Ухвала
від 25.02.2015 по справі 826/17871/13-а
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

25 лютого 2015 року м. Київ В/800/915/15

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів: Головуючого: Голубєвої Г.К. Суддів: Бившевої Л.І. Костенка М.І. Муравйова О.В. Веденяпіна О.А.,

перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.11.2014 року у справі № 826/17871/13-а (К/800/31551/14 - номер справи у Вищому адміністративному суді України) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Юніон-Мебіком» до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві звернулась до Верховного Суду України із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.11.2014 року у названій справі.

Згідно статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07.07.2010 року № 2453-VІ «Про судоустрій і статус суддів»), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.

Згідно статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:

1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;

2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом;

3) порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до ухвалення Вищим адміністративним судом України незаконного судового рішення з питань, передбачених статтею 171-1 цього Кодексу.

У заяві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.11.2014 року заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції норм матеріального права, а саме п.198.1, п.198.2, п.198.6 ст.198, пп.72.1.5 п.72.1 ст.72, п.74.2 ст.74 Податкового кодексу України.

В обґрунтування своїх вимог заявник додає копії рішень Вищого адміністративного суду України від 20.11.2014 року № К/9991/76564/12 та від 01.12.2014 року №К/9991/56698/12, в яких, на його думку, згадані норми права застосовано інакше, ніж у даній справі.

Між тим, відповідно до положень ст.237 КАС України, заява про перегляд судового рішення може бути подана виключно за наявності таких складових: неоднакового застосування одних і тих самих норм матеріального права, ухвалення різних за змістом судових рішень, спірні питання виникли у подібних правовідносинах. Зокрема, така складова як подібність правовідносин, означає тотожність суб'єктного складу учасників відносин, тобто об'єкта та предмета правового регулювання, а також умов застосування правових норм (наприклад часу, місця, підстав виникнення, припинення та зміни відповідних правовідносин). У той же час, зміст правовідносин визначається обставинами кожної конкретної справи.

Зі змісту рішень Вищого адміністративного суду України, наведених заявником як приклад неоднакового застосування судами норм матеріального права, вбачається, що зміст правовідносин, які у них розглядалися, відмінний від того, який є у даній справі.

Приписи ст.237 КАС України визначають виключними мотивами подання заяви про перегляд судових рішень неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень саме у подібних правовідносинах.

У той же час, як вбачається зі змісту поданої заяви та доданих як приклад неоднакового застосування судами норм матеріального права рішень Вищого адміністративного суду України, неоднакове застосування судами норм матеріального права у подібних правовідносинах відсутнє.

Зокрема, в оскаржуваній ухвалі Вищого адміністративного суду України від 12.11.2014 року та доданій ухвалі від 20.11.2014 року № К/9991/76564/12 норми права застосовані однаково.

Крім того, в оскаржуваній ухвалі Вищого адміністративного суду України від 12.11.2014 року висновки про правомірність формування податкового кредиту, на відміну від доданого рішення від 01.12.2014 року №К/9991/56698/12, ґрунтуються на доказах, що підтверджують реальність проведених господарських операцій з придбання товарів і послуг на підставі належних первинних документів.

Зважаючи на викладене, підстав для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення Верховним Судом України у даній адміністративній справі немає.

Керуючись ст.ст. 236 - 240 Кодексу адміністративного судочинства України, -

УХВАЛИВ:

Відмовити Державній податковій інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві в допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.11.2014 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий Голубєва Г.К. Судді Бившева Л.І. Костенко М.І. Муравйов О.В. Веденяпін О.А.

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення25.02.2015
Оприлюднено04.03.2015
Номер документу42945898
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/17871/13-а

Ухвала від 12.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 25.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 17.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 18.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Постанова від 20.05.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грищенко Т.М.

Постанова від 13.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 27.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 14.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні