Ухвала
від 27.02.2015 по справі 2а-6/2008
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

27 лютого 2015 року Чернігів Справа № 2а-6/2008

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Заяць О.В.,

за участю секретаря Прокіної А.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду заяву від 07.11.2013 по справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державного комітету України із земельних ресурсів, Козелецької районної державної адміністрації, Головного управління земельних ресурсів у Чернігівській області, управління земельних ресурсів у Козелецькому районі Чернігівської області, ОСОБА_2 про визнання протиправними дій, неправомірними рішень та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернувся до суду з заявою від 07.11.2013 про встановлення порядку та способу виконання судового рішення та здійснення судового контролю за ОСОБА_1 до Державного комітету України із земельних ресурсів, Козелецької районної державної адміністрації, Головного управління земельних ресурсів у Чернігівській області, управління земельних ресурсів у Козелецькому районі Чернігівської області, ОСОБА_2 про визнання протиправними дій, неправомірними рішень та зобов'язання вчинити певні дії.

Свою заяву мотивує тим, що на його думку наявні обставини, що ускладнюють виконання судового рішення.

Заявник в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду заяви повідомлений належним чином.

Представники відповідачів в судове засідання не з'явились, про дату, час та місце розгляду заяви повідомлені належним чином.

Відповідно до статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України неявка сторін в судове засідання, які були належним чином повідомлені про день час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що заява ОСОБА_1 про встановлення порядку та способу виконання судового рішення та здійснення судового контролю не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

26.02.2013 постановою Вищого адміністративного суду України постанову Козелецького районного суду Чернігівської області від 25.04.2008 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 13.10.2009 року скасовано, позов ОСОБА_1 до Державного комітету України із земельних ресурсів, Козелецької районної державної адміністрації, Головного управління земельних ресурсів у Чернігівській області, управління земельних ресурсів у Козелецькому районі Чернігівської області, ОСОБА_2 про визнання протиправними дій, неправомірними рішень та зобов'язання вчинити певні дії задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано наказ голови Державного агентства земельних ресурсів України № 1096-к від 13.11.2007 року «Про звільнення ОСОБА_1». Поновлено ОСОБА_1 на посаді начальника управління земельних ресурсів у Козелецькому районі Чернігівської області. Стягнено з Державного агентства земельних ресурсів України на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з вирахуванням відповідних зборів і платежів та отриманих сум при звільненні за період з 13.11.2007 року по 26.02.2013 року. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Відповідно до статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення.

Під зміною способу і порядку виконання рішення розуміється прийняття судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленими.

Тобто зі змісту вказаної норми випливає, що суд за наявності обґрунтованих підстав та належних доказів, може змінити спосіб та порядок виконання рішення суду, або ж відмовити по даному питанню, не змінюючи при цьому його змісту.

Крім того, за приписом частини 2 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України суд при розгляді питання про зміну способу і порядку виконання судового рішення може змінити спосіб та порядок виконання рішення лише у виняткових випадках.

Щодо вимог заявника про зобов'язання Державне агенство земельних ресурсів України надати звіт про виконанння рішення суду, то вони задоволенню не підлягають, з огляду на наступне.

Відповідно до змісту ст. 267 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. За наслідками розгляду звіту суб'єкта владних повноважень про виконання постанови суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб'єкта владних повноважень, відповідального за виконання постанови, штраф у розмірі від десяти до тридцяти мінімальних заробітних плат. Половина суми штрафу стягується на користь позивача, інша половина - до Державного бюджету України.

З аналізу викладених норм вбачається, що зобов'язання суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, а не його обов'язком.

Розглянувши подану заяву, суд приходить до висновку про відсутність виняткових підстав для зміни та встановлення способу виконання рішення суду, а заявник фактично просить змінити зміст постанови суду.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про відмову в задоволенні заяви від 07.11.2013 ОСОБА_1 про встановлення порядку та способу виконання судового рішення та здійснення судового контролю.

Керуючись статтями 122, 158 - 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні заяви від 07.11.2013 ОСОБА_1 про встановлення способу і порядку виконання судового рішення та встановлення судового контролю відмовити.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у випадках та порядку, передбачених ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: підпис О.В. Заяць

З оригіналом згідно

Суддя: О.В. Заяць

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2015
Оприлюднено11.03.2015
Номер документу42967504
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6/2008

Ухвала від 27.02.2015

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Заяць О.В.

Ухвала від 27.02.2015

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Заяць О.В.

Ухвала від 27.02.2015

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Заяць О.В.

Ухвала від 27.02.2015

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Заяць О.В.

Ухвала від 27.02.2015

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Заяць О.В.

Ухвала від 21.05.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Старова Н.Е.

Ухвала від 13.01.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Старова Н.Е.

Ухвала від 16.12.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Старова Н.Е.

Ухвала від 14.11.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

Ухвала від 05.11.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні