ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
22 січня 2015 року Чернігів Справа № 825/3892/14
Суддя Чернігівського окружного адміністративного суду Скалозуб Ю.О., за участі секретаря Сугакової Т.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу
за позовом приватного підприємства "АПТК"
до Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Чернігівській області
про визнання протиправними та зобов'язання вчинити певні дії
за участю
представників сторін:
від позивача Войціховської О.В., довіреність від 12.01.2015 № 12-01/15,
від відповідача Ананка Ю.М., довіреність від 24.12.2014 № 784/25-16-10-26, -
В С Т А Н О В И В:
10.12.2014 приватне підприємство "АПТК" (далі - ПП "АПТК") звернулось до суду з адміністративним позовом до Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Чернігівській області (далі - Прилуцька ОДПІ), в якому позивач просив:
- визнати протиправними дії Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Чернігівській області щодо висновків, викладених в акті перевірки № 611/22-38615098 від 03.11.2014р. про завищення ПП "АПТК" податкових зобов'язань за грудень 2014 року на загальну суму ПДВ 49885 грн, березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн., по взаємовідносинах з ТОВ "Комплекс Агромарс";
- визнати протиправними дії Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Чернігівській області щодо висновків, викладених в акті перевірки № 611/22-38615098 від 03.11.2014р. про завищення ПП "АПТК" податкового кредиту за грудень 2014 року на загальну суму ПДВ 49885 грн, березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн, по взаємовідносинах з ТОВ "Астера Торг";
- зобов'язати Прилуцьку об'єднану державну податкову інспекцію ГУ Міндоходів у Чернігівській області відновити у базі "Аналітична система" ІС "Податковий блок" - системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту на рівні Міністерства доходів і зборів України стан податкової звітності з ПДВ за грудень 2014 року, березень 2014 року, який існував до проведення по особовому рахунку Приватного підприємства "АПТК" висновків, викладених в акті перевірки № 611/22-38615098 від 03.11.2014 року.
При цьому, у судовому засіданні 20.01.2015 позивачем було подано заяву про зміну позовних вимог у якій останній просить:
- визнати протиправними дії Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Чернігівській області щодо внесення коригувань даних до бази "Аналітична система" ІС "Податковий блок", на підставі висновків, викладених в акті перевірки № 611/22-38615098 від 03.11.2014р. про завищення ПП "АПТК" податкових зобов'язань за грудень 2014 року на загальну суму ПДВ 49885 грн, березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн., по взаємовідносинах з ТОВ "Комплекс Агромарс";
- визнати протиправними дії Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Чернігівській області щодо внесення коригувань даних до бази, "Аналітична система" ІС "Податковий блок", на підставі висновків, викладених в акті перевірки № 611/22-38615098 від 03.11.2014р. про завищення ПП "АПТК" податкового кредиту за грудень 2014 року на загальну суму ПДВ 49885 грн, березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн, по взаємовідносинах з ТОВ "Астера Торг";
- зобов'язати Прилуцьку об'єднану державну податкову інспекцію ГУ Міндоходів у Чернігівській області відновити у базі "Аналітична система" ІС "Податковий блок" - системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту на рівні Міністерства доходів і зборів України стан податкової звітності з ПДВ за грудень 2014 року, березень 2014 року, який існував до проведення по особовому рахунку Приватного підприємства "АПТК" висновків, викладених в акті перевірки № 611/22-38615098 від 03.11.2014 року.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримала та просила його задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнав, в його задоволенні просив відмовити в повному обсязі та зазначив, що акт від 03.11.2014 № 611/22-38615098 складений відносно ПП "АПТК" повністю відповідає чинному законодавству та зауважив, що його висновки правомірно внесені контролюючим органом до відповідних інформаційних баз на підставі ст. 74 Податкового кодексу України.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що у задоволенні позову необхідно відмовити з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, 28.05.2013 ПП "АПТК" (код 38615098) зареєстровано в якості юридичної особи Прилуцьким міськрайонним управлінням юстиції та перебуває на обліку в Прилуцькій ОДПІ як платник податків.
Основним видом економічної діяльності позивача є: 46.21 - оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин.
Судом встановлено, що на підставі службових посвідчень Ч.Н № 104902, ЧН № 132319, виданих ГУ Міндоходів у Чернігівській області, заступником начальника управління - начальником відділу організації та супроводження перевірок платників податків управління податкового аудиту Прилуцької ОДПІ Панькевич Марією Миколаївною, головним державним ревізор-інспектором відділу організації та супроводження перевірок платників податків управління податкового аудиту Прилуцької ОДПІ Тютюнник Надією Василівною, відповідно наказу Прилуцької ОДПІ від 09.10.2014 року за № 750 на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 та ст. 79 Податкового кодексу України 02.12.2010р. № 2755-VІ (зі змінами та доповненнями) проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ПП "АПТК" (код 38615098) з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах, з ТОВ „Артсвіт" (код ЄДРПОУ 38615098) за грудень 2013 року, ТОВ „Асера Торг" (код ЄДРПОУ 38930551) за березень 2014 року.
Копію наказу Прилуцької ОДПІ від 21.10.2014 № 750 про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмове повідомлення від 21.10.2014 № 13087/22-309 про дату початку та місце проведення перевірки було направлено поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу ПП "АПТК" 21.10.2014.
Перевірка проводилась з 21.10.2014 по 27.10.2014, за результатами якої складено акт перевірки від 03.11.2014 № 611/22-38615098 (а.с. 10-32).
В ході проведення перевірки Прилуцькою ОДПІ встановлено порушення:
- п. 185.1 ст. 185, п. 187.1 ст. 187, п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого завищено податкові зобов'язання за грудень 2013 року на загальну суму ПДВ 49885 грн., березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн.;
- п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого завищено податковий кредит за грудень 2013 року на загальну суму ПДВ 49885 грн., за березень 2014 року на загальну суму ПДВ 313235,42 грн.
На підставі вказаного акту відповідачем податкове повідомлення - рішення не виносилось. Натомість було внесено інформацію про коригування показників податкової звітності ПП "АПТК до бази "Аналітична система" Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок", що використовуються для отримання податкової інформації (а.с. 163, 164).
Так, перевіркою повноти і своєчасності відображення в обліку взаєморозрахунків ПП "АПТК" з ТОВ "Артсвіт" (код ЄДРПОУ 37063396) встановлено, що 03.12.2014 між ПП "АПТК" та ТОВ "Артсвіт" укладено договір № 01/12-13 про надання послуг з перевезень вантажів автомобільним транспортом.
Перевіркою встановлено, що у договорі № 01/12-13 від 03.12.2013 не вказано кількість товару, що перевозиться, конкретну ціну перевезення (ціна за кілометр, ціна за 1 тону перевезеного вантажу).
ПП "АПТК" було надано акти надання послуг отримані від ТОВ "Артсвіт" (код ЄДРПОУ 37063396), в яких не зазначено маршрут перевезень, ціну перевезення (ціна за кілометр, ціна за 1 тону перевезеного вантажу).
Акти надання послуг підписали зі сторони ПП "АПТК" (від замовника), зі сторони ТОВ "Артсвіт" (від виконавця), але підписи без зазначення посади та ПІБ.
Також, ПП "АПТК було надано податкові накладні отримані від ТОВ "Артсвіт" (код ЄДРПОУ 37063396).
Податкові накладні підписані особою, яка склала податкову накладну - ОСОБА_6
Податок на додану вартість по взаємовідносинах ПП "АПТК" з ТОВ "Артсвіт" (код ЄДРПОУ 37063396) за грудень 2013 року в сумі 49885 грн., відповідає даним декларації з ПДВ за грудень 2013 року та додатку 5 „Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів", поданих до Прилуцької ОДПІ.
Керівником ПП "АПТК" залишились не наданими на перевірку товарно - транспортні накладні на перевезення вантажів, а також платіжні та розрахункові документи щодо проведення розрахунків за надані послуги.
Додаткових бухгалтерських документів, складених з постачальником керівником ПП "АПТК" до перевірки не надано.
Юридична адреса ТОВ "Артсвіт": м. Київ вул. Лариси Руденко, 6А, кв. 819; директор - ОСОБА_7 (НОМЕР_1), посада головного бухгалтера відсутня.
Основний вид діяльності: 73.11 - рекламні агенства.
Види діяльності: 46.17 - діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 79.90 - надання інших послуг із бронювання та пов'язана з цим діяльність; 82.30 - організування конгресів і торгівельних виставок; 49.41 - вантажний автомобільний транспорт; 70.22 - консультування з питань комерційної діяльності у керування; 73.12 посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації.
В ході аналізу податкової звітності ТОВ "Артсвіт" відсутня будь яка інформація про наявні складські приміщення, наявність автомобільного чи іншого транспорту, а також устаткування для здійснення фінансово - господарської діяльності підприємства.
Фактично ТОВ "Артсвіт" відсутні трудові резерви, складські приміщення, транспортні засоби для здійснення діяльності.
На адресу Прилуцької ОДПІ від ДПІ у Дарницькому районі надійшов акт від 08.08.2014 № 6148/26-51-22-01/37063396 "Про результати документальної невиїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Артсвіт" (код ЄДРПОУ 37063396) з питань фінансово - господарських взаємовідносин з ТОВ "Відсон" ( код ЄДРПОУ 38672507), ТОВ "КБ -Форс" (код за ЄДРПОУ 37116814) за період з 01.12.2013р по 31.12.2013 р." згідно якого господарські операції між ТОВ "Артсвіт" та контрагентами - постачальниками не підтверджуються виходячи з врахування реального часу здійснення операцій, відсутності майна, трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень, засобів для транспортування та іншого майна, які економічно необхідні для здійснення господарських операцій у зазначених обсягах, що свідчить про відсутність необхідних умов для реального настання результатів відповідної господарської діяльності.
Отже, товариством відображені в податковій звітності правові взаємовідносини з вищевказаними суб'єктами господарювання без мети реального настання правових наслідків, з метою заниження об'єкту оподаткування, несплати податків.
Разом з тим, в акті не досліджено маршрут перевезень, ціну перевезення (ціна за кілометр, ціна за 1 тону перевезеного вантажу), яким транспортом здійснювалися перевезення (власний чи орендований), не зазначені товарно - транспортні накладні.
В ході проведення перевірки та згідно даних ІС «Податковий Блок» встановлено, що в ТОВ "Артсвіт" (код 37063396):
- у переліку видів діяльності відсутній вид діяльності -транспортні перевезення;
- відсутня будь яка інформація про наявні складські приміщення, наявність автомобільного чи іншого транспорту, а також устаткування для здійснення фінансово - господарської діяльності підприємства;
- фактично відсутні трудові резерви, складські приміщення, транспортні засоби для здійснення діяльності;
- всі податкові накладні не підпадають під реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, так як суми ПДВ розділені до 10 тис. грн..
Враховуючи вищевикладене, Прилуцька ОДПІ вважає, що податкові накладні, складені від імені ТОВ "Артсвіт" (код 37063396) не є документами, які можуть бути підставою для відображення в податковому обліку ПП "АПТК".
У зв'язку з встановленими обставинами, контролюючий орган вважає, що на порушення п. 198.1, п.198.2, п. 198.3 п.198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI (зі змінами та доповненнями), ПП "АПТК" безпідставно сформовано податковий кредит за грудень 2013 року по взаємовідносинах з ТОВ "Артсвіт" (код 37063396) на загальну суму ПДВ 49885 грн. по вищезазначених податкових накладних за грудень 2013 року.
Також, в ході проведення перевірки встановлено здійснення фінансово-господарських операцій ПП "АПТК" (код 38615098) по взаємовідносинах з ТОВ "Астера Торг" (код за ЄДРПОУ 38930551) за березень 2014 року.
Перевіркою повноти і своєчасності відображення в обліку взаєморозрахунків ПП "АПТК" з ТОВ "Астера Торг" (код ЄДРПОУ 38930551) встановлено, що 04.11.2013 між ПП "АПТК" та ТОВ "Астера Торг" (код за ЄДРПОУ 38930551) укладено договір купівлі - продажу № 04/11-2013.
ПП "АПТК" було надано видаткові та податкові накладні отримані від ТОВ "Астера Торг".
Видаткові накладні підписали зі сторони ПП "АПТК" (отримав) - підпис без зазначення посади та ПІБ, зі сторони ТОВ "Астера Торг" (від постачальника) - підпис без зазначення посади та ПІБ.
Податкові накладні підписані особою, яка склала податкову накладну - ОСОБА_8.
Податок на додану вартість по взаємовідносинах ПП "АПТК" з ТОВ "Астера Торг" за березень 2014 року в сумі 313235,42 грн., відповідає даним декларації з ПДВ за березень 2014 року ПДВ в сумі 313235,42 грн., та додаткам 5 "Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів", поданих до Прилуцької ОДПІ.
Керівником ПП "АПТК" залишились не наданими на перевірку товарно-транспортні накладні на перевезення вантажів, а також платіжні та розрахункові документи щодо проведення розрахунків за надані товари.
Додаткових бухгалтерських документів, складених з постачальником посадовими особами ПП "АПТК" до перевірки не надано.
На адресу Прилуцької ОДПІ від ДПІ у Києво - Святошинському р-ні ГУ Міндоходів у Київській області надійшов акт від 16.07.2014р. № 362/22-03/38930551 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Астера Торг" (код за ЄДРПОУ 38930551) з питань дотримання вимог податкового законодавства при взаємовідносинах з контрагентами - постачальниками та контрагентами - покупцями з 01.03.2014р. по 31.03.2014р.", яким встановлено відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів (послуг) за період березень 2014 року, які підпадають під визначення ст. 185, ст. 187, ст. 188, ст. 198 Податкового Кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ (зі змінами та доповненнями).
Таким чином, Прилуцька ОДПІ вважає, що на порушення п. 198.1, п.198.2, п. 198.3 п.198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI (зі змінами та доповненнями), ПП "АПТК" безпідставно сформовано податковий кредит по взаємовідносинах з ТОВ "Астера Торг" (код за ЄДРПОУ 38930551), по вищезазначених податкових накладних за березень 2014 року на загальну суму ПДВ 313235,42 грн.
Перевіркою встановлено, що 11.07.2013 між ПП "АПТК" та ТОВ "Комплекс Агромарс" укладено договір поставки № 13-935/КК-Ю та 25.06.2013 між ПП "АПТК" та ТОВ "Комплекс Агромарс" укладено договір поставки № 13-886/БКЗ-Ю.
Згідно наданих ПП "АПТК" документів, вищезазначену продукцію було реалізовано ТОВ "Комплекс Агромарс" в березні місяці 2014 року.
ПП "АПТК" надано завірені копії податкових накладних виписаних ТОВ "Комплекс Агромарс" за березень 2014 року
Видаткові накладні підписали зі сторони ПП "АПТК" (від постачальника) - ОСОБА_9, зі сторони ТОВ "Комплекс Агромарс" (отримав) - підпис без зазначення посади та ПІБ, за винятком видаткових накладних: від 04.03.14 № 57, від 16.03.14 року № 77, від 16.03.14 № 78, від 16.03.14 № 79 - підписано ОСОБА_10.
Податкові накладні підписані особою, яка склала податкову накладну - ОСОБА_9.
Прилуцька ОДПІ зазначає, що виходячи з вищенаведеного податкові накладні виписані ПП "АПТК" за березень 2014 року в результаті взаємовідносин з ТОВ "Комплекс Агромарс", не можуть розглядатися в якості їх належного підтвердження.
Отже, виходячи з вищенаведеного контролюючий орган вважає, що ПП "АПТК" безпідставно сформовано податкові зобов'язання за березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн., які не можуть розглядатись в якості належного підтвердження податкових зобов'язань, чим порушено вимоги п. 185.1 ст. 185, п.187.1 ст. 187, п. 188.1 ст.188 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI.
При перевірці правомірності дій Прилуцької ОДПІ, суд зазначає, що відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення;
При цьому, відповідно до п. 86.1 ст. 86 Податкового кодексу, результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.
Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати.
Відповідно до п. 86.4 ст. 86 Податкового кодексу, Акт (довідка) документальної невиїзної перевірки складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, та реєструється у контролюючому органі протягом п'яти робочих днів з дня, що настає за днем закінчення установленого для проведення перевірки строку (для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті, - протягом 10 робочих днів).
Згідно п. 86.10 ст. 86 цього Кодексу, в акті перевірки зазначаються як факти заниження, так і факти завищення податкових зобов'язань платника.
Порядком оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПАУ № 984 від 22.12.2010 (далі - Порядок) передбачено, що акт - це службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.
Отже, з аналізу даних норм права вбачається, що фактично в акті перевірки викладається суб'єктивна думка перевіряючого та його оціночні судження, щодо наявності з боку платника порушень податкового та іншого законодавства, а акт від 03.11.2014 № 611/22-38615098 не є рішенням суб'єкта владних повноважень (нормативно-правовим актом індивідуальної дії), яке тягне за собою правові наслідки відносно позивача, не спрямоване на регулювання тих чи інших суспільних відносин і не має обов'язкового характеру для позивача.
У свою чергу, за змістом п.61.1 ст.61 Податкового кодексу України, податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2 пункту 62.2 статті 62 Податкового кодексу).
Відповідно до статті 71 Податкового кодексу інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - це комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.
Згідно з приписами підпункту 72.1.1 пункту 72.1 статті 72 Податкового кодексу для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла, зокрема: від платників податків та податкових агентів, що міститься в податкових деклараціях, розрахунках, інших звітних документах; що міститься у наданих великими платниками податків в електронній формі копіях документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинних документах, які ведуться в електронній формі, регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій звітності, інших документах, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів; про фінансово-господарські операції платників податків.
У пункті 74.1 статті 74 Податкового кодексу зазначено, що податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів.
Судом встановлено, що у період з 21.10.2014 по 27.10.2014 Прилуцька ОДПІ провела документальну позапланову невиїзну перевірку, на підставі якої складено акт від 03.11.2014 № 611/22-38615098 та на його підставі внесено інформацію щодо завищення ПП "АПТК" податкових зобов'язань за грудень 2013 року на загальну суму ПДВ 49885 грн., березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн. та завищення податкового кредиту за грудень 2013 року на загальну суму ПДВ 49885 грн., за березень 2014 року на загальну суму ПДВ 313235,42 грн., до бази "Аналітична система" Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок".
Виходячи з аналізу вищезазначених норм права, суд констатує, що податкова інформація, зібрана відповідно до Податкового кодексу (акт від 03.11.2014 № 611/22-38615098) може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів, зокрема в базі "Аналітична система" Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок" або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів, а висновки, викладені в акті від 03.11.2014 № 611/22-38615098, є відображенням дій податкових інспекторів, не породжують правових наслідків для платника податків і, відповідно, такий акт не порушує майнових прав ПП "АПТК".
Включення суб'єктом владних повноважень до бази даних інформації про таку перевірку не створює жодних перешкод для діяльності платника податку.
Виходячи із системного тлумачення статей 71, 72, 74 Податкового кодексу суд приходить до висновку, що для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла за результатами податкового контролю і не може бути виключена з баз даних, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.
Зазначеної правової позиції дотримується Верховний суд України, що викладена у постанові від 09.12.2014 у справі № 21-511а14.
Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що дії Прилуцької ОДПІ щодо внесення коригувань даних до бази "Аналітична система" ІС "Податковий блок" на підставі висновків викладених в акті перевірки № 611/22-38615098 від 03.11.2014р. про завищення ПП "АПТК" податкових зобов'язань за грудень 2014 року на загальну суму ПДВ 49885 грн, березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн. по взаємовідносинах з ТОВ "Комплекс Агромарс" та про завищення ПП "АПТК" податкового кредиту за грудень 2014 року на загальну суму ПДВ 49885 грн, березень 2014 року на загальну суму ПДВ 315227 грн, по взаємовідносинах з ТОВ "Астера Торг" знаходяться у межах правового поля та не суперечать вимогам Податкового кодексу України.
Крім того, оскільки позовні вимоги ПП "АПТК" є пов'язаними, суд в контексті вищезазначеного зазначає про відсутність підстав для зобов'язання Прилуцької ОДПІ відновити у базі "Аналітична система" ІС "Податковий блок" стан податкової звітності з ПДВ за грудень 2014 року, березень 2014 року, який існував до проведення по особовому рахунку ПП "АПТК" висновків викладених в акті перевірки № 611/22-38615098 від 03.11.2014.
Підпунктом 21.1.1 пункту 21.1 статті 21 Податкового кодексу України встановлено, що посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.
Зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності, суд вважає, що обставини, на які посилається позивач як на підставу неправомірних дій відповідача, не знайшли свого обґрунтування в ході судового розгляду та не підтверджуються матеріалами справи, а отже враховуючи ст. 19 Конституції України та ч. 1 ст. 11, ст.ст. 71, 72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги ПП "АПТК" про визнання протиправними дій ДПІ у м. Чернігові задоволенню не підлягають.
Всі здійснені позивачем документально підтверджені судові витрати по справі згідно ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України суд присуджує з Державного бюджету України.
Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні позову відмовити повністю.
Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167,186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Суддя Ю.О.Скалозуб
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.01.2015 |
Оприлюднено | 29.01.2015 |
Номер документу | 42462239 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Скалозуб Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні