Рішення
від 09.01.2015 по справі 367/2196/14-ц
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 367/2196/14-ц

ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 січня 2015 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:

головуючого судді Чернов Д. Є.

при секретарі Чамор Я.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду справу за позовом Прокурора м. Ірпеня Київської області в інтересах держави до Ірпінської міської ради, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40, ОСОБА_41, ОСОБА_42, ОСОБА_43, ОСОБА_44, ОСОБА_45, ОСОБА_46, ОСОБА_47, ОСОБА_48, треті особи: ПП «Геополісся», Управління Держземагентства в м. Ірпені Київської області про скасування рішень та визнання недійсними державних актів про право власності на земельні ділянки, -

в с т а н о в и в:

Позивач звернувся до суду з даним позовом, мотивуючи свої вимоги тим, що перевіркою встановлено, що рішення Ірпінської міської ради № 4243-84-V від 03.03.2010 року «Про внесення змін в рішення Ірпінської міської ради від 16.06.2009 року № 3055-70-V «Про надання дозволу громадянам на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право приватної власності на земельні ділянки в АДРЕСА_1»; рішення Ірпінської міської ради № 4554-88-V від 14.05.2010 року «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки громадян», яким затверджено вищезгадану технічну документацію із землеустрою та передано безкоштовно у власність земельні ділянки площами по 0,1 га кожна в м. Ірпінь для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд ОСОБА_2 по АДРЕСА_2, ОСОБА_4 по АДРЕСА_1, ОСОБА_6 по АДРЕСА_3, ОСОБА_8 по АДРЕСА_4, ОСОБА_9 по АДРЕСА_5, ОСОБА_11 по АДРЕСА_6, ОСОБА_12 по АДРЕСА_7, ОСОБА_13 по АДРЕСА_8, ОСОБА_14 по АДРЕСА_9, ОСОБА_49 по АДРЕСА_10, ОСОБА_17 по АДРЕСА_11, ОСОБА_18 по АДРЕСА_12, ОСОБА_20 по АДРЕСА_13, ОСОБА_22 по АДРЕСА_14, ОСОБА_23 по АДРЕСА_15, ОСОБА_24 по АДРЕСА_16, ОСОБА_25 по АДРЕСА_17, ОСОБА_26 по АДРЕСА_18, ОСОБА_27 по АДРЕСА_19, ОСОБА_28 по АДРЕСА_20, ОСОБА_29 по АДРЕСА_21, ОСОБА_30 по АДРЕСА_22, ОСОБА_32 по АДРЕСА_23, ОСОБА_33 по АДРЕСА_24, ОСОБА_34 по АДРЕСА_25, ОСОБА_35 по АДРЕСА_26, ОСОБА_36 по АДРЕСА_27, ОСОБА_37 по АДРЕСА_28, ОСОБА_39 по АДРЕСА_29, ОСОБА_40 по АДРЕСА_30, ОСОБА_42 по АДРЕСА_31, ОСОБА_44 по АДРЕСА_32, ОСОБА_45 по АДРЕСА_33, ОСОБА_46 по АДРЕСА_34, ОСОБА_47 по АДРЕСА_35, ОСОБА_48 по АДРЕСА_36 прийняті з грубими порушенням вимог чинного законодавства, зокрема статей 41, 116, 118, 124, 125, 141, 142 ЗК України . Зазначає, що на підставі вказаних рішень ради, що прийняті з порушенням вищевказаних вимог законодавства, відповідачам по справі видано державні акти на право власності на 36 земельних ділянок, загальною площею 3,6 га. Також, зазначає, перевіркою встановлено, що спірні земельні ділянки, які незаконно вибули із власності держави у власність відповідачів по справі на даний час відчужені на підставі цивільно-правових угод.

В зв'язку з вище викладеним, просив визнати незаконним та скасувати рішення Ірпінської міської ради № 4243-84-V від 03.03.2010 року «Про внесення змін в рішення Ірпінської міської ради від 16.06.2009 року № 3055-70-V «Про надання дозволу громадянам на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право приватної власності на земельні ділянки в АДРЕСА_1»; визнати незаконним та скасувати рішення Ірпінської міської ради № 3055-70-V від 16.06.2009 року «Про надання дозволу громадянам на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право приватної власності на земельні ділянки в АДРЕСА_1»; визнати незаконним та скасувати рішення Ірпінської міської ради № 4554-88-V від 14.05.2010 року «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки громадян»; визнати недійсними державні акти на право власності на 36 земельних ділянок, загальною площею 3,6 га.; визнати недійсними договори купівлі-продажу земельних ділянок від 22.12.2011 року №6808, від 08.08.2012 року №2229, від 15.06.2012 року №3566, від 07.11.2012 року №961, від 01.12.2010 року №7137, від 22.12.2011 року №6804, від 07.08.2012 року №1226, від 24.09.2012 року №2623, від 06.08.2012 року №2189, від 27.08.2012 року №5267, від 28.12.2010 року №6534, від 17.03.2011 року №1244, від 28.12.2010 року №6537, від 18.03.2011 року №1280; визнати недійсними договори дарування земельних ділянок від 23.06.2012 року №3798, від 13.04.2011 року №295; витребувати з незаконного чужого володіння на користь територіальної громади м. Ірпінь в особі Ірпінської міської ради спірні земельні ділянки загальною площею 3,6 га, загальною вартістю 7 350 120 грн.

В судове засідання Прокурор м. Ірпеня з'явився, позов підтримав в повному обсязі, просив його задоволити.

В судове засідання ОСОБА_50, яка є представником відповідачів ОСОБА_44, ОСОБА_45, ОСОБА_46, ОСОБА_47, ОСОБА_48, ОСОБА_26 з'явилася, позов не визнала, просила відмовити у його задоволенні та застосувати строк позовної давності .

В судове засідання ОСОБА_51 та ОСОБА_52, які є представниками відповідачів ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_29, ОСОБА_25, ОСОБА_27, ОСОБА_12, ОСОБА_17, ОСОБА_23, ОСОБА_34, ОСОБА_28, ОСОБА_41, ОСОБА_14, ОСОБА_24, ОСОБА_22, ОСОБА_39 з'явилися, позов не визнали, просили відмовити у його задоволенні та застосувати строк позовної давності .

В судове засідання ОСОБА_53, який є представником відповідача ОСОБА_33 з'явився, позов не визнав, просив відмовити у його задоволенні та застосувати строк позовної давності .

В судове засідання ОСОБА_54, яка є представником відповідача ОСОБА_28 з'явилася, позов не визнала, просила відмовити у його задоволенні та застосувати строк позовної давності .

В судове засідання ОСОБА_55, який є представником відповідачів ОСОБА_16 та ОСОБА_15 з'явився, позов не визнав, просив відмовити у його задоволенні та застосувати строк позовної давності .

Відповідач Ірпінська міська рада не направила свого представника до судового засідання, про час, місце та дату розгляду справи була повідомлена належним чином, про причини неявки суду не повідомила, а тому суд вважає за можливе розглянути дану справу за відсутності її представника та ухвалити рішення на підставі наявних у справі доказів.

В судове засідання ОСОБА_56, яка є представником відповідача ОСОБА_3 не з'явилася, про час, місце та дату розгляду справи була повідомлена належним чином, про причини неявки суду не повідомила, а тому суд вважає за можливе розглянути дану справу за її відсутності та ухвалити рішення на підставі наявних у справі доказів.

Відповідач ОСОБА_13 в судове засідання не з'явилася, про час та місце слухання справи була повідомлена належним чином. До суду надійшла заява з проханням слухати справу у її відсутність.

Інші відповідачі в судове засідання не з'явилися, про час, місце та дату розгляду справи були повідомлені належним чином, про причини неявки суду не повідомили, а тому суд вважає за можливе розглянути дану справу за їх відсутності та ухвалити рішення на підставі наявних у справі доказів.

Треті особи в судове засідання не з'явилися, повідомлялися про час та місце розгляду справи, причини неявки не повідомили, а тому суд вважає за можливо розглянути справу за їх відсутності та винести рішення.

Суд, заслухавши пояснення сторін , дослідивши письмові докази по справі, вважає позов таким, що підлягає до задоволення в повному обсязі .

Так, судом встановлено, що рішенням Ірпінської міської ради від 07.12.2007 № 1198-33-V «Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, надання права на оренду земельних ділянок та дозволу на розробку технічної документації щодо складання договорів оренди» обслуговуючому кооперативу Житлово-будівельний кооператив «Зелений гай» (далі - ОК ЖБК «Зелений гай») надано право оренди земельної ділянки площею 8,3920 га в АДРЕСА_1 під котеджну забудову (а.с.108-112, т.І). На підставі зазначеного рішення між Ірпінською міською радою та ОК ЖБК «Зелений гай» 29 січня 2008 року укладено договір оренди земельної ділянки площею 8,3920 га. в АДРЕСА_1 під котеджну забудову строком на 5 років та зареєстровано у Державному реєстрі земель 30.01.2008 року за № 040834000009 (а.с.113-119, т.І) . Судом встановлено, що Ірпінська міська рада прийняла рішення № 4243-84-V від 03.03.2010 року «Про внесення змін в рішення Ірпінської міської ради від 16.06.2009 року № 3055-70-V «Про надання дозволу громадянам на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право приватної власності на земельні ділянки в АДРЕСА_1» та рішення № 4554-88-V від 14.05.2010 року «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки громадян», яким затверджено вищезгадану технічну документацію із землеустрою та передано безкоштовно у власність земельні ділянки площами по 0,1 га кожна в м. Ірпінь для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд ОСОБА_2 по АДРЕСА_2, ОСОБА_4 по АДРЕСА_1, ОСОБА_6 по АДРЕСА_3, ОСОБА_8 по АДРЕСА_4, ОСОБА_9 по АДРЕСА_5, ОСОБА_11 по АДРЕСА_6, ОСОБА_12 по АДРЕСА_7, ОСОБА_13 по АДРЕСА_8, ОСОБА_14 по АДРЕСА_9, ОСОБА_49 по АДРЕСА_10, ОСОБА_17 по АДРЕСА_11, ОСОБА_18 по АДРЕСА_12, ОСОБА_20 по АДРЕСА_13, ОСОБА_22 по АДРЕСА_14, ОСОБА_23 по АДРЕСА_15, ОСОБА_24 по АДРЕСА_16, ОСОБА_25 по АДРЕСА_17, ОСОБА_26 по АДРЕСА_18, ОСОБА_27 по АДРЕСА_19, ОСОБА_28 по АДРЕСА_20, ОСОБА_29 по АДРЕСА_21, ОСОБА_30 по АДРЕСА_22, ОСОБА_32 по АДРЕСА_23, ОСОБА_33 по АДРЕСА_24, ОСОБА_34 по АДРЕСА_25, ОСОБА_35 по АДРЕСА_26, ОСОБА_36 по АДРЕСА_27, ОСОБА_37 по АДРЕСА_28, ОСОБА_39 по АДРЕСА_29, ОСОБА_40 по АДРЕСА_30, ОСОБА_42 по АДРЕСА_31, ОСОБА_44 по АДРЕСА_32, ОСОБА_45 по АДРЕСА_33, ОСОБА_46 по АДРЕСА_34, ОСОБА_47 по АДРЕСА_35, ОСОБА_48 по АДРЕСА_36 (а.с.37-41, т.І). Судом встановлено, що на підставі вказаних рішень ради, відповідачам по справі видано державні акти на право власності на 36 земельних ділянок, загальною площею 3,6 га. (а.с.44-107). Також, судом встановлено, що спірні земельні ділянки на даний час відчужені на підставі цивільно-правових угод, зокрема: договорів купівлі-продажу земельних ділянок від 22.12.2011 року №6808, від 08.08.2012 року №2229, від 15.06.2012 року №3566, від 07.11.2012 року №961, від 01.12.2010 року №7137, від 22.12.2011 року №6804, від 07.08.2012 року №1226, від 24.09.2012 року №2623, від 06.08.2012 року №2189, від 27.08.2012 року №5267, від 28.12.2010 року №6534, від 17.03.2011 року №1244, від 28.12.2010 року №6537, від 18.03.2011 року №1280; договорів дарування земельних ділянок від 23.06.2012 року №3798, від 13.04.2011 року №295 (а.с.46-89, т.ІІІ) .

Так, статтею 41 Земельного кодексу України передбачено, що житлово-будівельним (житловим) та гаражно-будівельним кооперативам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування земельні ділянки для житлового і гаражного будівництва передаються безоплатно у власність або надаються в оренду у розмірі, який встановлюється відповідно до затвердженої містобудівної документації.

Згідно ст. 116 Земельного кодексу України, безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації. Надання у користування земельної ділянки, що перебуває у власності або у користуванні, провадиться лише після вилучення (викупу) її в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 118 Земельного кодексу України громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.

Частинами 6-9 ст. 118 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності подають клопотання до відповідної районної, міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. Районна, міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки подається Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою (далі - Комісія). Комісія протягом трьох тижнів з дня одержання проекту надає відповідному органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування свій висновок щодо погодження проекту або відмови у його погодженні.

Районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Виходячи з вищевказаних норм законодавства, Земельним кодексом України передбачено два порядки безоплатного отримання громадянами земельних ділянок у власність, зокрема: повний порядок, що передбачає отримання дозволу на розробку, розробку та погодження усіма органами державного контролю проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, встановлення та винесення в натурі на місцевості меж земельної ділянки та подальше затвердження проекту землеустрою відповідною місцевою радою. Такий порядок застосовується у разі якщо, земельна ділянка перебуває у державній чи комунальній власності, не перебуває в користуванні певної особи, а її межі не встановлені та не визначені.

Іншим порядком, передбачено більш спрощену процедуру приватизації земельної ділянки, що перебуває в користуванні певної особи та вимагає лише отримання рішення відповідної місцевої ради на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки. Така процедура приватизації застосовується у випадках коли земельна ділянка перебуває в користуванні особи, яка звернулася до відповідної ради та має відповідні визначені розміри та межі.

Тобто, враховуючи, що земельна ділянка площею 8,3920 га. в АДРЕСА_1, на час її розподілу та передачі у власність відповідачів, перебувала в оренді ОК ЖБК «Зелений гай», для отримання відповідачами по справі спірних земельних ділянок на підставі технічної документації із землеустрою, тобто за спрощеною процедурою, земельні ділянки, які в подальшому були передані у власність відповідачів, мали б перебувати в користуванні відповідачів, як членів вказаного кооперативу, мати визначені розміри та межі.

Крім того, створення та діяльність житлово-будівельних кооперативів регулюється Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України «Про кооперацію», а також чинними на даний час Житловим кодексом Української РСР та прийнятим на його основі Примірним статутом житлово-будівельного кооперативу, що затверджений постановою Ради Міністрів Української РСР від 30.04.1985 із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України.

Відповідно до ст. 94 Господарського кодексу України, кооперативи як добровільні об'єднання громадян з метою спільного вирішення ними економічних, соціально-побутових та інших питань можуть створюватися у різних галузях (виробничі, споживчі,житлові тощо). Господарська діяльність кооперативів повинна здійснюватися відповідно до вимог цього Кодексу, інших законодавчих актів.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про кооперацію» обслуговуючий кооператив - кооператив, який утворюється шляхом об'єднання фізичних та/або юридичних осіб для надання послуг переважно членам кооперативу, а також іншим особам з метою провадження їх господарської діяльності.

Статтею 6 вказаного закону передбачено, що кооператив є первинною ланкою системи кооперації і створюється внаслідок об'єднання фізичних та/або юридичних осіб на основі членства для спільної господарської та іншої діяльності з метою поліпшення свого економічного стану. Відповідно до завдань та характеру діяльності кооперативи поділяються на такі типи: виробничі, обслуговуючі та споживчі. За напрямами діяльності кооперативи можуть бути сільськогосподарськими, житлово-будівельними, садово-городніми, гаражними, торговельно-закупівельними, транспортними, освітніми, туристичними, медичними тощо.

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про кооперацію» при створенні кооперативу складається список членів та асоційованих членів кооперативу, який затверджується загальними зборами.

Статтями 10, 11 Закону України «Про кооперацію» визначено, що членами кооперативу можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, юридичні особи України та іноземних держав, що діють через своїх представників, які внесли вступний внесок та пай у розмірах, визначених статутом кооперативу, додержуються вимог статуту і користуються правом ухвального голосу. Кооператив зобов'язаний вести облік своїх членів та видати кожному з них посвідчення про членство. Вступ до кооперативу здійснюється на підставі письмової заяви. Особа, яка подала заяву про вступ до кооперативу, вносить вступний внесок і пай у порядку та розмірах, визначених його статутом. Рішення правління чи голови кооперативу про прийняття до кооперативу підлягає затвердженню загальними зборами його членів.

Статтею 14 Закону України «Про кооперацію» встановлено, що у кооперативі допускається асоційоване членство для осіб, які визнають його статут та внесли пай. Асоційований член кооперативу - фізична чи юридична особа, яка внесла пайовий внесок і користується правом дорадчого голосу в кооперативі. При ліквідації кооперативу асоційований член кооперативу має переважне порівняно з членами кооперативу право на одержання паю. Порядок вступу до кооперативу та участь асоційованого члена в його господарській та іншій діяльності, права та обов'язки такого члена, розміри паїв та виплат на паї визначаються статутом кооперативу.

Статтею 20 Житлового кодексу УРСР визначено, що управління фондом житлово-будівельних кооперативів здійснюється органами управління кооперативів відповідно до їх статутів.

Відповідно до ст. 137 Житлового кодексу УРСР житлово-будівельний кооператив діє на основі статуту, прийнятого відповідно до Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу загальними зборами громадян, які вступають до організовуваного кооперативу, і зареєстрованого в установленому порядку. Громадяни, яких включено до затвердженого виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів списку осіб, що вступають до організовуваного житлово-будівельного кооперативу, вважаються членами цього кооперативу з дня реєстрації статуту, а громадяни, яких прийнято до діючого житлово-будівельного кооперативу, - з дня затвердження виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів рішення загальних зборів членів кооперативу про прийом до кооперативу.

Статтею 141 Житлового кодексу УРСР передбачено, що особі, прийнятій до членів житлово-будівельного кооперативу, по рішенням загальних зборів членів кооперативу, затвердженим виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів, надається окрема квартира, що складається з однієї чи кількох кімнат, відповідно до кількості членів сім'ї, суми її пайового внеску і граничного розміру жилої площі, передбачуваного Примірним статутом житлово-будівельного кооперативу.

При цьому згідно зі ст. ст. 133, 135 Житлового кодексу УРСР вступити до житлово-будівельного кооперативу і одержати в ньому квартиру вправі громадяни, які потребують поліпшення житлових умов. До членів житлово-будівельного кооперативу приймаються громадяни, які постійно проживають у даному населеному пункті і перебувають на обліку бажаючих вступити до житлово-будівельного кооперативу або користуються правом позачергового прийому до членів кооперативу, тобто які перебувають на квартирному обліку та включені до списку осіб, які мають право на позачергове одержання жилих приміщень.

Як установлено ч. 1 ст. 134 Житлового кодексу УРСР, на облік бажаючих вступити до житлово-будівельного кооперативу беруться громадяни, які постійно проживають у даному населеному пункті і потребують поліпшення житлових умов.

Згідно п. 1 Примірного статуту житлово-будівельного кооперативу, що затверджений постановою Ради Міністрів Української РСР від 30.04.1985 із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України (далі - Примірний статут), житлово-будівельний кооператив організується з метою забезпечення житлом членів кооперативу і членів їх сімей шляхом будівництва багатоквартирного жилого будинку (будинків), а у випадках, передбачених законодавством, - одно- і двоквартирних жилих будинків садибного типу або багатоквартирного зблокованого жилого будинку (будинків) з надвірними будівлями за власні кошти кооперативу з допомогою банківського кредиту, а також для наступної експлуатації та управління цим будинком (будинками).

Пунктом 8 Примірного статуту передбачено, що до членів кооперативу приймаються громадяни, які постійно проживають у даному населеному пункті і перебувають на обліку бажаючих вступити до житлово-будівельного кооперативу або користуються правом позачергового прийому до членів кооперативу. Незалежно від проживання у даному населеному пункті до членів кооперативу приймаються громадяни, які в установленому порядку перебувають у цьому населеному пункті на обліку бажаючий вступити до кооперативу (у списку осіб, які користуються правом на вступ до кооперативу поза чергою).

Пунктом 60 Примірного статуту визначено, що загальні збори членів житлово-будівельного кооперативу є вищим органом управління кооперативу, які приймають громадян до членів кооперативу і виключають з кооперативу.

Відповідно до п. 5 Статуту ОК «ЖБК «Зелений гай» від 03.07.2008, вступ до кооперативу здійснюється на підставі поданої заяви до правління кооперативу. Член кооперативу робить вступний і пайовий внески. Рішення правління кооперативу про прийняття до кооперативу підлягає схваленню загальними зборами членів кооперативу. Кооператив може приймати до свого складу за рішенням загальних зборів асоційованих членів кооперативу. Асоційованим членом кооперативу може бути фізична особа віком не молодше 16 років, яка визнає статут кооперативу і внесла пайовий внесок для розвитку кооперативу. Кооператив веде облік своїх членів та видає кожному з них посвідчення про членство.

Відповідно до п.п. 8, 10 Статуту ОК «ЖБК «Зелений гай» від 03.07.2008, внески, що вносяться в рахунок паїв у грошовій чи не грошовій формі, реєструються у бухгалтерських документах у день їх отримання кооперативом. Кооператив веде облік пайового фонду з визначенням паїв кожного з учасників.

Зважаючи на вищевказані норми законодавства, Примірного статуту та Статуту ОК ЖБК «Зелений гай», особи для отримання членства (в тому числі асоційованого членства) в житлово-будівельному кооперативі мають: постійно проживати у даній місцевості; перебувати на квартирному обліку, як такі, що потребують покращення житлових умов; написати заяву про вступ в кооператив, яка буде розглянута позитивно та затверджено рішенням загальних зборів кооперативу; сплатити членські та пайові внески, що має бути відображено в бухгалтерських документах; бути обліковані, як члени кооперативу та отримати відповідне посвідчення про членство та в подальшому сплачувати членські внески, які підлягають відображенню в бухгалтерських документах.

Крім того, розподіл житла між членами кооперативу, чи розподіл у користування земельної ділянки, що перебуває в оренді кооперативу між її членами, здійснюється виключно рішенням загальних зборів членів кооперативу, затвердженим виконавчим комітетом відповідної місцевої ради.

Крім того, загальними зборами кооперативу будь-яких рішень щодо розподілу у користування земельної ділянки площею 8,3920 га в АДРЕСА_1, що перебувала в оренді кооперативу між її членами не приймалось та не затверджувалось виконавчим комітетом відповідної місцевої ради.

З інформації Ірпінської міської ради від 07.09.2012 № 01-21/ 3879 вбачається, що серед громадян, що отримали земельні ділянки у власність за рахунок земельної ділянки ОК «ЖБК «Зелений гай» площею 8,3920 га. в АДРЕСА_1, жоден на обліку як такий, що потребує покращення житлових умов, не перебував .

Зважаючи на вказані порушення під час прийняття рішень Ірпінської міської ради № 4243-84-V від 03.03.201 0 року, № 3055-70-V від 16.06.2009 року, № 4554-88-V від 14.05.2010 року вони підлягають скасуванню.

Статтею 124 Земельного кодексу України передбачено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України, право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації.

Статтею 141 Земельного кодексу України визначено, що підставою припинення права користування земельною ділянкою є, в тому числі добровільна відмова від права користування земельною ділянкою.

Статтею 142 Земельного кодексу України встановлено, що припинення права власності на земельну ділянку у разі добровільної відмови власника землі на користь держави або територіальної громади здійснюється за його заявою до відповідного органу. Власник земельної ділянки на підставі заяви землекористувача приймає рішення про припинення права користування земельною ділянкою, про що повідомляє органи державної реєстрації.

Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про оренду землі», договір оренди землі припиняється в разі: закінчення строку, на який його було укладено; викупу земельної ділянки для суспільних потреб та примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності; поєднання в одній особі власника земельної ділянки та орендаря; смерті фізичної особи-орендаря;ліквідації юридичної особи-орендаря; відчуження права оренди земельної ділянки заставодержателем; набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці; припинення дії договору, укладеного в рамках державно-приватного партнерства; в інших випадках, передбачених законом.

Частиною 3 вищевказаної статті передбачено, що договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом. Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором.

Статтями 32, 34 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що у разі розірвання договору оренди землі за погодженням сторін кожна сторона має право вимагати в іншої сторони відшкодування понесених збитків відповідно до закону. У разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором. Орендар не має права утримувати земельну ділянку для задоволення своїх вимог до орендодавця.

В той же час, на час передачі земельних ділянок у власність відповідачів, виготовлення та видачі державних актів на їх імена право користування земельною ділянкою площею 8,3920 га. в АДРЕСА_1 припинено не було, оскільки договір оренди між Ірпінською міською радою та ОК ЖБК «Зелений гай» анульовано лише в 2012 році, на підставі рішення Ірпінської міської ради № 1687-27-VІ від 28.02.2012 року, що підтверджується довідкою відділу Держкомзему в м. Ірпінь від 10.04.2012 року № 01-05/562.

За таких умов, без внесення змін щодо анулювання договору оренди земельної ділянки площею 8,3920 га в АДРЕСА_1, в реєстраційно-облікові документи, видача державних актів на право власності на землю відповідачам, також суперечила вимогам ст.ст. 125, 141, 142 Земельного кодексу України, ст.ст. 31, 32, 34 Закону України «Про оренду землі».

Згідно з вимогами ст.ст. 155, 211 Земельного кодексу України, державний акт, який видано, виготовлено та зареєстровано з порушенням вимог чинного земельного законодавства України визнається в судовому порядку недійсним.

З огляду на викладене, державні акти про право власності на спірні земельні ділянки підлягають визнанню недійсними.

Відповідно до ст. 328 Цивільного кодексу України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів.

Крім того, відповідно до ст. 203 Цивільного кодексу України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів.

Відповідно до вимог ч. 1, 3 ст. 215 ЦК України, підставою для недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п'ятою та шостою статті 203 ЦК України. Якщо недійсність правочину прямо чи встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

Зважаючи на викладене, договори купівлі-продажу земельних ділянок від 22.12.2011 року №6808, від 08.08.2012 року №2229, від 15.06.2012 року №3566, від 07.11.2012 року №961, від 01.12.2010 року №7137, від 22.12.2011 року №6804, від 07.08.2012 року №1226, від 24.09.2012 року №2623, від 06.08.2012 року №2189, від 27.08.2012 року №5267, від 28.12.2010 року №6534, від 17.03.2011 року №1244, від 28.12.2010 року №6537, від 18.03.2011 року №1280 та договори дарування земельних ділянок від 23.06.2012 року №3798, від 13.04.2011 року №295, щодо відчуження спірних земельних ділянок, що відведені з порушенням вимог земельного законодавства, суд вважає такими, що суперечать актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства та підлягають визнанню недійсними.

Відповідно до ч. 1 ст. 155 Земельного кодексу України в разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

Відповідно до ст. 16 Цивільного кодексу України, кожна особа має право звернутись до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути відновлення становища, яке існувало до порушення, визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, їхніх посадових і службових осіб.

Згідно ст. 393 Цивільного кодексу України правовий акт органу державної влади, який не відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується. Власник майна, права якого порушені внаслідок видання правового акта органом державної влади має право вимагати відновлення того становища, яке існувало до видання цього акта.

Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації цього права На момент оформлення вищезазначених речових прав, згідно ч. 1 ст. 126 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку посвідчувалося державним актом, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.

Відповідно до ст. 387 Цивільного кодексу України власник має право витребувати своє майно від особи, яка незаконно, без відповідної правової підстави заволоділа ним.

Пунктом 3 частини 1 статті 388 Цивільного кодексу України передбачено, що якщо майно за відплатним договором придбане в особи, яка не мала права його відчужувати, про що набувач не знав і не міг знати (добросовісний набувач), власник має право витребувати це майно від набувача лише у разі, якщо майно вибуло з володіння власника або особи, якій він передав майно у володіння, не з їхньої волі іншим шляхом.

Частиною 3 статті 388 Цивільного кодексу України передбачено, що якщо майно було набуте безвідплатно в особи, яка не мала права його відчужувати, власник має право витребувати його від добросовісного набувача у всіх випадках.

Відповідно до ст. 392 Цивільного кодексу України, власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою.

В даному випадку спірна земельна ділянка вибула з власності держави з порушенням вимог чинного законодавства в порядку безкоштовної приватизації відповідно до ст. 118 Земельного кодексу України, а тому існують всі правові підстави для їх витребування з незаконного володіння відповідачів на користь держави на підставі ст. ст. 387, 388 Цивільного кодексу України.

Зважаючи на те, що державні акти на право власності на земельні ділянки було зареєстровано у встановленому законом порядку, відновити становище, яке існувало до порушення можливо лише шляхом визнання недійсними державного акту на право власності на земельну ділянку, скасування його реєстрації та витребування спірної земельної ділянки на користь держави.

Стаття 153 Земельного кодексу України визначає, що власник не може бути позбавлений права власності на земельну ділянку, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно ст. 321 Цивільного кодексу України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності чи обмежений у його здійсненні.

Оспорюваними державними актами на право власності на земельну ділянку порушено інтереси держави, адже саме з державної власності протиправно вибула земельна ділянка.

Органи місцевого самоврядування, здійснюючи владу і самостійно вирішуючи питання місцевого значення, віднесенні законом до їх компетенції та приймаючи рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території, зобов'язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України, а також керуватися у своїй діяльності актами Президента України та Кабінету Міністрів України.

Відповідно до ст. 8 Конституції України в Україні визнається та діє принцип верховенства права.

Відповідно до ст. 68 Конституції України кожен зобов'язаний неухильно додержуватись Конституції України та законів України.

У Конституції України зазначено, що рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду(частина друга статті 144).

З рішення Конституційного Суду України у справі № 1-9/2009 від 16 квітня 2009 року слідує, що за змістом частини другої статті 144 Конституції України, частини 10 статті 59 Закону рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи Законам України зупиняються прокурором у встановленому Законом України «Про прокуратуру» порядку з одночасним зверненням до суду.

Зі змісту частини другої статті 144 Конституції України та частини десятої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вбачається, що рішення органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб з мотивів невідповідності Конституції або Законам України визначаються незаконними з ініціативи заінтересованих осіб судом загальної юрисдикції, тобто в судовому порядку.

Згідно положень ст. 1 Земельного кодексу України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

Державній охороні і регулюванню використання на території України підлягають природні ресурси, які залучені в господарський обіг, так і невикористанні в народному господарстві в даний період земля, надра, води, атмосферне повітря, ліс та інша рослинність, тваринний світ (ст. 5 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»).

Відповідно до ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру», підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави. Обираючи форму представництва, передбачену частиною п'ятою цієї статті, прокурор визначає, в чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави чи громадянина, обґрунтовує необхідність їх захисту.

Недодержання вимог Земельного кодексу України Ірпінською міською радою при прийнятті рішень та видачі на підставі цих рішень державних актів з порушенням вимог земельного законодавства розцінюється як порушення, закріпленого та гарантованого Конституцією України принципу верховенства права, що є прямим порушенням державних інтересів.

Згідно зі ст. 5 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» здійснення державного контролю за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності покладено на центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

Таким центральним органом виконавчої влади відповідно до Указу Президента України від 13.04.2011 № 459/2011 «Про Державну інспекцію сільського господарства України» є Держсільгоспінспекція України.

Разом з тим ст.ст. 6, 9, 10 зазначеного Закону, якими передбачено повноваження згаданого органу, визначено способи здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, а також встановлено повноваження державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель, не передбачено повноважень щодо звернення центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, до суду про визнання незаконними (недійсними) рішень органів державної влади та місцевого самоврядування щодо розпорядження землею, визнання недійсними правочинів щодо відчуження чи передачі у користування земельних ділянок державної та комунальної власності, а також їх повернення з чужого незаконного володіння.

Не передбачено таких повноважень і Положенням про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженим Указом Президента України від 13.04.2011 № 459/2011.

Відповідно до ч. 2 ст. 45 Цивільного процесуального кодексу України в редакції Закону України від 18.09.2012 № 5288-VІ прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Зважаючи на викладене та враховуючи, що чинним законодавством визначено орган, уповноважений державою здійснювати функції контролю за використанням та охороною земель, однак у вказаного державного органу відсутні повноваження щодо звернення до суду, прокурор пред'являє цей позов у інтересах держави як позивач.

Відповідно до п. 5 Закону України №4176-VI від 20.12.2011 р. «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення порядку здійснення судочинства» позов про визнання незаконним правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, яким порушено право власності або інше речове право особи може бути подано протягом 3 (трьох) років з дня набрання чинності цим Законом (набрав чинності з 15.01.2012 р.), тому суд дійшов висновку, що позивачем не пропущений строк позовної давності.

На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 3, 4, 6-8, 10, 11, 15, 30, 57, 60, 64, 79, 88, 212-215 ЦПК України, суд,-

в и р і ш и в:

Позов задоволити.

Визнати незаконним та скасувати рішення Ірпінської міської ради № 4243-84-V від 03.03.2010 року «Про внесення змін в рішення Ірпінської міської ради від 16.06.2009 року № 3055-70-V «Про надання дозволу громадянам на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право приватної власності на земельні ділянки в АДРЕСА_1».

Визнати незаконним та скасувати рішення Ірпінської міської ради № 3055-70-V від 16.06.2009 року «Про надання дозволу громадянам на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право приватної власності на земельні ділянки в АДРЕСА_1».

Визнати незаконним та скасувати рішення Ірпінської міської ради № 4554-88-V від 14.05.2010 року «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки громадян», яким затверджено вищезгадану технічну документацію із землеустрою та передано безкоштовно у власність земельні ділянки площами по 0,1 га кожна в м. Ірпінь для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд ОСОБА_2 по АДРЕСА_2, ОСОБА_4 по АДРЕСА_1, ОСОБА_6 по АДРЕСА_3, ОСОБА_8 по АДРЕСА_4, ОСОБА_9 по АДРЕСА_5, ОСОБА_11 по АДРЕСА_6, ОСОБА_12 по АДРЕСА_7, ОСОБА_13 по АДРЕСА_8, ОСОБА_14 по АДРЕСА_9, ОСОБА_49 по АДРЕСА_10, ОСОБА_17 по АДРЕСА_11, ОСОБА_18 по АДРЕСА_12, ОСОБА_20 по АДРЕСА_13, ОСОБА_22 по АДРЕСА_14, ОСОБА_23 по АДРЕСА_15, ОСОБА_24 по АДРЕСА_16, ОСОБА_25 по АДРЕСА_17, ОСОБА_26 по АДРЕСА_18, ОСОБА_27 по АДРЕСА_19, ОСОБА_28 по АДРЕСА_20, ОСОБА_29 по АДРЕСА_21, ОСОБА_30 по АДРЕСА_22, ОСОБА_32 по АДРЕСА_23, ОСОБА_33 по АДРЕСА_24, ОСОБА_34 по АДРЕСА_25, ОСОБА_35 по АДРЕСА_26, ОСОБА_36 по АДРЕСА_27, ОСОБА_37 по АДРЕСА_28, ОСОБА_39 по АДРЕСА_29, ОСОБА_40 по АДРЕСА_30, ОСОБА_42 по АДРЕСА_31, ОСОБА_44 по АДРЕСА_32, ОСОБА_45 по АДРЕСА_33, ОСОБА_46 по АДРЕСА_34, ОСОБА_47 по АДРЕСА_35, ОСОБА_48 по АДРЕСА_36

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041294 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_2, кадастровий номер 3210900000:01:131:0124 площею 0,1 га в АДРЕСА_2 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_3 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041307 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_4, кадастровий номер 3210900000:01:131:0137 площею 0,1 га в АДРЕСА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_5 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041292 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_6, кадастровий номер 3210900000:01:131:0122 площею 0,1 га в АДРЕСА_3 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_7 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041284 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_8, кадастровий номер 3210900000:01:131:0114 площею 0,1 га в АДРЕСА_4 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041297 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_9, кадастровий номер 3210900000:01:131:0127 площею 0,1 га в АДРЕСА_5 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_10 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004745 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_11, кадастровий номер 3210900000:01:131:0106 площею 0,1 га в АДРЕСА_6 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004744 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_12, кадастровий номер 3210900000:01:131:0105 площею 0,1 га в АДРЕСА_7 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004742 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_13, кадастровий номер 3210900000:01:131:0103 площею 0,1 га в АДРЕСА_8 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041305 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_14, кадастровий номер 3210900000:01:131:0135 площею 0,1 га в АДРЕСА_9 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004750 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_49, кадастровий номер 3210900000:01:131:0111 площею 0,1 га в АДРЕСА_10 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_16 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041293 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_17, кадастровий номер 3210900000:01:131:0123 площею 0,1 га в АДРЕСА_11 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_3 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041309 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_18, кадастровий номер 3210900000:01:131:0139 площею 0,1 га в АДРЕСА_12 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_19 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041296 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_20, кадастровий номер 3210900000:01:131:0126 площею 0,1 га в АДРЕСА_13 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_21 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041308 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_22, кадастровий номер 3210900000:01:131:0138 площею 0,1 га в АДРЕСА_14 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_19 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041295 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_23, кадастровий номер 3210900000:01:131:0125 площею 0,1 га в АДРЕСА_15 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_21 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041287 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_24, кадастровий номер 3210900000:01:131:0117 площею 0,1 га в АДРЕСА_16 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041283 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_25, кадастровий номер 3210900000:01:131:0113 площею 0,1 га в АДРЕСА_17 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004749 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_26, кадастровий номер 3210900000:01:131:0110 площею 0,1 га в АДРЕСА_18 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041282 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_27, кадастровий номер 3210900000:01:131:0112 площею 0,1 га в АДРЕСА_19 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_33 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041304 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_28, кадастровий номер 3210900000:01:131:0134 площею 0,1 га в АДРЕСА_20 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004743 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_29, кадастровий номер 3210900000:01:131:0104 площею 0,1 га в АДРЕСА_21 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041290 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_30, кадастровий номер 3210900000:01:131:0120 площею 0,1 га в АДРЕСА_22 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_31 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004741 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_32, кадастровий номер 3210900000:01:131:0101 площею 0,1 га в АДРЕСА_23 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041285 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_33, кадастровий номер 3210900000:01:131:0115 площею 0,1 га в АДРЕСА_24 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_27 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041300 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_34, кадастровий номер 3210900000:01:131:0130 площею 0,1 га в АДРЕСА_25 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041301 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_35, кадастровий номер 3210900000:01:131:0131 площею 0,1 га в АДРЕСА_26 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041289 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_36, кадастровий номер 3210900000:01:131:0119 площею 0,1 га в АДРЕСА_27 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041302 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_37, кадастровий номер 3210900000:01:131:0132 площею 0,1 га в АДРЕСА_28 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_38 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041299 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_39, кадастровий номер 3210900000:01:131:0129 площею 0,1 га в АДРЕСА_29 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041298 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_40, кадастровий номер 3210900000:01:131:0128 площею 0,1 га в АДРЕСА_30 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_41 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 041288 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_42, кадастровий номер 3210900000:01:131:0118 площею 0,1 га в АДРЕСА_31 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_43 та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004739 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_44, кадастровий номер 3210900000:01:131:0091 площею 0,1 га в АДРЕСА_32 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004747 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_45, кадастровий номер 3210900000:01:131:0108 площею 0,1 га в АДРЕСА_33 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004740 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_46, кадастровий номер 3210900000:01:131:0092 площею 0,1 га в АДРЕСА_34 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004748 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_47, кадастровий номер 3210900000:01:131:0109 площею 0,1 га в АДРЕСА_35 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт серії ЯЛ № 004746 на право власності на земельну ділянку виданий на ім'я ОСОБА_48, кадастровий номер 3210900000:01:131:0107 площею 0,1 га в АДРЕСА_36 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд вартістю 204 170 грн. та скасувати його реєстрацію.

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 22.12.2011 року №6808 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_2 укладеного між ОСОБА_3 та ОСОБА_2

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 08.08.2012 року №2229 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_1 укладеного між ОСОБА_5 та ОСОБА_4

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 15.06.2012 року №3566 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_3 укладеного між ОСОБА_7 та ОСОБА_6

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 07.11.2012 року №961 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_5 укладеного між ОСОБА_10 та ОСОБА_9

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 01.12.2010 року №7137 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_10 укладеного між ОСОБА_16 та ОСОБА_49

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 22.12.2011 року №6804 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_11 укладеного між ОСОБА_3 та ОСОБА_17

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 07.08.2012 року №1226 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_12 укладеного між ОСОБА_19 та ОСОБА_18

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 24.09.2012 року №2623 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_13 укладеного між ОСОБА_21 та ОСОБА_20

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 06.08.2012 року №2189 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_14 укладеного між ОСОБА_19 та ОСОБА_22

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 27.08.2012 року №5267 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_15 укладеного між ОСОБА_21 та ОСОБА_23

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 28.12.2010 року №6534 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_19 укладеного між ОСОБА_33 та ОСОБА_27

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 17.03.2011 року №1244 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_22 укладеного між ОСОБА_31 та ОСОБА_30

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 28.12.2010 року №6537 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_24 укладеного між ОСОБА_27 та ОСОБА_33

Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 18.03.2011 року №1280 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_31 укладеного між ОСОБА_43 та ОСОБА_42

Визнати недійсним договір дарування від 23.06.2012 року №3798 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_28 укладеного між ОСОБА_37 та ОСОБА_38.

Визнати недійсним договір дарування від 13.04.2011 року №295 земельної ділянки площею 0,10 га по АДРЕСА_30 укладеного між ОСОБА_41 та ОСОБА_40

Витребувати з незаконного чужого володіння на користь територіальної громади м. Ірпінь в особі Ірпінської міської ради спірні земельні ділянки загальною площею 3,6 га, загальною вартістю 7 350 120 грн.

Рішення може бути оскаржено до апеляційного суду Київської області через Ірпінський міський суд шляхом подачі апеляційної скарги на протязі десяти днів з дня проголошення рішення, а особами, які були відсутні під час проголошення рішення, - з дня отримання копії рішення.

Суддя: Д. Є. Чернов

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення09.01.2015
Оприлюднено15.01.2015
Номер документу42240661
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —367/2196/14-ц

Постанова від 18.04.2018

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Стрільчук Віктор Андрійович

Ухвала від 17.06.2016

Цивільне

Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ

Висоцька Валентина Степанівна

Ухвала від 06.06.2016

Цивільне

Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ

Висоцька Валентина Степанівна

Ухвала від 07.07.2014

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Суханова Є. М.

Ухвала від 27.05.2015

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Чернов Д. Є.

Ухвала від 06.05.2015

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Чернов Д. Є.

Рішення від 09.01.2015

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Чернов Д. Є.

Рішення від 09.01.2015

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Чернов Д. Є.

Ухвала від 17.09.2014

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Суханова Є. М.

Ухвала від 10.09.2014

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Суханова Є. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні