для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у суб'єктів владних повноважень, підлягають обов'язковій реєстрації в системі обліку, що має містити в тому числі: 11) проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо). Тобто, цей Проект №1395 має бути в матеріалах справи рішення №1220 від 04.04.2014 року.

В інформаційному листі Вищого адміністративного суду України від 26.05.2010 року №753/11/13-10 «Про розв'язання спорів, що виникають з відносин публічної служби» зазначено, що порушення порядку скликання сесії сільської, селищної або міської ради та процедури підготовки питань до розгляду на сесії призводить до прийняття протиправних рішень. Такого висновку, зокрема, дійшов Верховний Суд України в постанові від 16.06.2009 року, скасовуючи ухвалу Вищого адміністративного суду України від 19.11.2008 року.

Законні підстави щодо визнання втратившими чинність попередніх рішень ради відсутні.

Згідно з пунктом 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 16.04.2009 року №7-рп/2009 (Справа № 1-9/2009) «органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення». Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (ст.22 Конституції України).

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.235 КЗпП України, у разі звільнення без законної підстави працівник повинен бути поновлений на попередній роботі органом, який розглядає трудовий спір. При винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу, але не більш як за один рік. Якщо заява про поновлення на роботі розглядається більше одного року, не з вини працівника, орган, який розглядає трудовий спір, виносить рішення про виплату середнього заробітку за весь час вимушеного прогулу.

Станом на 23.12.2014 року сума, яка підлягає виплаті за час вимушеного прогулу становить 165 979,00 грн. (420,20 грн. * 395 дн. = 165 979,00 грн.). Сума обрахована на підставі Постанови КМУ від 08.02.1995 року №100 «Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати», виходячи з її середньоденної заробітної плати відповідно до довідки фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 21.03.2014 року №229 про середньомісячну та середньоденну заробітну плату (яка обрахована виходячи з виплат за останні 2 календарні місяці роботи, що передують події, з якою пов'язана відповідна виплата).

Враховуючи усе вищевикладене вважає, що оскаржувані нею рішення ради та розпорядження міського голови прийняті з порушенням вимог чинного законодавства, в тому числі з порушенням її прав, гарантій та законних інтересів. Просить задовільнити її позовні вимоги, з врахуванням змін та уточнень, в повному обсязі.

В судовому засіданні представник позивачки ОСОБА_2 позовні вимоги ОСОБА_1 підтримала повністю та вказала, що повністю приєднується до пояснень позивачки і доповнень немає.

В судове засідання відповідач - т.в.о. міського голови, секретар Кузнецовської міської ради ОСОБА_5, будучи належним чином повідомлений, не з'явився. Від ОСОБА_5 до суду надійшла заява про розгляд справи у його відсутності, в якій відповідач вказує, що позовні вимоги не визнає в повному обсязі.

В судове засідання представник відповідача - фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради, будучи належним чином повідомлений, не з'явився. Від представника фінансового управління ОСОБА_11 до суду надійшло клопотання про розгляд справи у відсутності представника, в якій представник відповідача вказав, що позовні вимоги не визнає у повному обсязі.

Представник відповідача Кузнецовської міської ради Рівненської області Процун О.О. позовні вимоги ОСОБА_1 не визнала у повному обсязі та пояснила, що позов є необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню із наступних підстав. Відповідно до ч.2 ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на позачерговій сесії було прийнято рішення Кузнецовською міською радою №719, яким було достроково припинено повноваження міського голови ОСОБА_12 Вказала, що посилання позивачки на те, що на момент звернення її до суду рішення Кузнецовської міської ради №719 було не чинним, оскільки вказане рішення було скасоване постановою Кузнецовського міського суду від 01.04.2013 року та залишено в силі ухвалою Житомирського апеляційного адміністративного суду від 30.05.2013 року, не заслуговує на увагу, так як 22.05.2014 року Вищий адміністративний суд України скасував постанову Кузнецовського міського суду Рівненської області і ухвалу Житомирського апеляційного адміністративного суду по справі №565/391/13-а і визначив, що рішення Кузнецовської міської ради №719 прийнято правомірно. Тому, на момет прийняття оскаржуваних рішень ОСОБА_12 вже не перебував на адміністративний посаді, а його повноваження цілком законно виконував секретар Кузнецовської міської ради ОСОБА_5 Вказала, що саме з ініціативи ОСОБА_5 було прийнято рішення від 29.05.2013 року №891 і Кузнецовська міська рада визначила новий склад виконавчого комітеті, а старий склад виконавчого комітету було розпущено. В новому складі виконавчого комітету посада відповідачки не була затверджена. Також радою було прийнято рішення №892 про звільнення позивачки. На підставі даного рішення, 29.05.2013 року за №100-рк винесено розпорядження про звільнення ОСОБА_1 Зауважила, що посада позивачки відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є виборною і ОСОБА_1 на цій посаді затверджували радою. Вказала, що позивачка була правомірно звільнена з посади. Також представник міської ради звернула увагу на постанову Житомирського апеляційного адміністративного суду від 18.08.2014 року по справі №565/431/13-а, в якій встановлені ті самі обставини, як і по даній справі, однак там позивачем був заступник міського голови ОСОБА_10, якому в позові про поновлення на посаді було відмовлено. Просить в задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення позивачки, представника позивачки, представника відповідача, дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, суд прийшов до висновку про відмову в задоволенні позовних вимог.

При цьому суд встановив та врахував наступне.

Рішенням Кузнецовської міської ради Рівненської області від 01 лютого 2001 року №5-рк «Про призначення заступника міського голови - начальника фінансового управління» призначено ОСОБА_1

Рішенням Кузнецовської міської ради від 18 квітня 2006 року №3 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» затверджено структуру виконавчих органів та загальну чисельність в кількості 161 штатної одиниці, в тому числі, одну штатну одиницю в апараті виконавчого комітету - заступника міського голови - начальника фінансового управління.

Рішенням Кузнецовської міської ради Рівненської області від 14 червня 2006 року №10 «Про затвердження на посади заступників міського голови» затверджено заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ОСОБА_1

Рішенням Кузнецовської міської ради Рівненської області від 14 червня 2006 року №11 «Про затвердження персонального складу виконавчого комітету міської ради» затверджено персональний склад виконавчого комітету Кузнецовської міської ради Рівненської області, в тому числі заступника міського голови ОСОБА_1

Внаслідок політичних процесів у суспільстві та на грунті боротьби політичних сил, які визначають складову Кузнецовської міської ради, «протистояння» між міським головою та депутатами, протягом 2012-2013 років у міській раді загострились питання критики роботи ради та виконкому, що зумовило прагнення до переформатування влади та кадрових змін.

Як наслідок, було прийнято ряд рішень про розпуск виконавчого комітету, дострокове припинення повноважень міського голови та його заступників, що зумовило численні позови до суду.

Так, 29 травня 2013 року Кузнецовською міською радою шостого скликання на пленарному засіданні позачергової тридцять другої сесії були прийняті рішення №888 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради», №889 «Про внесення змін до рішення ради №3 від 18.04.2006 року «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління», №890 «Про затвердження на посаду заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради», №891 «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання», №892 «Про звільнення заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1».

Рішенням №888 від 29.05.13 року Кузнецовська міська рада розпустила виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, визнала такими, що втратили чинність рішення №4 від 18.04.2006 р. «Про утворення виконавчого комітету міської ради», №10 від 14.06.2006 р. «Про затвердження на посади заступників міського голови», №11 від 14.06.2006 р. «Про затвердження персонального складу виконавчого комітету міської ради», №61 від 08.02.2011 р. «Про затвердження на посаду першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради», №722 від 26.02.2013 р. «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради»

Рішенням №889 «Про внесення змін до рішення ради №3 від 18.04.2006 року «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» до вищезазначеного рішення внесено зміни щодо структури органів Кузнецовської міської ради, зокрема, у підпункті 1 «апарат управління ради та виконавчого комітету» позицію «перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради» замінено на позицію «заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради», крім того, до даного підпункту додано позицію «заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради», у підпункті «фінансове управління» позицію «заступник міського голови - начальник управління» замінено на позицію «начальник управління», зобов'язано виконавчий комітет та фінансове управління внести відповідні зміни у штатні розписи, а також визнано таким, що втратило чинність рішення №723 від 26.02.2013 р. «Про внесення змін до рішення ради від 18.04.2006 р. «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності, працівників апарату управління».

Рішенням №890 «Про затвердження на посаду заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради» на посади заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради затверджено ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, на посаду керуючого справами виконавчого комітету - ОСОБА_13, а також визнано такими, що втратили чинність: рішення Кузнецовської міської ради від 14.06.2006 року №10 «про затвердження на посади заступників міського голови», рішення Кузнецовської міської ради від 08.02.2011 року №61 «про затвердження на посаду першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради», рішення Кузнецовської міської ради від 17.05.2002 року №17 «Про затвердження на посаду керуючого справами Кузнецовського міськвиконкому», рішення Кузнецовської міської ради від 26.02.2013 року №724 «Про затвердження на посади заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради».

Рішенням №891 «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VІ скликання» утворено та затверджено наступний персональний склад виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VІ скликання: ОСОБА_5 - секретар Кузнецовської міської ради; ОСОБА_14 - член виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (на громадських засадах); ОСОБА_15 - член виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (на громадських засадах); ОСОБА_16 - член виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (на громадських засадах); ОСОБА_17 - член виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (на громадських засадах); ОСОБА_18 - член виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (на громадських засадах); ОСОБА_19 - член виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (на громадських засадах); ОСОБА_20 - член виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (на громадських засадах), а також визнано таким, що втратило чинність рішення Кузнецовської міської ради від 26.02.2013 року №725 «Про утворення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради VI скликання».

Рішенням №892 «Про звільнення заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1» звільнено ОСОБА_1 з посади заступника міського голови - начальника фінансового управління у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету Кузнецовської міської ради V скликання.

29 травня 2013 року т.в.о. міського голови, секретарем міської ради видано розпорядження №100-рк «Про звільнення ОСОБА_1» з 31.05.2013 року.

Рішенням №1215 від 28.03.2014 року «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради», Кузнецовська міська рада розпустила виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, визнала такими, що втратили чинність рішення №4 від 18.04.2006 р. «Про утворення виконавчого комітету міської ради», №10 від 14.06.2006 р. «Про затвердження на посади заступників міського голови», №11 від 14.06.2006 р. «Про затвердження персонального складу виконавчого комітету міської ради», №61 від 08.02.2011 р. «Про затвердження на посаду першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради», №722 від 26.02.2013 р. «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради».

Рішенням №1220 від 04.04.2014 року «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління», Кузнецовська міська рада затвердила загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів в кількості 169 штатних посад, затвердила структуру та перелік штатних посад апарату міської ради та її виконавчих органів, визнала таким, що втратило чинність рішення міської ради від 18.04.2006 року №3 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» зі змінами.

30.04.2014 року Кузнецовська міська рада прийняла рішення №1226 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління», яким затвердила загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів в кількості 169 штатних посад, затвердила структуру та перелік штатних посад апарату міської ради та її виконавчих органів, визнала такими, що втратили чинність рішення міської ради від 18.04.2006 року №3 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління» зі змінами та ріщення міської ради від 04 квітня 2014 року №1220 «Про затвердження структури органів Кузнецовської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління».

30.04.2014 року Кузнецовська міська рада прийняла рішення №1227 «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради», яким розпустила виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, визнала такими, що втратили чинність рішення №4 від 18.04.2006 р. «Про утворення виконавчого комітету міської ради», №10 від 14.06.2006 р. «Про затвердження на посади заступників міського голови», №11 від 14.06.2006 р. «Про затвердження персонального складу виконавчого комітету міської ради», №61 від 08.02.2011 р. «Про затвердження на посаду першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради», №722 від 26.02.2013 р. «Про розпуск виконавчого комітету Кузнецовської міської ради».

Статтею 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено поняття виконавчого органу ради - орган, який відповідно до Конституції України та цього Закону створюється сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

Статтею 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що виконавчим органом міської ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно міського голови, заступника (заступників) міського голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб. Після закінчення повноважень ради, міського голови її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

Вимогами пункту 3 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування України» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, зокрема: утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу; внесення змін до складу виконавчого комітету та його розпуск.

Відповідно до ч.3 ст. 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб. Міська рада утворює у складі виконавчого комітету ради орган з питань містобудування та архітектури.

Посадами в органах місцевого самоврядування є: виборні посади, на які особи обираються територіальною громадою; виборні посади, на які особи обираються або затверджуються відповідною радою; посади, на які особи призначаються сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України (стаття 3 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»).

Правовий статус посадових осіб місцевого самоврядування визначається Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законами України (частина перша статті 7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»).

Зокрема, правові, організаційні, матеріальні та соціальні умови реалізації громадянами України права на службу в органах місцевого самоврядування, визначення загальних засад діяльності посадових осіб місцевого самоврядування, їх правовий статус, порядок та правові гарантії перебування на службі регулюються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Служба в органах місцевого самоврядування - це професійна на постійній основі діяльність громадян України, які займають посади в органах місцевого самоврядування, що спрямована на реалізацію територіальною громадою свого права на місцеве самоврядування та окремих повноважень органів виконавчої влади, наданих законом (стаття 1 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»).

Посадовою особою місцевого самоврядування Закон ( частина 1 статті 2) визначає особу, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно - розпорядчих та консультативно - дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.

За наведеними критеріями заступник міського голови - начальник фінансового управління відноситься до посадової особи місцевого самоврядування, а відповідно до змісту статті 3, частини 1 статті 10 Закону така посада є виборною, оскільки затверджується радою.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється: на посади заступників сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради шляхом затвердження відповідною радою.

Позивачка була призначена 01 лютого 2001 року на посаду заступника міського голови - начальника фінансового управління у відповідності з вимогами статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» шляхом затвердження рішенням Кузнецовської міської ради від 29.01.2001 року №144.

Оскільки суб'єктом прийняття рішення про затвердження на посаду заступника міського голови - начальника фінансового управління ОСОБА_1 є Кузнецовська міська рада, відповідно і суб'єктом прийняття рішення про припинення трудових відносин повинна бути Кузнецовська міська рада.

За правилами ст.51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради, до якої входить заступник міського голови - начальник фінансового управління, утворюється відповідною радою на строк її повноважень, а персональний склад затверджується відповідною радою за пропозицією міського голови.

Отже, за змістом вказаної норми, заступник міського голови - начальник фінансового управління (на відміну від заступника голови районної ради, статус якого передбачено ст.56 вказаного Закону) не обирається відповідною радою.

Тобто, міський голова, заступник (заступники) міського голови, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету в обов'язковому порядку на підставі приведених норм Закону за посадами є членами виконавчого комітету.

Враховуючи наведене, суд вважає, що заступник міського голови-начальник фінансового управління повинен входити до складу виконавчого комітету міської ради за посадою, а тому припинення його повноважень пов'язане безпосередньо із розпуском виконкому та з його формуванням.

Крім того, припинення повноважень заступника міського голови також безпосередньо пов'язане із припиненням повноважень міського голови.

Так, вимогами частини 1 статті 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень.

Після закінчення повноважень ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

Як встановлено, повноваження Кузнецовського міського голови ОСОБА_12 достроково припинені рішенням Кузнецовської міської ради №719 від 21.02.2013 року. Наслідком дострокового припинення повноважень міського голови є його звільнення з посади.

Правомірність вказаного рішення досліджувалась судами.

За постановою Вищого адміністративного суду України від 22 травня 2014 року (справа К/8000/39898/13) рішення міськради визнано законним, обгрунтованим, у позові ОСОБА_12 про визнання рішення протиправним, скасування та поновленні на посаді Кузнецовського міського голови - відмовлено.

Оскільки посада заступника міського голови - начальника фінансового управління є виборною, а строк перебування на ній визначений радою в межах відповідного скликання голови, тому у даній справі, після закінчення повноважень міського голови ОСОБА_12 виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

Новий виконавчий комітет після дострокового припинення повноважень міського голови ОСОБА_12 і розпуску попереднього виконавчого комітету сформовано 29 травня 2013 року рішенням міської ради №891.

Саме з формуванням нового виконкому, виконком у попередньому складі його членів, у тому числі і ОСОБА_1, припиняє здійснювати повноваження.

Що стосується правомірності рішень ради щодо внесення змін до структури виконавчих органів ради, виведення посади заступника міського голови - начальника управління та введення начальника управління, суд зазначає наступне.

Згідно з п.3, 5 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, як затвердження за пропозицією сільського, селищного, міського голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України, витрат на їх утримання.

Згідно ч.5 ст.10 вказаного Закону, чисельність працівників органів місцевого самоврядування встановлюється відповідною радою у межах загальної чисельності, визначеної типовими штатами, затвердженими Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №688 від 08.07.2009 року «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №1349 від 03.12.2007 року» затверджено типові штати апарату міських рад та їх виконавчих комітетів, згідно яких чисельність працівників міських рад та їх виконавчих комітетів за групами міст визначається з чисельності населення цих міст. У даному випадку для міста Кузнецовська в штаті міської ради та її виконавчому комітеті передбачено 3 посади (які можуть бути максимальною кількістю) заступників міського голови.

Відповідно до ст. 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування самостійно розробляють, затверджують і виконують відповідні місцеві бюджети. Стаття 64 вищезазначеного Закону дає право міським радам самостійно розпоряджатися коштами відповідних місцевих бюджетів, визначати напрями їх використання. Повноваження голови міської ради обумовлені ст.42 цього Закону та надають йому право бути розпорядником бюджетних коштів і затверджувати штатний розпис. Також це зазначено і в положенні пункту 35 Постанови КМ України від 28.02.2002 року №228 «Про порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».

Аналіз законодавчих норм, якими врегульоване дане питання, дає підстави суду для висновку про те, що лише роботодавець має право визначати чисельність, штат і структуру підприємства, установи, організації, суд під час розгляду відповідних справ не може обговорювати питання доцільності та правомірності проведення скорочення незалежно від того, як часто роботодавець вдається до таких дій.

Таким чином, Кузнецовська міська рада, приймаючи рішення у зв'язку з новою структурою і загальною чисельністю виконавчих органів ради, яка не включала посаду заступника міського голови - начальника фінансового управління, діяла у відповідності з законодавством і в межах своїх повноважень.

Приймаючи рішення у даній справі, суд мотивує свої висновки основними принципами місцевого самоврядування, визначеними ст.4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - народовладдя, законності, колегіальності, виборності, правової, організаційної та матеріально - фінансової самостійності в межах повноважень.

Формування Кузнецовською міською радою 29 травня 2013 року нового виконавчого комітету було необхідною умовою для організації ефективної роботи міської ради, тобто забезпечення здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на території міста, додержання Конституції та законів України.

Враховуючи вищенаведене, суд вбачає підстави для відмови ОСОБА_1 в задоволенні позову.

Керуючись ст.ст.6, 11, 158-160, 161, 162, 163, 167, 254 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Кузнецовської міської ради Рівненської області, тимчасово виконуючого обов'язки міського голови - секретаря Кузнецовської міської ради ОСОБА_5, фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради про визнання протиправними та скасування рішень, поновлення на посаді і виплати заробітку за час вимушеного прогулу відмовити.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження. Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Кузнецовський міський суд Рівненської області протягом десяти днів з дня отримання її копії. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Головуючий:

СудКузнецовський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення23.12.2014
Оприлюднено28.01.2015
Номер документу42124437
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —565/1080/13-а

Ухвала від 03.12.2015

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Малков В.В.

Ухвала від 19.10.2015

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Малков В.В.

Ухвала від 08.10.2015

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Малков В.В.

Ухвала від 06.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпак Ю.К.

Ухвала від 31.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпак Ю.К.

Ухвала від 07.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпак Ю.К.

Ухвала від 18.03.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Жизневська А.В.

Ухвала від 19.02.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Жизневська А.В.

Ухвала від 17.02.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

Ухвала від 28.01.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні