cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
10.02.2015 р. Справа№ 5015/3282/12
За скаргою: Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий», м. Стрий Львівської області
на дії Відділу ДВС Стрийського міськрайонного управління юстиції
у справі за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю «Мікро-Ф», м. Львів
до відповідача: Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий», м. Стрий Львівської області
про: стягнення 135 796,65 грн.
Суддя Кидисюк Р.А.
Секретар Никитюк І.С.
За участю представників сторін:
від скаржника (боржника): Рісний М.Б. (довіреність від 05.12.2012 року)
від відділу ДВС: не з'явився
від стягувача: не з'явився
Представнику скаржника роз'яснено його права та обов'язки, передбачені ст.ст. 20, 22 ГПК України. Заяв про відвід судді не подавалось.
28.11.2014 року на розгляд господарського суду Львівської області представником Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» подано скаргу на дії Відділу ДВС Стрийського міськрайонного управління юстиції, відповідно до якої просить суд про наступне.
1. Винести судове рішення, яким зупинити стягнення на підставі наказу господарського суду Львівської області від 20.06.2013 року №5015/3282/12 про стягнення з Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» (Львівська обл., м. Стрий, вул. Шашкевича, 21, код ЄДРПОУ: 32053949) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Мікро-Ф» (79039, м. Львів, вул. Луцького, 2; код ЄДРПОУ: 23266373) 135 796,65 грн.
Стягувач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Мікро-Ф»; 79039, м. Львів, вул. Луцького, 2; код ЄДРПОУ: 23266373;
Боржник: Приватне підприємство «СЦ-Сервіс-Центр Стрий»; Львівська обл., м. Стрий, вул. Шашкевича, 21; код ЄДРПОУ: 32053949.
2. Винести судове рішення, котрим в порядку п. 7 ч. 1 ст. 37 Закону України «Про виконавче провадження» та п. 2 розділу IX Тимчасового порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.04.2014 року № 656/5, зупинити реалізацію арештованого майна шляхом проведення електронних торгів: реєстраційний номер лота - 33649 (уцінено лот № 6486); відомості про майно - електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815 - 3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.; день та час проведення електронних торгів - 26.01.2015 року о 09:00; початкова ціна продажу майна - 773 565,00 грн.
3. Визнати незаконними дії (вчинені в рамках примусового виконання наказу господарського суду Львівської області від 20.06.2013 року № 5015/3282/12) старшого державного виконавця відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області Удалєєвої О.Б. (82400, Львівська обл., м. Стрий, вул. Болехівська, 27) та Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області (82400, Львівська обл., м. Стрий, вул. Болехівська, 27; код ЄДРПОУ: 34903571) пов'язані з оцінкою майна Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» (електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815 - 3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.), в т.ч. визначеною за результатами рецензування, а також в частині підготовки для проведення реалізації майна (електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815 - 3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.) документів, передбачених Інструкцією з організації примусового виконання рішень,
затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 року № 512/5, і направлення їх до відповідного структурного підрозділу Головного управління юстиції у Львівській області.
4. Визнати незаконною здійснену в рамках примусового виконання наказу господарського суду Львівської області від 20.06.2013 року № 5015/3282/12 на підставі Тимчасового порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.04.2014 року № 656/5, підготовку до проведення електронних торгів з реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів: реєстраційний номер лота - 33649 (уцінено лот № 6486); відомості про майно - електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815-3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1)- 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.; день та час проведення електронних торгів - 26.01.2015 року о 09:00; початкова ціна продажу майна - 773 565,00 грн.
5. Зобов'язати Державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України (04050, м. Київ, вул. Мельникова, 81, літ. «А») відмінити призначені в рамках примусового виконання наказу господарського суду Львівської області від 20.06.2013 року №5015/3282/12 електронні торги та зняти з реалізації арештоване майно: реєстраційний номер лота - 33649 (уцінено лот № 6486); відомості про майно - електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815-3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.; день і час проведення електронних торгів - 26.01.2015 року о 09:00; початкова ціна продажу майна - 773 565,00 грн.
Ухвалою суду від 01.12.2014 року розгляд скарги призначено на 13.01.2015 року. Ухвалою суду від 13.01.2015 року розгляд скарги відкладено на 27.01.2015 року. Ухвалою суду від 27.01.2015 року розгляд скарги відкладено на 10.02.2015 року.
Представник скаржника в судове засідання з'явився, викладені в скарзі вимоги підтримав, просив скаргу задоволити повністю.
29.01.2015 року через канцелярію суду надійшли додаткові пояснення (вх. № 3220/15) скаржника по суті заперечень відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області від 22.01.2015 року.
Крім того, 29.01.2015 року через канцелярію суду надійшли додаткові пояснення (вх. № 3219/15) скаржника до скарги на дії державної виконавчої служби.
ВДВС явки повноважного представника в судове засідання не забезпечив.
Боржник явки повноважного представника в судове засідання не забезпечив.
Як вбачається з матеріалів справи, на виконанні у Відділі державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції у Львівській області перебуває зведене виконавче провадження з примусового виконання:
- виконавчих листів Львівського окружного адміністративного суду від 29.11.2012 року №2а-2039/12; від 24.05.2013 року № 2а-8869/11/1370; від 21.10.2013 року № 2а-7654/10/1370; від 24.03.2014 № 2а-13700/11/1370;
- вимоги УПФУ в м. Стрию та Стрийському районі № 2/ЗУ від 25.04.2013 року;
- наказів господарського суду Львівської області від 20.06.2013 року № 5015/3282/12; від 11.07.2013 року № 914/1599/13; від 17.03.2014 року № 914/399/14; від 25.03.2014 № 914/44/14; від 01.04.2014 року №914/511/14;
- рішень УПФУ в м. Стрию та Стрийському районі від 16.05.2013 року № 850; від 29.07.2013 року № 1733;
- постанов ВДВС Стрийського МРУЮ від 30.01.2013 року ВП № 36110960; від 18.07.2013 року ВП № 38807527;
- вимог Стрийської ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівській області від 07.11.2013 року № Ю- 08У; від 04.02.2014 року № Ю-2127-17У;
- судових наказів Стрийського міськрайонного суду Львівської області від 29.04.2014 року № 456/1380/14-ц; від 08.05.2014 року № 456/1379/14-ц; від 08.05.2014 року № 456/1385/14-ц;
- виконавчого листа Стрийського міськрайонного суду Львівської області від 16.06.2014 року № 456/1082/14-ц, про стягнення із Скаржника на користь фізичних та юридичних осіб грошових коштів на суму 1 994 609,90 грн.
19.03.2014 року в рамках зведеного виконавчого провадження Відділом державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції у Львівській області проведено опис та арешт майна ПП «СЦ-Сервіс-Центр Стрий»:
- електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815 - 3 шт.;
- електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.;
- електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.;
- мобільний нагрів тарілок - 2 шт.;
- робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.;
- загородження з хрому - 3 шт.;
- ролета захисна - 1 шт.;
- охолоджування камери для сміття - 1 шт.;
- охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.;
- охолоджування рибокамери - 1 шт.;
- охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.;
- охолоджування камери для м'яса - 1 шт.;
- охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.;
- заморожування камери для товару - 1 шт.;
- низькопідйомний возик без ваги - 1 шт..
25 березня 2014 року старшим державним виконавцем Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області Удалєєвою Ольгою Богданівною в рамках зведеного виконавчого провадження винесено постанову про призначення експерта, суб'єкта оціночної діяльності - суб'єкта господарювання для участі у виконавчому провадженні, котрою призначено оцінку майна Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» за участю експерта Бакальця Володимира Андрійовича.
22 квітня 2014 року Відповідачем отримано лист Відділу ДВС від 15.04.2014 року № 09-20-13/3677 за підписом начальника Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції у Львівській області - Юрківа Е.Я., в якому зазначено, що ринкова вартість вищевказаного арештованого майна ПП «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» (оцінка проведена експертом Бакальцем Василя Антоновича ( ТзОВ «Периметр») становить 1 190 100 грн. (один мільйон сто дев'яносто тисяч сто гривень).
Цього ж дня Скаржником на адресу Відділу ДВС скеровано лист із запереченням на експертну оцінку майна та вимогою про призначення рецензування звіту (висновку) про оцінку арештованого майна боржника.
Листом від 08.05.2014 за № 09-20-13/4037 відділ ДВС повідомив ПП «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» про призначення рецензування звіту про оцінку майна.
1 червня 2014 року за № 01/06-5 рецензентом Горбачовим В.А. було складено рецензію на звіт з оцінки професійного кулінарного обладнання, яке перебуває у власності ПП «СЦ-Сервіс-Центр Стрий», розташоване за адресою: вул. Леоні, 1, с. Нежухів Стрийського району Львівської області, з якою вбачається, що звіт про оцінку в цілому відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, але має незначні недоліки, що не вплинули на достовірність оцінки.
08.07.2014 року, зазначена вище рецензія надійшла на адресу Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області.
28.08.2014 року державним виконавцем скеровано до УДВС ГУЮ у Львівській області заявку на реалізацію арештованого майна боржника.
25.12.2014 року на сайті електронних торгів СЕТАМ (https://torgi.minjust.gov.ua/) розміщено оголошення про торги по реалізації зазначеного вище майна та розпочато реєстрацію їх учасників.
Водночас, як вбачається з положень з витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 06.01.2015 року № 46030 535, арештоване майно боржника обтяжене на підставі Постанови про арешт майна боржника та заборони на його відчуження від 06.08.2010 року, винесеної старшим державним виконавцем підрозділу примусового виконання рішень Відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Тернопільській області Муликом П.І. Об'єктом вказаного обтяження виступає все рухоме майно ПП «СЦ-Сервіс-Центр Стрий», яке заборонено відчужувати до 10.08.2015 року.
Розглянувши матеріали скарги, суд дійшов висновку про її часткове задоволення з огляду на наступне.
Викладені в скарзі вимоги скаржник обґрунтовує тим, що позиції, оцінка яких проводилась, наводяться таким чином, що у переважній кількості випадків відсутній опис об'єкта оцінки, що дає можливість його ідентифікувати, що є порушенням ст. 12 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» у її системному зв'язку з п. п. 3 та 56 Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 року № 1440, а з іншого боку, фактично проведено оцінку процесів (найменування позицій «охолоджування» та «заморожування»), а не матеріальних об'єктів, що не відповідає п. 3 Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 року № 1440.
Також, на переконання ПП «СЦ-Сервіс-Центр Стрий», оцінка арештованого майна, згаданого вище, є заниженою, а отже не відповідає реальній ринковій. Скаржник з оцінкою майна (в тому числі визначеною за результатами рецензування) за наведеного погодитись не може.
Скаржник наголошує, що майно було направлено на реалізацію шляхом проведення електронних торгів раніше спливу 10-денного строку на оскарження оцінки, визначеної за результатами рецензування і вважає, що його реалізація ведеться з порушенням Закону України «Про виконавче провадження» та Тимчасового порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.04.2014 року № 656/5. Додатково просить суд зважити і на те, що арештоване майно обтяжене, що стверджується витягами з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 30.12.2014 року № 46017897 та від 06.01.2015 року № 46030535.
Так, згідно з ч. 5 ст. 58 Закону України «Про виконавче провадження», звіт про оцінку майна у виконавчому провадженні вважається чинним протягом шести місяців з дня його підписання суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання. Після закінчення цього строку оцінка майна проводиться повторно.
У відповідності з п. п. 1, 2 розділу II «Передача майна на реалізацію» Тимчасового порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.04.2014 року № 656/5, реалізація майна здійснюється після визначення його вартості (оцінки) відповідно до статті 58 Закону України «Про виконавче провадження». Державний виконавець у строк не пізніше п'яти робочих днів після закінчення 10-денного строку подачі заперечень сторін виконавчого провадження проти визначення вартості (оцінки) майна або у разі відсутності таких заперечень готує для проведення реалізації майна документи, передбачені Інструкцією з організації примусового виконання рішень, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2012 року № 512/5, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2012 року за № 489/20802, і направляє їх до відповідного структурного підрозділу головного управління юстиції у місті Києві та областях, які беруть участь в експерименті, що забезпечує реалізацію повноважень Державної виконавчої служби України. У разі проведення рецензування звіту про оцінку майна зазначені документи готуються та направляються (передаються) не пізніше трьох робочих днів з дня закінчення 10-денного строку на оскарження у судовому порядку сторонами виконавчого провадження оцінки, визначеної за результатами рецензування такого звіту.
Відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», вимоги до змісту звіту про оцінку майна, порядку його оформлення та рецензування встановлюються положеннями (національними стандартами) оцінки майна. Зміст звіту про оцінку майна повинен містити розділи, що розкривають зміст проведених процедур та використаної нормативно-правової бази з оцінки майна.
Як вбачається з п. 56 Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 року № 1440, звіт про оцінку майна, що складається у повній формі, повинен містити опис об'єкта оцінки, який дає змогу його ідентифікувати.
Положеннями п. 3 Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 року № 1440, визначено, що об'єкти оцінки - майно та майнові права, які підлягають оцінці. Об'єкти оцінки класифікують за різними ознаками, зокрема, об'єкти оцінки в матеріальній та нематеріальній формі, у формі цілісного майнового комплексу; об'єкти оцінки у матеріальній формі - нерухоме майно (нерухомість) та рухоме майно; нерухоме майно (нерухомість) -земельна ділянка без поліпшень або земельна ділянка з поліпшеннями, які з нею нерозривно пов'язані, будівлі, споруди, їх частини, а також інше майно, що згідно із законодавством належить до нерухомого майна; рухоме майно - матеріальні об'єкти, які можуть бути переміщеними без заподіяння їм шкоди. До рухомого майна належить майно у матеріальній формі, яке не є нерухомістю; об'єкти оцінки у нематеріальній формі - об'єкти оцінки, які не існують у матеріальній формі, але дають змогу отримувати певну економічну вигоду. До об'єктів у нематеріальній формі належать фінансові інтереси (частки (паї, акції), опціони, інші цінні папери та їх похідні, векселі, дебіторська і кредиторська заборгованість тощо), а також інші майнові права; об'єкти оцінки у формі цілісного майнового комплексу (цілісний майновий комплекс) - об'єкти, сукупність активів яких дає змогу провадити певну господарську діяльність. Цілісними майновими комплексами є підприємства, а також їх структурні підрозділи (цехи, виробництва, дільниці тощо), які можуть бути виділені в установленому порядку в самостійні об'єкти з подальшим складанням відповідного балансу і можуть бути зареєстровані як самостійні суб'єкти господарської діяльності.
Майновими правами, які можуть оцінюватися, визнаються будь-які права, пов'язані з майном, відмінні від права власності, у тому числі права, які є складовими частинами права власності (права володіння, розпорядження, користування), а також інші специфічні права (права на провадження діяльності, використання природних ресурсів тощо) та права вимоги (ст. 3 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні»).
Відтак, скарга Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» підлягає до задоволення в частині визнання протиправними дії (вчинені в рамках примусового виконання наказу господарського суду Львівської області від 20.06.2013 року № 5015/3282/12) старшого державного виконавця відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області Удалєєвої О.Б. (82400, Львівська обл., м. Стрий, вул. Болехівська, 27) та Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області (82400, Львівська обл., м. Стрий, вул. Болехівська, 27; код ЄДРПОУ: 34903571) пов'язані з оцінкою майна Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» (електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815 - 3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.), в т.ч. визначеною за результатами рецензування, а також в частині підготовки для проведення реалізації майна (електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815 - 3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.) документів, передбачених Інструкцією з організації примусового виконання рішень, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 року № 512/5, і направлення їх до відповідного структурного підрозділу Головного управління юстиції у Львівській області.
Що стосується вимоги скаржника про зупинення стягнення на підставі наказу господарського суду Львівської області від 20.06.2013 року №5015/3282/12, а також зупинення реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів, то слід зазначити, що відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 37 Закону України «Про виконавче провадження» виконавче провадження підлягає обов'язковому зупиненню у разі зупинення судом стягнення на підставі виконавчого документа.
Частиною 3 статті 117 ГПК України передбачена можливість зупинення господарським судом стягнення за наказом до розгляду заяви про виправлення помилки в наказі або заяви про визнання наказу таким, що не підлягає виконанню, однак не передбачена можливість зупинення стягнення за наказом на час розгляду скарги на дії ДВС.
Відтак, подання скарги на дії ДВС не є підставою для зупинення стягнення за наказом.
З огляду на викладене, в частині вимог про зупинення стягнення на підставі наказу господарського суду Львівської області від 20.06.2013 року №5015/3282/12, а також зупинення реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів скарга не підлягає до задоволення.
В решті вимог скарга Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр-Стрий» не підлягає до задоволення, оскільки відповідно до п. 9.13. Постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012 року №9 (із змінами і доповненнями) «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України» за результатами розгляду скарги виноситься ухвала, в якій господарський суд або визнає доводи заявника правомірними і залежно від їх змісту визнає постанову державного виконавця щодо здійснення заходів виконавчого провадження недійсною, або визнає дії чи бездіяльність органу Державної виконавчої служби незаконними, чи визнає недійсними наслідки виконавчих дій, або зобов'язує орган державної виконавчої служби здійснити певні виконавчі дії, якщо він ухиляється від їх виконання без достатніх підстав, або визнає доводи скаржника неправомірними і скаргу відхиляє. При цьому господарський суд не вправі самостійно вчиняти ті чи інші дії, пов'язані із здійсненням виконавчого провадження, замість державного виконавця (наприклад, відкривати або закінчувати виконавче провадження), але може зобов'язати державного виконавця здійснити передбачені законом дії, від вчинення яких той безпідставно ухиляється.
Враховуючи наведене, скарга Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр-Стрий» на дії Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції підлягає до задоволення частково.
Керуючись ст.ст. 86, 121 2 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Скаргу Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр-Стрий» на дії Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції задоволити частково.
2. Визнати незаконними дії (вчинені в рамках примусового виконання наказу господарського суду Львівської області від 20.06.2013 № 5015/3282/12) старшого державного виконавця відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області Удалєєвої О.Б. (82400, Львівська обл., м. Стрий, вул. Болехівська, 27) та Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області (82400, Львівська обл., м. Стрий, вул. Болехівська, 27; код ЄДРПОУ: 34903571) пов'язані з оцінкою майна Приватного підприємства «СЦ-Сервіс-Центр Стрий» (електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815-3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.), в т.ч. визначеною за результатами рецензування, а також в частині підготовки для проведення реалізації майна (електрична сковорода для смаження ZANUSSI NBRE 815 - 3 шт.; електричний конвектомат ZANUSSI FCF 202Е + пом'якшувальний засіб (20 GN2/1) - 1 шт.; електроварильний котел ZANUSSI NPEI 1255 - 2 шт.; мобільний нагрів тарілок - 2 шт.; робот універсальний з овочерізкою - 1 шт.; загородження з хрому - 3 шт.; ролета захисна - 1 шт.; охолоджування камери для сміття - 1 шт.; охолоджування камери для молочних виробів - 1 шт.; охолоджування рибокамери - 1 шт.; охолоджування камери для свійської птиці - 1 шт.; охолоджування камери для м'яса - 1 шт.; охолоджування камери для фруктів та овочів - 1 шт.; заморожування камери для товару - 1 шт.; низькопідйомний возик без ваги - 1 шт.) документів, передбачених Інструкцією з організації примусового виконання рішень, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 року № 512/5, і направлення їх до відповідного структурного підрозділу Головного управління юстиції у Львівській області.
Суддя Кидисюк Р.А
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 10.02.2015 |
Оприлюднено | 17.02.2015 |
Номер документу | 42706990 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Кидисюк Р.А
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні