cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
"06" березня 2015 р. Справа № 19/197
Суддя Андрійчук О.В., розглянувши скаргу Публічного акціонерного товариства акціонерного банку "Укргазбанк" на дії органу ДВС
у справі
за позовом Відкритого акціонерного товариства акціонерного банка "Укргазбанк" в особі Рівненської філії Відкритого акціонерного товариства акціонерного банку "Укргазбанк"
до Приватного підприємства "ВКЗ - Дебют"
про стягнення в сумі 540 497грн.75 коп.,
За участю представників учасників судового процесу:
від скаржника (стягувача): не з'явився
від боржника: не з'явився
від органу ДВС: не з'явився
від ПП "Експерт-Рівне-Консалт": не з'явився
від ТОВ "Кредитне Брокерське Агентство": не з'явився
ВСТАНОВИВ:
09.02.2015 року через службу діловодства Господарського суду Рівненської області стягувач, не погоджуючись з діями державного виконавця, вчиненими в ході примусового виконання наказу № 19/197 від 30.07.2007 року, подав відповідну скаргу.
Розпорядженням керівника апарату суду № 01-04/6/2015 від 09.02.2015 року у зв'язку з прийняттям Постанови Верховної Ради України № 2637-VI від 21.10.2010 року "Про обрання судді", яка набула чинності з моменту прийняття, суддю Тимошенка О.М. обрано суддею Рівненського апеляційного господарського суду, за результатами автоматичного розподілу справу № 19/197 передано на розгляд судді Андрійчук О.В.
Ухвалою суду від 10.02.2015 року справу прийнято до свого провадження суддею Андрійчук О.В., судове засідання по розгляду скарги призначене на 23.02.2015 року.
Ухвалою суду від 23.02.2015 року розгляд скарги відкладено на 02.03.2015 року.
У судовому засіданні 02.03.2015 року оголошено перерву на 06.03.2015 року.
Суд, розглянувши скаргу, встановив таке.
Як вбачається зі скарги стягувача, для визначення вартості заставного майна (предмета іпотеки) і його подальшої реалізації на прилюдних торгах органом ДВС залучено суб'єкта оціночної діяльності - ПП "Експерт-Рівне-Консалт". Згідно з висновком експерта вартість майна склала 853 200,00 грн. У зв'язку із запереченнями стягувача проти результатів оцінки, проведеної суб'єктом оціночної діяльності, органом ДВС призначено рецензування звіту про оцінку майна, проведення якого доручено ТОВ "Кредитне Брокерське Агентство". Відповідно до висновку рецензента звіт у цілому відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, але має незначні недоліки, що не вплинули на достовірність оцінки.
Не погоджуючись з оцінкою майна, стягувач просить суд визнати дії органу ДВС в цій частині незаконними, а висновок ПП "Експерт-Рівне-Консалт" і рецензію ТОВ "Кредитне Брокерське Агентство" - недійсними.
В обґрунтування підстав поданої скарги стягувач посилається на висновок № 1898 від 23.10.2013 року головного фахівця відділу оцінки АБ "Укргазбанк", за яким ринкова вартість майна становить 535 800,00 грн., тобто суттєво відрізняється від вартості майна, визначеної в ході виконавчого провадження.
Розглянувши підстави, на яких ґрунтується скарга, оцінивши докази, надані в її обґрунтування, заслухавши присутніх учасників судового процесу, суд встановив таке.
У травні 2007 року Відкрите акціонерне товариство акціонерний банк "Укргазбанк" в особі Рівненської філії Відкритого акціонерного товариства акціонерного банку "Укргазбанк" (позивач) звернулося до Господарського суду Рівненської області з позовом до Приватного підприємства "ВКЗ - Дебют" (відповідач) про стягнення в сумі 540 497,75 грн. заборгованості за кредитним договором № 83/06/К від 12.05.2006 року.
Рішенням Господарського суду Рівненської області від 03.07.2007 року (суддя Тимошенко О.М.), залишеним без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 08.11.2007 року, позов задоволено.
20.07.2007 року на виконання рішення Господарського суду Рівненської області від 03.07.2007 року видано наказ № 19/197, яким стягнуто з Приватного підприємства "ВКЗ-Дебют" (боржник) на користь Відкритого акціонерного товариства акціонерний банк "Укргазбанк" через Рівненську філію Відкритого акціонерного товариства акціонерний банк "Укргазбанк" (стягувач) заборгованість в сумі 540 497,75 грн., витрати по сплаті державного мита в сумі 5 404,97 грн., витрат на оплату послуг за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 118,00 грн.
19.05.2014 року старшим державним виконавцем Відділу ДВС Млинівського районного управління юстиції винесено постанову про відкриття виконавчого провадження (ВП № 43334993).
26.05.2014 року старшим державним виконавцем Відділу ДВС Млинівського районного управління юстиції винесено постанову про приєднання виконавчого провадження з примусового виконання наказу № 19/197 від 20.07.2007 року до зведеного виконавчого провадження № 37367056.
У забезпечення виконання зобов'язань за кредитним договором № 83/06/К від 12.05.2006 року між Відкритим акціонерним товариством акціонерний банк "Укргазбанк" в особі Рівненської філії Відкритого акціонерного товариства акціонерного банку "Укргазбанк" (іпотекодержатель) та Приватним підприємством "ВКЗ-Дебют" (іпотекодавець) укладено нотаріально посвідчений договір іпотеки № 83/06/1 від 17.05.2006 року, предметом якого є цілісний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: вул. Ювілейна,11, с. Владиславівка, Млинівський район, Рівненська область, а саме: приміщення консервного заводу, приміщення магазину, приміщення прохідної, приміщення складу-гаражу, приміщення котельні, приміщення консервного цеху, приміщення складу-гаражу (п. 2.1. договору іпотеки).
За згодою сторін предмет іпотеки оцінено в 341 633,00 грн. (п. 2.2. договору іпотеки).
Відповідно до ч. 1 ст. 54 Закону України "Про виконавче провадження" звернення стягнення на заставлене майно в порядку примусового виконання допускається за виконавчими документами для задоволення вимог стягувача-заставодержателя.
За ч. 1 ст. 52 Закону України "Про виконавче провадження" звернення стягнення на майно боржника полягає в його арешті, вилученні та примусовій реалізації.
Арешт майна боржника застосовується для забезпечення реального виконання рішення. Арешт на майно боржника може накладатися державним виконавцем, зокрема шляхом проведення опису майна боржника і накладення на нього арешту Про проведення опису майна боржника і накладення на нього арешту державний виконавець складає акт опису та арешту майна боржника. Під час проведення опису та арешту майна боржника державний виконавець має право оголосити заборону розпоряджатися ним, а в разі потреби - обмежити права користування майном, здійснити опечатування або вилучити його у боржника та передати на зберігання іншим особам, про що зазначається в акті опису та арешту. Вид, обсяг і строк обмеження встановлюються державним виконавцем у кожному конкретному випадку з урахуванням властивостей майна, його значення для власника чи володільця, необхідності використання та інших обставин. (ч.ч. 1, 2, 5 ст. 57 Закону України "Про виконавче провадження").
Як встановлено судом, 15.05.2014 року органом ДВС проведено опис майна боржника і накладення на нього арешту, про що свідчить Акт опису й арешту майна.
Згідно з вказаним Актом описано і накладено арешт на цілісний майновий комплекс боржника, в який входять: будівля консервного заводу, склад-підвал, котельня, гараж (склад), прохідна, будівля консервного цеху, резервуар для води ємністю 400 кб.м.
На описане майно накладено арешт і встановлено заборону його відчуження, а також передано його на відповідальне зберігання Деркач Л.М.
У силу вимог ч. 1 ст. 58 Закону України "Про виконавче провадження" визначення вартості майна боржника проводиться державним виконавцем за ринковими цінами, що діють на день визначення вартості майна. Для оцінки за регульованими цінами, оцінки нерухомого майна, транспортних засобів, повітряних, морських та річкових суден державний виконавець залучає суб'єкта оціночної діяльності - суб'єкта господарювання, який провадить свою діяльність відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".
Частиною 2 ст. 10 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" передбачено, що у випадках, визначених нормативно-правовими актами з оцінки майна, які затверджуються Кабінетом Міністрів України, суб'єкти оціночної діяльності - органи державної влади та органи місцевого самоврядування здійснюють оцінку майна самостійно на підставі наказу керівника. При цьому, якщо законодавством передбачена обов'язковість проведення незалежної оцінки майна, органи державної влади та органи місцевого самоврядування виступають замовниками проведення такої оцінки майна шляхом укладання договорів з суб'єктами оціночної діяльності - суб'єктами господарювання, визначеними на конкурсних засадах у порядку, встановленому законодавством.
25.09.2014 року між Відділом ДВС Млинівського районного управління юстиції (замовник) та ПП "Експерт-Рівне-Консалт" (експерт) укладено договір на виконання робіт з незалежної оцінки майна № 40925/2, за умовами якого замовник доручив, а експерт прийняв на себе зобов'язання провести незалежну оцінку описаного та арештованого майна, а саме: цілісного майнового комплексу ПП "ВКЗ-Дебют" в складі 6 об'єктів, що розташований за адресою: Рівненська область, Млинівський район, с. Владиславівка, вул. Ювілейна,11.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" оцінка майна, майнових прав (далі - оцінка майна) - це процес визначення їх вартості на дату оцінки за процедурою, встановленою нормативно-правовими актами, зазначеними в статті 9 цього Закону (далі - нормативно-правові акти з оцінки майна), і є результатом практичної діяльності суб'єкта оціночної діяльності.
Суб'єктами оціночної діяльності є суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону. Оцінювачами можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача відповідно до вимог цього Закону (ст.ст. 5, 6 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні").
За ч. 1 ст.ст. 15, 18 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" кваліфікаційне свідоцтво оцінювача (далі - кваліфікаційне свідоцтво) є документом, який підтверджує достатній фаховий рівень підготовки оцінювача за програмою базової підготовки для самостійного проведення оцінки майна. Форми кваліфікаційних свідоцтв оцінювача встановлюються Фондом державного майна України. Право на отримання кваліфікаційного свідоцтва набувають фізичні особи, які мають закінчену вищу освіту, пройшли навчання за програмою базової підготовки та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем, який має не менше ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит. Сертифікат суб'єкта оціночної діяльності - суб'єкта господарювання (далі - сертифікат) є документом, що засвідчує право суб'єкта оціночної діяльності на внесення його до Державного реєстру суб'єктів оціночної діяльності, які здійснюють оціночну діяльність у формі практичної діяльності з оцінки майна та які визнані суб'єктами оціночної діяльності за напрямами оцінки майна, що в ньому зазначені.
Частинами 1, 2 ст. 12 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" передбачено, що звіт про оцінку майна є документом, що містить висновки про вартість майна та підтверджує виконані процедури з оцінки майна суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання відповідно до договору. Звіт підписується оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюється підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності. Вимоги до змісту звіту про оцінку майна, порядку його оформлення та рецензування встановлюються положеннями (національними стандартами) оцінки майна. Зміст звіту про оцінку майна повинен містити розділи, що розкривають зміст проведених процедур та використаної нормативно-правової бази з оцінки майна.
З наявних матеріалів справи вбачається, що на виконання договору на виконання робіт з незалежної оцінки майна № 40925/2 від 25.09.2014 року експертом ПП "Експерт-Рівне-Консалт" підготовлено звіт про оцінку цілісного майнового комплексу ПП "ВКЗ-Дебют" в складі 6 об'єктів, що розташований за адресою: Рівненська область, Млинівський район, с. Владиславівка, вул. Ювілейна,11, згідно з яким вартість майна, арештованого в процесі примусового виконання рішень, для проведення прилюдних торгів або аукціону, станом на 25.09.2014 року становить 853 200,00 грн.
Висновок про вартість майна підготовлено експертом ПП "Експерт-Рівне-Консалт" Шекелем Ю.В. (кваліфікаційне свідоцтво ФДМУ і МІБ серія МФ № 4832 від 23.12.2006 року, свідоцтво про реєстрацію в державному реєстрі оцінювачів № 5239 від 09.02.2007 року, свідоцтво Мін'юсту України № 984 від 09.06.2006 року, сертифікат ФДМУ № 14533/13 від 05.04.2013 року, посвідчення про підвищення кваліфікації оцінювача МФ № 5255-ПК від 12.03.2014 року).
З наведеного вбачається, що особа, яка виконала звіт про оцінку майна, як і сам звіт, відповідають вимогам Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".
Відповідно до ч.ч. 3, 4, 5 ст. 58 Закону України "Про виконавче провадження" державний виконавець повідомляє про результати визначення вартості чи оцінки майна сторонам. У разі якщо сторони не згодні з результатами визначення вартості чи оцінки, вони мають право подати державному виконавцю заперечення в десятиденний строк з дня надходження повідомлення. Сторона вважається ознайомленою з результатами визначення вартості чи оцінки арештованого майна, якщо їй надіслано повідомлення про результати визначення вартості чи оцінки майна рекомендованим листом за адресою, зазначеною у виконавчому документі, або за місцем фактичного проживання чи перебування такої сторони, достовірно встановленим державним виконавцем. У разі заперечення однією із сторін проти результатів оцінки, проведеної суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання, державний виконавець призначає рецензування звіту про оцінку майна. Витрати, пов'язані з рецензуванням звіту, несе сторона, яка заперечує проти результатів оцінки. У разі незгоди з оцінкою, визначеною за результатами рецензування, сторони мають право оскаржити її в судовому порядку в десятиденний строк з дня отримання відповідного повідомлення. Звіт про оцінку майна у виконавчому провадженні вважається чинним протягом шести місяців з дня його підписання суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання. Після закінчення цього строку оцінка майна проводиться повторно.
Стягувач, не погодившись із оцінкою цілісного майнового комплексу ПП "ВКЗ-Дебют", направив на адресу органу ДВС заяву № 50308/782/2014 від 24.10.2014 року, в якій просив призначити рецензування звіту про оцінку майна, проведення якого просив доручити ТОВ "Кредитне Брокерське Агентство".
За приписами ст. 13 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) здійснюється на вимогу особи, яка використовує оцінку майна та її результати для прийняття рішень, у тому числі на вимогу замовників (платників) оцінки майна, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, судів та інших осіб, які мають заінтересованість у неупередженому критичному розгляді оцінки майна, а також за власною ініціативою суб'єкта оціночної діяльності. Підставою для проведення рецензування є письмовий запит до осіб, які відповідно до цієї статті мають право здійснювати рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна). Рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) може виконувати оцінювач, який має не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, експертні ради, що спеціально створені саморегулівними організаціями оцінювачів з метою контролю за якістю оцінки майна, яка проводиться оцінювачами - членами саморегулівної організації, оцінювачі, які мають не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна та працюють у Фонді державного майна України, а також інших органах, зазначених у статті 5 цього Закону. Рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), якщо зазначена оцінка погоджується, затверджується або приймається органом державної влади або органом місцевого самоврядування, є обов'язковим. Якщо письмовим запитом про необхідність проведення рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) встановлюється вимога щодо надання висновку про вартість майна, така вимога задовольняється шляхом проведення оцінки майна. У цьому випадку рецензент здійснює або забезпечує здійснення оцінки майна в порядку, встановленому нормативно-правовими актами з оцінки майна. Рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) оцінювачем, який працює в органі державної влади, на запити органів державної влади або у зв'язку з виконанням своїх посадових обов'язків здійснюється в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями. Якщо запитом органу державної влади передбачено надання висновку про вартість майна і підготовка зазначеного висновку вимагає проведення незалежної оцінки, органи державної влади забезпечують її проведення у порядку, встановленому цим Законом. В інших випадках рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) здійснюється на платній основі.
08.12.2014 року між ТОВ "Кредитне Брокерське Агентство" (оцінювач) та Відділом ДВС Млинівського районного управління юстиції Рівненської області (замовник) укладено договір № 081214-5 на проведення незалежної оцінки, згідно з яким замовник доручив, а оцінювач прийняв на себе зобов'язання по проведенню рецензії на звіт про оцінку цілісного майнового комплексу ПП "ВКЗ-Дебют" в складі 6 об'єктів, що розташований за адресою: Рівненська область, Млинівський район, с. Владиславівка, вул. Ювілейна,11.
10.12.2014 року ТОВ "Кредитне Брокерське Агентство" надано рецензію на звіт про оцінку цілісного майнового комплексу ПП "ВКЗ-Дебют" в складі 6 об'єктів, що розташований за адресою: Рівненська область, Млинівський район, с. Владиславівка, вул. Ювілейна,11, за якою звіт про оцінку, що рецензується, за формою подання матеріалів, обґрунтованістю вихідних даних та застосуванням в процесі оцінки технічних прийомів відповідає вимогам нормативних актів з оцінки майна та не містить суттєвих недоліків, які могли вплинути на достовірність оцінки майна. Звіт у цілому відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, але має незначні недоліки, що не вплинули на достовірність оцінки.
Рецензування звіту проводилося експертом ТОВ "Кредитне Брокерське Агентство" Шевченком В.А. (кваліфікаційний сертифікат ФДМУ і ХОПНТЕІ № 00108-Х від 09.06.2001 року, свідоцтво про реєстрацію в державному реєстрі оцінювачів № 1963 від 17.12.2004 року, сертифікат ФДМУ № 13183/12 від 04.04.2012 року, посвідчення про підвищення кваліфікації оцінювача МФ № 730-ПК від 01.03.2013 року, ЦМК-256-ПК від 04.03.2013 року).
Отже, звіт не має недоліків, що вплинули на достовірність оцінки, а рецензія виконана особою, яка відповідає вимогам, визначеним ст. 13 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".
Стосовно посилання скаржника на висновок фахівця по оцінці майна АБ "Укргазбанк", то останнє визнається судом необґрунтованим, оскільки стягувачем не надано жодного доказу у підтвердження його кваліфікації для здійснення відповідних висновків.
Крім того, вказаний висновок не містить посилань на те, в чому саме полягає неповнота, неясність, необґрунтованість звіту, наявність сумнів у його правильності або наявності істотного порушення норм, які регламентують порядок призначення і проведення оцінки майна, тощо.
Відповідно до ст. 4-3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.
Згідно з ч. 1 ст. 32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у встановленому законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
За положеннями ст.ст. 33, 34 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.
Відповідно до ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.
Усупереч наведеному відповідач не скористався своїм правом та не надав суду жодних належних та достатніх доказів у спростування висновку, виконаного експертом ПП "Експерт-Рівне-Консалт", та рецензії, наданої ТОВ "Кредитне Брокерське Агентство".
Визначення вартості, оцінка майна боржника (ст. 58 Закону України "Про виконавче провадження") є процесуальною дією державного виконавця, незалежно від того, яка конкретно особа (сам державний виконавець чи залучений ним суб'єкт оціночної діяльності) здійснювала відповідні дії, так само як і від того, ким здійснювалося рецензування звіту про оцінку майна. Тому сторони виконавчого провадження мають право оскаржувати таку оцінку, визначену за результатами рецензування, до господарського суду в процесуальному порядку, передбаченому ст. 121 2 ГПК України.
У розгляді скарг стягувача чи боржника на дії органу ДВС, пов'язані з арештом і вилученням майна та його оцінкою, господарський суд перевіряє відповідність цих дій приписам ст.ст. 57, 58 Закону України "Про виконавче провадження".
За результатами розгляду скарги виноситься ухвала, в якій господарський суд або визнає доводи заявника правомірними і залежно від їх змісту визнає постанову державного виконавця щодо здійснення заходів виконавчого провадження недійсною, або визнає дії чи бездіяльність органу Державної виконавчої служби незаконними, чи визнає недійсними наслідки виконавчих дій, або зобов'язує орган державної виконавчої служби здійснити певні виконавчі дії, якщо він ухиляється від їх виконання без достатніх підстав, або визнає доводи скаржника неправомірними і скаргу відхиляє. При цьому господарський суд не вправі самостійно вчиняти ті чи інші дії, пов'язані із здійсненням виконавчого провадження, замість державного виконавця (наприклад, відкривати або закінчувати виконавче провадження), але може зобов'язати державного виконавця здійснити передбачені законом дії, від вчинення яких той безпідставно ухиляється.
Враховуючи, що стягувачем не доведено обставин, викладених в скарзі, отже суд визнає скаргу такою, яку належить відхилити.
Частиною 3 ст. 121-2 ГПК України передбачено, що за результатами розгляду скарги виноситься ухвала, яка надсилається стягувачеві, боржникові та органові виконання судових рішень. Ухвалу може бути оскаржено у встановленому цим Кодексом порядку.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 86, 121-2 ГПК України, суд
УХВАЛИВ:
1. Скаргу Публічного акціонерного товариства акціонерного банку "Укргазбанк" на дії органу ДВС відхилити.
2. Ухвала може бути оскаржена у порядку, визначеному ГПК України.
Суддя Андрійчук О.В.
Суд | Господарський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2015 |
Оприлюднено | 10.03.2015 |
Номер документу | 42990901 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Рівненської області
Андрійчук О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні