Постанова
від 04.03.2015 по справі 808/8500/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 березня 2015 року 10 год. 25 хв. Справа № 808/8500/14 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Каракуші С.М.

за участю секретаря Рибакової М.В.

представника позивача Бойко В.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу

за позовом: Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області

до: Товариства з обмеженою відповідальністю «Промінтех»

про: надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області звернулась з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Промінтех» (далі - відповідач або ТОВ «Промінтех») про надання дозволу на погашення суми податкового боргу у розмірі 58489 грн. 03 коп. за рахунок майна ТОВ «Промінтех», що перебуває у податковій заставі.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначив, що за відповідачем рахується податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 54631 грн. 87 коп., з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 2645 грн. 48 коп. та з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 1211 грн. 68 коп. Зазначена заборгованість є узгодженою, проте не сплачена відповідачем. З метою стягнення коштів з рахунків боржника, ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області були сформовані інкасові доручення, які надіслані банкам для виконання, проте повернуті з помітками банків: «без виконання», а за інкасовим дорученням і/д № 485 було проведено часткову оплату у розмірі 268 грн. 56 коп. У зв'язку із відсутністю грошових коштів на рахунках платника та з метою погашення заборгованості перед бюджетом позивач звернувся із зазначеним позовом до суду.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала у повному обсязі, просила позов задовольнити та надала пояснення в їх обґрунтування, аналогічні викладеним у позовній заяві.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи відповідно до приписів частини 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважається таким, що повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив, заперечень чи будь-яких заяв до суду не надіслав, у зв'язку з чим суд визнав причину неявки представника відповідача неповажною.

При судовому розгляді справи здійснено заміну первинного відповідача - ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області на її правонаступника - ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області.

Вислухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши обставини справи та перевіривши їх доказами суд приходить до висновку, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Як встановлено з матеріалів справи, ТОВ «Промінтех» (код ЄДРПОУ 32551139) згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копія якого міститься в матеріалах справи, зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа та знаходиться за адресою: пр. Леніна, буд. 216, кв. 8, м. Запоріжжя, 69006.

Підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно наданої довідки про заборгованість та розрахунку податкового боргу, відповідач має податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 54631 грн. 87 коп. Зазначена заборгованість виникла у зв'язку з несплатою самостійно визначених податкових зобов'язань за поданими до ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області податковими деклараціями з податку на додану вартість:

- декларація від 16.01.2014 за грудень 2013 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 9078 грн. З урахуванням переплати у розмірі 7988 грн.77 коп., сума заборгованості становить 1089 грн. 23 коп.;

- декларація від 18.02.2014 за січень 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 5362 грн.;

- декларація від 11.03.2014 за лютий 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 2990 грн.;

- декларація від 17.04.2014 за березень 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 3632 грн.;

- декларація від 12.05.2014 за квітень 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 4201 грн.;

- декларація від 19.06.2014 за травень 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 7602 грн.;

- декларація від 16.07.2014 за червень 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 7391 грн.;

- декларація від 18.08.2014 за липень 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 5655 грн.;

- декларація від 16.09.2014 за серпень 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 7919 грн.

- декларація від 15.10.2014 за вересень 2014 року, відповідно до якої ТОВ «Промінтех» визначено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, у розмірі 7226 грн.

Крім того, відповідачу, у відповідності до підпункту 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нараховано пеню у загальному розмірі 1564 грн. 64 коп.

Таким чином, загальна сума заборгованості з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів становить 54631 грн. 87 коп.

Заборгованість з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 2645 грн. 48 коп. виникла у зв'язку з несплатою податкових зобов'язань визначених податковим органом за прийнятим податковим повідомленням-рішенням.

З 16.10.2013 та протягом двох днів ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області було проведено позапланову документальну виїзну перевірку фінансово-господарської діяльності ТОВ «Промінтех» з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ПАТ «Карлсберг Україна» та постачальників товарів (робіт, послуг) на ТОВ «Промінтех» за період липень 2013 року. За результатами зазначеної перевірки складено Акт № 1313/08-28-22-12/32551139 від 24.10.2013.

Перевіркою, окрім іншого, встановлено порушення підпункту 164.2.17 пункту 164.2, пункту 164.5 статті 164, підпункту 168.1.4 пункту 168.1 статті 168, підпункту «а» пункту 171.2 статті 171, підпункту «б» пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України у зв'язку з чим не утримано та не перераховано податок з доходів фізичних осіб за липень 2013 року на суму 7716 грн. 38 коп.

У зв'язку з встановленими порушеннями, ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області, на підставі акту перевірки, винесено податкове повідомлення-рішення № 0006171702 від 07.11.2013, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку з доходів найманих працівників за основним платежем у розмірі 7716 грн. 38 коп. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 2439 грн. 10 коп.

Вказане податкове повідомлення-рішення було отримано уповноваженою особою підприємства 07.11.2013 про що свідчить відповідна відмітка на корінці податкового повідомлення-рішення, яке міститься в матеріалах справи.

Станом на 28.11.2013 відповідачу нараховано основний платіж у сумі 7716 грн. 38 коп. та штрафні санкції у розмірі 1929 грн. 10 коп., у зв'язку з наявною переплатою у сумі 7000 грн., залишок боргу становить 2645 грн. 48 коп.

Таким чином, сума заборгованості з податку на доходи фізичних осіб складає 2645 грн. 48 коп.

Заборгованість з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 1211 грн. 68 коп. виникла у зв'язку з наступним.

02.04.2014 ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток за 2013 рік за результатами якої складено Акт № 100/08-28-22-11/32551139. Перевіркою встановлено неподання податкової звітності з податку на прибуток за 2013 рік.

За наслідками проведеної перевірки, 28.05.2014 ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0002072211, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 170 грн. У зв'язку з наявною переплатою у сумі 10 грн. 32 коп., сума грошового зобов'язання ТОВ «Промінтех» склала 159 грн. 68 коп.

Крім того, 15.09.2014 ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення № 0004311501, яким відповідачу визначено суму штрафу у розмірі 20% грошового зобов'язання, погашеного з затримкою у сумі 1052 грн.

Зазначені податкові повідомлення-рішення отримані уповноваженою особою підприємства про що свідчать рекомендовані повідомлення про вручення поштового відправлення, які містяться в матеріалах справи. Доказів оскарження податкових повідомлень-рішень суду не надані.

Таким чином, сума заборгованості ТОВ «Промінтех» з податку на прибуток приватних підприємств становить 1211 грн. 68 коп.

Відповідно до пункту 15.1 статті 15 Податкового кодексу України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

У відповідності до підпункту 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

У відповідності до пункту 58.1 статті 58 Податкового кодексу України, у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.

До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій.

Відповідно до пункту 58.2 статті 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно з пунктом 58.3 статті 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Таким чином, сума податкових зобов'язань ТОВ «Промінтех» з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 54631 грн. 87 коп., з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 2645 грн. 48 коп. та з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 1211 грн. 68 коп., визначена платником у поданих податкових деклараціях та визначена контролюючим органом згідно з прийнятими податковими повідомленнями-рішеннями та пеня, нарахована контролюючим органом, проте не сплачена відповідачем у строки, що передбачені Податковим кодексом України, є податковим боргом.

Згідно з пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

На виконання рішення Запорізького окружного адміністративного суду у справі № 808/9941/13-а позивачем були сформовані інкасові доручення № 51 від 22.04.2014, № 53 від 22.04.2014, № 55 від 22.04.2014, № 56 від 22.04.2014, № 485 від 09.10.2014, № 482 від 09.10.2014, № 486 від 09.10.2014, № 484 від 09.10.2014, та надіслані установам банків, в яких у відповідача відкриті рахунки, для виконання, проте були повернуті без виконання з відмітками «без виконання. За інкасовим дорученням № 485 від 09.10.2014 була проведена часткова оплата у розмірі 268 грн. 56 коп.

Заступником начальника ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області 16.07.2013 винесено Рішення про опис майна у податкову заставу № 94.

20.03.2013 складено Акт опису майна № 15 та на дайни час майно відповідача знаходиться в податковій заставі, що також підтверджується копією Витягу про реєстрацію в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна № 40187713 від 21.03.2013, який містяться в матеріалах справи.

Вищевказані заходи, вжиті ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області виявились неефективними, у зв'язку з чим податковий орган звернувся до суду з позовом про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна відповідача, що перебуває у податковій заставі.

Згідно пункту 87.2 статті 87 Податкового кодексу України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Відповідно до пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу.

В той же час, Податковим кодексом України встановлено особливий порядок виконання судових рішень про стягнення коштів з платника податків у рахунок погашення податкового боргу. Органами стягнення за такими рішеннями, які здійснюють процедуру їх примусового виконання, є контролюючі органи в розумінні Податкового кодексу України.

Механізм виконання судових рішень про стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу передбачений главою 12 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22.

Цей механізм передбачає оформлення інкасового доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу. При цьому судове рішення, на підставі якого з платника податків стягуються кошти, відповідно до пункту 12.4 зазначеної Інструкції, до банку не подається. Натомість реквізити відповідного судового рішення зазначаються в самому інкасовому дорученні.

Як вбачається із наданих представником позивача інкасових доручень, в графі «призначення платежу» зазначено: стягнення коштів в рахунок погашення боргу по податку на додану вартість згідно постанови Запорізького окружного адміністративного суду по справі № 808/9941/13-а.

Вказаною постановою, з рахунків ТОВ «Промінтех» стягнуто суму податкового боргу у загальному розмірі 19246 грн. 05 коп., з яких 16454 грн. 09 коп. - податок на прибуток та 2645 грн. 48 коп. - податок з доходів найманих працівників.

Підставою виникнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 2645 грн. 48 коп. була несплата податкових зобов'язань визначених податковим органом за прийнятим податковим повідомленням-рішенням № 0006171702 від 07.11.2013.

Оскільки інкасові доручення на стягнення заборгованості з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 54631 грн. 87 коп. та з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 1211 грн. 68 коп. за судовими рішеннями ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області не формувались та до банківських установ не надавались, суд приходить до висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Згідно з частиною 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 2, 4, 7-12, 69-71, 94, 158, 161-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити частково.

Надати Державній податковій інспекції у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області дозвіл на погашення суми податкового боргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Промінтех» (ЄДРПОУ 32551139) по податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, у розмірі 2645 (дві тисячі шістсот сорок п'ять) грн. 48 коп. за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Промінтех», що перебуває у податковій заставі.

У решті позовних вимог відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя С.М Каракуша

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2015
Оприлюднено27.03.2015
Номер документу43223896
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/8500/14

Ухвала від 05.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 16.07.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 15.07.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Постанова від 04.03.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 19.01.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 04.03.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 19.01.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Постанова від 04.03.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 02.03.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 02.02.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні