Постанова
від 06.03.2015 по справі 815/538/15
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/538/15

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 березня 2015 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Марина П.П.

секретар судового засідання Гурєва К.І.

за участю сторін:

від позивача: Гідулянов К.В. (за довіреністю);

від відповідача: не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КОРТЕК» до Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОРТЕК» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області, в якому позивач просить суд визнати протиправними дії Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області щодо підготовки та видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 30.09.2013 року №75/С щодо застосування до земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, коефіцієнту функціонального використання для земель промисловості 1,2 та зобов'язати Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, із застосуванням коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки для земель змішаного використання - розрахунково та видати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, зазначений згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 30.09.2013 року № 75/С, є таким, що визначений з порушенням передбаченого чинним законодавством порядку та не враховує всі існуючі понижуючі коефіцієнти, оскільки землекористування є змішаним. Так, позивач зазначає, що порядок механізму нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів визначений Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 27.01.2006 р. № 18/15/21/11 «Про порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів». Відповідно до Додатку №1 до вказаного Порядку затверджено коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф) до категорії земель за функцією використання, та, згідно вимог даного Порядку визначено, що для земель за функціональним використанням «інші землі» склад категорії земель «інші відкриті (незабудовані) землі в межах населеного пункту», застосовується коефіцієнт 0,1. Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно Інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель, затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.1998 року №377, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.1998 року №788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики. Отже, на думку позивача дії відповідача щодо визначення у витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 30.09.2013 року №75/С щодо застосування до земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, коефіцієнту функціонального використання для земель промисловості 1,2 є протиправними та такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства, у зв'язку з чим позивач просить суд зобов'язати Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, із застосуванням коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки для земель змішаного використання - розрахунково та видати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд задовольнити їх у повному обсязі посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві та письмових поясненнях.

Представник Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області надав до суду заперечення на позов (а.с. 79-86), в яких зазначив, що Управлінням Держземагенства у м. Одесі Одеської області видано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно якого відповідачем здійснено розрахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки за функціональним використанням, а не за складом її угідь, як того вимагає Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затверджений Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 27.01.2006 р. № 18/15/21/11 та Інструкція з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель, оскільки відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 29.08.2013 року основний вид економічної діяльності позивача - 20.30 - виробництво фарб, лаків і подібної продукції, друкарської фарби та мастик, що відповідає п.1.1 таблиці Порядку та за функціональним використанням відноситься до земель промисловості, і з урахуванням того, що у графі 37 обліковуються землі промисловості, на яких провадяться промислові види діяльності включно з усіма допоміжними територіями, зокрема під'їзні дороги та проїзди, очисні споруди, складські площадки, території закладів управління та інші, підстави для розрахунку змішаного коефіцієнта функціонального використання у відповідача відсутні.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, судом встановлено наступне.

Закрите акціонерне товариство «КОРТЕК», відповідно до Свідоцтва про право власності №011348 від 27.12.2000 року, володіє нежитловими будівлями та спорудами, що розташовані за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 128 (а.с. 42).

Власником земельної ділянки, на якій розміщені вищевказані об'єкти, є Одеська міська рада.

Рішенням Одеської міської ради від 28.01.2005 року №3639-ІV, на підставі ст.ст.12, 66, 124, ч.2 ст.126 Земельного кодексу України, п.п.34 п.1 ст.26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», за розглядом технічної документації з інвентаризації земельної ділянки, проекту договору оренди земельної ділянки між Одеською міською радою та ЗАТ «КОРТЕК», затверджено технічну документацію з інвентаризації земельної ділянки та передано Закритому акціонерному товариству «КОРТЕК» земельну ділянку загальною площею 7,5513 га (землі промисловості) у оренду, за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 128, в тому числі: земельну ділянку площею 4,9697 га у довгострокову оренду терміном на 50 років для експлуатації та обслуговування комплексу виробничих, адміністративних будівель та споруд та земельну ділянку площею 2,5816 га у короткострокову оренду терміном на 5 років для експлуатації та обслуговування виробничих споруд, та затверджено договір оренди земельної ділянки між Одеською міською радою та ЗАТ «КОРТЕК» (а.с.25-26).

На підставі наведеного рішення, 05 листопада 2005 року між Одеською міською радою та Закритим акціонерним товариством «КОРТЕК» укладено Договір оренди землі, зареєстрований у реєстрі за №846, відповідно до якого позивачу передано у строкове, платне володіння, користування земельну ділянку загальною площею 75513,00 кв. м за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 128, в тому числі: земельну ділянку площею 4,9697 га у довгострокову оренду терміном на 50 років для експлуатації та обслуговування комплексу виробничих, адміністративних будівель та споруд, а саме угіддя: під капітальною забудовою - 12375,38 кв. м, під тимчасовою забудовою - 159,46 кв. м, під спорудами - 2024,48 кв. м, під проїздами, проходами та площадками - 34106,43 кв. м, під зеленими насадженнями - 1031,25 га, та земельну ділянку площею 2,5816 га у короткострокову оренду терміном на 5 років для експлуатації та обслуговування виробничих споруд, у тому числі угіддя - під капітальною забудовою - 345,11 кв. м, під тимчасовою забудовою - 164,65 кв. м, під спорудами - 1019,94 кв. м, під проїздами, проходами та площадками - 22299,69 кв. м, під зеленими насадженнями - 686,61 кв. м, за рахунок земель міста згідно з планом земельної ділянки, який є невід'ємною частиною договору (а.с.11-17).

Так, відповідно до п.5.2 вказаного Договору, категорія земель, наданих позивачу у строкове платне володіння та користування, за основним цільовим призначенням визначена як землі промисловості та іншого призначення.

Рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010 року № 41-VI «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси» затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси та введено в дію затверджену п.1 даного рішення нормативну грошову оцінку земель міста Одеси з 01.01.2011 року (а.с.24).

30.09.2013 р. Управлінням Держземагентства у м. Одесі Одеської області виготовлено витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеса, з якого вбачається, що нормативна грошова оцінка кв.м. земельної ділянки під забудовою становить 1080,44 грн. (а.с. 9-10).

Згідно з ч.1 ст.3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Статтею 206 Земельного кодексу України встановлено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до Закону.

Преамбулою Закону України "Про оцінку земель" від 11.12.2003 року №1378 встановлено, що цей Закон визначає правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель.

У відповідності до положень статті 5 Закону України "Про оцінку земель" залежно від мети та методів проведення оцінка земель поділяється на такі види: бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель та грошова оцінка земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Статтею 15 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до частини 1 статті 18 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Частинами 1, 2 ст.20 Закону України «Про оцінку земель» встановлено, що за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Згідно з приписами ст. 23 вказаного Закону витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Згідно ч.1 ст.20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.

Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про плату за землю" (який регулював спірні відносини до 01.01.2011 року) використання землі в Україні є платним. Згідно вказаного Закону та Податкового кодексу України плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.

Статтею 7 Закону України "Про плату за землю" передбачено, що ставки земельного податку з земель, грошову оцінку яких встановлено, встановлюються у розмірі одного відсотка від їх грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у частинах п'ятій - десятій цієї статті та частині другій статті 6 цього Закону.

Згідно статті 648 Цивільного кодексу України зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки визначається на підставі пункту 3 Наказу Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 №18/15/21/11 "Про Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів" де зазначено, що нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів визначається за формулою Цн = ВхНп/Нк*Кф*Км:

де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях);

В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на квадратний метр (у гривнях); Нп - норма прибутку (6 %);

Нк - норма капіталізації (3 %);

Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо);

Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Розмір коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, визначається згідно із Додатком 1, таблиця 1.1, Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, який затверджено наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук 27.01.2006 №18/15/21/11.

Так, згідно п. 3.5 Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.

Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.98 N377, зареєстрованою в Мін'юсті України 14.12.98 за N 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.

Коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою.

Додатком №1 до Порядку затверджені коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф) до категорії земель за функцією використання.

Відповідно до вимог Порядку для земель за функціональним використанням «інші землі» склад категорії земель «інші відкриті (незабудовані) землі в межах населеного пункту» застосовується коефіцієнт 0,1.

Так, відповідно до п.5.2 вказаного Договору, категорія земель, наданих позивачу у строкове платне володіння та користування, за основним цільовим призначенням визначена як землі промисловості та іншого призначення.

На підставі викладеного, суд прийшов до висновку, що землекористування є змішаним, оскільки частина земельної ділянки віднесена до земель промисловості, а саме: використання частини земельної ділянки для експлуатації та обслуговування комплексу виробничих, адміністративних будівель та споруд, а в іншій частині до категорії земель за функціональним використанням «інші землі», до складу яких чинним законодавством включено, «інші відкриті (незабудовані) землі в межах населеного пункту».

Відповідно до статті 271 Податкового кодексу України базою оподаткування земельним податком є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Статтею 21 Закону України "Про оцінку земель", яким визначається порядок проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, передбачено, що технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Відповідно до пункту 271.2. статті 271 Податкового кодексу України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010 року № 41-VI «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси» затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси та введено в дію затверджену п.1 даного рішення нормативну грошову оцінку земель міста Одеси з 01.01.2011 року.

Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок здійснюється відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213, та Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказом №18/15/21/11 від 27.01.2006 Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України, Української академії аграрних наук, Державного комітету України по водному господарству, Державного комітету лісового господарства, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.04.2006 № 388/12265.

Метою здійснення нормативної грошової оцінки земельних ділянок є визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Методикою нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів визначено, що інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення є матеріали державного земельного кадастру (кількісна і якісна характеристика земель, бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель), матеріали внутрігосподарського землевпорядкування, а земель населених пунктів -їх генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, матеріали економічної оцінки території.

У Додатку 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказом №18/15/21/11 від 27.01.2006 Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України, Української академії аграрних наук, Державного комітету України по водному господарству, Державного комітету лісового господарства, встановлено коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки.

Згідно з абзацом 3 п. 3.5. зазначеного Порядку коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання.

Також, суд зазначає, що відповідно до Додатку 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказом №18/15/21/11 від 27.01.2006 Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України, Української академії аграрних наук, Державного комітету України по водному господарству, Державного комітету лісового господарства, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки та застосовується для земель змішаного використання, визначається розрахунково.

Крім того, підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою.

Таким чином, оскільки позивачу, за договором оренди, надано право користування земельною ділянкою, яка належить до земель змішаного користування, відповідач повинен був запропонувати провести інвентаризацію земельної ділянки та скласти технічну документацію із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель, яка б надала можливість чітко визначити розмір коефіцієнту функціонального призначення земельної ділянки, який зазначається у Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Отже, дії відповідача щодо визначення у Витягу від 30.09.2013 №75/С з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, коефіцієнту функціонального використання для земель промисловості 1,2, суд визнає протиправними, оскільки вони суперечать вищенаведеним нормам законодавства та фактичним обставинам, які встановлені судом на підставі належних та допустимих доказів.

Відповідно до пп. 1, 3 ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень суб'єктів владних повноважень, суди перевіряють, зокрема, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.

Згідно зі ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, суд вважає протиправними дії відповідача щодо визначення у Витягу від 30.09.2013 №75/С з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, коефіцієнту функціонального використання для земель промисловості 1,2. Разом з цим, суд зауважує, що Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області повинно застосувати коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання.

З урахуванням викладеного суд прийшов до висновку щодо задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Судові витрати розподілити відповідно до вимог ст.94 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 4, 9, 11, 69-72, 86, 158-163, 167, 254 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «КОРТЕК» до Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області щодо підготовки та видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 30.09.2013 року №75/С щодо застосування до земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, коефіцієнту функціонального використання для земель промисловості 1,2.

Зобов'язати Управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010, із застосуванням коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки для земель змішаного використання - розрахунково та видати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки площею 49697,00 кв. м, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 128, кадастровий номер: 5110137600:35:005:0010.

Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови складений та підписаний суддею 06 березня 2015 року.

Суддя П.П. Марин

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.03.2015
Оприлюднено13.03.2015
Номер документу43005471
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/538/15

Ухвала від 18.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 13.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 18.02.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 05.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Постанова від 08.07.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Золотніков О.С.

Ухвала від 03.06.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Золотніков О.С.

Ухвала від 31.03.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Золотніков О.С.

Ухвала від 31.03.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Золотніков О.С.

Постанова від 06.03.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 23.01.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні