ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И за результатами скороченого провадження м. Київ 14 січня 2015 року № 826/20245/14 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П. розглянувши, в порядку скороченого провадження, адміністративну справу за позовомІнспекції з питань захисту прав споживачів у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтехстандарт" простягнення штрафу В С Т А Н О В И В: Частинами третьою та п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення, а якщо їх було прийнято за наслідками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі. Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 26 Закону України "Про рекламу" контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, - щодо захисту прав споживачів реклами. Пунктом 1 Положення про Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів затвердженого указом Президента України № 465/2011 від 13.04.2011 встановлено., що Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра економічного розвитку і торгівлі України (далі - Міністр). Держспоживінспекція України входить до системи органів виконавчої влади і реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів. Держспоживінспекція України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів. Відповідно до пункту 3 зазначеного Положення основними завданнями Держспоживінспекції України є: реалізація державної політики у сферах: державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері; державного ринкового нагляду; державного нагляду за додержанням технічних регламентів, стандартів, норм і правил; внесення на розгляд Міністра пропозицій щодо формування державної політики у сферах діяльності Держспоживінспекції України. Згідно з пунктом 4 Положення про Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів затвердженого указом Президента України № 465/2011 від 13.04.2011 Держспоживінспекція України відповідно до покладених на неї завдань, у тому числі, здійснює у межах своєї компетенції контроль за додержанням законодавства про рекламу. Пунктом 7 зазначеного Положення встановлено, що Держспоживінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. Згідно з пунктом 1 Положення про інспекції з питань захисту прав споживачів Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 206 від 09.11.2011 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.11.2011 за № 1337/20075 територіальними органами Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів є інспекції з питань захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - інспекції). Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 зазначеного Положення інспекції відповідно до покладених на них завдань здійснюють державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів (крім Держспоживінспекції в Автономній Республіці Крим), рекламу в цій сфері та державний ринковий нагляд. Пунктом 20 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 693 від 26.05.2004 сума штрафів за порушення законодавства про рекламу сплачується добровільно або стягується в судовому порядку відповідно до законодавства. На підтвердження позовних вимог позивачем надано суду копії наступних документів: вимоги № 07-17-06/505 від 18.03.2014, рішення про початок розгляду справи про порушення законодавства про рекламу від 01.04.2014, протоколу про порушення законодавства про рекламу від 17.03.2014, протоколу засідання стосовно справи про порушення законодавства про рекламу від 14.05.2014, супровідного листа № 07-16-06/884 від 14.05.2014, рішення № 0017 від 29.05.2014, супровідного листа № 3126-3-11/7 від 04.06.2014, рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення "04073 1319110 7", постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.07.2014 у справі № 826/9646/14, ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 18.11.2014 справі № 826/9646/14. Дослідивши зазначені докази суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню. Керуючись статтями 17, 50, 69, 70, 71, 158-163 1832 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ПОСТАНОВИВ: 1.Адміністративний позов - задовольнити повністю. 2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтехстандарт" (04073, м. Київ, пров. Балтійський, 20, код ЄДРПОУ 38398891) суму штрафу згідно з рішенням про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу № 0017 від 29.05.2014 у розмірі 55 913,00 грн. (п'ятдесят п'ять тисяч дев'ятсот тринадцять грн. 00 коп.) до державного бюджету в УДКС України м. Києва у Оболонському районі на р/р 31111106700006, код ЄДРПОУ 38002491, код платежу 21081100, МФО 820019. Відповідно до частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження підлягають негайному виконанню. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя О.П. Огурцов Справа № 826/20245/14
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2015 |
Оприлюднено | 20.01.2015 |
Номер документу | 42354459 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Огурцов О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні