Постанова
від 17.03.2015 по справі 906/1349/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" березня 2015 р. Справа № 906/1349/14.

Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., при секретарі Гаврилюку О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи №906/1349/14

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "УніКредит Лізинг", ідентифікаційний код 33942232, місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 22/1 (далі - ініціюючий кредитор, кредитор 1),

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр", ідентифікаційний код 34767097, місцезнаходження: 13613, Житомирська область, Ружинський район, с. Верхівня, вул. Леніна (далі - боржник),

про банкрутство,

інші учасники справи про банкрутство:

кредитор 2 - Андрушівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області, ідентифікаційний код 38325032, місцезнаходження: 13400, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Воб'яна, 26;

розпорядник майна боржника - Кіцул Сергій Богданович, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1296, видане 08.07.2013 р., ідентифікаційний номер 2898315636, місце реєстрації: 03118, м. Київ, пр-т Червонозоряний, 150, прим. 44;

за участі представників:

від кредитора 1: не з'явився;

від кредитора 2: Захарко Н.В. - дов. від 22.12.2014 р. вих. №54;

від боржника: не з'явився;

від розпорядника майна боржника: Крижовий Д.В. - дов. від 16.03.2015 р. №5, -

встановив:

у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр".

Ухвалою господарського суду від 02.12.2014 р. порушено провадження у справі про банкрутство боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника на строк 115 календарних днів до 27.03.2015 р.; призначено розпорядником майна боржника Кіцула С.Б.

Ухвалою господарського суду від 10.02.2015 р. затверджено реєстр вимог кредиторів боржника, призначено підсумкове засідання суду.

Судом встановлено, що учасники справи про банкрутство, які не з'явилися в судове засідання 17.03.2015 р., повідомлені про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог ГПК України, що підтверджується реєстром на відправку рекомендованої кореспонденції від 13.02.2015 р.

До початку судового засідання до господарського суду надійшли наступні документи:

- 19.02.2015 р. від Головного управління статистики у Житомирській області лист від 18.02.2015 р. вих. №04.2-20/11 з долученими копіями фінансової звітності боржника;

- 17.03.2015 р. від комітету кредиторів боржника клопотання від 16.03.2015 р. вих. №1 про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кіцула С.Б.;

- 17.03.2015 р. від розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Кіцула С.Б. пропозиція від 16.03.2015 р. вих. №02-1/39 про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; звіт розпорядника майна боржника від 16.03.2015 р. вих. №02-4/41 з долученими документами згідно з наведеним переліком; звіт арбітражного керуючого Кіцула С.Б. про здійснення та відшкодування витрат за період з 02.12.2014 р. по 16.03.2015 р. на суму 3831,36 грн.; заява від 16.03.2015 р. вих. №02-4/40 на участь у справі про банкрутство боржника з долученими документами згідно з наведеним переліком; клопотання від 16.03.2015 р. вих. №02-1/40 про встановлення основної грошової винагороди за виконання обов'язків ліквідатора банкрута в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання ним повноважень.

Розглянувши звіт арбітражного керуючого Кіцула С.Б. про здійснення та відшкодування витрат у процедурі розпорядження майном боржника за період з 02.12.2014 р. по 16.03.2015 р. на суму 3831,36 грн., заслухавши думку представника кредитора 2, дослідивши матеріали справи, господарський суд встановив наступне.

Присутнім у судовому засіданні представником кредитора 2 зазначено про необхідність затвердити звіт арбітражного керуючого Кіцула С.Б. про здійснення та відшкодування витрат за період з 02.12.2014 р. по 16.03.2015 р. на суму 3831,36 грн.

Відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство) ліквідатор щомісяця звітує перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Судом оглянуто оригінали документів, що підтверджують витрати арбітражного керуючого Кіцула С.Б. у процедурі розпорядження майном боржника на суму 3831,36 грн. за період 02.12.2014 р. по 16.03.2015 р.

Як вбачається з матеріалів справи, на засіданні комітету кредиторів 16.03.2015 р. прийнято рішення затвердити звіт про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого Кіцула С.Б. за підсумками стадії розпорядження майном за період з 02.12.2014 р. по 16.03.2015 р. на суму 3831,36 грн., що підтверджується протоколом засідання комітету кредиторів боржника.

Зважаючи на викладене, господарський суд вважає за необхідне затвердити звіт арбітражного керуючого Кіцула С.Б. про здійснення та відшкодування витрат у процедурі розпорядження майном боржника за період з 02.12.2014 р. по 16.03.2015 р. на суму 3831,36 грн.

Розглянувши клопотання комітету кредиторів боржника від 16.03.2015 р. вих. №1 про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кіцула С.Б., заяву арбітражного керуючого Кіцула С.Б. від 16.03.2015 р. вих. №02-4/40 на участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр", заслухавши представника кредитора 2, дослідивши матеріали справи, господарський суд встановив наступне.

Присутнім у судовому засіданні представником кредитора 2 зазначено про необхідність визнати боржника банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр" арбітражного керуючого Кіцула С.Б.

Згідно з ч. 1 ст. 27 Закону про банкрутство перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припинення провадження у справі здійснюється у підсумковому засіданні.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону про банкрутство, перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, що мають не менше ніж дві треті голосів. Наступні збори вважаються повноважними у разі присутності на них кредиторів, що мають більше половини голосів.

Згідно з ч. 5 ст. 26 Закону про банкрутство до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника в процедурі розпорядження майном; інші питання, передбачені цим Законом.

На час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більше ніж сім осіб (абз. 1 ч. 6 ст. 26 Закону про банкрутство).

Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду (ч. 7 ст. 26 Закону про банкрутство).

Ухвалою господарського суду від 10.02.2015 р. затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр" з включеними до нього вимогами наступних кредиторів: Товариства з обмеженою відповідальністю "УніКредит Лізинг" на суму 27577328,62 грн. основного боргу (четверта черга), 7308,00 грн. судового збору (перша черга); включено в реєстр вимог кредиторів окремо від основних зобов'язань у шосту чергу неустойку (штраф, пеню) наступних кредиторів: Товариства з обмеженою відповідальністю "УніКредит Лізинг" на суму 3376107,93 грн. неустойки; Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області до боржника на суму 5249,67 грн. штрафних санкцій; у зв'язку зі звільненням від сплати судового збору за подачу заяви з вимогами до боржника до господарського суду Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області покладено на боржника сплату 1218,00 грн. в доход Державного бюджету України, які включено до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Розпорядником майна боржника Кіцулом С.Б. проведено збори комітету кредиторів боржника, на яких було визначено кількісний склад комітету кредиторів у складі Товариства з обмеженою відповідальністю "УніКредит ЛІзинг", про що свідчить протокол зборів кредиторів №б/н від 23.02.2015 р.

Відповідно до абз.абз. 2, 3 ч. 1 ст. 26 Закону про банкрутство учасниками зборів кредиторів боржника з правом вирішального голосу є конкурсні кредитори, визнані господарським судом та внесені до реєстру вимог кредиторів. У зборах кредиторів боржника можуть брати участь із правом дорадчого голосу: кредитори, вимоги яких увійшли до реєстру вимог кредиторів окремо; представник працівників боржника; уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника; представник органу, уповноваженого управляти державним майном; арбітражний керуючий.

У роботі комітету кредиторів мають право брати участь з правом дорадчого голосу арбітражний керуючий, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, забезпечений кредитор та в разі необхідності представник органу, уповноваженого управляти державним майном, і представник органу місцевого самоврядування (абз. 12 ч. 8 ст. 26 Закону про банкрутство).

Згідно з ч. 8 ст. 26 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора); підготовку та укладення мирової угоди; схвалення плану санації боржника, змін та доповнень до нього у випадках, передбачених цим Законом; визначення складу майна в разі продажу частини майна у процедурі санації боржника або ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Законом.

Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів №б/н від 16.03.2015 р. було прийнято рішення взяти до уваги звіт розпорядника майна боржника Кіцула С.Б. про виконану роботу, визнати роботу розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Кіцула С.Б, належною, подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Кіцула С.Б.

Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону про банкрутство, рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.

Відповідно до ч. 4 ст. 26 Закону про банкрутство конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, та кратну одній тисячі гривень. Під час визначення кількості голосів кредиторів з правом вирішального голосу не враховуються суми неустойки (штрафу, пені), інші фінансові санкції, моральна шкода, судовий збір у справі про банкрутство, заявлені або сплачені кредиторами в провадженні у справі про банкрутство.

Порушень порядку скликання, проведення зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів, визначених Законом про банкрутство, судом не виявлено, у зв'язку з чим суд приходить до висновку, що рішення зборів кредиторів та комітету кредиторів є правомірними.

При винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведений факт неоплатності боржника, як того вимагає ст. 205 Господарського кодексу України (далі - ГК України).

Так, відповідно до положень ч. 4 ст. 205 ГК України, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом.

У ст. 1 Закону про банкрутство визначено зміст понять неплатоспроможності та банкрутства, відповідно до яких, при перебуванні суб'єкта підприємницької діяльності у стані "неплатоспроможності", останній може відновити свою платоспроможність шляхом вжиття заходів щодо її відновлення, до яких Закон відносить санацію, мирову угоду, виконання зобов'язань перед кредиторами власними силами; тоді як у стані "банкрутства" платоспроможність боржника відновити неможливо та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Отже, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, а відтак, в обов'язковому порядку повинен з'ясувати як актив, так і пасив боржника.

Слід зазначити, що пасив боржника встановлено за даними реєстру вимог кредиторів, затвердженого ухвалою господарського суду від 10.02.2015 р. - 30967212,22 грн.

Відомості про актив боржника містяться у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна боржника) про фінансово-майновий стан боржника. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні.

При цьому, достатність чи недостатність активу боржника для задоволення кредиторських вимог оцінюється судом за критеріями формування ліквідаційної маси відповідно до ст. 42 Закону про банкрутство.

Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 42 Закону про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси (ч. 2 ст. 42 Закону про банкрутство).

Проте, цим визначенням обсяг ліквідаційної маси не обмежується, оскільки згідно зі ст. 213 ГК України, з метою врегулювання заборгованості неплатоспроможного боржника у судових процедурах використовуються майнові активи, які належать йому на підставі речових та зобов'язальних прав, а також права інтелектуальної власності. До складу ліквідаційної маси включаються також майнові активи осіб, які відповідають за зобов'язаннями неплатоспроможного боржника відповідно до закону або установчих документів боржника.

З поданого розпорядником майна Кіцулом С.Б. аналізу фінансово-господарського стану боржника (аудиторського висновку), що проведений Аудиторською фірмою "Центр-Проф-Аудит" вбачається, що станом на 31.12.2011 р. в активах підприємства по балансу рахується майно на суму 26696,3 тис. грн., з них необоротних активів (основних засобів) 18788,3 тис. грн. та оборотних активів 7908,0 тис. грн. Частка основних засобів в активах підприємства складає 70,4%. По відношенню до попереднього періоду, який аналізується, їх частка збільшилась на 6,8 %. В активах підприємства оборотні активи становлять 29,6 %. Частка власних оборотних коштів (активи за мінусом зобов'язань) в загальному обсязі оборотних активів дорівнює 7,1%. Зобов'язання перевищують власні оборотні кошти. Дебіторська заборгованість станом на 31.12.2011 р. з 5277,6 тис. грн. збільшилась до 7612,7 тис. грн., або на 44,2 %. Частка дебіторської заборгованості в оборотних активах підприємства станом на 31.12.2011 р. склала 96,3 % (з них: дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом 53,3 %). Підприємство є збитковим.

Більшість показників фінансового стану боржника не відповідають нормативним вимогам, існує тенденція до їх погіршення, фінансовий стан підприємства визнається незадовільним та має ознаки банкрутство. Станом на 31.12.2011 р. боржник залишається недостатньо платоспроможним, неліквідним та фінансово залежним. Показники ліквідності боржника: абсолютної, загальної та швидкої не відповідають теоретичним значенням. що свідчить про недостатній рівень наявності власних оборотних активів. Ресурсів боржника недостатньо для погашення його поточних зобов'язань. Боржник не має достатньо грошових коштів в короткий термін розрахуватися зі своїми кредиторами. Вартість чистих активів боржника є незначною, що свідчить про недостатність фінансових ресурсів, які могли б бути використані для погашення його поточних зобов'язань власними коштами. Фінансовий стан боржника характеризується ознаками надкритичної неплатоспроможності, тому задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе лише шляхом застосування ліквідаційної процедури. Ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства не виявлено.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 209 ГК України, у разі нездатності суб'єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов'язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб'єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним. Нездатність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів інакше як через застосування визначеної судом ліквідаційної процедури вважається банкрутством.

Як було зазначено, згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі.

До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

Згідно з ч. 3 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.

Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону про банкрутство, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

Згідно з ч. 1 ст. 37 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.

Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

Оцінивши в сукупності майновий стан боржника, аналіз фінансово-господарського стану боржника, зважаючи на рішення комітету кредиторів боржника; враховуючи значну кредиторську заборгованість боржника, недостатність майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів; відсутність осіб, які бажали б взяти участь в якості інвестора, відсутність пропозицій щодо укладання мирової угоди, відсутність підстав для припинення провадження у справі, господарський суд прийшов до висновку про необхідність задовольнити клопотання комітету кредиторів боржника від 16.03.2015 р. вих. №1 у частині визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури та визнати боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру.

Таким чином, суд вважає, що з урахуванням усіх обставин даної конкретної справи задоволення вимог кредиторів може бути здійснено наразі не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих.

За приписами ч. 8 ст. 26 Закону про банкрутство до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення, зокрема, про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора).

Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.

Частиною 2 ст. 114 Закону про банкрутство передбачено, що розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі:

1) які є заінтересованими у цій справі;

2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;

3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, покладених цим Законом.

До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.

Арбітражним керуючим Кіцулом С.Б. у вказаній заяві зазначено про те, що він не відноситься до жодної категорії осіб, визначених ч. 2 ст. 97 Закону про банкрутство, а саме: яка визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною; яка має судимість за вчинення корисливих злочинів; яка не здатна виконувати обов'язки арбітражного керуючого за станом здоров'я; якій заборонено обіймати керівні посади; якій відмовлено в наданні допуску до державної таємниці або скасовано раніше наданий допуск за порушення законодавства у сфері охорони державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, визначених цим Законом, у разі якщо з часу такої відмови або скасування пройшло менше року.

Згідно з інформацією, що міститься у Єдиному реєстрі арбітражних керуючих, режим доступу: https://rba.informjust.ua/, дію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) Кіцула С.Б. № 1296 від 08.07.2013 р. не зупинено.

Обставин, передбачених пунктами 1-4 ч. 2 ст. 114 Закону, щодо зазначеної кандидатури ліквідатора у ході судового засідання встановлено не було.

Заяви інших арбітражних керуючих про призначення ліквідатором боржника до суду не надходили.

З огляду на викладене, господарський суд прийшов до висновку про можливість задовольнити заяву арбітражного керуючого Кіцула С.Б. від 16.03.2015 р. вих. №02-4/40 на участь у справі про банкрутство боржника та клопотання комітету кредиторів боржника від 16.03.2015 р. вих. №1 у цій частині, призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр" арбітражного керуючого Кіцула С.Б.

Розглянувши клопотання арбітражного керуючого Кіцула С.Б. від 16.03.2015 р. вих. №02-1/40 про встановлення основної грошової винагороди за виконання обов'язків ліквідатора банкрута в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання ним повноважень, заслухавши думку представника кредитора 2, дослідивши матеріали справи, господарський суд встановив наступне.

Присутнім у судовому засіданні представником кредитора 2 зазначено про необхідність встановити основну грошову винагороду арбітражному керуючому Кіцулу С.Б. за виконання обов'язків ліквідатора банкрута в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання ним повноважень.

Відповідно до ч. 3 ст. 115 Закону про банкрутство грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складаються з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією визначається в розмірі 5 відсотків від обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів, майна, майнових прав), які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, а також 3 відсотків від обсягу погашених вимог конкурсних кредиторів.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Право вимоги арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) на додаткову грошову винагороду виникає з дня фактичного надходження до боржника стягнутих на його користь активів чи їх частини, які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, або з дня фактичного повного або часткового погашення вимог конкурсних кредиторів пропорційно до їх обсягу.

З урахуванням викладеного, господарський суд прийшов до висновку про необхідність встановлення основної грошової винагороди ліквідатору банкрута Кіцулу С.Б. у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним повноважень ліквідатора банкрута.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження", виконавче провадження підлягає закінченню у разі визнання боржника банкрутом.

Згідно з ч. 4 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що постанова про закінчення виконавчого провадження у разі офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури виноситься державним виконавцем не пізніше наступного дня, коли йому стало відомо про такі обставини. При цьому виконавчий документ надсилається до господарського суду, який прийняв постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Керуючись ч. 1 ст. 2, ст.ст. 26-27, 37-42, 114, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції з 19.01.2013 р., ст. 49 Закону України «Про виконавче провадження», ст. 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд Житомирської області, -

постановив:

1. Затвердити звіт арбітражного керуючого Кіцула С.Б. про здійснення та відшкодування витрат у процедурі розпорядження майном боржника за період з 02.12.2014 р. по 16.03.2015 р. на суму 3831,36 грн.

2. Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр", ідентифікаційний код 34767097, місцезнаходження: 13613, Житомирська область, Ружинський район, с. Верхівня, вул. Леніна.

3. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр" (ідентифікаційний код 34767097) та повноваження розпорядника майна Кіцула С.Б.

4. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр" (ідентифікаційний код 34767097) строком на 12 місяців - до 17.03.2016 р.

5. Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр" (ідентифікаційний код 34767097) арбітражного керуючого Кіцула Сергія Богдановича (ідентифікаційний номер 2898315636, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1296, видане 08.07.2013 р., місце реєстрації: 03118, м. Київ, пр-т Червонозоряний, 150, прим. 44).

6. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

- господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;

- у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

- відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

- продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";

- вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі;

- виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

- припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

7. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважати таким, що настав.

8. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

9. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

10. Ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Кіцулу С.Б. забезпечити виконання повноважень ліквідатора банкрута в порядку, визначеному ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та належне виконання заходів, передбачених ст. 42-45 зазначеного Закону, спрямованих на задоволення вимог кредиторів.

11. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет повідомлення у справі №906/1349/14 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр" (ідентифікаційний код 34767097, місцезнаходження: 13613, Житомирська область, Ружинський район, с. Верхівня, вул. Леніна) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.

12. Зобов'язати посадових осіб банкрута протягом п'ятнадцяти днів з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом передати ліквідатору банкрута Кіцулу С.Б. бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута про що скласти відповідний акт приймання-передачі.

У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність встановлену законодавством України.

13. Реєстраційній службі Ружинського районного управління юстиції Житомирської області (після звернення арбітражного керуючого Кіцула С.Б. до реєстраційної служби з заявою про внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Кіцула С.Б. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори) внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідні записи; надіслати на адресу господарського суду витяг з ЄДР із відповідними записами згідно запиту.

14. Відділу державної виконавчої служби Ружинського районного управління юстиції надіслати на адресу суду у термін до 07.04.2015 р. постанови про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника або повідомити суд про відсутність таких проваджень.

15. Призначити судове засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута на "02" червня 2015 року о 10:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області, зал судових засідань №110.

16. Ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Кіцулу С.Б. надати до суду у термін до 12.05.2015 р.:

- докази прийняття до свого відання майна боржника та забезпечення його збереження;

- докази проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута;

- докази здійснення аналізу фінансового становища банкрута;

- докази повідомлення працівників банкрута про звільнення та докази їх звільнення відповідно до законодавства про працю;

- докази вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, яке знаходиться у третіх осіб;

- докази виявлення документів банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- докази реалізації майна банкрута у порядку, передбаченому Законом;

- докази повідомлення про своє призначення державного органу з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надання державному органу з питань банкрутства відповідної інформації для ведення Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

- докази закриття рахунків банкрута у банківських установах, виявлених при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника;

- письмову інформацію з документальним підтвердженням щодо нотаріально посвідчених угод боржником;

- письмову інформацію з документальним підтвердженням щодо дебіторської заборгованості боржника;

- додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- докази звернення з відповідною заявою до Реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції для внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Кіцула С.Б. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;

- докази вручення копії постанови про визнання банкрутом керівнику боржника;

- акт приймання-передачі від посадових осіб банкрута бухгалтерської та іншої документації, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей боржника;

- проміжний звіт з підтверджуючими документами про хід ліквідаційної процедури банкрута та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків.

17. Ліквідатору боржника арбітражному керуючому Кіцулу С.Б. у термін до 17.02.2016 р. після завершення всіх розрахунків з кредиторами подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс з додатками відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" або клопотання про передачу активів боржника в управління відповідно до ч. 6 ст. 45 зазначеного Закону.

18. Ліквідатору банкрута Кіцулу С.Б. щомісяця надавати до суду письмову інформацію щодо продажу майна банкрута та щодо організації проведення аукціонів з продажу майна боржника.

19. Встановити арбітражному керуючому Кіцулу С.Б. основну грошову винагороду у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр".

20. Копію постанови направити усім учасникам справи про банкрутство, Головному управлінню юстиції в Житомирській області, відділу державної виконавчої служби Ружинського районного управління юстиції, Головному управлінню статистики в Житомирській області, Реєстраційній службі Ружинського районного управління юстиції Житомирської області.

Постанова господарського суду набирає законної сили в установленому законом порядку. Постанову може бути оскаржено у визначеному ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції з 19.01.2013 р. порядку.

Суддя Омельян О.С.

Розрахунок розсилки:

1 - Товариство з обмеженою відповідальністю "УніКредит Лізинг" (04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 22/1) - рек.;

2 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Верхівнянський гранітний кар'єр" (13613, Житомирська область, Ружинський район, с. Верхівня, вул. Леніна) - рек.;

3 - а/к Кіцул С.Б. (03118, м. Київ, пр-т Червонозоряний, 150, прим. 44) - рек.;

4 - Андрушівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області (13400, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Воб'яна, 26) - рек.;

5 - Головне управління статистики у Житомирській області (10003, м. Житомир, вул. Яна Гамарника, 6а) - рек.;

6 - Головне управління юстиції в Житомирській області (10014, м..Житомир, майдан Соборний, 1) - рек.;

7 - відділ державної виконавчої служби Ружинського районного управління юстиції (13600, Житомирська обл., Ружинський р., смт Ружин, вул. О.Бурди, 23) - рек.;

8 - Реєстраційна служба Ружинського районного управління юстиції Житомирської області (13600, Житомирська обл., Ружинський р., смт Ружин, вул. О.Бурди, 23) - рек.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення17.03.2015
Оприлюднено23.03.2015
Номер документу43138853
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/1349/14

Ухвала від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 18.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 02.06.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 16.04.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Постанова від 17.03.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 10.02.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 10.02.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 05.02.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 28.01.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 20.01.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні