ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
17 березня 2015 року м. Київ № 826/4090/15
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кармазін О.А., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕТ.КОМ» до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,- В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕТ.КОМ» з позовом до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.
Вирішуючи питання про наявність підстав для відкриття провадження у справі, суддя виходить з наступного.
Відповідно до положень статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; 5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві, зокрема, зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин , якими позивач обґрунтовує свої вимоги (п.4 ч. 1).
Як вбачається з прохальної частини позову (предмет позову ) позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 16.01. 2014 року № 0001941501.
У той же час, виклад обставин , якими позивач обґрунтовує позовні вимоги, стосується прийняття іншого податкового повідомлення-рішення 16.01. 2015 року № 0001941501.
Таким чином, у позові відсутній виклад обставин , якими позивач обґрунтовує позовні вимоги про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 16.01. 2014 року № 0001941501, що є недоліком позовної заяви.
Відтак, позивачу слід усунути недоліки позовної заяви шляхом подання письмового викладу обставин в обґрунтування позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення від 16.01. 2014 року № 0001941501.
Окрім того, статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України «Вимоги до позовної заяви» , зокрема частиною 3 вказаної статті, встановлено, що до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів , що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень.
У той же час, в порушення ч. 3 ст. 106 КАС України позивачем надано для направлення відповідачу копії документів, зміст яких, внаслідок надання неякісних копій , неможливо повністю встановити.
Наведене вище свідчить про недотримання вимог ст. 106 КАС України та є недоліком позовної заяви.
Крім того, відповідно до частини 2 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України на підтвердження обставин , якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази , а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Письмовими доказами є документи, які за змістом ч. 2 ст. 69, ч. 4 ст. 79, п. 6 ч. 1 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України подаються в оригіналах або належним чином засвідчених копіях .
Окрім цього, відповідно до частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві, зокрема, зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин , якими позивач обґрунтовує свої вимоги (п.4 ч. 1).
Як вбачається зі змісту позовної заяви та викладених у ній доводів, позивачем оскаржується податкове повідомлення-рішення, яке прийняте на підставі Акту перевірки від 19.11.2014 № 7753/15-01/38133448.
Разом з тим, на підтвердження обґрунтованості своїх позовних вимог позивачем не надано до позовної заяви безпосередньо самого Акту перевірки від 19.11.2014 № 7753/15-01/38133448, який є базовим у взаємозв'язку з предметом доказування у спірних відносинах та відповідно до наведених вище вимог є складовою частиною позовної заяви.
При цьому, в контексті викладених у позовній заяві тверджень позивача щодо відсутності у нього акту перевірки, а при зверненні до ДПІ щодо його отримання було відмовлено, позивачем на підтвердження таких доводів не надано суду безпосередньо доказів звернення до контролюючого органу з метою отримання акту перевірки та доказів відмови ДПІ у наданні такого акту.
При цьому , позивач не зазначає про наявність причин неможливості подання таких доказів.
Наведене вище свідчить про недотримання вимог ст. 106 КАС України та є недоліком позовної заяви, що в свою чергу створює перешкоди для вирішення питання про відкриття провадження у справі.
Відтак, позивачу слід усунути недоліки позовної заяви шляхом надання вищенаведених документів.
Відповідно до ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Враховуючи вищевикладене, позовна заява підлягає залишенню без руху із встановленням позивачу строку для усунення недоліків шляхом подання до канцелярії суду (м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корп. 1, блок «А») до 27 березня 2015 року включно: (1) уточнення позовних вимог з урахуванням наведених обставин щодо суперечності змісту обставин позову та його прохальної частини; 2) належної якості копії всіх доданих до позовної заяви документів для направлення їх відповідачу; (3) Акт перевірки від 19.11.2014 № 7753/15-01/38133448 або докази звернення до контролюючого органу з метою отримання акту перевірки та докази відмови ДПІ у наданні такого акту.
Керуючись ст. 106, ч. 1 ст. 108, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕТ.КОМ» залишити без руху.
2. Встановити позивачу строк для усунення недоліків до 27 березня 2015 року включно.
3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.
4. Роз'яснити позивачу, що залишення позовної заяви без руху не позбавляє його права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
5. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили в порядку і строки визначені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.А. Кармазін
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2015 |
Оприлюднено | 20.03.2015 |
Номер документу | 43119347 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кармазін О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні