Ухвала
від 12.03.2015 по справі 2а-0870/4094/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У  Х  В  А  Л  А і м е н е м  У к р а ї н и 12 березня 2015 рокусправа № 2а-0870/4094/11 Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді:                    Ясенової Т.І.           суддів:                     Головко О.В.  Суховарова А.В.   розглянувши в порядку письмового провадження в м. Дніпропетровську адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 16 серпня 2011 року у справі № 2а-0870/4094/11 за адміністративним позовом приватного підприємства „Палац” до Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя про визнання рішення недійсним, - ВСТАНОВИВ: Приватне підприємство „Палац” (далі за текстом – ПП „Палац”) звернулось до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя (далі за текстом – ДПІ у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя), в якому просило визнати нечинним рішення відповідача про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 04 лютого 2011 року №000092308. Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 16 серпня 2011 року позовні вимоги задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя про застосування фінансових санкцій від 04 лютого 2011 року №000092308. В апеляційній скарзі відповдач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповне з'ясування судом обставин справи, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати оскаржувану постанову та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог. На підставі п.2 ч.1  ст.197 КАС України  справа розглядається в порядку письмового провадження. Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції та доводи апеляційної скарги, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла наступних висновків. Судом встановлено, що ДПІ у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя проведено перевірку господарської одиниці кафе, розташованого за адресою пр.Леніна, 147, суб'єкта господарської діяльності ПП „Палац”, код за ЄДРПОУ 24519882, юридична адреса пр.Леніна, 144, зареєстрованого в органі ДПС у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя щодо дотримання порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій, свідоцтв, у тому числі свідоцтв про державну реєстрацію, обігу підакцизних товарів. За результатами проведеної перевірки складено акт від 23.01.2011 №0019/08/29/23/24519882, відповідно до висновків якого в порушення  ст. 15-2 Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”  в кафе відсутня наочна інформація зі змістом „куріння заборонено?, встановленого законодавчого зразка. На підставі зазначеного акта перевірки відповідачем прийнято рішення про застосування фінансових санкцій від 04 лютого 2011 №000092308, яким до позивача застосовано фінансової санкції у вигляді штрафу в розмірі 3400,00 грн. За результатами адміністративного оскарження зазначеного рішення, рішенням ДПА в Запорізькій області від 14.04.2011  №1660/10/25-020 рішення ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя від 04.02.2011 №000092308 про застосування до ПП „Палац? фінансових санкцій залишено без змін, а скарга позивача  без задоволення. Законом України „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”  визначено основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України. Згідно до частин третьої-восьмої  статті 15-2 Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”  у місцях та закладах, де куріння заборонено, має бути розміщена наочна інформація, яка складається із графічного знака про заборону куріння та тексту такого змісту: „Куріння заборонено!”. У спеціально відведених для куріння місцях розміщується наочна інформація, яка складається із відповідного графічного знака та тексту такого змісту: „Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоровю! ”. У закладах громадського харчування відводиться не менше 50 відсотків площі торгових залів таких закладів для обслуговування осіб, які не курять. Власник або уповноважені ним особи чи орендарі відповідних споруд, окремих приміщень зобовязані відвести спеціальні місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видалення тютюнового диму, а також розмістити наочну інформацію про розташування таких місць та про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів. У місцях для куріння має бути розміщено прямокутний графічний знак із текстом такого змісту: „Місце для куріння” та інформація про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів, із текстом такого змісту: „Куріння шкодить Вашому здоровю! ”. У відповідності до абзацу десятого частини другої статті 17 Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу сприту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, у разі необладнання спеціально відведених для куріння місць та нерозміщення наочної інформації, передбаченої статтею 15-2 цього Закону, до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 3 400 гривень. Отже, відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 3400 грн. передбачена, якщо суб'єкт господарювання не обладнав спеціально відведені для куріння місця та не розмістив наочну інформацію такого змісту: „Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоровю! ”, „Куріння заборонено! ”. Не розміщення наочної інформації такого змісту: „Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоровю!”, „Куріння заборонено!” без встановлення факту необладнання спеціально відведених для куріння місць не може бути самостійною підставою для застосування штрафу. Судом встановлено, що під час перевірки податковим органом не встановлювався факт обладнання чи не обладнання позивачем спеціально відведених для куріння місць, перевіркою встановлено лише нерозміщення наочної інформації „Куріння заборонено!”. Крім того,  приміщення кафе позивача, в якому проводилась перевірка податковим органом, розміщено в Торговому центрі „Україна” та  використовується на умовах договору суборенди, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю „ТК ТЕТА”. Відповідно положень договору суборенди кафе знаходиться в ТЦ „Україна” на третьому поверсі у закритому приміщенні де заборонено курити загальними правилами та положеннями до договору суборенди (п.п. 8.3 п.8 договору). Наочна інформація щодо заборони куріння тютюнових виробів у вигляді графічного знака про заборону куріння в приміщеннях ТЦ „Україна” міститься у кожному залі на стіні (стовбі)  та на вході у торговий центр. В судових засіданнях представником позивача були наданні докази, а саме ксерокопій з фотографій входів у торговий центр, де розташована інформація у вигляді графічного знаку про заборону куріння в приміщенні ТЦ „Україна”. Вказана наочна інформація щодо заборони куріння стосується усіх приміщень ТЦ „Україна” в т.ч тих приміщень, що орендуються іншими суб'єктами господарювання, що не порушує вимоги Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу сприту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” та відповідає призначенню цього закону щодо максимального обмеження вживання тютюну. З огляду на протиправність застосування до позивача штрафних санкцій у розмірі 3400,00 грн. за нерозміщення наочної інформації у кафе: „Куріння заборонено! ”, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення про застосування фінансових санкцій від 04 лютого 2011 року №000092308. На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції вірно встановлено обставини справи та правильно застосовано до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують. Підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні. Керуючись ст.197, п.1 ч.1 ст.198, ст.ст.200, 205, 206 КАС України, суд, - УХВАЛИВ: Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя – залишити без задоволення. Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 16 серпня 2011 року у справі № 2а-0870/4094/11 – залишити без змін. Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій, та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України. Головуючий:                                                            Т.І. Ясенова                      Суддя:                                                            О.В. Головко                      Суддя:                                                            А.В. Суховаров

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2015
Оприлюднено31.03.2015
Номер документу43270391
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/4094/11

Постанова від 16.08.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 14.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 21.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 12.03.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 25.11.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 21.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 16.08.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Постанова від 16.08.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 28.07.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 30.06.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні