Постанова
від 27.01.2015 по справі 916/3036/14
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" січня 2015 р.Справа № 916/3036/14 Одеський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів :

головуючого судді : : Величко Т.А.,

суддів: Таран С.В., Жекова В.І.,

при секретарі: Альошиній Г.М.

за участю представників сторін:

від прокуратури - Бондаревський О.М., посвідчення № 030942, дата видачі : 22.12.14;

від позивача - не з'явився;

від відповідача - Дехтяренко О.О., довіреність № б/н, дата видачі : 17.06.14; Остапенко Н.М., довіреність № б/н, дата видачі : 17.06.14;

від третьої особи - не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу

Заступника прокурора Одеської області

на рішення господарського суду Одеської області від 26.11.2014

у справі № 916/3036/14

за позовом Прокурора Красноокнянського району Одеської області в інтересах держави в особі Головного управління Держземагенства в Одеській області

за участю ІІІ особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Красноокнянської районної ради

до ТОВ "РЕН ЕНЕРГО"

про визнання недійсним договору оренди та повернення земельної ділянки

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Красноокнянського району Одеської області звернувся до господарського суду Одеської області з позовом в інтересах держави в особі Головного Управління Держземагенства в Одеській області до відповідача ТОВ "РЕН ЕНЕРГО" , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог - Красноокнянська районна рада Одеської області про визнання недійсним договору оренди земельної ділянки (кадастровий номер 5123155100:01:003:0207) №2 розташованої на території Красноокнянської селищної ради Одеської області, загальною площею 20га, загальною вартістю 327520,6грн. укладеного між ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" та Головним Управлінням Держземагентства в Одеській області 14.08.2013р. на підставі наказу ГУ Держземагентства в Одеській області від 14.08.2013р.; зобов'язання ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" повернути земельну ділянку розташовану на території на території Красноокнянської селищної ради Одеської області, загальною площею 20га (кадастровий номер 5123155100:01:003:0207) (за межами населеного пункту) до земель державної власності в особі Головного Управління Держземагентства в Одеській області шляхом звільнення даної земельної ділянки.

Позовні вимоги обґрунтовані приписами ст.. 203, 215 ЦК України, ст.. 13 ЗУ „Про оцінку землі", в порушення якої спірний договір укладено без проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що є обов'язковим у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності; укладення договору без проведення нормативно грошової оцінки земельної ділянки створило умови спричинення шкоди фінансовим інтересам держави у вигляді ненадходження до бюджету коштів через неправильний розрахунок орендної плати на підставі земельного податку, коли у відповідності до вимог чинного законодавства це необхідно робити на підставі та після проведення і введення в дію нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що передається в оренду.

Відповідач відхилив позовні вимоги повністю з огляду на приписи ст.. 1 ГПК України, ст.. 5 ЗУ „Про оцінку землі", ст.. 14, ст.. 288 ПК України, а саме:

- позов подано за відсутності порушеного права позивача, яке підлягає судовому захисту;

- твердження позивача, що за наявності технічної документації з бонітування грунтів, екологічної оцінки земель та нормативно грошової оцінки земельної ділянки узгоджений сторонами розмір орендної плати був би іншим, ніж зазначено у спірному договорі, є нормативно та документально необґрунтованим припущенням;

- твердження позивача про невідповідність спірного договору вимогам законодавства внаслідок невірного визначення розміру орендної плати за відсутності нормативної грошової оцінки суперечить діючим на час укладення спірного договору нормам закону;

- прокурором не доведений зв'язок між визначенням орендної плати без нормативно грошової оцінки та спричиненням шкоди фінансовим інтересам держави, а також в чому саме полягає зазначена шкода;

- нормативно грошова оцінка земельної ділянки не є істотною умовою договорів оренди землі; технічна документація з бонітування грунтів, екологічної оцінки земель та грошової оцінки земельних ділянок не являється невід'ємною частиною договорів оренди землі;

- згідно умов п. 5 ст. 5 ПК України, п. 3 підрозділу 10 „Інші перехідні положення" ПК України для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності на момент укладення спірного договору мають застосовуватися положення п. 271.2 ст. 271.1, п. 278.1 п. 288.5 ст. 288 ПК України, які встановлюють можливість визначення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, нормативно грошова оцінка яких не проведена, а положення ст.. 13 ЗУ „Про оцінку землі" про обов'язкове проведення грошової оцінки земельних ділянок не повинні прийматися до уваги як такі, що суперечать вказаним положенням ПК України.

Рішенням господарського суду Одеської області від 26.11.2014р. (головуючий суддя - Зайцев Ю.О., судді - Дяченко Т.Г., Шаратов Ю.А.) в задоволенні позову прокурора Красноокнянського району Одеської області в інтересах держави в особі Головного Управління Держземагенства в Одеській області до відповідача ТОВ "РЕН ЕНЕРГО" про визнання недійсним договору оренди земельної ділянки та повернення земельної ділянки - відмовлено повністю.

За висновками суду, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка передається в оренду, не входить до вичерпного переліку істотних умов договору оренди, встановленого ч. 1 ст. 15 ЗУ «Про оренду землі», а тому невизначеність нормативної грошової оцінки земельних ділянок у спірному договорі не породжує юридичних наслідків та не тягне за собою його недійсності. Податковим Кодексом України встановлено можливість та порядок визначення земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Постановою КМ України від 13.12.2006 №1724 "Деякі питання оренди земель" у додатку 1 затверджено форму розрахунку розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності, грошова оцінка яких не проведена.

Додатком до договору №02 від 14.08.2013 року наведений розрахунок розміру орендної плати виконаний у відповідності до вказаної постанови Кабінету Міністрів України.

Визначений сторонами у спірному договорі розмір орендної плати, із використанням нормативної грошової оцінки одного гектара ріллі по Одеський області, відповідає нормам пункту 276.6 статті 276, підпункту 271.1.2 статті 271, пункту 278.1 статті 278 ПК України, що свідчить про відсутність підстав для визнання недійсним договору №02 від 14.08.2013 р. - недійсним.

Також господарським судом зазначено, що наказ Головного управління Держземагенства в Одеській області від 14.08.2013 року №ОД/5123155100:01:003/00000027, яким затверджено поданий відповідачем проект землеустрою та передано останньому земельну ділянку площею 20га в оренду строком на 49 років, а також яким визначено розмір орендної плати до та після проведення нормативної грошової оцінки землі, не скасовано та не визнано недійсним у встановленому законом порядку, отже є чинним, що свідчить також про відсутність підстав для визнання недійсним договору оренди землі №02 від 14.08.2013 року.

Не погоджуючись з висновками суду, заступник прокурора Одеської області звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення господарського суду Одеської області від 26.11.2014 у справі №916/3036/14, ухвалити нове рішення, яким задовольнити позов прокурора Красноокнянського району в повному обсязі.

Апеляційну скаргу мотивовано доводами про порушення господарським судом норм матеріального та процесуального права, а саме: ст.. 13 ЗУ «Про оцінку землі» якою визначено випадки обов'язкового проведення грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності. Головне управління Держземагенства в Одеській області здійснило розпорядження земельною ділянкою пл.. 20га у межах компетенції та з додержанням ст.. 84, 123, 124 ЗУ України, в зв'язку з чим наказ останнього від 14.08.2014 прокурором не оспорювався. Судом не взято до уваги обов'язкову правову позицію Верховного Суду України, викладеному у постанові від 22.05.2013 по справі №6-11 цс 13.

ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" у відзиві на апеляційну скаргу з доводами апелянта не погодився, вважає, що оскаржуване рішення постановлене судом у відповідності до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для його скасування відсутні. Прокурором не доведено порушення інтересів держави та необхідність їх захисту в зв'язку з укладенням спірного договору і не надано будь яких належних та допустимих доказів, які б підтверджували доводи прокурора про створення умов спричинення фінансової шкоди інтересам держави внаслідок укладення спірного договору.

На даний час у відповідності до п. 4.1, 9.4.7 спірного договору вже проведено нормативну грошову оцінку спірної земельної ділянки, технічна документація з її проведення пройшла державну земельновпорядну експертизу та згідно зі ст.. 23 ЗУ «Про оцінку землі» від 11.12.2003р. №1378-ІV затверджено рішенням Красноокнянської районної ради Одеської області від 17.09.2014р. №386-VІ.

Колегія суддів, перевіривши наявні матеріали справи (законні обставини справи) на предмет правильності їх юридичної оцінки господарським судом та заслухавши пояснення присутніх в засіданні представників сторін, дійшла висновку, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, виходячи с такого.

Наказом Головного управління Держземагенства в Одеській області від 14.08.2013 року №ОД/5123155100:01:003/00000027 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у довгострокову оренду строком на 49 років ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" для розміщення та експлуатації сонячної електростанції за адресою: Красноокнянська селищна рада (за межами населеного пункту) Красноокнянський район, Одеська область та надано ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" в довгострокову оренду строком на 49 років земельну ділянку площею 20,0000 га ріллі із земель сільськогосподарського призначення, кадастровий номер 5123155100:01:003:0207 для розміщення та експлуатації сонячної електростанції (землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення) за адресою: Красноокнянська селищна рада (за межами населеного пункту) Красноокнянський район, Одеська область (пункти 1,2 наказу).

Згідно пунктів 3, 3.1 вищезазначеного наказу, до проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки встановлено орендну плату у розмірі 12 земельних податків за 1 рік; після проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки та затвердження її у встановленому законодавством порядку, встановлено річну орендну плату у розмірі 3% від визначеної нормативної грошової оцінки земельної ділянки, з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки землі.

На підставі зазначеного наказу 14.08.2013 року між Головним управлінням Держземагентства в Одеській області (орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю „РЕН ЕНЕРГО" (орендар) укладено договір оренди землі №02, згідно пункту 1.1. якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розміщення та експлуатації сонячної електростанції, розташовану на території Красноокнянської селищної ради Красноокнянського району Одеської області (за межами населеного пункту).

Відповідно до пункту 2.1 договору №02 від 14.08.2013 р. в оренду передається земельна ділянка із земель сільськогосподарського призначення для розміщення та експлуатації сонячної електростанції загальною площею 20,0000 га, в тому числі: ріллі - 20,000 га.

Право оренди спірної земельної ділянки за договором №02 від 14.08.2013 року зареєстровано у передбаченому чинними законодавством порядку, про що свідчить витяг за №19310048 від 20.03.2014 року з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права.

За умовами пункту 2.4 договору №02 від 14.08.2013р. визначено, що нормативно-грошова оцінка земельної ділянки не проведена.

Пунктами 4.1-.4.2 спірного договору сторонами узгоджено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі на рахунок Красноокнянської селищної ради в ВДК у Красноокнянському районі Одеської області у розмірі 12 земельних податків, а саме: 56 270,64 грн. за 1 рік, що складає 4 689,22 грн. за один місяць. Після проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 3% від визначеної нормативної грошової оцінки земельної ділянки, з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки землі. Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється щорічно з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами.

Також за умовами пунктів 9.4.7, 9.4.8 договору №02 від 14.08.2013 року, орендар зобов'язався після законодавчого врегулювання порядку проведення нормативно-грошової оцінки земель протягом 1 року здійснити всі передбачені законодавством заходи, спрямовані на виготовлення та затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що орендується; самостійно, щорічно обчислювати орендну плату з урахуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки землі станом на 1 січня поточного року та враховуючи вимоги пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України не пізніше 20 лютого поточного року подавати відповідному органу доходів і зборів за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

За актом приймання-передачі від 02.10.2013 року орендована земельна ділянка площею 20,0000 га, розташована на території Красноокнянської селищної ради Красноокнянського району Одеської області (за межами населеного пункту), передана від орендодавця орендареві.

Предметом спору у даній справі є визнання недійсним договору оренди землі №02 від 14.08.2013 р. та зобов'язання відповідача повернути земельну ділянку, що є об'єктом цього договору, у власність держави в особі Головного Управління Держземагенства в Одеській області з тих підстав, що нормативно-грошова оцінка орендованої земельної ділянки не була проведена.

Зокрема, прокурор посилається на порушення при укладенні спірного договору приписів статті 13 Закону України "Про оцінку земель", частиною 1 якої передбачено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок обов'язково проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

На думку прокурора, сторони спірного договору - Головне Управління Держземагенства в Одеській області та ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" не виконали вимог цієї норми, внаслідок чого встановили розмір орендної плати з порушенням закону, що тягне за собою недійсність договору оренди земельної ділянки у відповідності до приписів статей 203, 215 Цивільного кодексу України.

Відповідно до частини першої статті 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок обов'язково проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Водночас підпунктом 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України передбачено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності є однією з форм загальнодержавного податку - плати за землю.

Відповідно до пункту 1.1 статті 1 Податкового кодексу України цей Кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно з пунктом 5.2 статті 5 Податкового кодексу України у разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення цього Кодексу.

Пунктом 23.1 статті 23 Податкового кодексу України встановлено, що базою оподаткування визнаються конкретні вартісні, фізичні або інші характеристики певного об'єкта оподаткування. База оподаткування - це фізичний, вартісний чи інший характерний вираз об'єкта оподаткування, до якого застосовується податкова ставка і який використовується для визначення розміру податкового зобов'язання.

Відповідно до статті 271 Податкового кодексу України базою оподаткування земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, є як нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, так і площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Згідно з підпунктом 278.1 статті 278 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, надані підприємствам промисловості, транспорту (крім земель залізничного транспорту за винятком земельних ділянок залізничного транспорту, на яких знаходяться окремо розташовані культурно-побутові будівлі та інші споруди), зв'язку, енергетики, а також підприємствам і організаціям, що здійснюють експлуатацію ліній електропередач (крім сільськогосподарських угідь та земель лісогосподарського призначення), встановлюється у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.

При цьому, пунктом 276.6 статті 276 Податкового кодексу встановлено, що податок за земельні ділянки (в межах та за межами населених пунктів), надані для розміщення об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, справляється у розмірі 25 відсотків податку, обчисленого відповідно до статей 274, 275,278, 279 і 280 цього Кодексу.

Отже, оскільки Податковим кодексом України прямо передбачено можливість і порядок обчислення орендної плати за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено, а також встановлено пріоритет норм цього Кодексу у разі наявності суперечності з положеннями інших актів, суди першої та апеляційної інстанцій обґрунтовано застосували до спірних правовідносин норми цього Кодексу, а не положення частини першої статті 13 Закону України "Про оцінку земель".

Враховуючи вищевикладене, та беручи до уваги, що судом першої інстанції встановлено дотримання сторонами договору оренди землі № 5 від 19.09.2013 вимог зазначених норм Податкового кодексу України при визначенні розміру орендної плати, суд апеляційної інстанції погоджується з їх висновками про відсутність підстав для визнання недійсним вказаного договору у відповідності до статей 203, 215 Цивільного кодексу України, а отже - і для задоволення позову прокурора Красноокнянсьного району Одеської області.

Враховуючи те, що позовна вимога про зобов'язання ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" повернути державі в особі Головного Управління Держземагенства в Одеській області земельну ділянку площею 20 га є похідною від вимоги про визнання недійсним договору оренди землі № 02 від 14.08.2013, судом першої інстанції правомірно відмовлено і у задоволенні цієї вимоги.

Поряд з цим, суд першої інстанції, дійшовши висновку про відсутність наявних правових підстав для визнання недійсним договору оренди землі № 02 від 14.08.2013 та зобов'язання ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" повернути земельну ділянку, що є об'єктом цього договору, у власність держави в особі Головного Управління Держземагенства в Одеській області, врахував наступне.

Відповідно до статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Згідно з частиною першою статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Статтею 124 Земельного кодексу України передбачено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Отже, договір оренди землі укладається на виконання рішення органу місцевого самоврядування чи виконавчої влади, а тому без скасування таких рішень у встановленому законом порядку відсутні правові підстави для визнання відповідних договорів недійсними.

Як вбачається з матеріалів справи, Наказ Головного управління Держземагенства в Одеській області від 14.08.2013 № ОД/5123155100:003/00000027, яким затверджено поданий ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" проект землеустрою та передано останньому земельну ділянку площею 20 га в оренду строком на 49 років, не скасований та не визнаний недійсним у встановленому законом порядку, отже, є чинним, що свідчить також про відсутність підстав для визнання недійсним договору оренди землі № 02 від 14.08.2013.

Разом з тим, колегія суддів звертає увагу на те, що розмір орендної плати у спірному договорі оренди землі № 02 від 14.08.2013 встановлено на підставі вищезазначеного Наказу, з пунктів 3, 3.1 якого вбачається, що Головним управлінням Держземагенства в Одеській області визначено розмір орендної плати як до, так і після проведення нормативної грошової оцінки землі.

Поряд з цим, колегія суддів звертає увагу на те, що як в позові, так і в апеляційній скарзі прокурор стверджує про відповідність вимогам чинного законодавства вказаного Наказу Головного управління Держземагенства в Одеській області від 14.08.2013 № ОД/5123155100:003/00000027, на підставі якого був укладений спірний договір оренди землі № 02 від 14.08.2013, в той же час, наполягаючи на невідповідності вказаного договору вимогам чинного законодавства, що свідчить про суперечливість вимог прокурора.

Враховуючи вищевикладене, оскільки під час здійснення судового розгляду даної справи не було встановлено факту порушення з боку ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" на момент укладення спірного договору оренди землі № 02 від 14.08.2013 чинного законодавства, прав та інтересів Головного управління Держземагенства в Одеській області як сторони за вказаним договором, а також факту спричинення шкоди державі у зв'язку з відсутністю технічної документації з нормативної грошової оцінки спірної земельної ділянки, господарський суд, на думку колегії суддів, дійшов обґрунтованого та правомірного висновку про те, що в даному випадку немає належних правових підстав для задоволення вимог прокурора Красноокнянського району Одеської області про визнання недійсним вказаного договору.

Натомість, у відзиві на апеляційну скаргу, поданого ТОВ „РЕН ЕНЕРГО" до апеляційної інстанції 06.01.2015р. вх.. №5842/14 вбачається, що на даний час у відповідності до п. 4.1, 9.4.7 спірного договору вже проведено нормативну грошову оцінку спірної земельної ділянки, технічна документація з її проведення пройшла державну землевпорядну експертизу та згідно до ст..23 ЗУ «Про оцінку землі» затверджена рішенням Красноокнянської районної ради Одеської області від 17.09.2014р. №386-VІ, що підтверджується доданими до відзиву копіями відповідних документів,що також свідчить про послідовність виконання відповідачем наказу Головного управління Держземагенства в Одеській області від 14.08.2013 № ОД/5123155100:003/00000027.

Колегія суддів вважає, що господарський суд всебічно, об'єктивно і повно встановив обставини справи, дав їм правильну юридичну оцінку згідно законодавства, застосував правильно норми матеріального та процесуального права, а тому підстави для зміни чи скасування цього рішення - відсутні.

Керуючись ст. ст. 99, 101, 103 - 105 ГПК України,

суд постановив:

Апеляційну скаргу заступника прокурора Одеської області залишити без задоволення, рішення господарського суду Одеської області від 26.11.2014р. у справі №916/3036/14 - без змін.

Постанова в порядку ст. 105 ГПК України набирає законної сили з дня її прийняття.

Постанова апеляційної інстанції може бути оскаржена у касаційному порядку до Вищого господарського суду України.

Повний текст постанови складено 27.01.2015р.

Головуючий суддя Т.А.Величко

Суддя С.В.Таран

Суддя В.І.Жеков

СудОдеський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення27.01.2015
Оприлюднено28.01.2015
Номер документу42444089
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/3036/14

Постанова від 23.09.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Ухвала від 27.07.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Рішення від 07.07.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Погребна К.Ф.

Ухвала від 17.06.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Погребна К.Ф.

Ухвала від 03.06.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Погребна К.Ф.

Постанова від 23.04.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Ухвала від 10.03.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Постанова від 27.01.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Величко Т.А.

Ухвала від 17.12.2014

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Величко Т.А.

Рішення від 26.11.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Зайцев Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні