Ухвала
від 31.03.2015 по справі 2а-17448/12/2670
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

31 березня 2015 року м. Київ В/800/1493/15

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів: Головуючого:Вербицької О.В. Суддів: Кошіля В.В. Моторного О.А. Муравйова О.В. Усенко Є.А. перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві

про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 15.01.2015 р.

у справі №2а-17448/12/2670

за позовом Приватного підприємства «ІТ-ІНВЕСТ»

до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва Державної податкової служби

про скасування податкового повідомлення - рішення,

В С Т А Н О В И В :

Державна податкова інспекція у Солом'янському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві подала заяву про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 15.01.2015 р. у справі №2а-17448/12/2670 за позовом Приватного підприємства «ІТ-ІНВЕСТ» до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення - рішення, з підстав неоднакового застосування судом касаційної інстанції норм матеріального права, що, на думку заявника, призвело до ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Відповідно до ст. 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07.07.2010 року №2453-VІ «Про судоустрій і статус суддів»), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.

Згідно ст. 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:

1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;

2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом;

3) порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до ухвалення Вищим адміністративним судом України незаконного судового рішення з питань, передбачених статтею 171 1 цього Кодексу.

У заяві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 01.12.2014 р. заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

В обґрунтування своїх вимог заявник додає копію ухвали Вищого адміністративного суду України від 15.01.2015 р., в якій, на його думку, норми матеріального права застосовані інакше, ніж у даній справі.

Крім того, в обґрунтування своїх вимог заявник додає копію ухвали Вищого адміністративного суду України від 30.09.2014 р., в якій, на його думку, норми матеріального права застосовані інакше, ніж у даній справі.

Між тим, ухвалою Вищого адміністративного суду України (на яку посилається скаржник як на підставу неоднакового застосування норм матеріального права) не було розв'язано заявлений сторонами спір по суті, оскільки справу було направлено на новий розгляд до суду першої інстанції з огляду на наявність неповноти встановлення обставин справи, а відтак, ухвала не містить висновків щодо правомірності застосування норм матеріального права.

Статтею 237 Кодексу адміністративного судочинства України визначено виключними мотивами подання заяви про перегляд судових рішень неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень саме у подібних правовідносинах.

Зважаючи на викладене, підстав для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення Верховним Судом України у даній адміністративній справі немає.

Керуючись ст.ст. 236-240 Кодексу адміністративного судочинства України,

У Х В А Л И В:

1.Відмовити Державній податковій інспекції у Солом'янському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві в допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 15.01.2015 р.

2.Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий О.В. Вербицька Судді В.В. Кошіля О.А. Моторний О.В. Муравйов Є.А. Усенко

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення31.03.2015
Оприлюднено03.04.2015
Номер документу43408200
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-17448/12/2670

Ухвала від 24.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 31.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 15.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Постанова від 21.05.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Постанова від 21.05.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Постанова від 22.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 21.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні